'Dortmund biedt twaalf miljoen euro op Ajacied, maar moet acht miljoen bijleggen'

'Dortmund biedt twaalf miljoen euro op Ajacied, maar moet acht miljoen bijleggen'

vrijdag 19 mei 2017 om 09:56

Het is de laatste dagen druk omtrent de toekomst van Amin Younes. Na RB Leipzig wordt ook het Spaanse Sevilla in het geruchtencircuit gelinkt aan de buitenspeler van Ajax, maar nu ligt er volgens Tuttomercatoweb ook een officieel bod van Borussia Dortmund op tafel. 

Younes is door het Europese successeizoen een van de vele Ajacieden die op de radar zijn verschenen bij de clubs uit de grote competities. Dat levert automatisch een enorme geruchtenstroom uit het buitenland op. Nu is het Borussia Dortmund dat met Younes in verband wordt gebracht. De club heeft volgens het Italiaanse medium een bod van twaalf miljoen euro uitgebracht op de Ajax-aanvaller.

Ajax zou pas na de Europa League-finale willen praten over een vertrek van Younes, en pas bij een bod van twintig miljoen euro. De Duitser werd deze week opgeroepen voor de Confederations Cup met Die Mannschaft, wat hem nog extra in the picture heeft gezet.

Poll

12 miljoen een mooi bedrag voor Younes?

(6553 stemmen)

Plaats een reactie

Paul1982 +3179
vrijdag 19 mei 2017 om 09:59
Younes voor 20 miljoen naar Borussia Dortmund, te mooi om waar te zijn.

Maar mocht hij er per ongeluk in de finale 2 in schieten dan komt er weer 5 miljoen bovenop.
Vind ik leuk
Ricklek +1236
vrijdag 19 mei 2017 om 10:02
Nee dan zou Dortmund overtuigd zijn dat hij de 20 miljoen waard is.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:49
Haha er komt iets met een dikke strik in mij op.
Vind ik leuk
luccerd +1974
vrijdag 19 mei 2017 om 12:32
En dan nog op de bagagedrager van je fiets? ;)
Vind ik leuk
Niellie078 +13271
vrijdag 19 mei 2017 om 13:17
Voor 12 miljoen? Beetje weinig vind je niet
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 13:24
Beetje weinig?! moet je eens zien hoe hij uit z'n ogen kijkt.
Vind ik leuk
Niellie078 +13271
vrijdag 19 mei 2017 om 13:34
Je antwoord slaat echt helemaal nergens op
Prima speler alleen hij ken geen 2 wedstrijden in de week schitteren
Voor 12 miljoen hoeft hij niet weg we hebben geen geld nodig dus is geen noodzaak om hem voor 12 miljoen van de hand te doen
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 14:04
Goh maak jij dat allemaal uit dan?
Lekkerhouden dan, hij doet meer kwaad voorAjax dan haar concurrenten, meer een speler voor drechtsreek 3 ofzo.
Vind ik leuk
Guust +1897
vrijdag 19 mei 2017 om 15:18
En voor die reactie krijg je nog likes ook. Zo uit je ogen kijken en dan bieden ze al 12 miljoen, ga jij nooit meemaken.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:48
Veel geluk Guus.
Vind ik leuk
Guust +1897
vrijdag 19 mei 2017 om 17:32
Thanks Beppie, gaat lukken
Vind ik leuk
feyeniels +10139
vrijdag 19 mei 2017 om 13:32
12 miljoen voor een speler als Younes is veel geld hoor. Hij maakt steeds dezelfde actie en verprutst enorm veel dreigende situaties (waarvan hij er een aantal weliswaar zelf creëert.

