Veltman krijgt volle laag: 'Slechtste en domste verdediger van Nederland'

Veltman krijgt volle laag: 'Slechtste en domste verdediger van Nederland'

donderdag 20 april 2017 om 22:42

Joël Veltman heeft Ajax donderdagavond in de problemen gebracht door in de slotfase van het uitduel met Schalke 04 een rode kaart te pakken. De rechtsback kreeg een tweede gele kaart na een domme overtreding op Nabil Bentaleb. Het is al de derde keer dat Veltman in een Europees duel van het veld wordt gestuurd namens de Amsterdammers. Fans zijn boos. 

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 22:49
Tja, maakt toch niet uit. Speelt toch altijd. Wat ie ook doet. Heel Nederland vind Tete beter. Behalve Bosz.
Vind ik leuk
Diamant07 +4496
donderdag 20 april 2017 om 22:51
Die zet nog liever Traore rechtsback
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:21
Traore zou een betere zijn dan Veltman haha
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:06
en waarom de gevaarlijkste aanvaller Kluivertje eruit ??? En wat kwam Huntelaar daar doen ? laten zien dat hij geschikt is voor de bank op te vullen bij Ajax
Vind ik leuk
feyeniels +18109
donderdag 20 april 2017 om 23:15
Vond je Kluivert vanavond goed spelen dan? Hij had duidelijk moeite met het de verdedigers van Schalke. Logisch, want ze zijn toch wel een stukje beter dan de gemiddelde Eredivisieverdediger...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:12
hij was in de tijd dat speelde de gevaarlijkste voorhoede speler verder wil ik zeggen schitterende prestatie , gevochten als leeuwen proficiat AJAX succes in de volgende ronde
Vind ik leuk
Diamant07 +4496
donderdag 20 april 2017 om 22:51
Amsterdamse bluf ten onder aan eigen arrogantie.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:17
laat ma is mis beter :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 23:18]
Vind ik leuk
redknap +711
donderdag 20 april 2017 om 23:41
Hebben de opscheppers toch nog gewonnen. Dat is knap.
Maar ze waren erg matig. Maar ze denken zelf altijd dat ze goed zijn.

Vreemde gasten zijn het daar.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 23:42]
Vind ik leuk
Guust +4106
vrijdag 21 april 2017 om 00:19
Toch weer goed gekomen met de Amsterdamse bluf, nooit doen als de wedstrijd nog bezig is.
Vind ik leuk
Choppa +217
vrijdag 21 april 2017 om 00:21
Owjah ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 00:21]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:51
Tete is beter! Helaas denkt Bosz daar iets anders over. Dit zijn de gevolgen!
Vind ik leuk
Barbie +843
donderdag 20 april 2017 om 22:51
Veltman zakt voor examen. Net als Ziyech. Ook zo'n overschatte speler. Tegen kleinere clubs lukt het wel maar als het er op aan komt, valt hij door de mand.
Vind ik leuk
Diamant07 +4496
donderdag 20 april 2017 om 22:54
Hij heeft wel een lekkere Freshe Coupe, in zijn cultuur belangrijker dan het Nederlandse club voetbal aan de benodigde Europese punten te helpen.
Vind ik leuk
Foebele +38895
donderdag 20 april 2017 om 22:53
Dat Tete Verdedigend 4 klasse beter is dan Veltman weten we allemaal al tijden, maar dat aanvallende excuus wat Bosz altijd maar voert om Veltman te verdedigen gaat ook al een half seizoen niet meer op, maar ja, als Bosz de pik op je heeft zal je nooit meer spelen, vraag maar aan Bazoer en alle anderen die vertrokken zijn!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:57
Laatste keer dat veltman ze man langs kwam, was toen hij net alsof de bal uitschoot en opeens erlangs was. Een van de slechtste en zeker domste verdediger uit het linker rijtje
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 22:57]
Vind ik leuk
Guust +4106
vrijdag 21 april 2017 om 00:21
Heb je het nou weer over die slappe gasten. Over Tete heb je wel gelijk.
Vind ik leuk
United +38924
donderdag 20 april 2017 om 22:55
Ukkel!!!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:55
Die tweet van Dutchie ben ik het helemaal mee eens. Geef Tete nou eens eindelijk een basisplaats Bosz.
Vind ik leuk
Morris +15374
donderdag 20 april 2017 om 22:56
Collectief falen maar ik zag dit aankomen. Schuld van Bosz. Had hem moeten wisselen
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:57
Die viergever wou het nog ff na doen...
Vind ik leuk
buddha +5789
donderdag 20 april 2017 om 22:59
zou die nog mee mogen doen met oranje ?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:00
hoe dom het ook was, wel 2 heel gemakkelijk gegeven gele kaarten.

