Zorgen voor NEC: Ik moet daarom een positieve uitstraling hebben

Zorgen voor NEC: "Ik moet daarom een positieve uitstraling hebben"

vrijdag 21 april 2017 om 15:37

Peter Hyballa zegt dat er geen onrust heerst achter de schermen bij NEC. De trainer beseft echter dat de eindfase van de competitie cruciaal is om Eredivisie-handhaving veilig te stellen.

"Dit is cruciaal, daarvoor hoef je alleen maar naar de stand te kijken", zegt Hyballa tegen Omroep Gelderland over het duel met Excelsior van zaterdag. De nummer veertien liet afgelopen weekend tegen Vitesse (1-0 winst) zien dat het goed in vorm is. "Excelsior is in een positieve flow, maar ik moet daarom een positieve uitstraling hebben. We hebben het vooral intern gedaan, zoals ik dat altijd doe. Dus we hebben vertrouwen."

Hoewel de wedstrijd tegen Excelsior zaterdag pas om 18.30 uur begint, komen de fanatiekste supporters zaterdag om vijf voor twaalf symbolisch bij elkaar. "Ik heb iedere dag nu wat met supporters te doen en dat is oké. Voor ons team is het belangrijk dat ze ons positief ondersteunen. Negatieve ondersteuning is niet zo goed voor deze groep. Ik concentreer mij nu maar heel goed op de spelers en het team."

Poll

Houdt Hyballa NEC in de Eredivisie?

(363 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 15:40
Lekker die hommeles bij andere clubs :D
Vind ik leuk
Mall00t +4962
vrijdag 21 april 2017 om 15:59
Geen mooier vermaak dan leedvermaak. ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:24
Ik heb die hommeles ook mee moeten maken, ben ik blij nu zeg.

Van het weekend Sparta ff oprollen met een nulletje of 4 ;)
Vind ik leuk
Mall00t +4962
vrijdag 21 april 2017 om 16:28
Zo zie je maar, het is nooit zo donker of het wordt wel een keer licht. ;-)

Overigens moet je vooraf nooit te hard juichen, want gemakzucht ligt op de loer en juist dan gaat het mis.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:35
Ik zie ons niet meer degraderen, wij kunnen alleen maar vooruit kijken.
Vind ik leuk
Mall00t +4962
vrijdag 21 april 2017 om 16:46
Zo moet dat, positief denken. Als je die kasteelbewoners over de knie legt kan het sowieso niet meer misgaan.
Vind ik leuk
Job188 +470
vrijdag 21 april 2017 om 16:46
Tja jullie hebben gewoon geluk gehad tegen NEC, NEC had die wedstrijd gewoon moeten winnen dan stond het er nu heel anders voor. Domme bestuurlijke fouten door het halen van geen scorende spits in de winterstop anders waren we al lang veilig geweest. Bestuur moet sowieso oprotten
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:02
Ja had & als daar worden geen oorlogen mee beslist.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:27
Komt die onsamenhangende prietpraat écht uit de mond van Hyballa, of is dit weer een gevalletje editing talent van voetbalprimeur?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Zorgen voor NEC: "Ik moet daarom een positieve uitstraling hebben"