Guidetti heeft grote wens: Zelfs al zou die op de maan gespeeld worden

Guidetti heeft grote wens: "Zelfs al zou die op de maan gespeeld worden"

donderdag 20 april 2017 om 12:58

John Guidetti wil er alles aan doen om met Celta de Vigo de finale van de Europa League te halen. De eindstrijd wordt afgewerkt in Stockholm, de geboortestad van de oud-Feyenoorder (25).

"Natuurlijk is het vooruitzicht van een Europa League-finale al genoeg motivatie - zelfs al zou die op de maan gespeeld worden - maar spelen in Stockholm is heel belangrijk voor me", aldus Guidetti op de website van de UEFA. "Ik ben er geboren en getogen. Stockholm zit voor altijd in mijn hart."

Celta de Vigo moet eerst nog afrekenen met Racing Genk, nadat de heenwedstrijd in eigen huis een 3-2 overwinning opleverde. Guidetti heeft er alle vertrouwen in. "We hebben van Barcelona en Real Madrid gewonnen, dus we kunnen iedereen verslaan. We hebben een sterke spelersgroep en we werken fantastisch samen. Celta de Vigo is één grote familie."

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 13:00
Celta wist 2 keer niet te winnen van Ajax, droom fijn verder met jullie kunnen iedereen verslaan :D
Vind ik leuk
Santi +6865
donderdag 20 april 2017 om 13:06
Nee idd, schandalig als je Ajax niet kan verslaan :D
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:29
Ai, wat zal jij zondag dan nvan je eigen clubje vinden ;)
Vind ik leuk
Santi +6865
donderdag 20 april 2017 om 13:36
Haha dit is maar een inkoppertje, ik zeg al lang 0-1 verlies om eerlijk te zijn :D
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:51
Kon het niet laten, sorry...
Vind ik leuk
Santi +6865
donderdag 20 april 2017 om 13:55
Geen excuses nodig joh ik vond jouw reactie ook wel een leuke inkopper :D
Vind ik leuk
DubRtd +7406
donderdag 20 april 2017 om 13:43
Die mochten gewonnen worden.
Iedere pot die Celta daarna heeft moeten winnen, is ook gewonnen
Iedereen denkt maar dat Utd dat ding ongeveer alleen nog maar hoeft op te halen maar Spaanse pleogen hebben een abonnement op de UEFA cup.
En Celta vindt het wel best dat niemand ze al te serieus neemt.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:59
Vlak lyon ook niet uit! Ik schat die fransen toch hoger in dan manu of celta. Zou wel een leuke finale zijn,Ajax-Celta. Al is het alleen maar omdat meneer Guidetti zo'n goede band heeft met Ajax :D
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:00
Ik hoop niet dat Ajax Celta de Vigo gaat loten voor de halve finale, wanneer Ajax dan Celta de Vigo uit het toernooi knikkert dan krijgen we vast weer te horen ach het is maar de nummer 10 van Spanje, zo goed is dat niet!
Vind ik leuk
Mitchy10 +1325
donderdag 20 april 2017 om 13:02
Hebben we onze gehaktbal weer. Ik dacht dat Rotterdam ook in zijn hart zat. Dat Feyenoord een grote familie voor hem was. Of was dat Celtic, dat ook echt diep in zijn hart zat. Misschien dat het makkelijk is dat iemand Guidetti is verteld dat niet iedereen waarvoor je voetbalt automatisch familie is.

3-2 thuis is natuurlijk geen ideale uitslag. Verwacht ook niet dat Johnny in de basis staat dus veel invloed gaat hij er niet op hebben.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:06
Favoriete club binnenland: Ajax

Moet ik nog iets toevoegen of is het al duidelijk genoeg?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:12
Hij doet toch gewoon wat iedere supporter wil....

.... overdreven en megalomane uitspraken in het straatje van die specifieke club die hem zijn salaris betaalt.

Niks mis mee, beter dan die suffe nietszeggende mediapraatjes van anderen.
Vind ik leuk
fr1963 +568
donderdag 20 april 2017 om 19:46
hij is gewoon ruimhartig
Vind ik leuk
Hyena +14329
donderdag 20 april 2017 om 13:36
Vertrok hij maar naar de maan..
Vind ik leuk
Foebele +23853
donderdag 20 april 2017 om 13:40
Zie Genk thuis het nog wel afmaken, 3-2 is voor Celta geen ideale score met die twee uitgoals van Genk.
Vind ik leuk
DubRtd +7406
donderdag 20 april 2017 om 13:46
Celta heeft alle knock out rondes zijn uitwedstrijden gewonnen
Dat was dus bij Shakthar en Krasnodar.
Zie ik Nederlandse ploegen niet doen.
Vind ik leuk
Foebele +23853
donderdag 20 april 2017 om 14:16
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst.

Daarbij heb je het over slechts 2 wedstrijden, zegt dus helemaal niks.
Vind ik leuk
DubRtd +7406
donderdag 20 april 2017 om 14:52
Je hebt gelijk als je het hebt over de statistieken die VI er vandaag bij haalden.
Schreeuwend koppen dat Ajax haast onverslaanbaar is in Duitsland in knock out rondes.
Ja... afgelopen 20 jaar 2 wedstrijden waarvan 1 verloren.
Celta's 2 uitwedstrijden zijn van na de winterstop, in Rusland en Oekraine. Heel erg recent verleden dus.

Maar goed, we zien het wel.
Ik denk niet dat Genk het red. Geluk van de Belgische ploegen is wel zo'n beetje opgebruikt nu.
Vind ik leuk
derksen +4737
donderdag 20 april 2017 om 13:55
Heb gehoord dat man united er uit wordt geknikkerd vanavond
Dus finale Celta ajax kan zo maar..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Guidetti heeft grote wens: "Zelfs al zou die op de maan gespeeld worden"