vind tete ook veel beter dan Veltman, maar ja wie ben ik

zeker die eerste gele kaart was belachelijk gegeven.
Vind ik leuk
FSCeara +3444
donderdag 20 april 2017 om 23:05
eerste was makkelijk gegeven geel. maar als je dan al geel hebt ga je daar geen domme overtreding maken
Vind ik leuk
John M. +3372
donderdag 20 april 2017 om 23:02
Gelijk verkopen die stumperd. En als niemand hem wil hebben, ontslaan met stadionverbod.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:03
Ik heb de wedstrijd niet gezien, Veltmannetje weer een drama dus zoals altijd.

@Sil

En sta jij er nog steeds achter?
Vind ik leuk
FSCeara +3444
donderdag 20 april 2017 om 23:04
Veltman en Sinkgraven zijn geen verdedigers.Als de druk erop komt te staan word dat duidelijk. Ben benieuwd hoe Bosz dat ziet. Voor Feyenoord is verlening goed want Ajax word nu gedwongen tot het gaatje te gaan met de krachten. en dat gaat tegen PSV wel doorwerken ben ik bang. Met echte verdediging had je dit op je gemak kunnen uitspelen en dan had je al weekend gehad
Vind ik leuk
FSCeara +3444
donderdag 20 april 2017 om 23:07
Ajax is het team van de domme kaarten. hoeveel domme kaarten hebben die nu al gepakt dit jaar in Europa pfff
Vind ik leuk
Aal +15923
donderdag 20 april 2017 om 23:11
Klasse AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
FSCeara +3444
donderdag 20 april 2017 om 23:12
viergever springt niet eens mee met zijn man
wat een geklungel achterin
Vind ik leuk
jaja_PSV +21801
donderdag 20 april 2017 om 23:16
Hij wacht af totdat de bal naar 'm toekomt... Dat kan bij een training zonder tegenstander.
Vind ik leuk
FSCeara +3444
donderdag 20 april 2017 om 23:17
Verliezen elke bal en spelen elke bal verkeerd in. Als ik Ajax supporter zou zijn zou ik hier echt triest van worden. Ben eens benieuwd want Bosz gaat echt trainer worden zonder prijzen dit jaar
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:13
Ik word hier zo gefrustreerd van. Iedere keer hetzelfde. Triest maar Ajax zal hier goed over moeten nadenken. Dit sterkt ook PSV.
Vind ik leuk
jaja_PSV +21801
donderdag 20 april 2017 om 23:17
Hosanna vorige week is meteen verleden tijd. 3 goals tegen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:17
Nou waar is die velman lover hier... wat een lul die Veltman zeg.

