Bosz lacht breeduit: Ik heb maar gevraagd of ik met ze op de foto mocht

Bosz lacht breeduit: "Ik heb maar gevraagd of ik met ze op de foto mocht"

vrijdag 21 april 2017 om 16:29

Het plan van PSV om Ajax te overrompelen met een 'Schalke 04-tactiek' maakt Peter Bosz niet onrustig. Dat zegt de trainer twee dagen voor de topper in Eindhoven.

"Laat ze dat maar lekker doen. Wij hebben de oplossing al laten zien...", reageert Bosz op de persconferentie, opgetekend door de NOS, vol zelfvertrouwen op de plannen van PSV. De Ajax-trainer is na de Europa League-uitschakeling van Schalke 04 zo trots als een pauw.

"Ik vond na afloop niet de juiste woorden om de jongens te bedanken, dus heb ik maar gevraagd of ik met ze op de foto mocht. Dat wilden ze wel. Ik was zo trots op ze", lacht Bosz, die niet kwijt wil wat er nog meer in de kleedkamer is gebeurd. "Sommige dingen moet je niet vertellen, daar moet je bij zijn. Maar ja, dat kunnen jullie niet."

De voorbereiding op het uitduel met PSV begon al in Duitsland. "We zijn daar bewust blijven slapen, hebben ze twee uur langer laten liggen en vanmorgen rustig ontbeten."

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 16:31
Leuke foto.....

Wat een broekkie's he! Voel me bijna oud als ik die babyfaces zie!
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 17:20
Daar zijn oplossingen voor ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:04
Vraag maar aan Ronald ;)
Vind ik leuk
RebelVox +2819
vrijdag 21 april 2017 om 18:37
haha krijg je wel een echte pokerface van
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:16
Strak strak in mijn trainingspak pak ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:33
Rowald "Wasknijper" de Whoer bedoel je?!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:52
hahaha ja die ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:25
Is Bosz nou een Feyenoorder of een ajacied?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:35
Goede vraag: Gewaardeerde speler en uitgekotste TD bij Feyenoord.

Tot nu toe redelijk succesvolle trainert in Amsterdam.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:52
Maar wat is het nou? :D
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:56
All of the above !
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:33
"Het plan van PSV om Ajax te overrompelen met een 'Schalke 04-tactiek' "

uit wiens koker komt dat dan???
Stemmingmakerij .nl?
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 17:21
Aad de Mos vanuit Gelsenkirchen.
Vind ik leuk
darmianto +5338
vrijdag 21 april 2017 om 17:56
Over Aad gesproken, wat is dat in korte tijd een oude man geworden zeg!
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 18:04
Ja die is de nu de 70 gepasseerd en dan gaat het hard.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:37
Hup je hok weer in, aan het pils jij!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:39
is het al weer weekend?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:47
Iedere dag is weekend met een WW.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:04
met een WW???
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:01
Heb je er weekend voor nodig? Ik moet ff naar zuurstof happen want dit kom ik niet snel te boven
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 18:01]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:03
hahaha nee ik bedoel meer dat "lid" zwitserland weer on line komt.....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:39
Jonguh! Ging ff in een stuip, maar ben er alweer uit. Zo flexibel ben ik.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:42
drank maakt soepel , je hoeft mij niets te vertellen.....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:50
De bron staat er zelfs bij vermeld. Misschien gewoon daar even kijken?

Begrijpend lezen...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:09
Begrijpend lezen zeg je ?
Vertel mij dan eens wereldwonder wie er zegt dat PSV "het plan" naar buiten heeft gebracht om ajax op "de schalke manier " te overrompelen.

Er staat namelijk letterlijk : "Het plan van PSV " dat lijkt me dan toch uit monde te moeten komen van iemand van psv
Vind ik leuk
JCJWZ +7189
vrijdag 21 april 2017 om 20:00
Vd Kerkhofjes
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:53
Jij kwalificeert 'het plan van psv' reeds. Niet ik.
Ik wijs je op de bron. Met een beetje lezen, pak je de bron er zo uit. Zoek in die bron. En kom dan pas echt met iets van een kwalificatie.

Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 09:40
Geef jij al lang die cursus?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:35
We moeten trots op deze jongens zijn. Hebben het zwaarste programma van alle clubs uit de eredivisie. 16 Europese wedstrijden tegen over 6 bij PSV en Feyenoord. Jong team en dan toch keihard kunnen knokken om bij de laatste 4 te zitten, 1 punt achter op Feyenoord door een inhaalrace, laat iedereen maar lullen over Bosz en de boys, ik ben verdomde trots op dit elftal!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 16:37]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:44
Daar heb je alle recht op. Ze doen het momenteel erg goed en hebben een uitstekend europees seizoen.

