Van der Gijp speculeert over stoppen: 'Iets nieuws, maakt niet uit wat'

Van der Gijp speculeert over stoppen: 'Iets nieuws, maakt niet uit wat'

donderdag 20 april 2017 om 20:10

Het einde van de populaire voetbaltalkshow Voetbal Inside lijkt in zicht. René van der Gijp denkt niet dat het verstandig is om in de huidige vorm door te gaan wanneer zijn college Johan Derksen het voor gezien houdt. 

Het contract van Van der Gijp, presentator Wilfred Genee en Derksen loopt door tot 2018. Laatstgenoemde heeft al meerdere malen laten doorschemeren dat hij dan definitief afzwaait. "We hebben nog een contract van anderhalf jaar en ik vind dat we niet moeten doorgaan als Johan stopt. Hij is een pijler onder het programma, net zoals Jeremy Clarkson dat bij Top Gear was", vertelt Van der Gijp deze week in TROS Kompas. 

"Zonder hem moet je stoppen en iets totaal nieuws verzinnen, maakt niet uit wat", vervolgt de oud-prof. Het is niet zo dat het afscheid van Derksen al vaststaat. "Dat niet, maar hij loopt tegen de 70 en bekijkt het per maand. We zien volgend jaar wel hoe hij zich voelt."

Poll

Moet VI inderdaad stoppen zonder Derksen?

(3425 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 20:14
Het word dan nooit zo als voorheen
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:16
Blij mee, eindelijk dat pokken programma weg.

Die gaan kijkcijfers kwijtraken natuurlijk. Kan je niet snel genoeg opdoeken die show.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 20:18]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:28
Hier komen de huigelaars boven water,en ondertussen
wel kijken.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:33
Ik kijk er niet naar, heb geen Nederlandse TV en kijk al jaren niet meer. Ik ben al heel lang duidelijk dat ik hier niet van hou, dus kom niet zo bijdehand of interessant doen.
Vind ik leuk
Butsbal +2959
donderdag 20 april 2017 om 21:47
Ik geef jou gelijk M-N. Gewoon een slecht theaterstukje met die ingestudeerde voorgebakken "grappen" en dat neplachen. Een "boze" Hansie pfffff, kots kots. Heb wel NL televisie maar heb t al jaren niet meer gekeken. Schijtprogramma.
Vind ik leuk
Noudyo. +7177
donderdag 20 april 2017 om 21:48
Je kijkt het heel lang niet meer, maar weet wel dat het een pokken programma is?
Vind ik leuk
Butsbal +2959
donderdag 20 april 2017 om 21:55
Ik kijk t nie maar leef niet onder een steen hoor
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:00
Zelfs 3000 km van de studio krijg ik alles mee :D

Hier zie je die onzin ook wel eens voorbij komen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:59
Ja daarom ben ik gestopt met kijken, omdat het een pokken programma was geworden. Ze zijn doorgeslagen.
Vind ik leuk
Senna +5200
donderdag 20 april 2017 om 20:16
derksen kunnen we missen als kiespijn.
Ik vind het slap om mensen persoonlijk aan te vallen. en ja hij verdiend het.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:17
Vandaag meneer van het filmpje van matchfixing bij PowNews gezien ,maar hij is niet zo blij dat zijn filmpje van omroep Brabant steeds wordt herhaald door VI ik zeg Johan, Renee en Gijp nodig hem uit in het programma laat hem zijn verhaal doen en geef die man een avond lang gratis bier!
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 20:25]
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 20:42
Johan, Renee en Gijp?
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 20:42]
Vind ik leuk
Butsbal +2959
donderdag 20 april 2017 om 21:48
Johan, Genee en Wilfred bedoelt ie
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 21:52
Ow ik dacht Johan, Derksen en Gijp.
Vind ik leuk
Butsbal +2959
donderdag 20 april 2017 om 21:53
Ik weet t nie meer. Hup nog n pilske derin
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 21:55
Laten we eens gek doen.
Vind ik leuk
Butsbal +2959
donderdag 20 april 2017 om 21:56
Haha
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:19
Goed stoppen met dat domme programma.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:22
Het zou het programma goed doen als vd Gijp er meteen mee stopt . Wát een etter .
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 20:43
Is toch mooi man. Beetje slappe humor.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:33
Ik snap ook al die mensen niet die hier hun haat komen uiten op deze personen. Gebeurd tegenwoordig bijna dagelijks.
Waarom klikken mensen dan op een bericht waar hun namen in staan is dan mijn vraag.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 21:34
Echt he!
Vind ik leuk
Bien +5961
donderdag 20 april 2017 om 20:29
Wat ga ik het dan missen zeg. Heb me altijd vermaakt met dit leuke programma.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:31
De grappen zijn op en de mensen zijn wakker!

