Het zou mij echt veel pijn doen als PSV ook nog van Ajax zou verliezen

"Het zou mij echt veel pijn doen als PSV ook nog van Ajax zou verliezen"

vrijdag 21 april 2017 om 08:55

Willy van de Kerkhof zegt dat er voor PSV in het duel met Ajax nog steeds veel te winnen is. De Eindhovenaren lijken uitgespeeld in de Eredivisie, maar moeten komende zondag alsnog alles geven.

"Het is een heel teleurstellend seizoen, maar tegen Ajax kunnen ze hun geschonden blazoen een beetje oppoetsen. Natuurlijk doet het pijn om te zien dat een club als PSV niet meer meedoet om de prijzen. Maar ik hoop wel dat de spelers in hun eergevoel geraakt zijn", zegt Van de Kerkhof in De Telegraaf.

"Je ziet geen agressiviteit in de ploeg. Het is schaakvoetbal met weinig beleving. Het lukt ze bij PSV maar niet om wedstrijden naar hun hand te zetten", aldus Van de Kerkhof. "Als je eerlijk bent, dan hebben ze dit seizoen bijna geen bijzondere wedstrijd gespeeld. Het is niet voorgekomen dat ze boven zichzelf uitstegen, zoals in voorgaande jaren wel gebeurde. Tegen Ajax hoop ik nog een keer het ouderwetse PSV te zien."

Oud-PSV'er Berry van Aerle sluit zich daarbij aan. "Natuurlijk is het een verloren seizoen, maar ik hoop dat de spelers toch nog een keer het beste uit zichzelf kunnen halen. Voor de club, het publiek, maar ook voor zichzelf. Dit zijn wedstrijden die je als voetballer altijd moet willen winnen, ongeacht wat je er nog wel of niet mee kunt bereiken. Het zou mij echt veel pijn doen als PSV ook nog van Ajax zou verliezen."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Wat wordt het zondag?

(494 stemmen)

Plaats een reactie

Dee79 +1443
vrijdag 21 april 2017 om 08:57
Een heel heel klein beetje
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 09:05
Erop en erover... begin maar vast te wennen aan de pijn dan Willie en René (-:
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 09:06]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 09:06
Psv is toe aan nieuwe spelers of nieuee trainer!!!
Dat is precies de reden dat ajax het kampioenschap verspeelde. Te lang bij elkaar. Dan krijg je gemakzuchtigheid
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 09:08
Berry en ik zijn 1
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 09:10
Uitslag maakt zondag niet meer uit. Wellicht alleen voor het vertrouwen van de spelers van psv.
Ajax krijgt volgende week GAE en kan dan (bij verlies bij PSV) weer werken aan het doelsaldo.
Ajax is al 2e en kan bij winst kampioen worden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 09:10]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 09:51
uhh als ajax verliest bij psv wat heeft dan "het werken aan het doelsaldo tegen GAE" nog voor nut?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 09:10
Het is in het belang van PSV in het algemeen en voor heel Nederland in het bijzonder dat Ajax in Eindhoven een rode loper krijgt uitgerold in het stadion.

Cocu krijgt in landsbelang stalorders om Ajax blessurevrij te houden.
Vind ik leuk
Santi +7775
vrijdag 21 april 2017 om 09:26
? Blessurevrij houden ok

MAar wij gaan echt wel voor de winst
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 09:49
De Nederlandse taal is echter nog steeds een probleem voor Arias Moreno en Guardado.......
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:13
De hele mondiale voetbalwereld is moreel gegijzeld na de eclatante nederlaag in Duitsland.

Zowel FIFA en UEFA zijn schatplichtig aan Viergever.

De dodenherdenking op 4 mei dient een jaar opgeschort te worden.
Vind ik leuk
Strijp +5318
vrijdag 21 april 2017 om 09:24
Ach wil..
Vind ik leuk
RebelVox +2815
vrijdag 21 april 2017 om 09:45
KNVB geeft psv een samsung s8 als ze van Ajax winnen, ze hebben alleen voor de kuip geboekt.
Voorkeur knvb is al bekend gemaakt.

Maar Ajax gaat daar een stokje voor steken
Willy je gaat zondag huilend naar huis.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:29
Als psv zelfs niet kan winnen van een volledig kapot Ajax na die 120 minuten, pfff dan is de tik wel heel groot.
Vind ik leuk
Foebele +26734
vrijdag 21 april 2017 om 10:44
Ajax zit vol aan de drugs, de drugs der succes! Ze zullen het best voelen komende zondag, maar beter tegen PSV spelen dan een klein ploegie, dat is veel gevaarlijker.
Vind ik leuk
gs +239
vrijdag 21 april 2017 om 12:04
kan maar zo gebeuren
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Het zou mij echt veel pijn doen als PSV ook nog van Ajax zou verliezen"