Prachtig gebaar van Schalke: club draait 'Three Little Birds' voor Ajax-fans

Prachtig gebaar van Schalke: club draait 'Three Little Birds' voor Ajax-fans

vrijdag 21 april 2017 om 00:26

Schalke 04 toont zich een goede verliezer door na afloop het nummer 'Three Little Birds' te draaien voor Ajax. Het nummer van Bob Marley dat door de Amsterdamse fans veelal wordt gezongen. Prachtig!

Appgebruikers: check de video hier!

Plaats een reactie

Lemon +1271
vrijdag 21 april 2017 om 00:29
Mooi dat het zo kan! Al zullen zij ook wel erkennen, dat er niks op aan te dingen valt dat Ajax door is!
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 01:21
Ja ze tonen zich van hun beste kant! En inderdaad het valt niet te ontkennen dat Ajax hier gewoon een prestatie neerzet door even met 10 man nog 2x te scoren.
Vind ik leuk
Cookee +3634
vrijdag 21 april 2017 om 12:43
Nou, Viergever was fenomenaal, maar die had rood verdiend, ging met 2 benen in, de man die niet meer had mogen spelen scoorde de winnende. Deed denken aan Koeman tegen Engeland, ook de winnende.
Viergever speelde ooit bij AZ en dan dacht ik dat die club gek was want hij kon er niks van. Nu geef ik toe, hij was onverzettelijk en redde alle blunders van de Ligt en scoorde ook nog. Klasse.
Ook Klaassen was weer voorbeeldig, vind het geen Ajax-speler maar wel een geweldig captain.
Vind ik leuk
darmianto +6681
vrijdag 21 april 2017 om 00:30
(L)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:30
Mooie club, maar ik zag louter oudjes op de tribune.
Wellicht verklaart dit ook dat schalke gewoon stopte met voetballen na 110minuten...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:31
Dat is toch top man! Dit is mijn club hadden ze niet op de playlist.....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:32
Genoten! Heerlijke sfeer na de wedstrijd!
Nu op naar huis 3 uur rijden ...
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 01:22
Proost Danny!! Waar moet je heen?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 01:31
Laten we het bij regio alkmaar-hoorn houden. Genoeg tijd om er nog een paar te nuttigen;)
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 01:33
Zo wel stukje rijden inderdaad! Maar het is het waard jongen. Geniet ervan!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 02:02
Dankje, We zijn de parkeerplaats al af dus we zijn er bijna ;)
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 02:04
Haha meen je! Hartstikke druk natuurlijk nog.
Vind ik leuk
2cents +33216
vrijdag 21 april 2017 om 00:33
Mooie club hoor, dat Schalke. Respect!

En kippenvel!
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 00:34
Kippenvel!!! Geweldig gebaar van Schalke! Goede verliezers.
Vind ik leuk
Foebele +32748
vrijdag 21 april 2017 om 00:37
De wereld kan meer Bob Marley gebruiken op dit moment! Bob Marley, altijd + oneindig!
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 01:22
Heerlijke muziek!! Kan ik echt van genieten.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 03:53
Sluit ik me volledig bij aan!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:39
Gaaf
Vind ik leuk
Starkoo +344
vrijdag 21 april 2017 om 00:40
Respect daar kunnen de tukker supporter nog een voorbeeld aan nemen! Schalke en Ajax past beter dan Twente en Schalke!
Vind ik leuk
FSCeara +2271
vrijdag 21 april 2017 om 01:03
Ik zag trouwens bij Schalke 2 vlaggen hangen met Enschede.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:44
Ik was er zojuist bij. Wat heeft schalke enthousiaste supporters! Allemaal meezingen,staan,klappen en die sjaaltjes omhoog houden enz. En wat een thriller was het. Deze wedstrijd vergeet ik nooit meer!
Vind ik leuk
Jozef +19433
vrijdag 21 april 2017 om 00:51
Geniet er van!

Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 01:24
Gefeliciteerd pik!
Vind ik leuk
FSCeara +2271
vrijdag 21 april 2017 om 01:02
Als er 1 land is dat weet hoe men fatsoen heeft is dat wel in Duitsland. kunnen we hier nog wel iets van leren.
Respect !
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 01:15
Wat een reacties allemaal. Omdat er één Duitse club een liedje draait die ze bij Ajax ook draaien hebben Duitsers ineens meer respect dan Nederlanders. Dan snap je het niet helemaal.
Maar het blijft inderdaad een mooi gebaar. Leuke sfeer na de wedstrijd, nu nog tijdens de wedstrijd ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 01:16
Kippenvel ... lekkkkkker
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 01:25
Lucky Luksch proost maat!!
Vind ik leuk
_AJAX_ +1971
vrijdag 21 april 2017 om 01:19
Een paar kratjes Amstel naar Gelsenkirchen dan maar.
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 01:25
Stuur maar een vrachtwagentje vol. hehe
Vind ik leuk
Foebele +32748
vrijdag 21 april 2017 om 01:46
In de euforie van deze avond kan ik niet slapen, maar ben ik wel stiekem aan het dromen van een volgend stel tieners wat een zilveren beker op hun hoofd heeft...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 01:54
!prachtig!
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 01:57
Genieten!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 02:06
Ajax - United zou een mooie finale zijn;-)

Maar, eerst, nagenieten!!!
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 02:10
Haha met beide beentjes op de grond blijven staan. Ik ga ook geen uitspraken meer doen van we gaan winnen dit dat. Laat het nu mooi op me afkomen.
Vind ik leuk
Sigma +1621
vrijdag 21 april 2017 om 02:47
Ik heb nachtdienst en ben nog steeds aan het nagenieten....wat een thriller jongens.....
Vind ik leuk
Farmer +5408
vrijdag 21 april 2017 om 06:07
Mooi gebaar, en sluw stukje supporters-begeleiding: Lekkere relaxte Bob-Marley om mensen in de chillo-sfeer te houden: Iedereen die in een super-fijne feest-stemming Gelsenkirchen uitkomt vannacht.

Maar blijft een mooi stukje sportiviteit natuurlijk. Maar dát is vaker iets wat de duiters wel eigen is. Gek eigenlijk dat toch zo veel clubs/landen een 'hekel' aan ze hebben.... :P

Mooie beelden trouwens. Voor beide kanten*
Vind ik leuk
Nashua +4376
vrijdag 21 april 2017 om 06:47
In de Arena draaien ze het soms niet meer wel voor de 1000ste keer de Koster en daar wordt je strontmisselijk van
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 07:19
Klasse Schalke! Mooi gebaar.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 07:24
Gaaf hoor ! Zo moet het altijd !
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 07:50
Dat is een mooi gebaar van de Duitsers!
Vind ik leuk
Morris +13817
vrijdag 21 april 2017 om 08:07
allemaal leuk hoor maar wanneer krijgen we onze fietsen terug ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:12
Super sportief, kunnen boel mensen hier wat van leren!
Vind ik leuk
0343 +351
vrijdag 21 april 2017 om 09:15
Laatst nog bij Schalke geweest, stonden op dezelfde parkeerplaats als de Wolfsburg fans die met 4-1 hadden verloren. Bij aankomst op de parkeerplaats werd door Veltins FLESJES bier uitgedeeld, deze werden op een heel gemoedelijke manier opgedronken. Is helaas onmogelijk in Nederland, wij kunnen nog heel veel leren van onze oosterburen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:53
Geweldig van Schalke 04....... kippenvel moment ook
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:51
Dit is sport...verliezen en winnen...als je dit als club kan ben je groots!
Vind ik leuk
Ruud1987 +1985
vrijdag 21 april 2017 om 18:57
Kippenvel momentje =D
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Prachtig gebaar van Schalke: club draait 'Three Little Birds' voor Ajax-fans