Van den Brom doet oproep na 'miskleun' AZ: Alsjeblieft, maak fouten

Van den Brom doet oproep na 'miskleun' AZ: "Alsjeblieft, maak fouten"

donderdag 13 april 2017 om 13:48

John van den Brom was verre van tevreden over het optreden van AZ tegen Roda JC (1-1). Vanwege die ontevredenheid gaf hij maandag al de opstelling voor het duel van vrijdag met Heracles Almelo.

"De wedstrijd tegen Roda was een miskleun, daar ben ik absoluut niet tevreden over", zegt Van den Brom volgens De Telegraaf. "Het was veel te angstig, krampachtig. Ze moeten loskomen, die gasten. Wees vrij, doe het. Alsjeblieft, maak fouten en wees niet bang om de bal te vragen."

Mats Seuntjens verliest zijn basisplaats, terwijl Rens van Eijden en Jonas Svensson terug zijn van een blessure en direct in de basis starten. "Ik heb de maandag na Roda meteen de opstelling voor de wedstrijd tegen Heracles gegeven", aldus de oefenmeester. "Dan bouw je met de jongens die spelen wat op en de jongens die niet starten, gaan nog harder vechten voor hun plekje. Want iedereen wil natuurlijk spelen in de bekerfinale op 30 april. Ik hoop dat ze tegen Heracles vrij hun kop zijn om los te gaan."

Lees meer over:EredivisieAZ Alkmaar

Poll

Wint AZ de beker?

(604 stemmen)

Plaats een reactie

pos +2808
donderdag 13 april 2017 om 14:01
Nog meer fouten maken ? Het heeft even geduurd maar John heeft eindelijk het lek boven zo te lezen.
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 14:04
Ik zie AZ nooit de beker meenemen naar Alkmaar. Die gaat naar Arnhem toe....
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 14:37
Beker wedstrijden zijn wedstrijden opzich het is ook niet zo dat Vitesse zo bijzonder is
Gewoon 50/50
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 14:40
Toch gezien de vorm van AZ geef ik Vitesse iets meer kans. Ondanks dat het een bekerwedstrijd is. Ik ga dan voor Vitesse winst.

Als je de toto invult kan je ook niet 50/50 doen ;)
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 17:08
Jawel een gelijkspel :p
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 17:15
Maar er gaat er maar 1 winnen ;)
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 17:11
Of ik vul er 2 in Haha
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 14:10
Ik dacht dat John over zichzelf sprak toen hij riep: maak fouten!
Vind ik leuk
Busk +632
donderdag 13 april 2017 om 14:13
Bla bla bla Johnny, je hebt je spelersgroep al het gehele seizoen niet goed op de rails staan. Op een enkele wedstrijd na was het vooral wezenloos getik,en angsthazenvoetbal. Dat er af en toe een miskleun of zeperd tussenzit,zal het Noord Hollandse publiek je wel vergeven. Maar het is het hele jaar al niet om aan te zien. Te weinig punten en geen spetterende wedstrijden. Die 1-1 tegen Roda was idd een miskleun.
Maar de rest van de thuiswedstrijden was over het algemeen ook niet om aan te zien. Geen moment ook maar de indruk kunnen maken,om een opgebouwde voorsprong vast te kunnen houden.
Op het toto-formulier kun je bij de thuiswedstrijden van AZ al bij voorbaat een drietje invullen. 1-1.
Tenzij het tegen een grotere club is, dan wordt het een nulletje of vier.

Je houdbaarheidsdatum is verlopen in Alkmaar John! Je hebt wel degelijk resultaten behaald. Maar je trukendoos is nu leeg. Er staat een doelloos elftal, zonder ideeën. Alleen maar getik.
Dit seizoen mag er van mij gauw opzitten.
En mocht AZ mee moeten doen aan die afschuwelijke plee-offs : trek AZ dan gewoon terug !! Nog meer oeverloos getik en schijt-voetbal kan ik niet verdragen!!
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 14:29
Effe een vraagje omtrent jouw drietje op de toto en daarbij die 1 - 1.
Als ik nou ook eens een drietje invul maar het wordt 3 - 3, wat dan?
Vind ik leuk
Busk +632
donderdag 13 april 2017 om 14:46
Dan heb jij misschien een vermakelijke wedstrijd gezien met 6 goals.
Ik een wedstrijd waar weer geen overwinning is behaald.
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 14:25
wat een gezeik van die Van de BROM roda jc dwong dat gewoon af en haalde een dik verdiend punt domme Ezel [brom ]
Vind ik leuk
De Hout +409
donderdag 13 april 2017 om 14:25
Seuntjens, naar mijn idee de beste speler in de selectie, zal zich terug moeten knokken. Blijf erbij Mats. Zet 'm op!
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 14:31
Mats is bij lange na niet de beste speler van AZ. Niet eens van Jong AZ. Dat weet Mats zelf ook wel.
Vind ik leuk
frankn27 +2083
donderdag 13 april 2017 om 15:09
dat zegt dan meteen veel over jouw kennis inzake het spelletje :)
Vind ik leuk
Zooitje +657
donderdag 13 april 2017 om 14:26
Goede titel.....
Vind ik leuk
Savior +1177
donderdag 13 april 2017 om 15:05
Zo'n harde klap tegen lyon gehad en daar hebben ze nog last van. Zonde!!
Vind ik leuk
frankn27 +2083
donderdag 13 april 2017 om 15:07
Maandags de opstelling al geven? en dan gaan reservespelers harder werken? zou dat zo zijn?
Vind ik leuk
donderdag 13 april 2017 om 15:32
Vreemd. De reservespelers kunnen deze week halve bak trainen.. Volgende week pas weer vol gas. Brom zal het wel weten..
Vind ik leuk
pinkelman +1400
donderdag 13 april 2017 om 16:23
De frivole Bel Hassani inplaats van Mats Seuntjes? Niets van dit alles,de defensief weinig diepgang hebbende Derrick Luckassen komt het middenveld van een extra impuls voorzien.
Kunnen spitsen die bij ons op een eiland staan zeker nog betere ballen krijgen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 april 2017 om 17:00]
Vind ik leuk