'Ziyech verrast en wijst uitnodiging van Marokkaanse bondscoach Renard af'

'Ziyech verrast en wijst uitnodiging van Marokkaanse bondscoach Renard af'

vrijdag 19 mei 2017 om 15:07

Hakim Ziyech komt tóch niet in actie voor Marokko in de oefeninterland tegen het Nederlands elftal. De spelmaker van Ajax heeft bedankt voor de uitnodiging van bondscoach Hervé Renard, meldt De Telegraaf.

Ziyech weigert voor Marokko te spelen zolang Renard bondscoach is. De 24-jarige stilist is volgens de krant niet vergeten dat hij door de bondscoach van Marokko werd gepasseerd voor de Afrika Cup. Renard haalde hem vrijdag enigszins verrassend bij de selectie voor de interlands tegen Oranje (oefen) en Kameroen (kwalificatie).

Eind mei reist Ziyech dus niet af naar Marokko. Hij is er nog altijd trots op om voor zijn land uit te komen, maar voelt zich in zijn eer aangetast door Renard. De bondscoach wordt kwalijk genomen dat hij met andere spelers van Marokko wél voortdurend contact heeft gehouden.

Ziyech werd afgelopen jaar nog uitgeroepen tot Marokkaanse voetballer van het jaar. Hij speelde tot dusver negen interlands, waarin hij vijf keer trefzeker was. De Telegraaf schrijft dat de technische leiding en directie van Ajax de keuze van Ziyech respecteren.

Plaats een reactie

vrijdag 19 mei 2017 om 15:09
Hahaha dit is beter dan Game of Thrones
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:41
Wat een aparte vogel.... eerst jammeren dat ie niet mee mag met de africa cup. Nu kan hij het tegendeel bewijzen dat Renate fout zat. En wijst hij de uitnodiging af.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:49
Dit mag ik dan wel weer van onze Hakim.
Vind ik leuk
chicken +6138
vrijdag 19 mei 2017 om 18:58
Gewoon principieel persoon. Moet je lef voor hebben om te doen. :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:57
@castromann En wat reageer je nu precies op Tim de Boer? Of wil je gewoon boven aan staan dat iedereen je reactie ziet?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 18:25
der bomber reageer je nu op mij ...of wil je dat je reactie bovenaan komt?
Vind ik leuk
Diamant07 +4515
vrijdag 19 mei 2017 om 23:07
Ik denk dat je gelijk hebt castromann.

On topic: Ziyech is lui. Dat is veroorzaakt door zijn afkomst. Daarom doet hij het liefst zo min mogelijk wat op werken lijkt.

Vind ik leuk
Enden +1792
vrijdag 19 mei 2017 om 23:13
Statistieken bewijzen dit seizoen je ongelijk.
Kiest ook voor carrière opbouw in plaats van geld.
Vind ik leuk
Diamant07 +4515
vrijdag 19 mei 2017 om 23:14
Als meneer moe is doet ie even lekker niet mee... Vind je dat professioneel?
Vind ik leuk
Enden +1792
vrijdag 19 mei 2017 om 23:23
Ik vind het erg knap dat deze jongen dit seizoen 45 officiële wedstrijden speelt met de werkethiek die de statistieken laten zien qua meters maken, ballen afpakken en aanvallen opzetten in vergelijking met 34 wedstrijden het seizoen hiervoor waar het team om hem was heen gebouwd en hij niet mee hoefde te verdedigen.

Daar heb ik enorm veel respect voor ja. Wanneer je dan de pijntjes voelt aangeven dat er beter een fitte speler in kan staan is naar mijn mening ook proffesioneel
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 23:24]
Vind ik leuk
Diamant07 +4515
vrijdag 19 mei 2017 om 23:26
Gaaaap. Na je eerste zin met onzin heb ik besloten niet verder te lezen en te gaan slapen.
Vind ik leuk
Enden +1792
vrijdag 19 mei 2017 om 23:32
Prima natuurlijk dat je het onzin vindt. Dacht ik al.
Toch meer van de gemakkelijke kort door de bocht antwoorden.
Die scoren altijd lekker he
Vind ik leuk
Diamant07 +4515
vrijdag 19 mei 2017 om 23:34
Nou dat valt wel tegen hoor. Ik ben - in tegenstelling tot mensen die goedkoop proberen te scoren door een voetbalshirt als afbeelding toe te voegen - niet opzoek naar likes.
Vind ik leuk
Enden +1792
vrijdag 19 mei 2017 om 23:48
Dat is weer een gemakkelijke. Alle mensen met logo's als foto's doen het voor de clics. Is meer om te laten zien voor welke club ik ben.
Maar fijn dat je nog wakker bent. Heb je ook gelijk het vorige berichtje gelezen zodat je een inhoudelijke reactie kan geven. Nee hé slaap lekker