Nee, Younes kan goed dribbelen, maar daar houdt het ook wel mee op.
Vind ik leuk
Niellie078 +13271
vrijdag 19 mei 2017 om 13:37
12 miljoen is te weinig zeker in deze idiote markt 6 jaar geleden kon je hooguit 5 miljoen vragen
Maar Ajax speelt Europa league finale dus spelers worden duurder
Younes is in Europa erg belangrijk geweest
Vind ik leuk
14forever +4561
zaterdag 20 mei 2017 om 16:43
Juist na de winterstop legde hij meer variatie in zijn acties, hij ging vaker buitenom!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:28
Ga alsjeblieft niet je eigen club voortrekken. Je weet donders goed dat Younes max 12 mil is en ik weet dat Elia max 10 mil is
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:31
12 miljoen is gwn een goede prijs maar niet meer. Ga nu niet je eigen eigen club overschatten dat doe ik ook niet. Younes is 12 mil en zo geef ik ook toe dat Elia max 10 mil is. Younes vind ik een matige speler aangezien hij alleen maar naar binnen komt. Afmaken kan hij wel.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:32
Nee, volgens het gerucht 12 geboden maar Ajax wil 20 en moet er dus 8 bij
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:38
Het maakt niet uit wat er voor hem geboden word.
Hij houd betere spelers tegen dus elk bod vanaf de 10 12 mil is goed.
Maar ja schiet hij er 2 in in de finale dan denk ik dat jij gelijk heb.
25 mil is eigenlijk wel het maximum wat je voor hem kan vragen, tenzij Chelsea ofzo aan klopt dan mag je wel rond de 30 35 zitten haha.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:46
Hoezo hij houd betere spelers tegen? Hij is 23 en heeft dreiging dus ja dan moeten jou betere spelers nog beter gaan spelen. Althans dat is mijn kijk erop.
Vind ik leuk
Ruud40 +4417
vrijdag 19 mei 2017 om 10:57
Volgens mij mis je dat ie dit seizoen pas een wedstrijd of 5 redelijk tot goed heeft gespeeld waarvan 2 tegen duitse ploegen.

En ja, de bijdrage van Younes aan dit seizoen van Ajax is zo beperkt dat het wel heel gek moet gaan als een eventuele opvolger het niet beter doet.

Is echt niet voor niets dat ie in de floplijst van dit seizoen terecht gekomen is.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/741060/vp-s-tops-en-flops-van-2016-17-el-ahmadi-toornstra-en-veel-scandinavi-rs.html
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:09
Flop van 12.000.000 is niet echt geloofwaardig vind je wel. Iedereen kan wel zo'n lijstje maken. Wie bepaald wat dan? Een flop staat echt niet in de kijker van een top club.

Maar goed je mag hem of je mag hem niet. Ik vind hem gevaarlijk en vergelijk hem met overmars van toen. Vergis je niet dat deze jongen pas 23 is.
Vind ik leuk
Olfie +1959
vrijdag 19 mei 2017 om 11:46
Ik ben het met je eens, tot je aankwam op de vergelijking met Overmars. Zelfde postuur en eerste meters, dat wel.

