Cocu kondigt PSV-transfers aan: Wij willen een aantal spelers aantrekken

Cocu kondigt PSV-transfers aan: "Wij willen een aantal spelers aantrekken"

vrijdag 19 mei 2017 om 15:58

Phillip Cocu hoopt dat zijn selectie voor volgend seizoen snel vorm krijgt. PSV heeft een verloren seizoen achter de rug en dat behoeft verandering, vindt de trainer.

"Een aantal veranderingen binnen de groep is noodzakelijk. Ik hoop dat er de komende weken al wat gebeurt", vertelt Cocu aan PSV TV.

Hij hoopt dat technisch manager Marcel Brands snel zaken kan doen. "Maar we zijn wel afhankelijk van wanneer de markt op gang komt. Wij willen een aantal spelers aantrekken en afscheid nemen van een aantal jongens die toe zijn aan een nieuwe uitdaging."

Wie dat precies zijn, ontvouwt Cocu niet. Van Santiago Arias, Jetro Willems, Davy Pröpper, Héctor Moreno, Jeroen Zoet en Andrés Guardado wordt in elk geval verwacht dat ze uit Eindhoven vertrekken.

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

vrijdag 19 mei 2017 om 16:02
Goh
Vind ik leuk
Bizzy +836
vrijdag 19 mei 2017 om 16:02
Geen eigen jeugd, koop club etc

Kom er maar in
Vind ik leuk
younited +1763
vrijdag 19 mei 2017 om 16:05
koopclub!!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:15
PSV staat idd niet bekend als de club die vele talenten laat doorstromen. Maar de laatste wedstrijd van het seizoen.... stonden er 5 ned talenten in het elftal. zoet Hendrickx Lammers bergwijn brenet....aangevuld met aangekochte talenten zoals ramselaar perreiro. Dus op zich is dat nog niet zo slecht. Maar het kan natúúrlijk altijd beter.
Vind ik leuk
JCJWZ +5439
zaterdag 20 mei 2017 om 04:18
Chapeau de laatste wedstrijd die nergens over ging, dan durft Cocu wel kan die weer een jaar op teren
Vind ik leuk
mirkoff +653
vrijdag 19 mei 2017 om 16:32
Ja laat ze lekker lullen joh, ze weten het allemaal beter.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:38
Jeugd zat. Krijgen alleen geen kans. Ze hebben al niet zoveel geld, dank in je beter jeugdspelers inpassen en ze later voor een mooi bedrag verkopen. Anders kun je beter dat geld dat in de jeugdopleiding word gestoken spelers van kopen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:40
Wie heeft jou gezegd dat PSV niet zo veel geld heeft? Zeker een van die betweters op deze site...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:07
Ik weet niet of toon gerbrands hier een account heeft.
Vind ik leuk
Vak-DD +3127
vrijdag 19 mei 2017 om 16:50
Koopclub !
Vind ik leuk
JCJWZ +5439
zaterdag 20 mei 2017 om 04:16
Cocu is glashelder: KOPEN!

SCHIJT AAN HET BELEID (voor zover daar sprake van was)
Vind ik leuk
michelhx +1276
vrijdag 19 mei 2017 om 16:03
In de categorie: 'Open deuren' hebben we vandaag Philip Cocu aan het woord...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:09
Nee, in het kader van wat extra clicks kondigt VP aan dat Cocu wat heeft geroepen over transfers. Door de kop juist te kiezen denkt de argeloze lezer dat er namen in het artikel genoemd worden van inkomende transfers. Als geoefend lezer weet je echter beter. Toch...?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:06
Het was al weer eind van de week dus een copy paste topic is wel op zijn plaats.

