Kuyt maakt nachtelijk ritje met kampioensschaal: 'Je komt op bepaalde ideeën'

Kuyt maakt nachtelijk ritje met kampioensschaal: 'Je komt op bepaalde ideeën'

donderdag 18 mei 2017 om 16:36

Het waren opmerkelijke beelden: Dirk Kuyt die met de kampioensschaal in zijn handen uit het dak van een Range Rover door Rotterdam aan het rijden was. Een aantal video's met de 36-jarige aanvaller in de hoofdrol ging deze week viraal. Donderdag werd Kuyt gevraagd naar zijn opvallende actie. 

 "Dat zegt wel iets over de blijdschap, laat ik het zo zeggen", zei Kuyt volgens RTV Rijnmond. "We hebben fantastische momenten gehad waarin we met elkaar het feestje hebben mogen vieren. Allereerst was dat zondag met de spelers en het bestuur, maandag de huldiging en dinsdag een feest met het personeel."

"Ik dacht: die schaal moet ik toch een keer mee naar huis nemen. Onderweg kom je dan op bepaalde ideeën en maak je er maar een feestje van", aldus een lachende Kuyt, die woensdag zijn afscheid als voetballer aankondigde. Tijdens de persconferentie in De Kuip werd bekend dat de oud-speler van FC Utrecht, Liverpool, Fenerbahçe een testimonial krijgt van Feyenoord.  

Plaats een reactie

PredatorA +4131
donderdag 18 mei 2017 om 16:47
Groot gelijk!
Dirk z'n laatste momentje..
Vind ik leuk
mcmodd +586
donderdag 18 mei 2017 om 16:48
Mooi hè? Dirk zijn eigen momentje, moet kunnen.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 18:06
de hele zondag was Dirks momentje. Maandag had Dirk momentjes. Dinsdag had Dirk momentjes. Woensdag had Dirk momentjes. Vandaag heeft Dirk momentjes. En ik vrees dat we ook de komende dagen geconfronteerd zullen worden met momentjes van Dirk.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 18:48
Zijn bijnaam is niets voor niets Duracell Dirk, die gaat nog wel even door hoor!
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 16:51
Groot gelijk Dirk! En woensdagochtend lekker zijn bordje Brinta ervan gegeten. Heerlijk!
Vind ik leuk
Bien +3266
donderdag 18 mei 2017 om 16:52
Mooie beelden van Kuyt. Haha gewoon los gaan met de schaal haha Kuyt. Wist niet dat hij zo los kon gaan haha. Zo moet het ook titelfeest moet gewoon goed geviert worden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 18 mei 2017 om 16:54]
Vind ik leuk
Mall00t +3843
donderdag 18 mei 2017 om 16:57
Af en toe wat tijd voor gekkigheid. ;-)
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 17:01
En wie waren erbij, Fenerbache fans :P, zonder gesprek kon je dat weten door al dat getoeter.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 17:01
Heerlijk toch dit? Zuid-Europese taferelen in het nuchtere Holland.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 17:02
Alleen Dirk Kuyt verzint dit, daarom is het goed dat hij bij Feyenoord blijft.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 17:09
Whahahahaa, mooi!
Vind ik leuk
Arvin +327
donderdag 18 mei 2017 om 17:52
Iemand die zo nuchter is als kuyt gun je al de blijdschap en uitbundige acties die hij maar doet. Je weet bij hem gewoon dat het pure emotie is.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 18:29
Mooi Dirk, alvast onderweg naar Eindhoven om hem door te geven?
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 18:36
Haha. Dan halen we wel de gouden letters eraf....en mogen wij dan de JCschaal meenemen?
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 18:44
Uit het dak van zijn range rover hangen. Het label "ideale schoonzoon" begint scheurtjes te vertonen.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 18:56
Waarom doen de andere spelers van Feyenoord niet zo achterlijk? Of is deze prijs alleen gewonnen door meneer Kuyt?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kuyt maakt nachtelijk ritje met kampioensschaal: 'Je komt op bepaalde ideeën'