Overmars was echter meer van achterlijn halen en voortrekken en had een stuk hogere topsnelheid. Younes is wel iets handiger in de kleine ruimtes
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:26
Ik vind al het geld wat op younes word geboden veel geld, niet omdat hij een goede of een slechte voetballer is, maar omdat hij beperkt is, weinig overtuigend, ik vind dat elk aannemelijk bod geaccepteerd moet worden, zie weinig ruimte voor meer rendement en potentie
Vind ik leuk
Niellie078 +13271
vrijdag 19 mei 2017 om 13:15
Iedereen denkt altijd te kunnen shoppen in Nederland voor de helft van de prijs .. gewoon 20 miljoen
Hij gaat daar toch de bank warm houden , van mij mag hij blijven
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 13:19
Als Wolfsburg (een club die tegen degradatie vecht) 12 miljoen betaalt voor Bazoer die geen ervaring heeft en nooit iets heeft gepresteerd, dan lijkt me minimaal 20 miljoen niet echt een probleem voor een speler die wel iets heeft gepresteerd. Ook in Europa bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
14forever +4561
zaterdag 20 mei 2017 om 16:41
europese successen , haalt je marktwaarde op!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:01
20 miljoen voor Yoenes is echt belachelijk, zelfs in deze tijd!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 10:02]
Vind ik leuk
yuuup +4002
vrijdag 19 mei 2017 om 10:07
En heel mooi voor Ajax, nietwaar?
Vind ik leuk
Ruud40 +4417
vrijdag 19 mei 2017 om 11:28
Zeker.
En de reden waarom je er bij 20 miljoen een strik om moet doen is naar mijn idee omdat je bij hem geen enkele garantie hebt dat hij nog meer waard wordt en de kans groter lijkt dat over een jaar er geen club meer is die hem voor 5 miljoen wil hebben.
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 10:23
Is 2 minder dan Aké blijkbaar waard zou zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:35
Hahaha inderdaaad belachelijk. Maarja aanvallers zijn nu eenmaal vele malen duurder dan verdedigers.
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 10:37
Dus je vindt 22 miljoen voor Aké terecht?
Vind ik leuk
United +36084
vrijdag 19 mei 2017 om 10:56
Jup.
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 11:00
Dan is Sanchez 35-40 waard?
Vind ik leuk
United +36084
vrijdag 19 mei 2017 om 11:04
Zou ik er wel voor vragen. Ake heeft zich al bewezen in de Premier League dat hij het aankan. Dus vind de prijs wel goed. Sanchez zou ik wel zo'n bedrag voor verlangen. Maar dat is nu wel aan de hoge kant nog.
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 11:20
Nou ja, bewezen...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:33
Ahahha ja zeker bewezen. Ik weet niet of je uberhaupt naar de premier league kijkt. Maar was het eerste seizoenshelft bij bournemouth de beste speler. Toen hij vertrok viel heel de verdediging uit elkaar. Is ook niet gek dat chelsea een bod van 17 miljoen van bournemouth in de winterstop afsloeg. Neem aan dat je dan wel bewezen hebt in de premier league. En je ziet gewoon dat hij het aan kan wanneer hij spelers als David Luiz of Cahil moeiteloos vervangt.
Vind ik leuk
Olfie +1959
vrijdag 19 mei 2017 om 11:49
David Luiz is zo'n beetje de meest overschatte speler van de eeuw naar mijn idee.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:04
Nja presteert toch constant op hoog niveau. By benfica chelsea psg en brazilie. Hij heeft gewoon uitstraling als verdediger. Leg veel energie in een wedstrijd en heeft een goede trap. Ben het wel met je eens dat die 50 miljoen die chelsea en psg betalen voor hem onzin is. Verdedigend is hij niet geweldig.
Vind ik leuk
Olfie +1959
vrijdag 19 mei 2017 om 12:58
Grappig dat je zijn passing benoemt. Ik zie hem namelijk constant foute passes geven. Doordat hij een of enkele keren een afstandschot erin heeft geschoten bestaat volgens mij voornamelijk het beeld dat hij een goede trap heeft. Ik heb hem er vaker níet dan wél op kunnen betrappen.
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 13:14
Bournemouth. 15 tegengoals in de 8 potjes die hij in de PL mocht meedoen. Sorry, maar ik ben bepaald niet overtuigd door de Aké van Bournemouth. En laatst de 90 minuten tegen Watford kreeg hij er doodleuk weer 3 om de oren.

Voorlopig vind ik Aké nog enorm onervaren overkomen met z'n 22.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:46
Ben ik het niet mee eens! Want toen hij vertrok heeft bournemouth in 2 maanden geen wedstrijd gewonnen en kregen ze in die 7 wedstrijden 20 goals tegen. Zegt genoeg!!! Als ik advocaar was had ik hem snel laten debuteren zodat hij niet verloren gaat voor oranje.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 16:58]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:15
Marktwerking vriend. Wat de gek ervoor betaalt! Mijn huis is ook niet meer dan 2ton waard, maar als ik er 3ton voor kan krijgen zeg ik toch ook geen nee?
Vind ik leuk
jari_ +362
vrijdag 19 mei 2017 om 10:02
Wie had dat gedacht, wauw. Als zijn rendement en variatie nog wat verbeterd wordt hij nog completer. Mocht hij vertrekken, erg benieuwd wie er als vervanger wordt aangetrokken.
Vind ik leuk
ricjuh +71
vrijdag 19 mei 2017 om 10:10
Kluivert kan ook op links spelen. En je hebt nog Clement lopen in Jong.
Helaas vind ik Dekker niet goed genoeg voor 1. Directe vervanger zou leuk zijn maar is niet noodzakelijk.
Vind ik leuk
Kwikwek +1947
vrijdag 19 mei 2017 om 10:19
Ik vind clement niet overtuigen voor alsnog.
Vind ik leuk
Youri99 +2207
vrijdag 19 mei 2017 om 10:19
Dekker is in potentie beter dan Clement die geen linksbuiten is. Helaas heeft hij veel blessureleed gehad.