Vind ik leuk
Cfc +899
zaterdag 20 mei 2017 om 01:40
Deze man heeft juist karakter. Hij is geen ja knikker en groot gelijk heeft hij. Is zo een matig elftal als dat van Marokko hoort hij als eerste naam ingevuld te worden bij de selectie hooguit als 2e na benatia
Vind ik leuk
14forever +6828
vrijdag 19 mei 2017 om 16:38
Dus je zou spelen onder iemand die je niet respecteerd? En dan noem jij hem een rare vogel!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:19
Je speelt niet alleen voor een trainer, maar ook voor jezelf en het land. Ik vind het nogal kinderachtig van Ziyech, want hij kan er ook boven staan!
Vind ik leuk
Enden +1792
vrijdag 19 mei 2017 om 19:54
Gelukkig is hij zo niet. Hij vindt zich genaaid door Renard. Die gast heeft volgens mij aan niemand een reden laten weten. Hij mag eerst maar eens met een reden naar buiten komen of gewoon plaatsmaken.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:02
hij heeft gelijk eerst niks laten horen van die Renard en nu uitnodigen voor een vriendschappelijke wedstrijd weg met die eikel
Vind ik leuk
Markus80 +1117
vrijdag 19 mei 2017 om 17:06
De beste man heet Renard, Renate is wellicht de secretaresse.
Vind ik leuk
palko +1587
vrijdag 19 mei 2017 om 17:21
@Markus, Hakim Ziyech denkt, niet ten onrechte, bij het horen van de naam Renard direct aan Reinaert de Vos. Oftewel: Boer pas op je kippen.
Vind ik leuk
Markus80 +1117
vrijdag 19 mei 2017 om 17:46
Ik heb niet het idee dat hij met zijn Marokkaanse roots ooit aan Reinaert de Vos heeft gedacht. Het is gewoon Renard en geen Renate, simpel.
Vind ik leuk
Thobar +2651
zaterdag 20 mei 2017 om 00:43
Renard = Reinhaerde = Vos. Reinhaerde (Renard staat bekend als sluw, doortrapt en boosaardig. Als iemand zíjn naam eer aan doet is het Renard wel en Ziyech heeft dat door en heeft geen zin het kippetje te zijn.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 19 mei 2017 om 19:17
Hij heeft juist helemaal gelijk.. zou jij een vrouw willen nadat je eerst keihard genegeerd word ?
1 of andere Franse koekebakker die de beste speler van Marokko thuis laat nadat hij de keus heeft gemaakt om voor dat land uit te komen

Vind ik leuk
Diamant07 +4515
vrijdag 19 mei 2017 om 23:08
Als ze heel lekker is wel hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:23
En terecht.. en zo pak je een Franse koekebakker aan Tim (-:
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 19:25]
Vind ik leuk
Enden +1792
vrijdag 19 mei 2017 om 19:51
Mosterd na de maaltijd. Voor een in eigen land erg belangrijk toernooi de Afrika cup. Dan passeer je hem vanwege...........
Snap hem wel.
Dat vind ik zo goed aan Ziyech. Is supergoed bezig met zijn planning carrière, maar praat niemand naar de mond en geeft zijn eigen mening.
Vind ik leuk
Sanji +583
vrijdag 19 mei 2017 om 20:04
Veel dingen zijn beter dan GoT.