Ze hebben beiden nooit geen knikker geraakt, maar weten het altijd toch te brengen of ze 3x de gouden bal hebben gewonnen?
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 20:43
Mooi toch. Vind het leuker dan al die voetbalanalisten die het zo goed weten bij Fox bijv.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 20:43]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:46
Ze zijn een beetje in de grappen doorgeslagen waardoor het voetbal niet meer centraal staat. Er is geen balans meer.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 20:50
Ja dat is waar.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:07
Dat is de rede dat ik ben gestopt. Maar ze zijn al wat jaartjes doorgeslagen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:02
Beiden geen knikker geraakt?? Meen je dat serieus.

Van de Gijp was wel een hele goede voetballer hoor.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:04
Viel ook wel mee joh.
Vind ik leuk
Noudyo. +7177
donderdag 20 april 2017 om 21:49
Hem heb je dus nooit zien voetballen
Vind ik leuk
Butsbal +2959
donderdag 20 april 2017 om 21:59
Heb m live die wereldgoal in Eindhoven zien maken en moet eerlijk zeggen dat ik me verder alleen die gebaartjes met die vingers samen met Gullit kan herinneren. En nee dat ligt niet aan de ziekte van Bavaria.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:01
Hahaha ... je hebt hem dus nooit zien voetballen grapjas. Jeugd Sparta en Feyenoord 15 interlands, psv, Lokeren en ga zo maar ff door.

Ik weet voldoende, hoe oud ben je?
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 22:03]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:12
Ik heb zeker des tijds voorbij zien komen bij verschillende tams in de samenvattingen op studio sport(zondag 7 uur). Kan je zeggen dat het geen speler was waar je op moest letten. Dat hij niet genoeg uit z'n carriere heeft gehaald is ook niet gelogen.
Vind ik leuk
Teo Smith +10484
donderdag 20 april 2017 om 20:35
Veel mensen mogen ze niet, maar ach twee keer per week kan ik ze wel hebben.
En ja wel stoppen als Johan weg gaat.
Gewoon Boskamp er neer zetten, het is toch niet te geloven, haha.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 20:44
Wereldgozer!
Vind ik leuk
palko +1402
donderdag 20 april 2017 om 20:39
Op een gegeven moment werkt de cabaretachtige formulie van Voetbal Inside niet meer. Grappen raken namelijk een keer belegen.De vaste deelnemers van het programma, met ieder hun specifieke kwaliteiten, kunnen het beste individueel hun weg voortzetten.
Wel hoop ik dat Johan Derksen nog jaren doorgaat met het presenteren van zijn wekelijkse muziekprogramma 'Muziek voor Volwassenen' op RTV Rijnmond. Dat programma gaat mij, na 11,5 jaar, nog steeds niet vervelen. Ik vind het elke zaterdagochtend een feest om via de radio naar blues, country, americana e.d. te luisteren. En te luisteren naar de wijze waarop Johan Derksen het geheel zakelijk en betrokken aan elkaar praat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 20:51]
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 20:41
Zonder Derksen is het programma gewoon niet compleet. Verstandige keuze! Tenzij ze Derksen vervangen voor Sjaak Swart haha.
Vind ik leuk
Hupfean +1238
donderdag 20 april 2017 om 20:46
Ik hoop niet dat dit programma stopt. Er wordt vaak onzin verkocht maar het is altijd beter dan die slijmjurken bij studio voetbal en de tafel van kees.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:35
Vind tafel van Kees dan toch wat beter dan Rondo.
Vind ik leuk
Sil Meijer +10465
donderdag 20 april 2017 om 20:47
Gewoon doorgaan, maar dan met Harry Mens ;)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:22
Het is nu niets en het wordt straks gelukkig nooit meer iets. Dan hoef ik op maandag en vrijdag rtl 7 niet meer over te slaan.
Vind ik leuk
Butsbal +2959
donderdag 20 april 2017 om 21:51
Misschien weer wat meer sex zoals een paar jaar geleden bij RTL Veronique !
Vind ik leuk
flipper +605
donderdag 20 april 2017 om 21:22
opzouten met dat kut programma.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:54
Van der Gijp stopt? Als dat zou kunnen! In een andere tak van "sport" zal hij zich zeker kunnen manifesteren!
Vind ik leuk
JayDee +59
vrijdag 21 april 2017 om 12:28
Als je er niks aan vind je hoeft toch niet te kijken.
Of zet iemand je het mes op de keel dat je moet kijken?!

[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 12:28]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van der Gijp speculeert over stoppen: 'Iets nieuws, maakt niet uit wat'