'Ajax-huurling speelt zich in kijker van clubs uit binnen- en buitenland'

'Ajax-huurling speelt zich in kijker van clubs uit binnen- en buitenland'

vrijdag 21 april 2017 om 13:29

De kans is klein dat Queensy Menig ook volgend seizoen bij PEC Zwolle speelt. De aanvaller, die dit seizoen wordt gehuurd van Ajax, wordt begeerd door tal van clubs.

Dat meldt Voetbal International vrijdag. Menig (21) kent een goed seizoen in dienst van PEC, waar hij voor het tweede jaar op rij speelt. In 28 competitieduels was hij acht keer trefzeker. Daarmee heeft de aanvaller zich in de kijker gespeeld van clubs uit binnen- en buitenland.

"Op dit moment wil ik me vol focussen op de laatste drie wedstrijden met PEC Zwolle", reageert Menig. "Daarna zal ik een beslissing maken over mijn toekomst."

Ajax kan een transfersom vragen voor Menig, omdat zijn contract doorloopt tot medio 2019. In Amsterdam kan hij waarschijnlijk niet rekenen op een kans. Volgens VI wil met name een niet bij naam genoemde Nederlandse subtopper hem zo snel mogelijk vastleggen.

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 13:41
*Kuch* Groningen *kuch*
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:47
Is dat een subtopper ?
Vind ik leuk
Hupfean +1245
vrijdag 21 april 2017 om 15:45
Groningen is een middenmoter.
Vind ik leuk
Mall00t +4889
vrijdag 21 april 2017 om 15:49
Dit jaar inderdaad, met volgend seizoen eventueel Menig erbij kan het zomaar weer een subtopper worden.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:48
Hopelijk komt er een buitenlandse club, want die betalen over het algemeen iets beter.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:18
Een niet genoemde NL subtopper. Ik hoop dat dit Twente is. Buitenspeler voor volgend seizoen kunnen ze goed gebruiken. Twente en Ajax jeugd heeft in het verleden altijd goed gewerkt en van Zwolle naar Twente is altijd nog een stap omhoog.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 14:21]
Vind ik leuk
Mall00t +4889
vrijdag 21 april 2017 om 14:22
Van Zwolle naar Twente is niet bepaald een garantie op succes, daar weten Lachman en Mokhtar inmiddels alles van. Maar we zullen zien wat het gaat worden.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:28
Klopt. Die twee zijn inderdaad niet geslaagd. Maar Mokthar en Lachman zijn echte kunstgras spelers. Dat is bij Menig niet. Die toont zijn kwaliteiten op zo wel kunstgras als echt gras, als je kijkt naar zijn redement en spel.
Vind ik leuk
Mall00t +4889
vrijdag 21 april 2017 om 14:38
Je kan van alles zeggen over Lachman, maar niet dat het een kunstgrasspeler is. Op het gras van Willem II presteert hij momenteel beduidend beter dan op het kunstgras van Zwolle en Cambuur. Mokhtar kun je eigenlijk ook geen typische kunstgrasspeler noemen. Destijds was hij een talentvolle jeugdspeler bij PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:20
Vin zwolle btr dan groningen lkkr met johnny als trainer goeie tips voor hem
Vind ik leuk
Mall00t +4889
vrijdag 21 april 2017 om 14:23
Graag Nederlandse ondertiteling, dan weten mensen ook nog wat je bedoeld.
Vind ik leuk
HanV +1346
vrijdag 21 april 2017 om 15:17
Hij vindt Groningen een stap terug, zeker volgend seizoen met vhSchip als trainer bij PEC.
Vind ik leuk
Mall00t +4889
vrijdag 21 april 2017 om 15:18
Waarvoor dank. ;-)
Vind ik leuk
HanV +1346
vrijdag 21 april 2017 om 15:23
Ik zou het zelf niet zeggen, maar ben wel benieuwd hoe het volgend jaar gaat onder vhSchip. Kan alle kanten op.
Vind ik leuk
Mall00t +4889
vrijdag 21 april 2017 om 15:31
Uiteindelijk gaat het om de kwaliteiten van de spelersgroep. Doorgaans weet Nijkamp best wat aardigs binnen te hengelen. Als je de begroting afzet tegen andere clubs moet het toch geen probleem zijn om een team samen te stellen die onderin niet in de problemen komt en lekker meedoet in de grote grijze gezellige middenmoot.
Dit jaar is het wat minder, maar dat kan een keer gebeuren. De laatste twee thuiswedstrijden kunnen ook zomaar gewonnen worden en dan is het eigenlijk wederom geen onaardig seizoen.
Vind ik leuk
Guust +2393
vrijdag 21 april 2017 om 14:32
Nou je hebt meer aan hem dan Traoré op rechts, hij was al niet goed gister maar toen hij op rechts kwam was het weer drama zoals vanouds.
Vind ik leuk
Hupfean +1245
vrijdag 21 april 2017 om 15:44
Heerenveen.
Vind ik leuk
Mall00t +4889
vrijdag 21 april 2017 om 15:50
Er wordt gesproken over een subtopper, dus SC Heerenveen kan het als middenmoter niet zijn.
Vind ik leuk
defons +864
vrijdag 21 april 2017 om 16:12
Subtopper dan denk ik aan de plaatsen 4 t/m 7 dus Utrecht , Vitesse , Az , Twente.

waar denken jullie dat hij het best past ben benieuwd wat jullie mening is

A = UTRECHT

B= VITESSE

C = AZ

D = TWENTE

E = Ergens anders.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ajax-huurling speelt zich in kijker van clubs uit binnen- en buitenland'