Veltman krijgt volle laag: 'Slechtste en domste verdediger van Nederland'

Veltman krijgt volle laag: 'Slechtste en domste verdediger van Nederland'

donderdag 20 april 2017 om 22:42

Joël Veltman heeft Ajax donderdagavond in de problemen gebracht door in de slotfase van het uitduel met Schalke 04 een rode kaart te pakken. De rechtsback kreeg een tweede gele kaart na een domme overtreding op Nabil Bentaleb. Het is al de derde keer dat Veltman in een Europees duel van het veld wordt gestuurd namens de Amsterdammers. Fans zijn boos. 

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 22:49
Tja, maakt toch niet uit. Speelt toch altijd. Wat ie ook doet. Heel Nederland vind Tete beter. Behalve Bosz.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:51
Die zet nog liever Traore rechtsback
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:21
Traore zou een betere zijn dan Veltman haha
Vind ik leuk
Santi +2044
donderdag 20 april 2017 om 22:51
Oneens, in de Eredivisie moet je met Joel spelen omdat hij zowel kan verdedigen als aanvallen, terwijl tere opbouwend echt 0,0 is, en puur verdedigen gaat je echt niet helpen tegen Roda, GAE of NEC
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:56
Veltman brengt opbouwend net zoveel als Tete: heel weinig. Verschil is dat Tete wel normaal kan verdedigen.
Vind ik leuk
Santi +2044
donderdag 20 april 2017 om 22:58
Ben ik het niet mee eens

Vind veltman een prima en onderschatte voetballer

Alleen tsja vanavond weer oliedom
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:01
Ga er eens op letten zou ik zeggen. Hij speelt net zo weinig vooruit als Tete en creeërt ook geen enkele kans. Veltman vertraagt stelselmatig het spel en laat verdedigend gewoon veel te vaak steken vallen.
Vind ik leuk
Santi +2044
donderdag 20 april 2017 om 23:03
Ik heb hem altijw wel onderschat gevonden

Maar je hebt gelijk over dat hij verdedigend soms te veel fout doet
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:53
Veltman zou vroeger op het speelveldje alleen als doelpaal mee mogen doen..goeie voetballer Jezus cristus zeg..is geen Ajax speler en zal het ook nooit worden ook..v d maarel ook zo'n droeftoeter..amateurs zijn het die puur geluk hebben om bij een bvo te spelen,,Veltman hahahahahahah wat een shit voetballer zeg
Vind ik leuk
Vowtar +554
donderdag 20 april 2017 om 23:44
Vandaag is er geen pass van Veltman aangekomen bij een medespeler. Hij heeft ook geen voorzet in de benen en kan niet opkomen. En al zou hij opkomen, dan had hij niet het loopvermogen of de snelheid om op tijd terug op zijn plek te zijn in de omschakeling.

Tete is verdedigend veel beter en houdt in de opbouw ten minste de bal in de ploeg. Daarna had Tete vorig jaar een van de hoogste slagingspercentages bij voorzetten van de hele Eredivisie. Op alle vlakken beter en ook nog een paar jaar jonger. Onbegrijpelijk dat Tete niet speelt, helemaal als het alternatief Veltman is.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:48
In Deventer werd hij zelfs scheel gespeeld door Rendier Wolters! Dan ben je als back dus echt slecht!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:06
en waarom de gevaarlijkste aanvaller Kluivertje eruit ??? En wat kwam Huntelaar daar doen ? laten zien dat hij geschikt is voor de bank op te vullen bij Ajax
Vind ik leuk
feyeniels +3963
donderdag 20 april 2017 om 23:15
Vond je Kluivert vanavond goed spelen dan? Hij had duidelijk moeite met het de verdedigers van Schalke. Logisch, want ze zijn toch wel een stukje beter dan de gemiddelde Eredivisieverdediger...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:12
hij was in de tijd dat speelde de gevaarlijkste voorhoede speler verder wil ik zeggen schitterende prestatie , gevochten als leeuwen proficiat AJAX succes in de volgende ronde
Vind ik leuk
Santi +2044
donderdag 20 april 2017 om 22:50
Zoals ik al zei

Gerookte garnaal
Vind ik leuk
jaja_PSV +6644
donderdag 20 april 2017 om 23:04
Overtreding moet je maken wanneer die nodig is zoals bij de uitbraak met de 1-0.
Veltman en Ziyech pakken geel waar 't onnodig is en waar 't nodig is laten ze het na.
Dat heet superdom.