Daarnaast hebben we ook nog ene Cerny lopen.
Vind ik leuk
ricjuh +71
vrijdag 19 mei 2017 om 10:25
Clement is positioneel veel slimmer, weet wanneer hij diep moet gaan etc. Weet niet of Cerny op links kan spelen, maar als rechtsbuiten rouleren met Neres zou ik hem wel erbij houden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 10:26]
Vind ik leuk
Korm +15645
vrijdag 19 mei 2017 om 10:50
Cerny vind ik ook nog tekort komen om eerlijk te zijn :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:35
Cerny & nerez vast ook, weet niet of zivkovich multifunctioneel is maar die komt aan het einde van het seizoen ook weer terug dacht ik.
Snap eigenlijk niet waarom we cerny zo weinig gezien hebben.
Hij viel onder de boer vaak goed & lekker in.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 10:40]
Vind ik leuk
Korm +15645
vrijdag 19 mei 2017 om 10:51
vind hem nog tegen vallen, denk dat het eerste ook nog hoog te grepen is..
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:52
Cerny is gewoon niet constant genoeg. Daarom is het geen gek idee om hem te verhuren aan Twente om minuten te maken.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:17
Ja precies gewoon momenteel goed voor evt 35 mil maar niet voor een hele wedstrijd, jammer ik vond hem juist goed invallen xD
Vind ik leuk
jari_ +362
vrijdag 19 mei 2017 om 11:16
Een m.b.t. Dekker. Clement en Kluivert gaan er wel komen, die zitten vol potentie, maar om een heel seizoen mee te doen om het kampioenschap in de Eredivisie en hopelijk overwintering in Europa te kunnen bewerkstelligen, is de spoeling wel dun. Ook Traoré vertrekt natuurlijk. Wat senioriteit zou naar mijn mening wenselijk zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:21
Als zijn rendement en variatie beter waren had hij nooit bij ajax gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:03
12M doen! Straks bedenken ze zich!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:05
Nee hoor niet zomaar doen! Dan blijft younes gewoon bij Ajax, niet verkeerd om younes te behouden.
Vind ik leuk
Degraaf +5223
vrijdag 19 mei 2017 om 10:13
Dan is er nog niets aan de hand, blijft hij toch gewoon ;-) Bovendien is 12 milj het eerste bod.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:18
Dat is het mooie aan Ajax, Ajax heeft geen geld nodig en gaat daarom niet zomaar meewerken! :D
Vind ik leuk
Korm +15645
vrijdag 19 mei 2017 om 10:52
nadeel is dan wel dat ajax de topprijs in nederland moet betalen als ze hier een goede speler rond zou lopen. Ajax voert prima beleid, ben ik toch wel een beetje jaloers op ;)
Vind ik leuk
< Niels > +10706
vrijdag 19 mei 2017 om 11:16
Daar is toch een oplossing voor :) Gewoon buiten Nederland kijken en kopen, de Nederlandse clubs niet sterker maken met Amsterdams geld :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:20
Wel oppassen dat het dan geen vreemdelingenlegioen gaat worden! Maar voor nu zit Ajax wat betreft goed met de groep jonge gasten die nu aan het doorbreken zijn.
Vind ik leuk
< Niels > +10706
vrijdag 19 mei 2017 om 11:24
Eigen jeugd aanvullen met spelers uit het Buitenland, dan heb je nooit een vreemdelingenlegioen :) Ajax heeft op het moment een geweldige groep met talenten rondlopen :)
Vind ik leuk
JCJWZ +6141
vrijdag 19 mei 2017 om 11:57
Ajax leidt zelf genoeg Nederlandse spelers op om ze niet in Nederland te hoeven kopen.
Vind ik leuk
Dee79 +1300
vrijdag 19 mei 2017 om 10:07
Imo is die twaalf een prima bedrag
Vind ik leuk
JAG89 +366
vrijdag 19 mei 2017 om 10:07
Volgens mij ben ik de enige van Nederland die hem een goede speler vind. Zijn assists en goals waren dit seizoen heel matig. Maar hij zorgt wel voor heel veel gevaar en is vaak een plaag voor verdedigers. Waar door ze sneller met 2 man hem gaan dekken waar door er meer ruimte ontstaat voor andere spelers. Alleen daarom vind ik hem al heel waardevol voor Ajax. Dus zeker niet voor 12 mil laten gaan.
Vind ik leuk
Analist +102
vrijdag 19 mei 2017 om 10:16
Hij heeft inderdaad veel dreiging, maar dat is ook een enige. Hij moet ook voorzetten kunnen geven en dat gebeurt te weinig, anders had dolberg veel meer gescoord. Voor traore geldt hetzelfde en dat is ook gewoon geen buiten speler. Ik zie liever kluivert op 1 van die plekken, die kan tenminste een een voorzet geven met links en rechts
Vind ik leuk
yuuup +4002
vrijdag 19 mei 2017 om 10:28
Ik vind hem ook goed hoor;) In de eerste seizoenshelft draaide het wat minder, maar hij had ook bijzonder veel pech in de afronding. Volgens mij heeft hij wel 10 keer de paal of lat geraakt.
Als hij met de jaartjes nog wat meer overzicht gaat krijgen kan hij nog veel efficiënter worden.
Vind ik leuk
Korm +15645
vrijdag 19 mei 2017 om 10:53
eigenlijk een soort Bilal?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:09
Zij willen hem toch zo graag? Zij vragen zelf toch ook de hoofdprijs? Dan vind ik 20 miljoen nog vrij laag in de tijden waar clubs absurde bedragen betalen.
Vind ik leuk
Janjan +186
vrijdag 19 mei 2017 om 10:11
Younes gaat minstens 20 miljoen opleveren met extra bonussen. De bedragen worden zomaar gegokt zonder onderbouwing mijn inziens. Maar onderschat de druk niet die Younes continue legt. het is niet vaak zijn eerste bal die aankomt maar via de tweede bal. Hij heeft zeker niet de beste statistieken, maar hij voert een druk uit op aanval en is minstens zo belangrijk.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:20
gewoon een redelijke voetballer daar is alles mee gezegd
Vind ik leuk
Blindsy +1587
vrijdag 19 mei 2017 om 10:22
Ik vind de kritieken die hij van Gijp & Co krijgt, wat overdreven (dan kun je ook van Robben zeggen dat hij maar één trucje beheerst)... maarre... Duits nationaal elftal? Leipzig? Sevilla? Dortmund? Wat zien die clubs wat ik níet zie?
Vind ik leuk
Senna +4851
vrijdag 19 mei 2017 om 10:22
Nederlandse clubs moeten de lat wat hoger leggen qua transfersom.
Anders krijg je steeds van dit soort belachelijke biedingen . We zijn hier de Aldi toch niet.
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 10:26
De andere kant van het verhaal is dat Utrecht aan Ajax ook gewoon meer dan 8 miljoen vraagt voor Haller.

