'Scoutend Chelsea wil AS Monaco leegkopen: drie groeibriljanten op de radar'

'Scoutend Chelsea wil AS Monaco leegkopen: drie groeibriljanten op de radar'

donderdag 20 april 2017 om 12:20

De prestaties van AS Monaco in de Champions League hebben met name op Stamford Bridge veel indruk gemaakt. RMC meldt dat Chelsea drie talenten van de Monegasken wil overnemen, die samen meer dan honderd miljoen euro moeten kosten.

Middenvelder Tiemoue Bakayoko (22), linksback Bernard Mendy (22) en vleugelaanvaller Thomas Lemar (21) zouden alledrie op de radar van Chelsea staan. Naar verluidt was er tijdens de confrontatie tussen Monaco en Borussia Dortmund van dinsdagavond een Chelsea-scout aanwezig in het prinsdom.

The Blues zullen echter diep in de buidel moeten tasten voor de drie Franse supertalenten. Wanneer Bakayoko, Mendy en Lemar met zijn drieën naar Londen verhuizen, moet er naar verluidt een transfersom van tussen de honderd en honderdvijftig euro tegenover staan. Het trio was woensdagavond met Monaco verantwoordelijk voor de Champions League-uitschakeling van Borussia Dortmund (6-3 over twee duels).

Plaats een reactie

Balr.07 +354
donderdag 20 april 2017 om 12:24
Je hebt geen scouting nodig om te zien dat zij goed zijn..
Vind ik leuk
oke dan +3892
donderdag 20 april 2017 om 13:24
Waar was de scouting van Arsenal de laatste jaren. Wenger was altijd op de hoogte van de Franse talenten. Zoveel Franse spelers naar Arsenal gehaald en deze spelers heeft hij allemaal gemist.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 13:25]
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
donderdag 20 april 2017 om 14:18
Wie zegt dat hij ze heeft gemist?
Vind ik leuk
United +39423
donderdag 20 april 2017 om 14:45
Waarschijnlijk willen ze niet eens zoveel geld uitgeven aan deze jongens.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:25
tja dat roep ik al weken. er komt een ware leegverkoop in monaco komende zomer
Vind ik leuk
feyeniels +16806
donderdag 20 april 2017 om 12:33
Lijkt mij ook ja. Die gaan voor honderden miljoenen verkopen, verwacht ik. Mbappe, Bernardo Silva, Lemar, Bakayoko, Fabinho, Sidibe en Mendy gaan allemaal de hoofdprijs opleveren!
Vind ik leuk
DubRtd +14916
donderdag 20 april 2017 om 12:38
Idem vorige zomer.
En kijk waar ze nu staan.

Zolang die poenerige patser clubs niet doorhebben dat het vooral de verdienste van Jardim is, hoeven ze zich geen zorgen te maken bij Monaco.
Vorig seizoen ongeveer de vervelendste ploeg om naar te kijken in Frankrijk, leeg gekocht, dit seizoen de leukst voetballende ploeg in de CL
Dan weet je als trainer waar je mee bezig bent en hoe je spelers het beste te gebruiken.

Monaco's probleem is nou dat er nu nog 3 ploegen bij zitten die wel weten wat verdedigen is.
Dortmund en City snappen dat niet zo goed.

Vind ik leuk
Bizzy +7746
donderdag 20 april 2017 om 15:08
En ook bij ons beste Straat :) 150 mil lijkt me wel wat
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 15:09]
Vind ik leuk
Hyena +19676
donderdag 20 april 2017 om 12:29
Ik hoop dat die gasten inzien dat ze bij Monaco veel mooiere dingen neer kunnen gaan zetten dan bij clubs als Chelsea. De manier van spelen past perfect bij de spelers van Monaco, allemaal renderen ze op dit moment optimaal. Bij Chelsea moeten ze hoogstwaarschijnlijk weer veel behoudender gaan spelen, zou doodzonde zijn.

Lekker 3 jaar daar blijven met z´n allen en ze winnen minimaal een keer de CL.
Vind ik leuk
United +39423
donderdag 20 april 2017 om 14:54
Ze moeten gewoon een beter contract voorstel doen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:36
Zijn alle drie toppers maar hoop dat het team bij elkaar gaat blijven. Aan het geld hoeft het niet te leggen!
Vind ik leuk
SLAYUR +86
donderdag 20 april 2017 om 13:00
Zonde als dat zou gebeuren ze gaan heerlijk op het moment
Vind ik leuk
Laliga +194
donderdag 20 april 2017 om 13:03
dacht dat monaco het geld niet perse nodig had , en als ze dit team bij elkaar houden nog een of 2 jaar zie ik ze de cl ook winnen dus daarvoor zou ik niet naar Engeland gaan . zal helaas wel om geld gaan en de ambitie om in de premier leugue te spelen
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:10
Kwestie van tijd voor het hele team de deur uit is gewandeld.

Knap gedaan van de club/opleiders....
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 20 april 2017 om 13:38
Wordt toch wel tijd dat er iets gaat veranderen in het voetbal, grote clubs blijven maar talenten opkopen, maar hoeveel van die talenten zien we nou daadwerkelijk doorbreken? Chelsea heeft al een shitload aan jonge buitenlandse spelers in de jeugdopleiding lopen waarvan niet 1 het eerste haalt.
Vind ik leuk
United +39423
donderdag 20 april 2017 om 14:44
Zonde als ze naar Chelsea gaan.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 15:28
Blijft een verschrikkelijke club, heeft de koopwoede van clubs ingeleid...
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:51
Ik volg VP nog niet zolang maar als Chelsea alle spelers daadwerkelijk zou halen die hier aangekondigd worden lopen er op de eerste training 63 nieuwe spelers.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Scoutend Chelsea wil AS Monaco leegkopen: drie groeibriljanten op de radar'