Komt nog geen eens in de buurt van het verhaal van 'a song of fire and ice'
Vind ik leuk
younited +3505
vrijdag 19 mei 2017 om 15:11
Verdomme eerst Bosz beste trainer en nu Ziyech die zich afmeld... nu moet ik meer olijfjes en kaas gaan halen.. oioioi
Vind ik leuk
murmur27 +1450
vrijdag 19 mei 2017 om 15:16
Ik ben een simpel man, doe het met een bakje popcorn ;).
Vind ik leuk
Johan.l +3946
vrijdag 19 mei 2017 om 15:11
Hij blijft me verbazen, wat een vent! Ik hoop dat hij blijft
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:18
Van mij mag hij wegwezen. Sinds hij heeft gezegd dat hij Nederland alleen als zijn werk land ziet, en als hij eenmaal hier weg is nooit meer terug komt. Sindsdien heb ik een afkeer tegen hem.
Vind ik leuk
Johan.l +3946
vrijdag 19 mei 2017 om 15:21
Dat is niet echt sportief! Ik vind kuyt nog steeds een geweldige sportman ondanks dat hij in zijn jeugd Ajaxied was, maar door een blessure bij Utrecht terecht kwam
Vind ik leuk
Guust +3694
vrijdag 19 mei 2017 om 15:23
En de Nederlandse voetballers die in het buitenland voetballen voor hun centen vind je wel oké. Jij kijkt dus nooit voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:24
Oke als jij voor mij wilt praten moet je dat doen joh.
Vind ik leuk
Guust +3694
vrijdag 19 mei 2017 om 15:40
Neehoor maar dan moet je 1 lijn trekken, zeggen dat hij op moet rotten maar wel juichen naar de buitenlanders die voor jouw club spelen. Beetje raar vind je niet.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:51
Leuk dat jij even uitmaakt wat een ander moet en niet. Ga solliciteren als dictator dat past jewel, slechts een advies van mij.
Vind ik leuk
Guust +3694
vrijdag 19 mei 2017 om 17:20
Uh jij hebt het over oprotten, is dat niet een beetje wat een dictator doet, je weet gewoon dat ik gelijk heb en je niets anders hebt te zeggen snotneus of meeloper wat is het, o nee het was je wijze schoolvriendje, maar jouw advies is niet zoveel waard. En volgens mij wilt hij bepalen wat Ziyech moet doen, beetje raar dus zo geef je zelf al aan, gek dat je dat dan verdedigd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 17:25]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 18:00
Ik heb het nergens over oprotten hoor maar doe wat je niet laten kan.
Vind ik leuk
Guust +3694
vrijdag 19 mei 2017 om 23:14
Zeg toch ook dat het je vriendje was.
Vind ik leuk
Enden +1792
vrijdag 19 mei 2017 om 20:01
Lekker inhoudelijk. Die gast ondersteunt zijn mening met een zeer logisch voorbeeld.
Het is toch inderdaad raar om te zeggen dat Ziyech op moet rotten maar de buitenlanders in de Nederlandse competitie van jouw cluppie wel toe te juigen.
Snap jouw link niet met een dictator. Hij geeft het volgens mij duidelijk aan dmv een vergelijking
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 20:06
Volgens mij bedoeld hij mij als hij het over jij heeft in een bericht aan mij gericht toch?

Lees eens goed terug als je wil, Guus heeft het over oprotten in 1e instantie niet Influence of ik.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 20:20]
Vind ik leuk
Guust +3694
vrijdag 19 mei 2017 om 23:15
Nogmaals goed lezen.
Vind ik leuk
Enden +1792
vrijdag 19 mei 2017 om 23:29
Ik las wegwezen en nooit meer terug komen van influence, wat natuurlijk aardig op hetzelfde neerkomt.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:29
Precies wat Bep Slatter zegt, waarom zeg je dat nu weer? Waar heb ik dat gezegd dan?
Vind ik leuk
Guust +3694
vrijdag 19 mei 2017 om 17:23
Wegblijven dan, redelijk hetzelfde toch
Vind ik leuk
Enden +1792
vrijdag 19 mei 2017 om 23:40
Een stuk tekst begin je van mij mag hij wegwezen. Datzelfde stuk tekst eindig je met als hij weg is hoeft hij van mij nooit meer terug te komen.