Dat terwijl ze hem later doodleuk voor een stuk minder verkopen.
Vind ik leuk
Bizzy +2094
vrijdag 19 mei 2017 om 10:24
Younes is geen hoogvlieger. Op zich een mooi bedrag.
Vind ik leuk
michelhx +1806
vrijdag 19 mei 2017 om 10:26
20 miljoen...pffff. En dat voor iemand die in de eerste seizoenshelft nog verguisd werd vanwege zijn gebrek aan rendement. De waan (en vorm) van de dag regeert weer eens in het voetbal.
Vind ik leuk
darmianto +4555
vrijdag 19 mei 2017 om 10:26
Tja, Ajax hoeft niet te verkopen dus ik snap het wel, prima houding, 20 miljoen, graag of niet. Younes ontwikkeld zich momenteel prima dus hoef je ook niet te verkopen omdat hij minder waard gaat worden
Vind ik leuk
Jur74 +1014
vrijdag 19 mei 2017 om 10:32
20??? Marc heeft zijn hoofd gestoten denk ik
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:35
Neen, het is prima als Real Madrid 61 miljoen neerlegt voor een 16 jarige speler uit Brazilië die niet eens de kracht heeft een goede scheet te draaien.
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 10:35
Dat zeiden we bij Max ook rondom de vraagprijs voor Janssen...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:33
Ajax moet even de finale afwachten. Stel dat Younous er 2 inschiet dat verhoogt zijn waarde met 8 miljoen. Dus mag hij voor 25 miljoen vertrekken.
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 10:36
Ajax gaat voor de finale echt geen zaken doen hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:50
Nee, ik schrijf ook NA de finale zaken doen.
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 10:52
En ik schrijf dat dat nogal logisch is.
Vind ik leuk
Jack010 +149
vrijdag 19 mei 2017 om 10:43
12 miljoen al erg veel geld als je het mij vraagt
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:47
Aftikken op 16 miljoen...strik erom en zelf brengen Overmars.
Vind ik leuk
Korm +15645
vrijdag 19 mei 2017 om 10:48
Een mooi bedrag voor deze speler, Geen topper maar ajax kan er weer een mooi bedrag voor krijgen. De wedstrijd tegen schalke heeft hem vast goed gedaan :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:50
Hahaha ik dacht bij 12 miljoen al dat het een geintje was maar nu staat er 20 miljoen.. grappig dat overmars al 10 jaar gestopt is maar nog steeds de beste speler bij Ajax
Vind ik leuk
United +36084
vrijdag 19 mei 2017 om 10:55
20 miljoen is best veel voor Younes. Als je kijkt wat hij het hele seizoen gepresteerd heeft. Pas de laatste maanden doet hij het beter. Wel mooi dat hij zich nu in de kijker kan spelen met Duitsland. En wellicht kan hij een mooie rol vervullen in de Finale.
Vind ik leuk
pinkelman +1865
vrijdag 19 mei 2017 om 10:58
Ajax gaat weer goud geld maken met een toch vrij matige speler omdat ze zover zijn gekomen in de E.L. 12 miljoen meteen toehappen zo''n kans komt niet meer voorbij!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:05
Dit is toch geweldig. Als Younes ook nog leert scoren kan het een hele grote worden. Komt veel dreiging van maar weinig rendement. Zo zie je maar weer wat er kan gebeuren als je zover in Europa komt. Mooi voor Ajax
Vind ik leuk
mirkoff +991
vrijdag 19 mei 2017 om 11:06
Veel geld voor een matige speler.
Vind ik leuk
JOJO +1015
vrijdag 19 mei 2017 om 11:07
12 mljn is een zeer mooie prijs. Direct weg doen. 20 mljn is veel te gek. Krijg je nooit voor zo'n middelmatige speler. Zet een linkspoot als RB op hem en je ziet niks van Younes. Kan alleen maar met rechts voetballen. Doe mij Kluivert maar!
Vind ik leuk
alffie +268
vrijdag 19 mei 2017 om 11:19
RB?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:02
Rechtsback, directe tegenstander van Younes...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:16
Ajax, fijn allemaal, die belangstelling. Maar zorg nou maar eens dat dit team bij elkaar blijft!
Vind ik leuk
0343 +255
vrijdag 19 mei 2017 om 11:19
3 of 4 miljoen is een correcte prijs voor deze zeer beperkte voetballer.
Vind ik leuk
kcim +1795
vrijdag 19 mei 2017 om 11:23
Ik blijf het roepen... buitenlandse clubs moeten niet denken dat ze in de ere- divisie kunnen shoppen zoals het ACTION zou zijn.
NL spelers worden doorgaand goed opgeleid in technisch en taktisch opzicht. Dus daar mogen de luie grote clubs best voor betalen.
Vind ik leuk
N24 +266
vrijdag 19 mei 2017 om 11:34
Kom eens op, Overmars! Voor 12 miljoen breng ik hem persoonlijk naar Dortmund, en doe ik er nog een kist bier bij, ook!