Maar goed als je zo gaat voetballen dan verdien je het ook niet om verder te gaan.
Vind ik leuk
FSCeara +3444
donderdag 20 april 2017 om 23:20
Traore heeft 100 kansen nodig om er 1 in te schieten. die had er vorige week zeker 3 moeten maken dan had je dit allemaal niet aan de hand gehad. maar Professor Barabosz blijft mensen die niet voldoen maar opstellen. zolang ze zijn auto maar poetsen en gazon maaien.
Ik als niet Ajacied zie dit al maanden maar goed over paar weken zal daar ook wel de balans worden opgemaakt. ben wel eens benieuwd naar Sjaak op Swart deze week kijken wie hij nu de schuld gaat geven
Vind ik leuk
ficusje +1148
donderdag 20 april 2017 om 23:23
Als traore er vorige week 1 inschopt, sta je er nog beter voor.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:34
Nu is het primaaaa Ajax!!!!!!! Door yessssss
Vind ik leuk
Garinsha +2840
donderdag 20 april 2017 om 23:19
En die is beter dan Tete.... AHAHAHA.. ik zit al weken op veltman te letten.. begint altijd slap.. komt dan wel weer in de wedstrijd maar vandaag sjonge je ziet het al aan komen dat hij zijn 2e gele gaat pakken .. Zulke domme overtredingen.. Iemand die word geroemd om zijn slimheid.. yeah right.. wanneer het er echt om gaat kan hij niet met druk omgaan. En dat is nu gebleken maakte al de hele tijd domme overtredingen.. speelt ballen naar de verkeerde kleur. TIJD VOOR TETE!!
Vind ik leuk
Eendracht +9332
donderdag 20 april 2017 om 23:22
Je zal maar de Ligt heten en nog geen 2 cm de lucht in komen bij die 3e goal....
Vind ik leuk
FSCeara +3444
donderdag 20 april 2017 om 23:24
was viergever maar die maakt het nu wel goed.
Vind ik leuk
Eendracht +9332
donderdag 20 april 2017 om 23:30
Viergever probeerde niet eens te springen.
Vind ik leuk
HJR +4909
vrijdag 21 april 2017 om 00:30
Mooi om achteraf reacties te lezen ;)
Vind ik leuk
FSCeara +3444
donderdag 20 april 2017 om 23:24
hehe... nu volhouden
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:24
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!
Vind ik leuk
jaja_PSV +21801
donderdag 20 april 2017 om 23:25
Wow 3-1!!!
Knokken nu voor de halve finale!

Daarna doodvermoeid maar voldaan tegen PSV :)
Vind ik leuk
Pietje2015 +10498
donderdag 20 april 2017 om 23:40
Daarna doodvermoeid maar voldaan tegen PSV :)

Misschien heeft psv dan nog een kansje als ze tenminste gemotiveerd zijn !
Vind ik leuk
jaja_PSV +21801
donderdag 20 april 2017 om 23:44
Dat is inderdaad ons probleem :(
Stelletje gemakzuchtige voetballers bij ons.
Vind ik leuk
Pietje2015 +10498
vrijdag 21 april 2017 om 00:00
Spelers die "Niet Thuis" geven moet je straffen.
Bij psv worden ze beloond met een basis plaats.

Gudmundsson van jong psv, krijgt geen kans,
Lammers eveneens jong psv geen kans,
van Bruggen etc etc etc

Maar goed lekker blijven vasthouden aan die "Angsthaas" Cocu.
Maar ook aan die geweldige TD met zijn "buitenkansjes"

Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, Ramselaar ohhh nee ik stop.
Vind ik leuk
hill +155
donderdag 20 april 2017 om 23:32
Waarom rennen al die verdedigers naar voren??!
Vind ik leuk
Nick Kools +12231
donderdag 20 april 2017 om 23:35
Alle Ajacieden gefeliciteerd !!!!!

Zelfs voor de neutrale supporter was dit (te) spannend :)
Niet gedacht dat Ajax na de 3-0 nog terug zouden komen.
Vind ik leuk
yuuup +6203
donderdag 20 april 2017 om 23:54
Clown.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:56
Nooit meer opstellen en niet verlengen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:10
Ik geef geen mening meer over die Veltman
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:23
Alleen dit seizoen al een paar keer rood, maar in alle afgelopen jaren heeft hij vaak 2 gele kaarten gepakt in belangrijke Europa wedstrijden...
Vind ik leuk
Mant +0
vrijdag 21 april 2017 om 23:23
Gefeliciteerd AJAX!
Nederland weer ff op de voetbalkaart gezet.
Nou die overige 17 amateurclubs uit de eredivisie nog.
Vind ik leuk
zaterdag 10 juni 2017 om 15:10
VELTMAN KAN TOCH OOK FOUTEN MAKEN HOMO'S
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Veltman krijgt volle laag: 'Slechtste en domste verdediger van Nederland'