Nu verlies je wellicht EL en je start dood vermoeid en met een kater tegen PSV, en verspeeld ook nog eens het kampioenschap.
Super super dom.
Vind ik leuk
Santi +2044
donderdag 20 april 2017 om 23:06
Kan met t tweede leven hoor ;)
Vind ik leuk
jaja_PSV +6644
donderdag 20 april 2017 om 23:09
Ik ook natuurlijk.
Toch hoop ik dat ajax het nog redt vanavond, vermoeid worden ze toch.
Vind ik leuk
Santi +2044
donderdag 20 april 2017 om 23:10
Dat zeker


Als ajax ee eentje scoort heb je nu het ideale wat kon gebeuren voor ons, alleen ziet het er niet naar uit dat dát gaat gebeuren
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:12
Vermoeidheid is het enige wat jou hoop kan bieden...
En dan?
Kampioen worden jullie ook niet?
Gedeelde smart is halve smart?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:51
Amsterdamse bluf ten onder aan eigen arrogantie.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:17
laat ma is mis beter :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 23:18]
Vind ik leuk
redknap +489
donderdag 20 april 2017 om 23:41
Hebben de opscheppers toch nog gewonnen. Dat is knap.
Maar ze waren erg matig. Maar ze denken zelf altijd dat ze goed zijn.

Vreemde gasten zijn het daar.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 23:42]
Vind ik leuk
Guust +756
vrijdag 21 april 2017 om 00:19
Toch weer goed gekomen met de Amsterdamse bluf, nooit doen als de wedstrijd nog bezig is.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:21
Owjah ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 00:21]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:51
Tete is beter! Helaas denkt Bosz daar iets anders over. Dit zijn de gevolgen!
Vind ik leuk
Barbie +433
donderdag 20 april 2017 om 22:51
Veltman zakt voor examen. Net als Ziyech. Ook zo'n overschatte speler. Tegen kleinere clubs lukt het wel maar als het er op aan komt, valt hij door de mand.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:54
Hij heeft wel een lekkere Freshe Coupe, in zijn cultuur belangrijker dan het Nederlandse club voetbal aan de benodigde Europese punten te helpen.
Vind ik leuk
Foebele +16293
donderdag 20 april 2017 om 22:53
Dat Tete Verdedigend 4 klasse beter is dan Veltman weten we allemaal al tijden, maar dat aanvallende excuus wat Bosz altijd maar voert om Veltman te verdedigen gaat ook al een half seizoen niet meer op, maar ja, als Bosz de pik op je heeft zal je nooit meer spelen, vraag maar aan Bazoer en alle anderen die vertrokken zijn!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:57
Laatste keer dat veltman ze man langs kwam, was toen hij net alsof de bal uitschoot en opeens erlangs was. Een van de slechtste en zeker domste verdediger uit het linker rijtje
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 22:57]
Vind ik leuk
Guust +756
vrijdag 21 april 2017 om 00:21
Heb je het nou weer over die slappe gasten. Over Tete heb je wel gelijk.
Vind ik leuk
United +9961
donderdag 20 april 2017 om 22:55
Ukkel!!!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:55
Die tweet van Dutchie ben ik het helemaal mee eens. Geef Tete nou eens eindelijk een basisplaats Bosz.
Vind ik leuk
Freebird +11463
donderdag 20 april 2017 om 23:00
Te laat. Die komt naar Eindhoven.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:17
waarvoor o ja misschien de lampen aan doen als het donker op Stratumseind of de Woenselse markt
Vind ik leuk
Morris +5410
donderdag 20 april 2017 om 22:56
Collectief falen maar ik zag dit aankomen. Schuld van Bosz. Had hem moeten wisselen
Vind ik leuk
Ricky +2721
donderdag 20 april 2017 om 22:57
Zonde dit.
Nu gaan ze verlengen
Vind ik leuk
jaja_PSV +6644
donderdag 20 april 2017 om 23:13
Nope Viergever kijkt naar de bal en vergeet zijn tegenstander. De lof voor Viergever is nu ook meteen verleden tijd.
Vind ik leuk
HJR +1591
vrijdag 21 april 2017 om 00:27
De lof is inmiddels weer terug, schat ik zo in ;)
Vind ik leuk
Bien +1122
donderdag 20 april 2017 om 22:57
Veltman Hoort sowieso al niet in de basis. Simpel omdat Tete een veel betere back is. Die heeft zelden een overtreding nodig omdat hij goed staat en slim is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 22:58]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 22:57
Die viergever wou het nog ff na doen...
Vind ik leuk
Bien +1122
donderdag 20 april 2017 om 22:59
Opes op de verkeerde topic.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 22:59]
Vind ik leuk
buddha +2164
donderdag 20 april 2017 om 22:59
zou die nog mee mogen doen met oranje ?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:00
hoe dom het ook was, wel 2 heel gemakkelijk gegeven gele kaarten.

