Bosz lacht breeduit: Ik heb maar gevraagd of ik met ze op de foto mocht

Bosz lacht breeduit: "Ik heb maar gevraagd of ik met ze op de foto mocht"

vrijdag 21 april 2017 om 16:29

Het plan van PSV om Ajax te overrompelen met een 'Schalke 04-tactiek' maakt Peter Bosz niet onrustig. Dat zegt de trainer twee dagen voor de topper in Eindhoven.

"Laat ze dat maar lekker doen. Wij hebben de oplossing al laten zien...", reageert Bosz op de persconferentie, opgetekend door de NOS, vol zelfvertrouwen op de plannen van PSV. De Ajax-trainer is na de Europa League-uitschakeling van Schalke 04 zo trots als een pauw.

"Ik vond na afloop niet de juiste woorden om de jongens te bedanken, dus heb ik maar gevraagd of ik met ze op de foto mocht. Dat wilden ze wel. Ik was zo trots op ze", lacht Bosz, die niet kwijt wil wat er nog meer in de kleedkamer is gebeurd. "Sommige dingen moet je niet vertellen, daar moet je bij zijn. Maar ja, dat kunnen jullie niet."

De voorbereiding op het uitduel met PSV begon al in Duitsland. "We zijn daar bewust blijven slapen, hebben ze twee uur langer laten liggen en vanmorgen rustig ontbeten."

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 16:31
Leuke foto.....

Wat een broekkie's he! Voel me bijna oud als ik die babyfaces zie!
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 17:20
Daar zijn oplossingen voor ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:04
Vraag maar aan Ronald ;)
Vind ik leuk
RebelVox +3211
vrijdag 21 april 2017 om 18:37
haha krijg je wel een echte pokerface van
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:16
Strak strak in mijn trainingspak pak ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:33
Rowald "Wasknijper" de Whoer bedoel je?!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:52
hahaha ja die ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:25
Is Bosz nou een Feyenoorder of een ajacied?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:35
Goede vraag: Gewaardeerde speler en uitgekotste TD bij Feyenoord.

Tot nu toe redelijk succesvolle trainert in Amsterdam.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:52
Maar wat is het nou? :D
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:56
All of the above !
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:33
"Het plan van PSV om Ajax te overrompelen met een 'Schalke 04-tactiek' "

uit wiens koker komt dat dan???
Stemmingmakerij .nl?
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 17:21
Aad de Mos vanuit Gelsenkirchen.
Vind ik leuk
darmianto +6681
vrijdag 21 april 2017 om 17:56
Over Aad gesproken, wat is dat in korte tijd een oude man geworden zeg!
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 18:04
Ja die is de nu de 70 gepasseerd en dan gaat het hard.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:37
Hup je hok weer in, aan het pils jij!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:39
is het al weer weekend?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:47
Iedere dag is weekend met een WW.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:04
met een WW???
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:01
Heb je er weekend voor nodig? Ik moet ff naar zuurstof happen want dit kom ik niet snel te boven
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 18:01]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:03
hahaha nee ik bedoel meer dat "lid" zwitserland weer on line komt.....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:39
Jonguh! Ging ff in een stuip, maar ben er alweer uit. Zo flexibel ben ik.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:42
drank maakt soepel , je hoeft mij niets te vertellen.....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:50
De bron staat er zelfs bij vermeld. Misschien gewoon daar even kijken?

Begrijpend lezen...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:09
Begrijpend lezen zeg je ?
Vertel mij dan eens wereldwonder wie er zegt dat PSV "het plan" naar buiten heeft gebracht om ajax op "de schalke manier " te overrompelen.

Er staat namelijk letterlijk : "Het plan van PSV " dat lijkt me dan toch uit monde te moeten komen van iemand van psv
Vind ik leuk
JCJWZ +8475
vrijdag 21 april 2017 om 20:00
Vd Kerkhofjes
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:53
Jij kwalificeert 'het plan van psv' reeds. Niet ik.
Ik wijs je op de bron. Met een beetje lezen, pak je de bron er zo uit. Zoek in die bron. En kom dan pas echt met iets van een kwalificatie.

Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 09:40
Geef jij al lang die cursus?
Vind ik leuk
BigBoi +2319
vrijdag 21 april 2017 om 16:35
Als hij Veltman maar even wisselt voor Tete en Veltman ook direct verkoopt aan Newcastle is iedereen blij zelfs Sunderland.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2416
vrijdag 21 april 2017 om 16:38
"Wij hebben de oplossing al laten zien".

Euh, wanneer dan? Knappe prestatie, maar gisteren bleek dat je de oplossing eigenlijk niet had, en dat een gelukkige klutsgoal na meer dan 100 minuten de beslissing forceerde. Om dat dan "de oplossing" te noemen...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:41
Het resultaat telt toch? Van mij mogen ze zondag ook 1 minuut voor tijd de winnende er in schieten....prima oplossing
Vind ik leuk
Fredsjhe +2416
vrijdag 21 april 2017 om 16:44
Het resultaat gisteren was 3-2 verlies. Maar dat vind ik dan weer prima voor zondag ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:13
ho ho denk eens aan wat anders
Vind ik leuk
oke dan +3853
vrijdag 21 april 2017 om 16:44
Dan is de oplossing,blijven geloven in een goed resultaat. Onderschat het geloof niet,zie je overal in de wereld.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:42
Laat Bosz ook maar niet zeggen wat er verder in de kleedkamer is gebeurt
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 17:26
Traore.....
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 21 april 2017 om 17:20
Toppers!!!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:38
Superfoto!!!!
Vind ik leuk
glenn +765
vrijdag 21 april 2017 om 19:13
het is echt een top prestatie ook, en niet te vergeten voor heel het Nederlandse voetbal.....alleen dommeriken kappen nog op deze prestatie.
Vind ik leuk
flipper +842
vrijdag 21 april 2017 om 19:43
Doet mij goed.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:09
Och kijk dan, Bosz kan wèl lachen.
Nooit geweten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 21:09]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bosz lacht breeduit: "Ik heb maar gevraagd of ik met ze op de foto mocht"