In de Europa League leek het heel wat, maar deze jongen heeft NUL rendement. Ook vertraagd hij het positiespel van Klaassen en Ziyech. Als deze laatste twee besluiten de bal één keer te raken, raakt Younes al in paniek en verkloot hij het weer.

Nee, ik ben niet zo enthousiast over Younes.
Vind ik leuk
Butsbal +2182
vrijdag 19 mei 2017 om 11:35
12 miljoen voor Rommedahl.2 ik zou zeggen: doen !
Vind ik leuk
Diamant +375
vrijdag 19 mei 2017 om 11:45
Zo'n succesvol Europees seizoen tilt Ajax als club gelijk twee niveau's hoger, ook al win je de EL nu niet dan nog heb je enorm veel gehad aan dit seizoen. Kijk alleen eens naar wat voor bedragen er nu circuleren rondom Ajax-spelers.
Vind ik leuk
Nici +2
vrijdag 19 mei 2017 om 11:48
Younes is in mijn ogen top.
Hij speelt zo 3 man uit , je weet nooit wat hij gaat doen, erg wendbaar, goede balbeheersing, en als de rest wat slimmer gaat lopen voorin kan hij die ballen wat makkelijker kwijt. En ja aan de afronding moet hij nog werken maar is pas 23.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 11:52]
Vind ik leuk
DEWEE +824
vrijdag 19 mei 2017 om 11:56
Ik vind hem de laatste tijd eindelijk goed spelen. Het is wel een speler die zijn dag moeten hebben En dan is die ook niet te stoppen. Het rendement van zijn acties moet omhoog en moet nog stabieler worden. De ene keer kan het een 4 zijn en de week erop een 9....

