'Ajax maakt indruk in het buitenland: interesse voor Klaassen en Onana'

'Ajax maakt indruk in het buitenland: interesse voor Klaassen en Onana'

vrijdag 21 april 2017 om 12:51

Ajax-aanvaller Davy Klaassen heeft in het Europa League-tweeluik met Schalke 04 zoveel indruk gemaakt dat de Duitsers hem meteen willen overnemen, zo meldt het Italiaanse Corriere dello Sport. Klaassen besliste de heenwedstrijd in Amsterdam met twee doelpunten en was ook in Gelsenkirchen een van de Ajax-uitblinkers. Voor de eveneens uitblinkende André Onana zou ook buitenlandse interesse zijn.

Schalke kan echter wel op stevige concurrentie rekenen vanuit Zuid-Europa. Het Spaanse Villarreal en het Italiaanse Napoli hebben naar verluidt ook interesse in de 24-jarige middenvelder. De marktwaarde van Klaassen wordt geschat op ongeveer vijftien miljoen euro, wat aan de lage kant lijkt. 

Ook Onana zou op interesse vanuit het buitenland kunnen rekenen. De 21-jarige doelman uit Kameroen is volgens RMC Sport al benaderd door Bayern München, maar zou hebben bedankt voor een reserverol achter Manuel Neuer. Dit biedt perspectief voor de Franse clubs Bordeaux, Olympique Nice en Olympique Marseille, die eveneens geïnteresseerd zijn.

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 12:55
15 miljoen voor Klaassen? Oprotten haha, die gaat hoe dan ook meer opleveren. Geen uitverkoop meer bij Ajax, laat Overmars dat maar afhandelen :D
Vind ik leuk
dhrwobo +5965
vrijdag 21 april 2017 om 12:55
Klaassen kan je toch zeker wel voor 22-25 miljoen verkopen?!
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 15:03
Is maar net wat iemand er voor over heeft. Maar hij moet minimaal wel dat bedrag opleveren.
Vind ik leuk
frankn27 +3177
vrijdag 21 april 2017 om 12:56
Die speelden niet hun beste partijen gisteren toch?
Vind ik leuk
Niellie078 +19773
vrijdag 21 april 2017 om 13:00
Schalke is nu al kansloos voor allebij , enigste verbetering zou salaris zijn en een betere competitie verder zie ik niet in dat Klaassen dat zou willen .. napoli mooie club maar vrees dat hij daar op de bank beland is lastig om Klaassen in te schatten is een enorme harde werker maakt belangrijke goals maar toch mis er nog iets om hem bij bijvoorbeeld napoli in de basis te zien staan
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:12
Ik denk dat u zich heel erg vergist. Strootman wordt hier op handen gedragen en Klaassen is - denk ik - zelfs te goed voor Napoli.Hij zou zo bij b.v. Juventus ingepast kunnen worden.
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 15:04
Nou nou rustig aan! Ik vind Davy een goede speler. Maar je moet wel realistisch blijven.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:06
De waarde van Klaassen schat ik op minimaal 32 miljoen en geen stuiver minder.
Vind ik leuk
yuuup +4643
vrijdag 21 april 2017 om 13:06
En Onana loop volgend jaar uit zijn contract en is dus goedkoop. Goed bezig Overmars!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:11
Schalke en Napoli zijn mooie clubs voor deze jongen.

De Bundesliga lijkt mij voor hem de meest geschikte competitie.
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 15:05
Maar dan eerder naar Leverkusen!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:28
Maakt me niet zoveel uit.... vind alle Duitse clubs geen reet aan.... behalve HSV dan, maar die maken al meer dan 30 jaar geen poep klaar....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:24
Hoe komt men er bij om Onana een van de uitblinkers te noemen ? Hij speelde gisteren zeer slecht , net als Sánchez overigens .
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:31
Ja inderdaad..

het frapante bij Sanchez was dat hij na de 3-1 van Ajax eindelijk goed ging voetballen.. toen kwam in een keer wel de over mijn lijk mentaliteit naar boven...
Vind ik leuk
JCJWZ +7189
vrijdag 21 april 2017 om 14:35
Klopt dat zag ik ook
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:33
Klaasen voor 15miljoen lijkt mij een eerlijk bedrag voor een harde werker..is geen talent meer en moeilijk te bepalen hoeveel hij nog kan groeien.. maar of Ajax voor dat bedrag zou laten gaan denk ik niet..zal nog wel jaartje eredivisie worden denk ik
Vind ik leuk
darmianto +5338
vrijdag 21 april 2017 om 13:48
Klaassen 38 mil +
Onana niet te koop of 50 mil
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:53
Ik snap dat sommige het niet gezien hebben in alle euforie maar klaassen werd gisteren samen met zijn companen ziyech en schone totaal overlopen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:58
Dit heeft vaak meer te maken met Ziyech die jongen kan gewoon niet verdedigend spelen, Schone doet zijn best maar is in werkelijkheid geen cvm, daar ligt zijn kwaliteit niet.
Deze 3 jongens alledrie op het middenveld opstellen werkt alleen als ze vooruit kunnen spelen en niet te veel verdedigend werk hoeven op te knappen.
Vind ik leuk
JCJWZ +7189
vrijdag 21 april 2017 om 14:36
Meyer en Goretzka zijn ook geen misselijke middenvelders
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:15
Lopers , van de geniale ideeen en splijtende dieptepasses moeten die het niet hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:11
Klaassen is een middevelder geen aanvaller en waarom schalke ? Speelt volgend jr niet eens europees en zkr 40 miljoen waard
Vind ik leuk
Gerro +2271
vrijdag 21 april 2017 om 14:18
Klaasen gaat het dubbele opleveren maar het zou me niet verbazen als hij er nog een jaar in Amsterdam bij aanplakt. Is in ieder geval geen jongen die het alleen om het geld te doen is en een jongen die nog een beetje clubliefde kent.
Vind ik leuk
Guust +2414
vrijdag 21 april 2017 om 14:59
Ze verkopen zelf hun middelmaat spelers voor gemiddeld 20 miljoen, wat denken ze zelf, lekker allebei blijven en groeien met dit team, zit nog heel veel rek in wat tot mooie dingen kan komen.
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 14:59
Lijkt me niet dat je na dit seizoen naar Schalke wil...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ajax maakt indruk in het buitenland: interesse voor Klaassen en Onana'