Swart: 'Ze zouden het stadion op die dag naar Cruijff moeten vernoemen'

Swart: 'Ze zouden het stadion op die dag naar Cruijff moeten vernoemen'

donderdag 20 april 2017 om 21:08

Een bestuurslid van de Johan Cruijff Foundation kondigde woensdag aan dat er op 25 april meer bekend wordt over de naam van de Amsterdam Arena. Barbara Barend denkt dat het stadion van Ajax komende dinsdag, wanneer Cruijff ook jarig is, omgedoopt wordt tot de Johan Cruijff Arena.

"Je gaat niet zeggen dat je iets bekend gaat maken als je bekend gaat maken dat het géén Johan Cruijff Arena gaat heten. Dus ik ga er vanuit. Ik verwacht dat het vanaf dinsdag de Johan Cruijff Arena is", vermoedt Barend in gesprek met AT5

Sjaak Swart juicht het toe. "Het is geweldig als dat gedaan wordt", zegt 'Mister Ajax'. "Dat is fantastisch en daarom zouden ze het stadion op die dag naar Cruijff moeten vernoemen. Wat hij allemaal met de Cruijff Foundation heeft gedaan, met alle mensen eromheen, dat vind ik geweldig. We hebben nu afscheid van hem genomen. Dat was heel zwaar. Of ik hem iedere dag mis? Ja, absoluut."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 21:11
Wat een gezeur. Noem het nou maar gewoon cruyff arena. Iedereen blij
Vind ik leuk
Butsbal +3036
donderdag 20 april 2017 om 21:32
Ik nie
Vind ik leuk
Diamant07 +3742
donderdag 20 april 2017 om 22:21
Gaaaap inderdaad. Who cares? Zeg nou eerlijk, wie mist hem nou? Voegde al jaren niks meer toe toch...
Vind ik leuk
buddha +3403
donderdag 20 april 2017 om 21:14
persoonlijk zou ik het niet zo gaan noemen . als sjaak er niet meer is , dan het sjakies place noemen . ik vind sjaak meer ajacied dan cruijff . maar ik ben maar een rotterdammert . dus misschien zie ik het wel verkeerd .
Vind ik leuk
DubRtd +9560
donderdag 20 april 2017 om 21:47
Hier wel een kandidaat voor Sjakies Stadion

https://peterrmiles.files.wordpress.com/2013/01/bodmin-town-priory-park-3.jpg
Vind ik leuk
jaja_PSV +11378
donderdag 20 april 2017 om 21:54
Sjakies ouwehoer bunker :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 21:55]
Vind ik leuk
redknap +621
donderdag 20 april 2017 om 22:04
Rotterdammer toch of zeggen ze daar rotterdammert.
Vind ik leuk
buddha +3403
donderdag 20 april 2017 om 22:14
+T
Vind ik leuk
Jozef +15712
donderdag 20 april 2017 om 22:05
Zeker, Budha, dat zie je goed. Jij als Rotterdammert ziet dat verkeerd....;-)
Vind ik leuk
United +40394
woensdag 21 juni 2017 om 20:53
Wat vroeg je net? :)
Vind ik leuk
Butsbal +3036
donderdag 20 april 2017 om 21:31
Jezus Barend... "Je gaat niet zeggen dat je iets bekend gaat maken als je bekend gaat maken dat het géén Johan Cruijff Arena gaat heten". Rabarber Barbara Barend klinkt net zo rot
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:54
Das een vrouw met een *iemel ja. Verschrikkelijk dat geval op tv
Vind ik leuk
Butsbal +3036
donderdag 20 april 2017 om 21:56
Heeft meer haar op dr bovenlip dan op die kale kano denk ik
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:58
Zei toch dat ze een *iemel heeft ;)
Vind ik leuk
Butsbal +3036
donderdag 20 april 2017 om 21:59
O ja, op zn worstebroodje san
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:03
Vooral als ze erg interressant over voetbal wil doen. Ze weet niet eens wat buitenspel is man
Vind ik leuk
Butsbal +3036
donderdag 20 april 2017 om 22:03
Wedden dat ze staand pist ?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:24
Wat een vies wijf is dat zeg met een klit zo groot als een duim
Vind ik leuk
Butsbal +3036