Engelse media: grootmacht uit Londen trekt alle registers open voor Van Dijk

Engelse media: grootmacht uit Londen trekt alle registers open voor Van Dijk

donderdag 20 april 2017 om 19:57

Naast Chelsea, Manchester City en Liverpool is ook Arsenal in de markt voor Southampton-verdediger Virgil van Dijk. Dat melden Engelse media donderdag. Van Dijk heeft een prijskaartje van minimaal 55 miljoen euro. 

Hoewel de Oranje-verdediger al sinds eind januari niet meer in actie is gekomen wegens een enkelblessure, wordt hij nog wekelijks gelinkt aan topclubs uit de Premier League. Van Dijk (25) heeft sinds zijn transfer van Celtic naar Southampton veel indruk gemaakt in Engeland. Komende zomer verkast de oud-speler van FC Groningen zo goed als zeker naar een absolute topclub.

Het is alleen nog de vraag wélke grootmacht Van Dijk binnen weet te hengelen. The Daily Mirror meldde vorige week dat Liverpool dik 55 miljoen euro op tafel wil leggen voor de stopper, die bij The Saints een contract heeft tot 2022. 

Ook Arsenal is dus in de markt voor Van Dijk. Manager Arsène Wenger krijgt van de clubleiding de kans om aan een nieuw elftal te bouwen. De achterhoede van The Gunners gaat op de schop. Twee jaar geleden was Arsenal ook al geïnteresseerd in Van Dijk. 

Poll

Naar welke Engelse topclub moet Van Dijk verkassen?

(254 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 20:04
Chelsea. Mooie club en kans op prijzen. Afgezien van een eventuele FA Cup gaat hij die bij Liverpool en Arsenal niet winnen.
Vind ik leuk
2cents +20396
donderdag 20 april 2017 om 20:13
Welke gek gaat 55 miljoen of meer betalen voor Van Dijk?
Vind ik leuk
United +9961
donderdag 20 april 2017 om 20:32
Tja beter dan die 120 miljoen voor Lukaku .
Vind ik leuk
2cents +20396
donderdag 20 april 2017 om 20:41
Ook te zot voor woorden. En dan ook nog naar z'n oude club waarschijnlijk.
Vind ik leuk
United +9961
donderdag 20 april 2017 om 20:48
Ik moet het nog maar zien of hij het daar waarmaakt. En waarom Lukaku halen als je Costa hebt.
Vind ik leuk
2cents +20396
donderdag 20 april 2017 om 20:52
Gewoon omdat het kan waarschijnlijk.
Vind ik leuk
United +9961
donderdag 20 april 2017 om 20:57
Ben wel benieuwd wat Chelsea volgend seizoen in de CL gaat doen. Engeland is de laatste jaren ook niet zo best.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 20:57]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:39
Dezelfde gekken die het in hem wel zagen;)
Vind ik leuk
2cents +20396
donderdag 20 april 2017 om 20:40
Die hebben geen 55 miljoen voor hem betaald en kunnen dat ook niet. ;)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:43
Die zagen het wel in hem waar de rest liep te slapen.
Ik vind hem in de huidige markt dat hij het waard is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 20:43]
Vind ik leuk
2cents +20396
donderdag 20 april 2017 om 20:51
Vrijwel de hele voetbalwereld negeerde hem hè. Eerst alleen Celtic dat toesloeg en daarna was het nog "maar" Southampton. Die gek die er nu mogelijk 55 miljoen voor gaat betalen had hem ook ooit voor minder dan 5 kunnen hebben.

Met die 55 miljoen komt hij bij de 15-20 duurste spelers ooit. Dus nee, hij is het in mijn ogen niet waard.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 20:52]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:49
Tja... toen bij Groningen was hij, zeker in zijn laatste seizoen, klassen beter dan BMI, Veltman en de Vrij die geregeld in Oranje blunderden. Een schande dat hij genegeerd is. Precies de reden waarom ik anti-Oranje geworden ben.
Vind ik leuk
Zippy +1329
donderdag 20 april 2017 om 20:14
Niet zo lang geleden waren Chelsea, Manchester City en Liverpool en United ook in de running voor Strootman.
Maar dan er een kwetsuur......
En toen was het einde running.
Vind ik leuk
United +9961
donderdag 20 april 2017 om 20:34
Die speelt zich wel weer in de picture.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:41
Als je ziet voor welke spelers ze de hoofdprijs betalen, zou dat voor hem ook moeten.

Kan er nog steeds niet bij met mn hoofd hoe ze hem over het hoofd gezien?
Vind ik leuk
United +9961
donderdag 20 april 2017 om 20:50
Dat hij nog niet weg is bij Roma bedoel je? Dat is denk in een principekwestie.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:51
Nee, v Dijk in de PL.
Vind ik leuk
United +9961
donderdag 20 april 2017 om 20:55
Ow zo ja hij had best naar Feyenoord gekund vanaf Groningen. Was samen met De Vrij niet verkeerd geweest. Maar ik denk dat de Schotse competitie hem ook goed gedaan heeft. Gaat daar ook wel hard aan toe. Met alle respect voor Feyenoord!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:01
We konden bij Feyenoord geen hoofdprijs voor hem neertellen, we hadden de Vrij met Indi in goede vorm. Bij Ajax en PSV hebben ze hun kans laten schieten. Zie maar terug welke spelers ze gehaald hebben?
Vind ik leuk
United +9961
donderdag 20 april 2017 om 21:38
Ja dat is waar. Ik had hem graag bij Ajax gehad. Hij is aanvallend ook sterk.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:51
Bmi en de Vrij konden niet in de schaduw staan van deze jongen. Ajax kocht Vd Hoorn die een goed seizoen had gedraaid. De rest heeft liggen maffen, en stevig ook
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:55
Feyenoord had het geld niet(minimaal 4 miljoen). We hadden de Vrij en BMI die het voortreffelijk deden.

Zoals ik al zei: Dit was een gemiste kan voor Ajax en PSV.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:15
Als je wat wilt winnen moet he niet naar Arsenal gaan.

Uh oh ja, Liverpool ook niet!
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 20:16]
Vind ik leuk
United +9961
donderdag 20 april 2017 om 20:35
Tenzij er meer toppers worden gehaald haha maar ik ben bang dat het met Wenger gewoon niet meer gaat werken daar. Duurt allemaal veel te lang.
Vind ik leuk
Teo Smith +5020
donderdag 20 april 2017 om 20:36
Ik zou dan lekker naar Arsenal gaan, als ze daar eens Wenger weg doen zie ik het wel goed komen.
Al zou ik Tottenham ook geen slechte vinden.
Bij Chelsea zou hij zo in de basis staan want hij is minstens 2 keer zo goed vergeleken met wat er nu rond loopt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Engelse media: grootmacht uit Londen trekt alle registers open voor Van Dijk