Hoe vaak gaat dit nog herhaald worden?
Geen nieuws is geen nieuws.
Vind ik leuk
Koeien +1062
vrijdag 19 mei 2017 om 16:21
En toch hebben we erop geklikt...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:22
VP doel bereikt dus......
Vind ik leuk
Butsbal +922
vrijdag 19 mei 2017 om 18:57
Ik nie
Vind ik leuk
Och jeh +515
vrijdag 19 mei 2017 om 16:08
Paniek in Eindhoven!! kopen kopen kopen. Eigen jeugd??? nee we denken alleen maar aan de korte termijn in Eindhoven
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:09
Hahaha. Typisch.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:22
Och jeh alweer 1 met hersendiaree
Vind ik leuk
mirkoff +653
vrijdag 19 mei 2017 om 16:27
Ik word moe van dit soort gasten.
Vind ik leuk
Bizzy +836
vrijdag 19 mei 2017 om 16:33
Gefeliciteerd je bent de winnaar van de open deuren award.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:41
En jij denkt dat je alles met eigen jeugd kunt opvangen??
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:11
Ik zou Moreno proberen te houden. Voor de rest heeft Psv al vervangers klaarstaan.
Vind ik leuk
14forever +1498
vrijdag 19 mei 2017 om 16:17
In de aanbieding;
De boer
Serero
Walian
Zijn nog gratis ook! :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:34
Walian is dat een portier op de wallen?
Vind ik leuk
14forever +1498
vrijdag 19 mei 2017 om 17:47
Nee dat wordt de vervanger van Luuk.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:48
Frank of Ronald de Boer ;-)
Vind ik leuk
SJA +338
vrijdag 19 mei 2017 om 16:20
He eindelijk psv nieuws hoezee
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:26
Koop is wat knaps dan haha, echt een koopclub idd maar dan in het klein...net of je dan weer een kampioen hebt staan. Wordt een makkelijk jaar voor Ajax gok ik!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:59
Net zo makkelijk als de afgelopen 3 jaar zeker.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:28
Koppclub
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:28
*koopclub
Vind ik leuk
Bizzy +836
vrijdag 19 mei 2017 om 16:38
Onana, Traore, Ziyech, Dolberg, Younes, Viergever, Sanchez, Cassiera, Frenkie de Jong, Sinkgraven etc etc

Psv koopclub ? Have nice day
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:21
haha ik ben geen Ajaxied maar je maakt jezelf wel belachelijk met deze opmerking. Je gaat Ajax toch niet vergelijken met PSV? Als ik dan naar PSV zijn selectie kijkt, hoe jij naar die van Ajax kijkt, kan je alleen Zoet en Hendrixx, nu dan Lammers erbij zien als eigen jeugd. Jij noemt Dolberg geen jeugdspeler, dan kan je Locadia ook niet zien als jeugdspeler (kwam van Willem2) geef gewoon toe dat er bij PSV nooit iets doorbreekt. Je hebt net zoveel opgeleide spelers van Vitesse als van PSV in de selectie (2 stuks)
Vind ik leuk
AFFA +197
vrijdag 19 mei 2017 om 17:25
Whahaha
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:36
Was dat je broer die je op je foutje attent maakte of geld de regel : een schizofreen is nooit alleen?
Vind ik leuk
Garrie +447
vrijdag 19 mei 2017 om 16:39
Word tijd dat cocu zijn biezen pakt! Laat PSV even futloos spelen als zijn kapsel..
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 20:53
en m.i. zit er meer leven in het kapsel van Cocu dan van ene Bosz
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:41
Eerst hopen dat jezelf vertrekt ! Pas dan kunnen ze gaan bouwen
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:03
Daar krijg je buiten Pröpper echt de hoofdprijs niet voor. Zes spelers weg en er twee goede voor terughalen. Geen geweldig beleid als je niet eens jeugd hebt. Dat wordt wat dan.
Vind ik leuk
14forever +1498
vrijdag 19 mei 2017 om 17:50
Zoet zou ook nog wat kunnen opbrengen, net zoals Willems,Arias, Moreno.. dan nog een paar waar ook nog iets voor gebeurt kan worden, zoals Luuk,Guardado...
Vind ik leuk
JCJWZ +5439
zaterdag 20 mei 2017 om 04:21
Kom op even serieus wie wil Luuk en Willems nou? Toch helemaal niemand zit op dat soort spelers te wachten.
Vind ik leuk
14forever +1498
zaterdag 20 mei 2017 om 13:39
Omdat ze een minder seizoen hebben gedraaid? Denk dat beide nog steeds een waarde hebben...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 17:43
Alleen kids net uit de luiers op deze side, ga er gauw weer af.
Vind ik leuk
pinkelman +1400
vrijdag 19 mei 2017 om 17:58
Verkoop eerst maar eens je toppers (mocht daar enige belangstelling voor bestaan) zoals Maher, pereiro, de Jong, Willems en dergelijke voor je denkt iets te kunnen gaan kopen anders moet straks weer de gemeente er aan te pas komen!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 17:59]
Vind ik leuk
Bizzy +836
vrijdag 19 mei 2017 om 18:14
Veel psv spelers hebben Cham. League ervaring. Natuurlijk gaat de kassa rinkelen. Met enkele gerichte aankopen vestigen wij ons in het rijtje van Munchen, Barca en Madrid. Niemand kan straks om ons heen.
Vind ik leuk
royco88 +1158
vrijdag 19 mei 2017 om 18:39
Bizzy is een beetje dizzy
Vind ik leuk