Dus van jouw mag hij wegwezen en nooit meer terug komen.
Is inderdaad geen oprotten. Daar heb je gelijk is.
Vind ik leuk
younited +3505
vrijdag 19 mei 2017 om 15:58
gaat het?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:31
Als je dat al erg vindt, kan ik het beter aan jou vragen, gaat het?
Vind ik leuk
14forever +6828
vrijdag 19 mei 2017 om 16:39
Denk dat hij daarin niet de.enige is..
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:04
Geef hem groot gelijk
Vind ik leuk
Enden +1792
vrijdag 19 mei 2017 om 19:57
Dat is zijn mening. Hij geeft die gewoon. Of het wel of niet leuk is. Prima toch.
Wat is het foute waar je jezelf aan stoort.
Vind ik leuk
Thobar +2651
zaterdag 20 mei 2017 om 00:45
Dat was natuurlijk ook een reactie naar Blind en Van Basten toe, ingegeven door frustratie en teleurstelling.
Vind ik leuk
Och jeh +1083
vrijdag 19 mei 2017 om 15:11
Nice!!
Vind ik leuk
mcmodd +11368
vrijdag 19 mei 2017 om 15:13
Ja, ligt in Frankrijk, in de buurt van Marseille:-)
Vind ik leuk
ronnieron +2017
vrijdag 19 mei 2017 om 15:11
Wat een held geweldig
Hij heeft nog gelijk ook!!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:11
En terecht natuurlijk!
Vind ik leuk
mason +1101
vrijdag 19 mei 2017 om 15:12
Jammer dat ie niet meer voor NL elftal kan kiezen. Dit is toch wel een statement vsn hem.
Vind ik leuk
14forever +6828
vrijdag 19 mei 2017 om 15:13
Ziyech laat niet met zich piepelen..
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:13
Prachtig statement!!!
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1784
vrijdag 19 mei 2017 om 15:15
Hahahha dit gaat leuk worden
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:17
Biertje erbij...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:17
Die flapdrol van een Retard moet ook gewoon stoppen. Dit lijkt me een goede eerste stap.
Vind ik leuk
scRzorz +572
vrijdag 19 mei 2017 om 15:23
Hahaha ''Retard'' :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:56
Haha die naam hadden ze echt aan hem moeten geven. Past namelijk preciess
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:18
Zo die heeft karakter.
Vind ik leuk
Feye1908 +6504
vrijdag 19 mei 2017 om 15:19
Geef vooral een trainer extra aanleiding om je in het vervolg te passeren. Wat is nu belangrijker de eer om voor je land te spelen of je afkeer tegen een trainer?

Ik snap zijn frustatie maar je kunt pas sportieve wraak nemen en die Renard voor lul zetten door bij je eerst volgende interland wedstrijd de pannen van het dak te spelen.
Vind ik leuk
oke dan +3892
vrijdag 19 mei 2017 om 15:31
Je eigen eer is het belangrijkst. Respect voor Zyjech.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:21
Groot gelijk! Ziyech danst niet naar de pijpen van Renard!
Vind ik leuk
Guust +3694
vrijdag 19 mei 2017 om 15:21
En terecht.
Vind ik leuk
2cents +35091
vrijdag 19 mei 2017 om 15:24
Komt die verdomde eer weer om de hoek kijken...
Vind ik leuk
Aramius +351
vrijdag 19 mei 2017 om 15:26
Respect heb ik voor Ziyech een man van principes.
Vind ik leuk
Xtacy +282
vrijdag 19 mei 2017 om 15:26
Hopen maar dat die coach snel weg is, valt er weer wat meer te genieten daar...
Vind ik leuk
GKL +128
vrijdag 19 mei 2017 om 15:31
Gelijk heeft hij..
Vind ik leuk
Aal +15103
vrijdag 19 mei 2017 om 15:33
Karma is a bitch! Lekker Hakim!
Vind ik leuk
Senna +5658
vrijdag 19 mei 2017 om 15:36
Ik vind het wel karakter van Ziyech .
Vind ik leuk
RebelVox +3380
vrijdag 19 mei 2017 om 15:37
Bam dit laat nog maar eens zien dat hij een hele grote wordt!
Jammer het oranje had hem goed gestaan.
Vind ik leuk
Foebele +33211
vrijdag 19 mei 2017 om 15:37
Terecht, ik zou ook nooit meer voor die kerel willen spelen. Zo zie je maar weer, die jongen kiest puur op z'n gevoel, als het z'n verstand was geweest dan had hij sowieso voor Nederand gekozen.