vind tete ook veel beter dan Veltman, maar ja wie ben ik

zeker die eerste gele kaart was belachelijk gegeven.
Vind ik leuk
FSCeara +1724
donderdag 20 april 2017 om 23:05
eerste was makkelijk gegeven geel. maar als je dan al geel hebt ga je daar geen domme overtreding maken
Vind ik leuk
John M. +1302
donderdag 20 april 2017 om 23:02
Gelijk verkopen die stumperd. En als niemand hem wil hebben, ontslaan met stadionverbod.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:03
Ik heb de wedstrijd niet gezien, Veltmannetje weer een drama dus zoals altijd.

@Sil

En sta jij er nog steeds achter?
Vind ik leuk
Bien +1122
donderdag 20 april 2017 om 23:18
Hij mag wel toegeven at hij zwaar fout zit.
Vind ik leuk
FSCeara +1724
donderdag 20 april 2017 om 23:04
Veltman en Sinkgraven zijn geen verdedigers.Als de druk erop komt te staan word dat duidelijk. Ben benieuwd hoe Bosz dat ziet. Voor Feyenoord is verlening goed want Ajax word nu gedwongen tot het gaatje te gaan met de krachten. en dat gaat tegen PSV wel doorwerken ben ik bang. Met echte verdediging had je dit op je gemak kunnen uitspelen en dan had je al weekend gehad
Vind ik leuk
FSCeara +1724
donderdag 20 april 2017 om 23:07
Ajax is het team van de domme kaarten. hoeveel domme kaarten hebben die nu al gepakt dit jaar in Europa pfff
Vind ik leuk
Aal +4349
donderdag 20 april 2017 om 23:11
Klasse AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
FSCeara +1724
donderdag 20 april 2017 om 23:12
viergever springt niet eens mee met zijn man
wat een geklungel achterin
Vind ik leuk
jaja_PSV +6644
donderdag 20 april 2017 om 23:16
Hij wacht af totdat de bal naar 'm toekomt... Dat kan bij een training zonder tegenstander.
Vind ik leuk
FSCeara +1724
donderdag 20 april 2017 om 23:17
Verliezen elke bal en spelen elke bal verkeerd in. Als ik Ajax supporter zou zijn zou ik hier echt triest van worden. Ben eens benieuwd want Bosz gaat echt trainer worden zonder prijzen dit jaar
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:13
Ik word hier zo gefrustreerd van. Iedere keer hetzelfde. Triest maar Ajax zal hier goed over moeten nadenken. Dit sterkt ook PSV.
Vind ik leuk
jaja_PSV +6644
donderdag 20 april 2017 om 23:17
Hosanna vorige week is meteen verleden tijd. 3 goals tegen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:17
Nou waar is die velman lover hier... wat een lul die Veltman zeg.

