'Ik zou Hahn nooit opstellen, je kunt hem dat niet aandoen'

'Ik zou Hahn nooit opstellen, je kunt hem dat niet aandoen'

donderdag 20 april 2017 om 18:50

Excelsior-trainer Mitchell van der Gaag staat op 7 mei voor een dilemma. Titelfavoriet Feyenoord komt die dag op bezoek op Woudestein. Bij Excelsior staat Warner Hahn onder de lat. Hij wordt dit seizoen gehuurd van de stadgenoot. Van der Gaag 'kan het Hahn niet aandoen' om te spelen tegen zijn werkgever, vindt FOX Sports-commentator Mark van Rijswijk. 

"Ik zou hem nooit opstellen", aldus Van Rijswijk bij FC Afkicken. "Een paar jaar geleden heb je het Elvis Manu-geval gehad, die werd in de eerste helft gewisseld toen hij met SC Cambuur op bezoek kwam met Feyenoord. En je hebt Calvin Verdonk (verhuurd aan PEC Zwolle,red.) dit seizoen gehad, die na afloop toegaf dat hij niet zijn beste wedstrijd speelde en dat hij hoopt dat Feyenoord kampioen wordt."

"Als Excelsior al veilig is, dan kun je dat Hahn niet aandoen", vervolgt de commentator. "Stel, er komt een penalty in de negentigste minuut, met Nicolai Jörgensen achter de bal en Hahn in het doel... Als Hahn hem pakt, dan is Feyenoord géén kampioen en als hij hem doorlaat is Feyenoord wél kampioen. Je moet dat echt niet willen."

Poll

Moet Excelsior Hahn 'gewoon' opstellen tegen Feyenoord?

(2636 stemmen)

Plaats een reactie

Zeus +3530
donderdag 20 april 2017 om 18:55
En waar heeft Warner Hahn in de jeugd gespeeld?

Precies deze Ajacied gaat ons kampioen maken!
Vind ik leuk
buddha +4594
donderdag 20 april 2017 om 21:07
komt bij sparta vandaan
Vind ik leuk
BassieN +6951
donderdag 20 april 2017 om 18:55
Als je hem opstelt gaat hij natuurlijk expres alles laten gaan.. Kom op zeg.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:05
Geloof er geen reet van. Hahn is profesioneel genoeg daarvoor. En ik als Ajacied hoop dat hij onder de lat staat. Echt fantastische keeper
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 04:16
Ik snap de opmerking wel. Stel je idd voor, penalty in de laatste minuut. Als hij em niet pakt krijg je gegarandeerd gezeur en als hij em wel pakt moet hij verhuizen naar pakweg de Noordpool.
Vind ik leuk
Teo Smith +12553
donderdag 20 april 2017 om 18:56
Gewoon opstellen, het word anders wel heel zielig van ons om zo kampioen te worden. Hij is verhuurd om aan spelen toe te komen, punt.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:59
Eerlijk van Mitchell van der Gaag.
Vind ik leuk
13 +2116
donderdag 20 april 2017 om 19:01
Dit topic gaat over de mening van een commentator van FOX Sports, niet over die van Van der Gaag.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:35
Was een foutje ;)

Niet goed ingelezen, druk aan het werk en af en toe ff snel kijken.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:03
Ik denk dat Excelsior en Feyenoord samen de wedstrijdbespreking doornemen?:)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:44
Wat zegt mitchel van der gaag dan?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:01
Foutje ;)

vindt FOX Sports-commentator Mark van Rijswijk.
Vind ik leuk
13 +2116
donderdag 20 april 2017 om 18:59
Van der Gaag heeft voorlopig niets aan de uitkomst van dit polletje, helft voor, helft tegen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:59
Ja hehe nog ff, ut moet niet gekker worden
Vind ik leuk
13 +2116
donderdag 20 april 2017 om 19:02
En daarmee bedoel je?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:03
je eerste keeper niet opstellen terwijl je misschien zelf nog promotie degradatie moet ontlopen
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 19:04]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:05
Als hahn zn best niet doet is hij wss beter dan de 2e keep van excelsior.
Vind ik leuk
Hammie +604
donderdag 20 april 2017 om 19:24
Gewoon opstellen, komt wel goed.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:26
Verthonghen. RKC. 1 wedstrijd voor het einde meen ik.
Ajax geen kampioen. Op doelsaldo. 1 goal. Vertonghen.
Vind ik leuk
United +39592
donderdag 20 april 2017 om 20:24
pos club gs w g v pnt dv dt ds
1. PSV 34 23 6 5 75 75 25 50
2. Ajax 34 23 6 5 75 84 35 49

