Guidetti: Ik zie alles en bid elke dag dat Feyenoord kampioen wordt

Guidetti: "Ik zie alles en bid elke dag dat Feyenoord kampioen wordt"

vrijdag 21 april 2017 om 08:03

John Guidetti krijgt mee dat Feyenoord op koers ligt voor de eerste titel sinds 1999. De oud-spits van de Rotterdammers hoopt dat de club het voor elkaar krijgt om kampioen te worden.

"Ik zie alles en bid elke dag dat Feyenoord kampioen wordt. Dat verdienen ze", zegt Guidetti, nu spits van Celta de Vigo tegen FOX Sports. "Ze spelen het hele jaar al het beste voetbal. Het wordt close, maar ik denk dat ze kampioen gaan worden."

"Of ik naar Rotterdam ga voor een feestje? Ik ben druk bezig en doe mijn eigen ding. Het is niet mijn jaar, het is hun jaar. De fans moeten feestvieren. Ik vier het thuis als ze kampioen worden. Dan maakt het me trots. Hopelijk kan ik me tegen die tijd focussen op de finale van de Europa League", aldus Guidetti. De Zweed bereikte donderdagavond ten kost van Racing Genk de halve finales van de Europa League.

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 08:06
"Ik zie alles en bid elke dag dat Feyenoord kampioen wordt
Zo'n Clown kan je toch niet meer serieus nemen?
Vind ik leuk
Sazzz +5580
vrijdag 21 april 2017 om 08:11
Om vervolgens te zeggen dat ie dan niet naar de Coolsingel gaat
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:38
Je weet natuurlijk nooti of hij plichtingen heeft bij z'n cluppie, die betalen zijn salaris.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:17
Hij is en blijft een clown. De dorpsgek. Guidetti die bidt dat Feyenoord kampioen wordt....ha ha en er zijn op de Coolsingel duizenden ondernemers die bidden dat Feyenoord juist GEEN kampioen wordt gelet op het wangedrag van deze supporters.
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 11:31
Ik denk dat de boel dan flink gesloopt wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:44
Er is maar 1 plek waar ze bidden dat we geen kampioen worden.;)

Ondernemers en de gemeente heeft er meer baat bij dat we kampioen worden. Het is jou ook ontgaan dat de meesten gewoon een verzekering hebben? Dat neemt trouwens niet weg dat het een gezellig feestje zal worden. Let maar op hoe r gefeest wordt;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:42
Ikzelf ben woonachtig in Rotterdam en dus is jouw conclusie dat er maar 1 plek is waar ze bidden dat 'we' geen kampioen worden niet alleen voorbarig maar ook onjuist. Ja, inderdaad de meeste winkeliers op de Coolsingel zijn verzekerd maar herinnert u zich de confrontatie tussen Dortmund en Feyenoord nog ? Of het laatste kampioenschap van Feyenoord ?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:01
Met plek doelde ik op Ajax, en niet zozeer de stad.

Als we alles naar boven moeten halen waar het allemaal mis ging met onze Nlse clubs, dan zouden ze het voetballen moeten verbieden. Je zult altijd een kleine groepje houden die het voor de andere verzieken.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:04
En daarom zien de winkeliers op de Coolsingel liever niet dat Feyenoord kampioen wordt. Juist vanwegen dat kleine groepje....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:11
mag hopen dat die winkeliers niet bij dezelfde verzekeringsmaatschappij zitten als waar ik bij zit, heb er geen belang bij om jullie feestje mee te financieren. :-)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:18
Van dat klein beetje geld waar je voor verzekerd bent zullen de verzekeraars het zeker van moeten hebben?;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:35
Waarom niet, Rebelfox?

Een Feyenoorder wordt je nooit zomaar;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:13
Nee, de meesten krijgen het van huis uit mee, pa is supporter, dus moet de zoon ook maar/
Kiezen ze voor het pure spelletje, dan zouden ze voor Ajax kiezen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:22
Dat is nou juist de cocon waarin jullie nog zitten.
Je leeft nog in een illusie.;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:08
Haha heerlijke Ajacied! Gefeliciteerd nog, ik heb genoten gisteren.

Maar... Je snapt dat ik als Feyenoorder het niet eens kan zijn met jouw pure spelletje argument. Ten eerste gaat het spel ook om passie, beleving en sfeer. En je moet toegeven dat wij dat in onze Kuip een stukje beter voor elkaar hebben dan jullie in die betonbak.

