Dessers maakt heerlijke Volendam-goals onschadelijk, Van de Streek held Cambuur

Dessers maakt heerlijke Volendam-goals onschadelijk, Van de Streek held Cambuur

donderdag 18 mei 2017 om 21:40

NAC Breda heeft donderdag op de valreep een gelijkspel uit het vuur gesleept bij FC Volendam. Cyriel Dessers tekende in de 89e minuut voor de 2-2. SC Cambuur begon de play-offs om promotie naar de Eredivisie met een gelijkspel tegen MVV: 1-1.

NAC was na een uur spelen op voorsprong gekomen via Thomas Agyepong, die een voorzet van Giovanni Korte bij de tweede paal binnenkopte. Daarna leek het evenwel mis te gaan voor de Brabanders. Daniel van Son bleek een gouden wissel. Hij stond tien seconden in het veld toen hij op schitterende wijze de bal in de kruising knalde. 

Het leek nog erger te worden toen een andere Volendam-invaller, Nick Runderkamp, eveneens op zeer fraaie wijze doel trof met een volley in de 85e minuut. Dessers bleek weer eens de reddende engel voor NAC, al claimde de thuisploeg tevergeefs hands van de aanvaller.

Cambuur
Ook SC Cambuur mag nog hopen op een terugkeer in de Eredivisie. De Leeuwarders speelden met 1-1 gelijk bij MVV Maastricht. De Limburgers kwamen prima uit de startblokken via Kelechi Nwakali, die al na acht minuten de 1-0 op het scorebord zette. MVV was beter, maar zocht na 45 minuten wel met een gelijke stand de kleedkamers op.

Sander van de Streek tekende voor de gelijkmaker met een fantastische treffer. In de tweede helft leek Joeri Schroijen de thuisploeg toch weer op voorsprong te zetten, maar hij werd teruggefloten wegens buitenspel. Daardoor bleef het bij 1-1.

Plaats een reactie

Psmeets +125
donderdag 18 mei 2017 om 22:02
Wat was het in Maastricht een waardeloos potje. Beiden zeer matig maar mvv bakte er in de tweede helft werkelijk niks va.. Cambuur gaat denkelijk door.
[Reactie gewijzigd op donderdag 18 mei 2017 om 22:03]
Vind ik leuk
Toke +700
donderdag 18 mei 2017 om 22:08
Het is deze avond overal niet om aan te zien, met uitzondering van de twee Volendam goals.
Vind ik leuk
Tyson89 +1920
donderdag 18 mei 2017 om 22:28
Nac speelde een klasse wedstrijd.

Zeker als een Nac supporter die vrijwel alle wedstrijden heeft gezien was dit een klasse wedstrijd.

Zondag volle bak met de grote achterban en gaat het helemaal goedkomen. Hup NAC!
Vind ik leuk
Toke +700
donderdag 18 mei 2017 om 22:29
Juist omdat je NAC supporter bent zag je een klasse wedstrijd.
Ik hoop van harte dat jullie promoveren, dat meen ik echt, ik vind de derby geweldig.
Maar ik vind alle wedstrijden van de play offs zeer matig tot nu toe. Maar dat Volendam - NAC misschien wel de betere wedstrijd van het zooitje tot nu toe is, zou best kunnen kloppen.
Vind ik leuk
Tyson89 +1920
donderdag 18 mei 2017 om 22:42
Haha dat zal het zijn. Ik ben gewoon zo slecht gewend dat dit meevalt.
Vind ik leuk
Toke +700
vrijdag 19 mei 2017 om 14:35
Ja dat hebben wij ook jarenlang gehad hahaha,
ik hoop dat jullie de play offs winnen kerel, succes!
Vind ik leuk
Hupfean +722
donderdag 18 mei 2017 om 23:30
Hopelijk niet. Mvv was veel beter en had bij rust met 4-1 voor moeten staan. Het was juist cambuur wat erg slecht speelde en had mazzel dat vd Streek een wereld goal maakte.
Vind ik leuk
North +931
vrijdag 19 mei 2017 om 07:35
Haha niet overdrijven. Het was van beide kanten erg slecht. Maar zoveel kansen heeft MVV niet eens gehad.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 22:30
Cambuur speelde niet hun beste wedstrijd van het seizoen,maar met 1-1 is er alles nog mogelijk ik hoop dat Cambuur gaat winnen.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 22:51
Dessers komt toch naar Tilburg?
Vind ik leuk
Toke +700
vrijdag 19 mei 2017 om 14:36
Is een gerucht.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 23:14
Mindere wedstrijd Cambuur, alsnog wel een prima uitgangspositie.