Wat was dat balen zeg.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 20:24]
Vind ik leuk
dinsdag 25 april 2017 om 13:02
Ik vond dat eigenlijk best wel grappig :p
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:31
kijk, en daarom is het eigenlijk competitievervalsing wat de grote clubs veroorzaken.
Vind ik leuk
Mall00t +4961
donderdag 20 april 2017 om 19:39
Nee hoor, het zijn allemaal maar rare verzinsels. Feyenoord kan ook wel zonder hulp een dergelijke wedstrijd winnen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:52
dus als kahn tegen heerenveen moet spelen heeft hij dezelfde gedachtes? hahahaha jij brazelt je wat af. wat denk jij over zijn kansen bij feyenoord als er daar gelijk gespeeld wordt en feyenoord daardoor de titel verliest?
Vind ik leuk
Jozef +19433
donderdag 20 april 2017 om 21:58
Je hebt hier gewoon een punt. Verhuur verbieden.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:09
gewoon een maximum aantal selectie spelers, dan wordt de competitie ook sterker.
Vind ik leuk
Mall00t +4961
donderdag 20 april 2017 om 22:33
Verhuur verbieden vanwege dit soort kwesties, die zich slechts zelden voordoen, is complete onzin.
Vind ik leuk
Jozef +19433
donderdag 20 april 2017 om 23:40
Huren en verhuren is op zich gewoon complete onzin, niet alleen vanwege dit soort kwesties.
Vind ik leuk
Mall00t +4961
donderdag 20 april 2017 om 22:31
@ diekertjedap

Jij brazelt zelf, ouwe grappenmaker. Als Feyenoord daar gelijk speelt, komt dat echt niet alleen vanwege de keeper en het is al helemaal onzin om te stellen dat Feyenoord in die wedstrijd de titel misloopt. Ze hebben namelijk liefst twee keer verloren van ploegen die op dit moment onder de streep staan.

Met de kansen van Hahn bij Feyenoord heeft het in ieder geval niets van doen, die wordt puur op zijn kwaliteiten beoordeeld.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:59
dat heeft er niks mee te maken, klaar.hij is eigenlijk gewoon in dienst bij feyenoord en als hij dadelijk onverhoopt bij een 0-0 stand een penalty zou houden dan is de bok vet. jij brazelt, nog een keer.
Vind ik leuk
Mall00t +4961
donderdag 20 april 2017 om 23:06
Als, als, als... Zo kun je er een heleboel hypotheses erop loslaten, maar Feyenoord gaat hoe dan ook niet de titel mislopen vanwege een aan Excelsior verhuurde keeper. Zelfs niet met een in de 90e minuut gestopte pingel. Jij snapt dat klaarblijkelijk niet, maar bij Feyenoord snappen ze dat als de beste. Daar zijn ze namelijk niet gek.

Welterusten en een fijne nacht verder.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:13
ja je hebt volkomen gelijk , de supporters vinden het prima. en het bestuur van feyenoord luistert niet naar het legioen. jij snapt er helemaal niks van.
Vind ik leuk
Mall00t +4961
donderdag 20 april 2017 om 23:17
Gelukkig heb jij er blijk van gegeven het allemaal wel te snappen.....

De groeten aan je grote vriend Caanen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:18
hou jij je nou maar bezig met je eigen clubje , jullie liggen nog 2 punten voor
Vind ik leuk
Mall00t +4961
donderdag 20 april 2017 om 23:54
Had jij beter ook kunnen doen, bezig houden met je eigen cluppie. Dan had je hier al die onzin niet verkondigd.

Jullie staan inderdaad dichter bij de streep. Spannend hoor.....
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:58
omdat jij een andere mening hebt betekend natuurlijk niet dat het onzin is, want het is weldegelijk competitievervalsing
Vind ik leuk
dinsdag 25 april 2017 om 13:03
Limbo, je snapt er niks van. Ga lekker naar dat degradatievoetbal daar kijken ;)
Vind ik leuk
dinsdag 25 april 2017 om 13:09
beter een limbo en naar degradatie voetbal kijken dan naar een toegewezen kampioenschap , hé vriend?
Vind ik leuk
dinsdag 25 april 2017 om 13:10
Toegewezen kampioenschap. Jij hebt echt een chromosoompje teveel of niet soms?
Vind ik leuk
dinsdag 25 april 2017 om 13:18
en dat zegt iemand die zo'n achterlijke opmerkingen maakt zoals jij ?hahahah.
Vind ik leuk
dinsdag 25 april 2017 om 13:22
Veel succes met de nacompetitie straks ;)
Vind ik leuk
Tossa +657
donderdag 20 april 2017 om 19:41
Wat een BS!
17 mei 2015, Pec - Feyenoord 3-0 en wie stond er in het doel? Juist, Hahn!
Mag hij wat mij betreft komend seizoen weer doen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:47
Toen stond Feyenoord toch niet aan de rand van het kampioenschap...