Hij koos voor Marrokko omdat hij vond dat Blind niet naar hem omkeek en vervolgens werd hij genegeerd door de bondscoach van Marrokko en wil hij inmiddels ook daar niet meer voor spelen...
Vind ik leuk
kerel +848
vrijdag 19 mei 2017 om 15:48
duidelijk statement.. eerst die mafkees van een coach weg. de bond kiest uiteindelijk toch voor de beste speler ipv de coach..
Vind ik leuk
Foebele +33211
vrijdag 19 mei 2017 om 18:58
Als coach moet je wel heel goed zijn en enorme prestaties bij dat land hebben geleverd willen ze jou de voorkeur geven. Maar ja, ik zie nou ook weer niet gebeuren dat ze nu ineens voor Ziyech hem ontslaan... winnaar in deze is Ajax, die hoeft hem niet meer af te staan.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:42
Hahahah dit is echt een feest aan het worden. Wat gooit die jongen zijn eigen glazen toch in. Gelukkig bij ajax wel succes.
Vind ik leuk
DubRtd +14886
vrijdag 19 mei 2017 om 15:42
Oh god... we zijn weer eens in onze eer aangetast.
Kunnen we nou niet gewoon lekker stoppen met het berichten over die Marokkaanse soap?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:46
Is er nu echt niemand in zijn directe omgeving die hem een ongelofelijk draai om zijn oren geeft en zegt dat hij zich gewoon moet gaan melden.
Vind ik leuk
Linneke +136
vrijdag 19 mei 2017 om 15:53
9 Wed/ 5 goals.
I rest my case...
Vind ik leuk
Bizzy +7630
vrijdag 19 mei 2017 om 15:58
Ziyech zal niet de eerste mocro zijn die aangetast is in zijn eer. Get a grip bro. Wees blij dat je voor je land mag spelen. Zo blij dat Ziyech niet uitkomt voor Oranje. Wat hij flikt bij Marokko kon dus ook gebeuren bij Oranje..
Vind ik leuk
robson81 +2159
vrijdag 19 mei 2017 om 16:16
Hij heeft wel karakter door zich niet te laten piepelen
Vind ik leuk
Markus80 +1117
vrijdag 19 mei 2017 om 16:16
En terecht. De beste speler Ziyech die door zo`n lulletje als Renard gepiepeld is, wijst hem nu terecht. Meer dan terecht en geen beste beurt van Renard. Tijd voor ontslag voor dit geklungel? Wat heeft hij gepresteerd buiten dit soort geklungel? Niets. Logische keuze van Ziyech.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:18
Ha ik ben geen van van zijn club maar eerlijk is eerlijk hij heeft wel ballen ,deze trainer negeerde hem voor de Africa cup en nu zegt Ziyech fuck you met je oproep, heel goed en getuigt van lef ja echt respect voor deze speler.
Vind ik leuk
derksen +6762
vrijdag 19 mei 2017 om 16:19
Tenminste een echte vent die bij zijn woorden blijft
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:20
Het spijt me zeer maar die ziyech is wel een beetje een pannenkoek.

