VP-voetbalkantine: 'Advocaat had Pieters een kans moeten geven bij Oranje'

    VP-voetbalkantine: 'Advocaat had Pieters een kans moeten geven bij Oranje'

    vrijdag 19 mei 2017 om 11:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Om de discussie op gang te helpen, geven wij gedurende de dag een aantal stellingen waarover gediscussieerd kan worden.

    Stelling 1: 'Dick Advocaat had Erik Pieters een kans moeten geven bij Oranje'
    Stelling 2: Deze stelling wordt om 14.00 bekendgemaakt.
    Stelling 3: Deze stelling wordt om 17.00 bekendgemaakt.

    Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

    Plaats een reactie

    LuckyLuksch +10418
    vrijdag 19 mei 2017 om 11:11
    Advocaat bepaald zelf wel wie hij uitnodigd..
    Vind ik leuk
    chris +367
    vrijdag 19 mei 2017 om 12:09
    Bepaalt.
    Vind ik leuk
    younited +3513
    vrijdag 19 mei 2017 om 11:16
    Advocaat had Babel, van Persie,van der Vaart, Wout Brama, Kadioglu, Danny Holla Fosu Mensah...iedere Nederlandse voetballer een kans moeten geven... mijn god
    Vind ik leuk
    ronnieron +2099
    vrijdag 19 mei 2017 om 11:30
    Is de selectie al bekend dan ?
    Vind ik leuk
    Korm +28825
    vrijdag 19 mei 2017 om 11:44
    voor selectie wel :)
    Vind ik leuk
    ronnieron +2099
    vrijdag 19 mei 2017 om 13:01
    Ik loop achter
    Vind ik leuk
    vos199 +1129
    vrijdag 19 mei 2017 om 11:32
    Komt nog wel. Dick weet wel wat voor talent er rondloopt in Engeland. Laat hem maar even 2 maanden rondkijken (en laten wij hopen dat ie nog geen aanbieding met een nulletje extra heeft gekregen) en hij selecteert de juiste mensen.
    Vind ik leuk
    Dee79 +2246
    vrijdag 19 mei 2017 om 11:48
    Had...hij is er nog niet eens
    Vind ik leuk
    spartaanD +504
    vrijdag 19 mei 2017 om 12:41
    Wat mij opvalt is dat ook hij van persie niet selecteerd
    Vind ik leuk
    Cookee +8935
    vrijdag 19 mei 2017 om 12:58
    Ik hoop dat Dick met een frisse blik gaat kijken, als er een goede speler in Amsterdam speelt mag hij meedoen, maar die idiotie van de Ligt, Veltman, Riedewald opstellen is niet goed voor de speler en medespelers verliezen dan vertrouwen in de trainer. Pieters is een kerel en speelt al jaren op niveau, maar geldt ook voor anderen... de beste moet spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Advocaat had Pieters een kans moeten geven bij Oranje'