'Clubicoon stelt PSV teleur en wil nog niet op eigen benen staan in Eindhoven'

'Clubicoon stelt PSV teleur en wil nog niet op eigen benen staan in Eindhoven'

vrijdag 21 april 2017 om 07:54

PSV en Ruud van Nistelrooy gaan ook volgend seizoen met elkaar door. In onderling overleg is desondanks besloten dat de veertigjarige oud-spits van de club nog geen eigen elftal gaat trainen.

Van Nistelrooy is momenteel individueel jeugdcoach en in die rol voelt hij zich op zijn gemak, meldt het Eindhovens Dagblad. De oud-speler van onder meer PSV, Manchester United en Real Madrid gaf eerder al aan zich op het trainersvak te willen oriënteren, maar daarbij wel zelf het tempo te willen bepalen.

PSV hoopte Van Nistelrooy aanvankelijk te strikken voor een rol als trainer van een van de hogere jeugdelftallen of mogelijk zelfs de beloften. De voormalige goaltjesdief sluit dat voor de toekomst zeker niet uit, maar ziet zo'n rol voor het seizoen 2017-2018 in ieder geval nog niet zitten.

De Eindhovenaren hopen de invulling van Jong PSV, de A1 en de B1 zo snel mogelijk rond te maken. De club is nog in gesprek met Mark van Bommel over zijn rol bij PSV. Het feit dat Van Bommel tevens assistent is van Bert van Marwijk bij Saudi-Arabië, is een complicerende factor.

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

2cents +25276
vrijdag 21 april 2017 om 08:00
(Van Nistelrooy moet even wachten.)

Gezien de prestaties voor het Nederlandse voetbal zou PSV Ajax zondag eigenlijk moeten belonen. Tegen doe tijd dat Nederland de directe CL plek terugkrijgt is PSV weer een grote kanshebber op die directe plek. Jullie weten dus wat je te doen staat zondag. ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 08:01]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:16
Ja uiteraard......
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:31
Die directe plaatsing is al terug. gewoon 1 seizoen geen directe plaatsing
Vind ik leuk
MeAgain +2066
vrijdag 21 april 2017 om 20:05
Zoals Ajax vorig jaar bij psv heeft gedaan zeker?
We weten allemaal hoe het dit jaar is afgelopen dus dat doen we maar niet ;)
Vind ik leuk
Morris +7915
vrijdag 21 april 2017 om 08:02
echt zonder dollen. goed beleid om Ajax te kopiëren en oud spelers in de jeugd rond te laten lopen. Echter moeten ze wel over een paar jaar opgesteld gaan worden in het eerste van PSV.
Vind ik leuk
michelhx +1478
vrijdag 21 april 2017 om 09:52
Hahaha, Morris! Toen ik als 7 jarig jongetje rondliep in de jeugdopleiding van PSV liepen er al oud spelers rond met functies als trainer voor de jeugd. Dat is inmiddels 32 jaar geleden. Dus volgens mij weet jij niet waar je het over hebt.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:11
Wat een kop van dit artikel ! Triest hoor VP ! Niks teleurstellen ! Komen jullie überhaupt ooit wel op de herdgang ?

Kopiëren Morris ? Dit is al jaren het beleid bij psv ! Volgens mij is het andersom !
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 08:12]
Vind ik leuk
2cents +25276
vrijdag 21 april 2017 om 08:29
Als PSV het graag wilde en Van Nistelrooy niet, dan kan dat toch teleurstellend zijn?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:20
Ja, want PSV staat daar internationaal om bekend.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:27
Van bommel met nistelrooy trainers duo psv 1 zou een goeie combi zijn
Vind ik leuk
MeAgain +2066
vrijdag 21 april 2017 om 20:06
Van Marwijk met van Bommel als assistent. Dat zou mooi wezen.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 04:43
Van Nistelrooy volgende,denk ik dat hij pas op z'n 87e een elftal(letje) gaat leiden...eerst z'n zakken vullen en PSV zoveel mogelijk aan het lijntje houden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Clubicoon stelt PSV teleur en wil nog niet op eigen benen staan in Eindhoven'