Toen ie met zijn volle verstand koos voor marokko zat deze trainer er ook. Ik neem aan dat ie voor ie koos gesproken heeft met deze man.
Vind ik leuk
derksen +6762
vrijdag 19 mei 2017 om 16:22
Je leert je vrienden in der loop van je leven pas echt kennen stratumseind
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:23
Waarheid als een koe.
Vind ik leuk
14forever +6828
vrijdag 19 mei 2017 om 16:42
Daar moet op gedronken.worden!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:25
waarop niet dan?
Vind ik leuk
ihvmmdk +3574
vrijdag 19 mei 2017 om 16:25
Mijn reactie toen ik de kop las: ''Ohhhhhhhhhhhhhhhh'' :D wat een soap is het aan het worden :D
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:34
Hij heeft gelijk ik zou het ook niet als ik hem was
Vind ik leuk
ajax1973 +1389
vrijdag 19 mei 2017 om 16:36
is gewoon te moe wil op vakantie
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:45
Terecht!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:49
wie denkt hakim wel wie hij is ,gewoon niet meer oproepen
Vind ik leuk
Vak-DD +7762
vrijdag 19 mei 2017 om 16:49
Eigen schuld dikke bult voor hakim.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:50
Ik ben zeker niet kapot van Ziyech en ben serieus benieuwd wat er van Ajax terecht komt als Klaassen weg gaat en Ziyech het team moet gaan dragen. Ik denk echt niet veel. Maar we gaan het zien komend seizoen, misschien heb ik geen gelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:05
Je kan alles zeggen over Ziyech. Hij is wel altijd eerlijk en open. Soms vinden wij dat top kwestie Twente soms minder kwestie Oranje nu Marokko. Ik sta achter zijn keuze want hij was echt vernederd tijdens de selecte keuze voor de Afrika cup. Na zoveel afvallers nog niet er bij halen. Openlijk zeggen dat je hem niet nodig hebt. Geen contact of iets dergelijks. En dan opeens selecteren. 1+1=2
Vind ik leuk
luccerd +2368
vrijdag 19 mei 2017 om 17:45
Nu zet Ziyech toch even de Hakim in het zand, en stevig!
Vind ik leuk
United +39423
vrijdag 19 mei 2017 om 17:54
Kan ik me wel voorstellen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 18:05
Wat een statement!
Vind ik leuk
lemon9 +517
vrijdag 19 mei 2017 om 18:51
Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan er zijn grenzen , en hakim is een goede voetballer, en marokko is natuurlijk geen wereld elftal waar je hem steeds gaat passeren.
Vind ik leuk
Mölby +776
vrijdag 19 mei 2017 om 19:08
Ik begrijp 'm wel. Als ie wel zou gaan haalt ie zich een hele hoop poppenkast op z'n hals. Daar is Hakim niet zo van, respect.
Vind ik leuk
Farmer +6035
vrijdag 19 mei 2017 om 19:11
ERgens heeft ie groot gelijk, 5x scoren in 9 interlands, zou je toch zeggen dat hij zn basisplek wel heeft verdiend?

Daarnaast speelde hij bij Twente al opvallend genoeg voor iig een 'vaste selectie', en dit seizoen bij Ajax heeft hij zich stormachtig ontwikkeld dat hij toch een van dé eerste namen op het lijstje moet zijn voor zo'n Afrika-cup?

Met het níet oproepen voor dát toernooi, wat hij gewoon dubbel-en-dwards verdiend had, gezien zijn prestaties, heeft Renard, ook Ziyech een 'mooie etalage' en platform aan ervaring 'ontnomen', natuurlijk. En nu mag Ziyech hem eventjes voorkauwen-en-in-de-bek-spugen, hoe het Nederlands Elftal bestreden moet worden?

Nee, dan had ik ook bedankt, das is niet echt respectvol, maar dan 'gebruik je je spelers toch écht op de verkeerde manier'.

Ziyech is, nu een van de béste spelers die Marokko heeft, t ligt puur aan die onbenul van een coach.

Zo'n speler laat je toch niet thuis voor 'het belangrijkste toernooi van Afrika'?
Vind ik leuk
BoomP +281
vrijdag 19 mei 2017 om 19:13
Wie zegt dit dan ?? De Telegraaf ? Hahahahha wat een sensatie-BULLS..
Vind ik leuk
Siem +112
vrijdag 19 mei 2017 om 19:14
Renate had ziyech toch niet nodig
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:29
groot gelijk ziyech! ik zou ook zoiets hebben van, stik er maar in
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:49
Haha netjes..
Vind ik leuk
Gerro +3235
zaterdag 20 mei 2017 om 00:31
Tja dit had je kunnen verwachten en ik kan hem geen ongelijk geven dat ie niet op de uitnodiging ingaat.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 02:24
ik vind helemaal mooi
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ziyech verrast en wijst uitnodiging van Marokkaanse bondscoach Renard af'