Maar verder idd, onzin.
Vind ik leuk
United +39592
donderdag 20 april 2017 om 20:28
Alleen denk ik dat als hij speelt en stel ze winnen dan of spelen gelijk dan kan hij niet meer normaal over straat ben ik bang.
Vind ik leuk
Jozef +19433
donderdag 20 april 2017 om 21:59
Denk dat de vrede in Rotterdam voor eeuwig voorbij is als Excelsior Feyenoord dwars zou zitten...
Vind ik leuk
United +39592
donderdag 20 april 2017 om 22:01
Daar moet je wel op rekenen. Ik denk dat alles gesloopt wordt.
Vind ik leuk
dinsdag 25 april 2017 om 13:19
stond er toen ook een kampioenschap op het spel ? dacht het niet
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:44
Onzin, alsof hij in zijn loopbaan voor altijd bekend wil staan als die keeper die aan match Feyenoord kampioen fixing deed;)

Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:03
Haha de schrik zit er al goed in, het grijpen naar excuses is al volop aan de gang.
Vind ik leuk
DubRtd +13712
donderdag 20 april 2017 om 20:05
Doen ze in Engeland handiger.
Daar speelt een uitgeleende speler gewoon niet tegen zijn "eigen" club.
Maar hier is het altijd pas op het moment dat zoiets staat te gebeuren: Oh...wacht even....

En wat er nu dan ook besloten wordt en/of gebeurt, Excelsior\Hahn zijn "verdacht"
Vind ik leuk
Foebele +32748
donderdag 20 april 2017 om 20:17
Ergens is dat toch ook competitie vervalsing, gewoon niet zeuren en je best doen, daar wordt je voor betaald!
Vind ik leuk
DubRtd +13712
donderdag 20 april 2017 om 21:00
Klopt.
Maar de clubs en speler in kwestie zeuren niet.
Het is de buitenwacht.
Vind ik leuk
J Kiprich +8320
donderdag 20 april 2017 om 20:11
Nou, de complotten zijn inmiddels breed uitgemeten en bekend. We weten nu hoe het zit met Vitesse en Excesior en rest alleen nog Heracles. Ik vermouth dat die onderweg naar Rotterdam stil komen te staan met een tractor met lekke band. Daar zal dan wel een Feyenoord-punaise uitkomen waardoor ze de wedstrijd helaas niet kunnen redden....
Vind ik leuk
Foebele +32748
donderdag 20 april 2017 om 20:15
Wat een onzin man, vertonghen scoorde ook namens RKC tegen Ajax waardoor mede Ajax de titel misliep, als je niet gewoon je best kunt doen voor de club waar je voor speelt dan ben je duidelijk geen prof en niet geschikt voor topsport.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:14
Doordat je een voorbeeld moet gebruiken van uit de tijd dat vertonghen nog bij rkc speelde geeft juist aan dat het geen onzin is....
Vind ik leuk
United +39592
donderdag 20 april 2017 om 20:18
Ja dat is een lastige keus. Zou inderdaad niet goed zijn om hem op de beslissende dag te laten spelen.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2416
donderdag 20 april 2017 om 20:23
Tjonge jonge, de media begint zich wel heel druk te maken over de komende tegenstanders van Feyenoord. Utrecht werd verdacht gemaakt, nu zijn Vitesse en Excelsior aan de beurt en over twee weken gaat Heracles aan de beurt zijn.
Het is wel duidelijk dat het troetelclubje van de media niet bovenaan staat.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:41
Begint idd op te vallen,lees niks over de tegenstanders van Ajax. Oh ja,die kunnen het op eigen kracht.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:12
verhuren in je eigen competitie is pure competitievervalsing.
Hoe kan de knvb zoiets blijven toestaan ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik zou Hahn nooit opstellen, je kunt hem dat niet aandoen'