Spelers die veel fysiek gebruiken hebben Younes wel in de tang.

Het is fijn om een speler in je team te hebben die acties heeft en iemand kan passeren... ik zou hem niet laten gaan. Ik wil hem nog een jaartje zien waar die iets stabieler is.
Vind ik leuk
JayDee +46
vrijdag 19 mei 2017 om 11:59
Strikje eromheen en ab die post.
Kluivertje staat klaar.
Vind ik leuk
RDion +31
vrijdag 19 mei 2017 om 12:03
Ga niet naar sevilla, want die doet het slecht. Liever naar dortmund. Je kan dan samen gaan groeien met dembele.
Vind ik leuk
Bullet +921
vrijdag 19 mei 2017 om 12:05
gek eigenlijk.. als ik lees hoe hier over Youness gedacht wordt... zullen die clubs dan blind zijn? ik ben overigens wel een liefhebber van 'm
Vind ik leuk
JanTa48 +840
vrijdag 19 mei 2017 om 12:07
Ajax staat ijzersterk en zullen dat (openings) bod beschouwen als niet serieus.
Vind ik leuk
Bullet +921
vrijdag 19 mei 2017 om 12:08
let maar op, Younes gaat net zoveel opbrengen als de beste speler van PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:08
als ie een goede finale speel is ie nog meer waart dan 20 mil
Vind ik leuk
berwi +47
vrijdag 19 mei 2017 om 12:14
voor 12 miljoen breng ik hem op de fiets weg
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:33
Persoonlijk vindt ik Younes nog steeds dat Younes onvoldoende heeft gepresteerd dit seizoen.
Maar hij speelde wel een geweldige wedstrijd tegen Schalke (thuis) en scoorde tegen Schalke (uit).
Daarnaast scoorde hij ook tegen Olympique Lyon en hij is vaste basisspeler van een Europa League-finalist.
In de competitie heeft hij alleen een half jaar niet gescoord.
Maar als Borussia Dortmund denkt dat Younes de grote held gaat worden dan denk ik net als Bep Slatter aan een enorme rode strik.
Ik zou een ook persoonlijk komen langs brengen voor ze zich bedenken.
Vind ik leuk
Drobtine +1205
vrijdag 19 mei 2017 om 12:36
Nu ook vasthouden aan die 20 of meer
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:40
Ongelofelijk, enorme strik omheen en in je handjes knijpen dat je 5 miljoen te veel krijgt :-)
Vind ik leuk
Foebele +23886
vrijdag 19 mei 2017 om 12:46
Denk dat Ajax komende zomer wel wat mutaties gaat hebben, maar niet een grote leegloop.

Vertrekkers:
- Traore wordt niet nog een jaar gehuurd, heeft z'n seizoen gered door in de belangrijke fase in de EL er te staan. Neres is al in huis en die mag met Justin strijden om de plek volgend jaar.
- Klaassen zal moeilijk te behouden zijn en we hebben een hoop talenten klaar staan, dus wellicht goed om hem een mooie transfer te gunnen, Ziyech en Schone moeten voor stabiliteit op het middenveld zorgen met hun ervaring.
- Als groot Tete fan erger ik me kapot aan het feit dat we hem op het punt staan kwijt te raken ten kosten van de stuk mindere Veltman. Het zal niet gebeuren, maar in mijn ogen moeten ze Veltman verkopen en Tete twee jaar laten bij tekenen.
- verder moeten we er een ervaren aanvaller bij krijgen, als Huntelaar bereid is om niet alles te spelen dan zou hij de juiste keuze kunnen zijn.
- sinkgraven moeten ze verkopen en hem gunnen dat hij zijn carriere nieuw leven in kan blazen, als linksback heeft hij geen toekomst buiten Ajax en Viergever doet het gewoon beter als linksback.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:51
Bod 12
Vraagprijs 20
Wordt dan 14 plus een paar bonussen
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:52
Strik erom,en met de fiets wegbrengen.
Vind ik leuk
glenn +514
vrijdag 19 mei 2017 om 13:01
tja hij is in ieder geval veeeeeeeeeel beter dan een narsing of elia....heeft dit seizoen pech in het afwerken maar staat steeds paraat en klaar voor het team EN geen nare trekjes als hij gewisseld word
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 15:29
Beter?