Ten tweede vind ik ook het voetbal juist een reden om Feyenoorder te zijn. Technisch mag het in Amsterdam allemaal goed zijn, maar vaak is het ook vrij saai (tel daarbij op punt 1). Liever zie ik een team die in een kolkend stadion vol gaat voor de overwinning. Door de strijd die de mannen leveren zijn ook de mindere wedstrijden vaak nog boeiend.

Guidetti snapt dit gewoon erg goed. En hij is net zo erg Feyenoorder als jij Ajacied. En ja dan kramen jullie af en toe onzin uit. Ik vind het alleen maar mooi ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 15:08]
Vind ik leuk
Spidey +416
vrijdag 21 april 2017 om 08:06
Ik bid elke dag dat ie zn nek breekt met zn slappe gelul
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:01
Misschien kun jij je nek eerst breken?
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 11:32
Knak..
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:11
Wat een clown is die Guidetti toch...

Denkt da die god himself is.
Vind ik leuk
Morris +5410
vrijdag 21 april 2017 om 08:14
ow het begint nu alweer.

knoop in je zakdoek 2.0
Vind ik leuk
Jozef +8781
vrijdag 21 april 2017 om 08:15
Pfffff, volgens mij waarschuwde Morris al voor enkele weken louter Guidetti...

Vind ik leuk
Morris +5410
vrijdag 21 april 2017 om 09:08
VP is er dol op
Vind ik leuk
ronnieron +1068
vrijdag 21 april 2017 om 08:17
Wat word ik moe van die gozer zeg... elke keer dat geslijm richting feyenoord.laten we gewoon bidden dat ajax kampioen word ,lijk me wat zinvoller
Vind ik leuk
Mitchy10 +1058
vrijdag 21 april 2017 om 08:18
Zit gehaktbal onder die pet? Die man doet ook alles om overal geliefd te zijn. Ben benieuwd hoe de Feyenoorders over hem denken nu hij Feyenoord al wel 2 keer afgewezen heeft omdat hij ergens anders meer geld kon verdienen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:23
Echt genieten hoe boos al die ajacieden op hem kunnen worden. Maar voor ons is John Guidetti nog steeds een legend
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:33
Een legende? Dan zijn de criteria wel ernstig naar beneden bijgesteld.
Vind ik leuk
ficusje +593
vrijdag 21 april 2017 om 08:36
Een legende zijn willem en coen enzo.maar hij toch niet.
Vind ik leuk
Hoogeveen +1110
vrijdag 21 april 2017 om 08:41
Mee eens, hij heeft het dat seizoen natuurlijk goed gedaan, met hoogtepunt zijn hattrick. Legende gaat me te ver, Ove Kindvall is Feyenoords enige Zweedse legende
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:10
Als je een hattrick maakt tegen Ajax dan ben je een legende in Rotterdam
Vind ik leuk
zwollie +1521
vrijdag 21 april 2017 om 11:02
voor legende moet je toch echt eerst wat meer presteren voor je club. Coen Moelijn, dat is een legende. Guidetti echt niet hoor, gewoon een passant.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:01
het is ook echt genieten hoe boos feyenoorders worden op veltman. Trouwens als hij 3 hattrick na mekaar maakt en dan nog niet over de 30 goals komt dan was de rest van seizoen maar gemiddeld.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:03
Mij maakt hij niet boos. Daarvoor moet hij toch echt iets beter zen best doen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:40
Maar spelen voor Feyenoord ho maar.. Lijkt me mooi als Ajax Celta loot voor de EL.. Afrekenen met deze praatjesmaker
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 11:34
Logisch toch als je ergens anders meer kan verdienen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:54
Gisteravond een mooie partij van je eigen club gezien, om vervolgens de volgende ochtend gefrustreerde berichtjes op VP zetten over een voetballer die in Spanje speelt.
En maar volhouden dat hij echt niets voorstelt hoor....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:05
Die Guidetti lacht zijn lul uit zijn broek met zijn 2,5 miljoen euro per jaar. Denkt er werkelijk iemand dat het hem wat interesseert wat sommige mensen van hem vinden?

Oh ja, even populair doen.......haters.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:58
Goh dat gebeurt bij meerdere spelers hier: veltman, viergever, Willems, narsingh, ... daar wordt ook volop op gehaat. Beetje zielig dat haten. kijk naar je eigen spelers en niet naar die van de concurrenten.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:20
Helemaal met je eens. Haten is voor psychopaten.
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 11:27
Zijn er ook mensen die bidden dat Feyenoord geen kampioen wordt?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Guidetti: "Ik zie alles en bid elke dag dat Feyenoord kampioen wordt"