Maar goed als je zo gaat voetballen dan verdien je het ook niet om verder te gaan.
Vind ik leuk
FSCeara +1724
donderdag 20 april 2017 om 23:20
Traore heeft 100 kansen nodig om er 1 in te schieten. die had er vorige week zeker 3 moeten maken dan had je dit allemaal niet aan de hand gehad. maar Professor Barabosz blijft mensen die niet voldoen maar opstellen. zolang ze zijn auto maar poetsen en gazon maaien.
Ik als niet Ajacied zie dit al maanden maar goed over paar weken zal daar ook wel de balans worden opgemaakt. ben wel eens benieuwd naar Sjaak op Swart deze week kijken wie hij nu de schuld gaat geven
Vind ik leuk
ficusje +593
donderdag 20 april 2017 om 23:23
Als traore er vorige week 1 inschopt, sta je er nog beter voor.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:34
Nu is het primaaaa Ajax!!!!!!! Door yessssss
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:19
Nooit meer opstellen en in de zomer wieberen naar Jodan Boys, met erg veel geluk kan hij misschien wel het niveau aan.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:19
En die is beter dan Tete.... AHAHAHA.. ik zit al weken op veltman te letten.. begint altijd slap.. komt dan wel weer in de wedstrijd maar vandaag sjonge je ziet het al aan komen dat hij zijn 2e gele gaat pakken .. Zulke domme overtredingen.. Iemand die word geroemd om zijn slimheid.. yeah right.. wanneer het er echt om gaat kan hij niet met druk omgaan. En dat is nu gebleken maakte al de hele tijd domme overtredingen.. speelt ballen naar de verkeerde kleur. TIJD VOOR TETE!!
Vind ik leuk
Eendracht +4567
donderdag 20 april 2017 om 23:22
Je zal maar de Ligt heten en nog geen 2 cm de lucht in komen bij die 3e goal....
Vind ik leuk
FSCeara +1724
donderdag 20 april 2017 om 23:24
was viergever maar die maakt het nu wel goed.
Vind ik leuk
Eendracht +4567
donderdag 20 april 2017 om 23:30
Viergever probeerde niet eens te springen.
Vind ik leuk
HJR +1591
vrijdag 21 april 2017 om 00:30
Mooi om achteraf reacties te lezen ;)
Vind ik leuk
FSCeara +1724
donderdag 20 april 2017 om 23:24
hehe... nu volhouden
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:24
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!
Vind ik leuk
jaja_PSV +6644
donderdag 20 april 2017 om 23:25
Wow 3-1!!!
Knokken nu voor de halve finale!

Daarna doodvermoeid maar voldaan tegen PSV :)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:40
Daarna doodvermoeid maar voldaan tegen PSV :)

Misschien heeft psv dan nog een kansje als ze tenminste gemotiveerd zijn !
Vind ik leuk
jaja_PSV +6644
donderdag 20 april 2017 om 23:44
Dat is inderdaad ons probleem :(
Stelletje gemakzuchtige voetballers bij ons.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:00
Spelers die "Niet Thuis" geven moet je straffen.
Bij psv worden ze beloond met een basis plaats.

Gudmundsson van jong psv, krijgt geen kans,
Lammers eveneens jong psv geen kans,
van Bruggen etc etc etc

Maar goed lekker blijven vasthouden aan die "Angsthaas" Cocu.
Maar ook aan die geweldige TD met zijn "buitenkansjes"

Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, Ramselaar ohhh nee ik stop.
Vind ik leuk
Santi +2044
donderdag 20 april 2017 om 23:29
Nu niet voetballen! Verdedig die voorsrpong! Alles op de "3"
Vind ik leuk
hill +134
donderdag 20 april 2017 om 23:32
Waarom rennen al die verdedigers naar voren??!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:35
Alle Ajacieden gefeliciteerd !!!!!

Zelfs voor de neutrale supporter was dit (te) spannend :)
Niet gedacht dat Ajax na de 3-0 nog terug zouden komen.
Vind ik leuk
035 +228
donderdag 20 april 2017 om 23:38
Het is nu niet stil in.......? Geen goeie pot maar spannend tot het eind.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 23:39]
Vind ik leuk
yuuup +2471
donderdag 20 april 2017 om 23:54
Clown.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:56
Nooit meer opstellen en niet verlengen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:10
Ik geef geen mening meer over die Veltman
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:23
Alleen dit seizoen al een paar keer rood, maar in alle afgelopen jaren heeft hij vaak 2 gele kaarten gepakt in belangrijke Europa wedstrijden...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 01:34
jezus wat een zielepoten hier
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:05
Geef nu eindelijk de voorkeur voor Tete, Bosz zijn bril is al een tijdje
kapot,vandaar. Veltman is een ramp voor Ajax,gauw verkopen. !!
Vind ik leuk
Mant +0
vrijdag 21 april 2017 om 23:23
Gefeliciteerd AJAX!
Nederland weer ff op de voetbalkaart gezet.
Nou die overige 17 amateurclubs uit de eredivisie nog.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Veltman krijgt volle laag: 'Slechtste en domste verdediger van Nederland'