Cijfers liegen niet...

Pech in de afwerking? Hahaha... hou toch op man geloof je t zelf?
Dat komt er gewoon op neer dat ie niet goed genoeg afwerkt, dus niet goed genoeg is.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 13:14
Veel te weinig. 20 miljoen plus de 5 miljoen die ze af moeten staan. Zij willen hem, dan moeten ze ook marktconforme bedragen betalen.
Vind ik leuk
Aramius +287
vrijdag 19 mei 2017 om 15:04
Goede speler maar zeker vervangbaar.
20% gaat naar zijn vorige club, dus Ajax gewoon vast houden aan 20 miljoen.
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 15:28
20M!? Hou toch op man.
Vind ik leuk
vinny99 +150
vrijdag 19 mei 2017 om 16:02
wanneer komt er toch een bod op Veltman... ??? daar zit ik op te wachten..
Vind ik leuk
Guust +1897
vrijdag 19 mei 2017 om 17:43
Volgens mij zijn het allemaal verzonnen verhaaltjes, ze weten allemaal dat bieden nu helemaal geen zin heeft voor de finale.
Vind ik leuk
Farmer +3129
vrijdag 19 mei 2017 om 20:33
Ajax hóeft niks te verkopen, want die zitten op een grote zak met centen daar. Als men dus íets wil losweken, zal de marktwaarde, en bv ook de 'vervangingswaarde' meegenomen moeten worden; Een ingespeelde buitenspeler die basiskracht was gedurende de hele EL. en competitie, zal toch zeker al wel meer waard zijn dan 12 miljoen nu.

Of laat ik het dan even 'met een anti-amsterdam-bril' herhalen;

WIE zijn jullie nou dan? Dat kleine nietige clubje uit amsterdam, uit dat kleine holland of..

AJAX-Amsterdam?

Precies, dát hoort je mentaliteit te zijn voor dergelijke onderhandelingen...

Maar: Ajax moet nog een hele belangrijke wedstrijd, die 'de marktwaarde van de hele selectie nog zekers met 5 a 10 miljoen per speler zal opwaarderen'.. Dus dit is nog vééls te vroeg uit de geruchtenmolen gekomen.

Als Ajax die Finale wint, zie ik niet in waarom Younes niet minstens 25 miljoen waard zou zijn.
NB Mbappe mag voor 75 nog niet weg, Nu is dat geen vergelijk, maar is Younes nu niet minstens een derde van Mbappe waard bv?
Hij's basisspeler van de EL-finalist!
In de standaarden van Spanje, Italië, en Duitsland zou hij al 35 kosten...

Waarvoor zou 'het Grote Ajax' dan met minder genoegen moeten nemen?
Poot STIJF houden, 'laat ze maar zien hoe 'Groot dat Ajax' is. nogmaals: Ajax'hoeft niet te verkopen he! Geld plenty op t moment..

Zó zet je jezelf als club, ook internationaal op de kaart natuurlijk.

En andersom: Laat ze maar wriemelen en wanhopen. en vooral BIEDEN!!

t gaat uiteindelijk wél om de pegels; 'Let thém make you an offer, you cannot refuse' :)

Maar wacht iig tot ná de 24é met ook maar 'welke onderhandeling ook. Al wil VV-vissebakkeveen de koffiejuffrouw van het reserveteam van de Etjes--NEE!... ná de 24e ^^

En succes woensdag, zowel Ajax, evenals al diegenen die afreizen naar Stockholm.
Vind ik leuk
redknap +600
vrijdag 19 mei 2017 om 22:08
Komt tekort voor de Bundesliga hij is niet voor niets weggestuurd bij Borussia Mönchengladbach.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 07:06
12 miljoen euro voor Younes is wat mij betreft te weinig als ze nu de helft van dat bedrag voor Traore bieden hij loopt meer in de pad dan dat hij scoort
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 16:31
Wat men bied is absurd krankzinnig achterlijk er lopen overal van dit soort spelers rond . Maarja in en bij het voetbal zijn de sommen geld die geboden worden schandalig hoog. En uiteindelijk zal dat ook de ondergang worden .
Vind ik leuk
maandag 22 mei 2017 om 19:07
Voor iemand die steeds naar binnentrekt een belachelijk bedrag.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Dortmund biedt twaalf miljoen euro op Ajacied, maar moet acht miljoen bijleggen'