Volgend jaar 6 punten tegen DKV!
Vind ik leuk
Hupfean +722
donderdag 18 mei 2017 om 23:32
Grapjurk. Mvv gaat door. Stront mazzel had kambuur.
Vind ik leuk
North +931
vrijdag 19 mei 2017 om 07:38
Haha weer een hveenfan die baalt van wéér een kutseizoen.
Is nu al bang voor Cambuur.
Cambuur komt eraan!
Vind ik leuk
Hupfean +722
vrijdag 19 mei 2017 om 10:18
De slapende reus is in een coma gegleden om nooit meer wakker te worden. En bang ben ik zeker niet. T zijn weer 6 punten dan voor ons.
Vind ik leuk
North +931
vrijdag 19 mei 2017 om 12:42
Wat een praatjes. Er straalt alleen maar jaloezie vanaf, omdat wij wel wat hebben om te winnen dit seizoen. Jullie zijn dit seizoen opnieuw niets meer dan een grijze muis.
Nog steeds zo blij met Bijker? De groeten!
Vind ik leuk
Hupfean +722
vrijdag 19 mei 2017 om 15:27
Wij hebben bijna alles al gewonnen op de landstitel na, en jullie 1x kampioen jupiler league en 1 kado gekregen door faillisementen. en 1x door nacompetitie. Hebben jullie ook een knvb beker? Europees gespeeld? Champions league gespeeld? We zijn heel erg blij met Bijker idd. En zit je nog steeds in die ruïne wat je stadion noemt? Het gaat dit seizoen echt niet gebeuren die promotie, ik heb donderdag gezien hoe slecht jullie werkelijk zijn.
Vind ik leuk
North +931
vrijdag 19 mei 2017 om 18:08
Och jochie, het zit wel heel diep bij jou he. Het is lachwekkend zoals jij probeert een discussie te 'winnen'. Cambuur is inderdaad een keer kampioen geworden, Heerenveen nog nooit. En ik kan je vertellen: Het was een prachtig feest wat ik nooit meer zal vergeten.
Zit niet zo te zeiken over wat jouw club wel heeft en wat mijn club niet heeft en geniet gewoon van het spelletje. Hoewel dat dit seizoen erg lastig is geweest voor een Heerenveensupporter, dat begrijp ik.

Oh en om je even op de hoogte te brengen: Bijker is komend seizoen dus weg: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/739779/-daardoor-heb-ik-ondanks-een-goede-aanbieding-nee-gezegd-tegen-heerenveen-.html

Hij is dus niet zo blij met jullie. Haha.
En die play-offs zijn gewoon prachtige wedstrijden, ik denk dat Cambuur een goede kans maakt. Jij baseert hoe slecht Cambuur is, op basis van een wedstrijd die je hebt gezien. Nou ja, dan ben je dus sowieso niet serieus te nemen.
We zien het a.s. zondag wel.
Vind ik leuk
Hupfean +722
zaterdag 20 mei 2017 om 22:22
Sukkeltje, daar zeg ik toch niks over dat Bijker blijft? Moeilijk hè voor een tokkie om begrijpend te lezen.
Vind ik leuk
North +931
zondag 21 mei 2017 om 08:42
Oh oh oh hij begint al te schelden. Las op, nu wordt het jochie gevaarlijk.
Ik gok zomaar dat Heerenveen gisteren weer heeft verloren en je een beetje gefrustreerd bent.
Maar dan hoef je nog niet zo tokkie te doen he, tokkie.
Vind ik leuk
Hupfean +722
zondag 21 mei 2017 om 11:52
Kleuter
Vind ik leuk
Hupfean +722
zondag 21 mei 2017 om 16:26
Hahahhahahahhahhahahahhahahhahahhahahhahahhahhahahhaahahhahahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhaahhahhahahahhahahhahahhahhahahhahahhaahhahahhahahhahahhhahahhaahhhahzhhahhahahahhahahhaahahahahhahahhahahahhaahhahahahahhahahhahahahahhahahaahahahhahahhahhahahahahhaaahhahahhahhahhahahhahahhhahahhahhahahaahahhah ETC.......
Vind ik leuk
North +931
zondag 21 mei 2017 om 17:08
Man man man.. Hoe oud ben jij?
Je bent nog blijer met een nederlaag van Cambuur dan met een overwinning van Heerenveen.
Een echte liefhebber had graag de derby weer gezien volgend jaar. Jij bent duidelijk geen echte.
Vind ik leuk
Hupfean +722
zondag 21 mei 2017 om 17:13
Nee dat komt omdat jij en dortmund hier geen normale discussie kunnen voeren. Elk bericht wat over Heerenveen gaat van die lullige niet grappig bedoelde dingen zeggen. Gewoon hatelijk, wie kaatst...... Ik heb trouwens zat vrienden/kennissen die ik het wel gegund had.
Vind ik leuk
North +931
zondag 21 mei 2017 om 17:27
Och jochie toch. Nou ik hoop dat ik je niet gekwetst heb.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dessers maakt heerlijke Volendam-goals onschadelijk, Van de Streek held Cambuur