Ik ben echter verdomde trots op Feyenoord.
Dat vanaf speeldag 1 bovenaan staat. Met een veel lagere begroting dan ajax en psv. Met een basis elftal dat tientalle miljoenen minder heeft gekost dan het elftal van ajax en dat ook nog eens het meeste aantal goals van de eredivisie heeft gemaakt, dus attractief voetbal heeft gespeeld.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 16:48]
Vind ik leuk
timm0s +184
vrijdag 21 april 2017 om 16:47
Jij kan zo bij VP komen werken ;), ik neem aan dat je ajax en psv bedoelde.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:48
aangepast ;-)

waar de mond van vol is.....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:48
Trots op Feyenoord hoor je nu ook te zijn.
Hoewel ik wel denk dat ze kampioen worden; zelfs als ze het niet worden hebben ze een zeer knap seizoen gespeeld. Zeker rekening houdend met het budget wat jij hier terecht beschrijft.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:57
Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Feyenoord draait een waanzinnig seizoen zelfs wanneer zij geen kampioen worden. Tuurlijk zie ik als ajacied het liefst Ajax kampioen worden maar ik denk dat het Feyenoord gaat worden en ik gun het ze van harte.
Vind ik leuk
RebelVox +2819
vrijdag 21 april 2017 om 18:43
Vind het niks bijzonders van feyenoord, vroeg uitgeschakeld voor beker en europa, tja dan heb je een makkie, die gasten kunnen heerlijk rusten.
Weinig blessures, vaak de scheids mee, kan nog wel ff doorgaan.

Nee de topclub van 100 jaar geleden zijn ze nog lang niet weer.
Vind ik leuk
Spidey +661
vrijdag 21 april 2017 om 20:29
Tegenover een basisteam van Ajax dat tientallen miljoenen euros waard is.
Inderdaad ik vind het hartstikke knap.
(En dat meen ik ook nog)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:15
tel neres, sanchez, ziyech en die LB bij elkaar op en dan kom je al hoger uit als de hele selectie van feyenoord
Vind ik leuk
Sigma +1285
vrijdag 21 april 2017 om 16:57
Helaas zullen vele dit niet begrijpen.....Ik ben echt trots op deze jongens...ze zouden bijna allemaal mijn zonen kunnen zijn...
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 17:24
Ben jij god dan?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:35
Eerder iemand met veel vriendinnen

En goed en sportief zaad aangezien t allemaal peofvoetballers zijn geworden
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 17:36]
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 17:36
Hahahahaa
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:15
nee dat ben ik...
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 18:39
Weet ik straat! Nogmaals bedankt voor de bevestiging.
Vind ik leuk
Nick Kools +10072
vrijdag 21 april 2017 om 20:48
Waar haalt Bosz 16 Europese wedstrijden vandaan?.
Ik ben ff abuis :)
E.L 10 wedstrijden en voorronde C.L 4

Welke wedstrijd mis ik Florian?

En je hebt alle reden om trots te zijn op dit elftal.
Ook gewoon trots blijven als ze geen kampioen worden :)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:03
Je hebt gelijk, het is er eentje minder. De EL finale is maar 1 wedstrijd uiteraard.....
Vind ik leuk
Nick Kools +10072
vrijdag 21 april 2017 om 22:17
Ik dacht dat Bosz zei dat ze al 16 Europese duels gespeeld hadden.
Ik zal me wel vergissen en zo belangrijk is t nu ook weer niet :)
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 02:03
4 CL
6 Poule fase
2 tegen legia
2 tegen Kopenhagen
2 tegen Schalke

16 in totaal.
Vind ik leuk
Nick Kools +10072
zaterdag 22 april 2017 om 08:56
1/16e finale was ik vergeten , was direct na poulefase naar 1/8 finale gegaan.

Thnx
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 02:05
Trots blijf ik sowieso wel :D
Vind ik leuk
BigBoi +2052
vrijdag 21 april 2017 om 16:35
Als hij Veltman maar even wisselt voor Tete en Veltman ook direct verkoopt aan Newcastle is iedereen blij zelfs Sunderland.
Vind ik leuk
Fredsjhe +1104
vrijdag 21 april 2017 om 16:38
"Wij hebben de oplossing al laten zien".

Euh, wanneer dan? Knappe prestatie, maar gisteren bleek dat je de oplossing eigenlijk niet had, en dat een gelukkige klutsgoal na meer dan 100 minuten de beslissing forceerde. Om dat dan "de oplossing" te noemen...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:41
Het resultaat telt toch? Van mij mogen ze zondag ook 1 minuut voor tijd de winnende er in schieten....prima oplossing
Vind ik leuk
Fredsjhe +1104
vrijdag 21 april 2017 om 16:44
Het resultaat gisteren was 3-2 verlies. Maar dat vind ik dan weer prima voor zondag ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:13
ho ho denk eens aan wat anders
Vind ik leuk
oke dan +3078
vrijdag 21 april 2017 om 16:44
Dan is de oplossing,blijven geloven in een goed resultaat. Onderschat het geloof niet,zie je overal in de wereld.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:42
Laat Bosz ook maar niet zeggen wat er verder in de kleedkamer is gebeurt
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 17:26
Traore.....
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 17:20
Toppers!!!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:38
Superfoto!!!!
Vind ik leuk
glenn +564
vrijdag 21 april 2017 om 19:13
het is echt een top prestatie ook, en niet te vergeten voor heel het Nederlandse voetbal.....alleen dommeriken kappen nog op deze prestatie.
Vind ik leuk
flipper +611
vrijdag 21 april 2017 om 19:43
Doet mij goed.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:09
Och kijk dan, Bosz kan wèl lachen.
Nooit geweten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 21:09]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bosz lacht breeduit: "Ik heb maar gevraagd of ik met ze op de foto mocht"