Update: Manchester United rekent definitief op oud-Ajacied in finale

Update: Manchester United rekent definitief op oud-Ajacied in finale

vrijdag 19 mei 2017 om 18:52

Timothy Fosu-Mensah viel een aantal weken geleden met een schouderblessure uit in de derby van Manchester, maar is optimistisch over het halen van de Europa League-finale, aanstaande woensdag tegen zijn voormalige werkgever Ajax. Dat laat hij weten aan Manchester Evening News.

"Het gaat goed met me", laat de negentienjarige vleugelverdediger weten. "Ik werk hard. Het was niet gemakkelijk na de blessure tegen Manchester City, maar ik probeer zo snel als mogelijk terug te zijn. De medische staf doet zijn werk goed."

Toen hij zestienwas vertrok Fosu-Mensah uit de jeugdopleiding van de Amsterdammers. Dat zijn huidige club in de finale juist tegenover Ajax staat geeft de wedstrijd dus een speciaal tintje. "Ik speelde er acht jaar als jeugdspeler. Ik ken er veel mensen, dus het is heel speciaal. Uiteraard wil ik winnen van ze, omdat ik nu een speler van Manchester United ben", besluit de Nederlander.

Update 18.52 uur: Manchester United heeft Timothy Fosu-Mensah opgenomen in de wedstrijdselectie voor het laatste competitieduel van zondag met Crystal Palace. Daarmee is de verdediger definitief inzetbaar voor de Europa League-finale tegen Ajax.

Plaats een reactie

vrijdag 19 mei 2017 om 12:46
Als ie geluk heeft mag ie van de bank toekijken hoe zijn maten worden ingemaakt door Ajax.
Vind ik leuk
mcmodd +9721
vrijdag 19 mei 2017 om 13:37
Nou dan zou ik toch eerder zeggen dat, als hij geluk heeft, dat hij zelf op het veld mag ervaren hoe hij en zijn maten door Ajax worden ingemaakt. Met een beetje pech: hoe hij van Ajax wint ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 14:52
Kans op toekijken vanaf de tribune is groter!
Vind ik leuk
Niellie078 +19671
vrijdag 19 mei 2017 om 19:20
Wel jammer dat hij naar de verkeerde club is gegaan hij is en heel erg goed en had nu de kans om een mooie prijs te winnen
Vind ik leuk
Kwikwek +2295
vrijdag 19 mei 2017 om 12:46
Fosssuuuuuuumensahhhhhhh
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 12:47]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:51
Als hij bij ajax was gebleven dan was hij waarschijnlijk basis speler bij ajax geweest
Vind ik leuk
Olfie +2304
vrijdag 19 mei 2017 om 12:54
hadie wellicht een stuk minder op zijn rekening gehad. korte temijnvisie
Vind ik leuk
2cents +31404
vrijdag 19 mei 2017 om 13:21
Nee. Deze jongen was in de jeugd al voorbijgestreefd door de 1 1/2 jaar jongere De Ligt. Een basisplaats lag dus totaal niet voor de hand.
Vind ik leuk
Truth +2583
vrijdag 19 mei 2017 om 20:06
Had ik maar ....heb je daar al ooit iets mee gewonnen ?
Vind ik leuk
Bien +5959
vrijdag 19 mei 2017 om 19:04
Alsof hij mag meedoen. Onder Van Gaal zou hij nou een belangrijke schakel zijn zoals Van Gaal een Muller bracht..
Vind ik leuk
Truth +2583
vrijdag 19 mei 2017 om 20:08
Het zijn allemaal supertalenten die van ajax maar wat hebben zij al gewonnen ? Psv vorig jaar kampioen , dit jaar feyenoord ...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 20:46
Dus als je een super talent bent MOET je alles wat er te winnen valt winnen?
Blijft er geen ruimte over om daadwerkelijk te leren.
Vind ik leuk
Truth +2583
vrijdag 19 mei 2017 om 21:11
Ik hoor het zo vaak hier...de ligt dat is stam in kwadraat ...dolberg daar kan van basten een puntje aan zuigen en ziyech de ronaldo van marokko ...maar als ik verder kijk zie ik gewonnen 0
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 08:44
Stam en van basten hadden ook nog niks gewonnen toen ze 18 waren.

Stam speelde toen zelfs nog in de eerste divisie als rechtshalf
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Manchester United rekent definitief op oud-Ajacied in finale