'Als we op reis zijn deel ik altijd een kamer met Appie. Genoeg afleiding, haha'

'Als we op reis zijn deel ik altijd een kamer met Appie. Genoeg afleiding, haha'

vrijdag 19 mei 2017 om 20:59

Bij Ajax zijn alle schijnwerpers momenteel gericht op de Europa League-finale, die over vijf dagen gespeeld wordt. Hakim Ziyech beschouwt zo'n grote finale als een 'normale wedstrijd'. 

"In principe is mijn voorbereiding op dit duel niet anders dan normaal", zegt de middenvelder op de website van Ajax. "Kijk, zo'n finale is voor mij natuurlijk ook nieuw. Ik kan het beste afgaan op de rituelen en de handelingen die ik gewend ben."

Wat houden die rituelen en handelingen in? "Ik zorg dat ik goed eet en goed slaap. Als we op reis zijn deel ik altijd een hotelkamer met Appie (Nouri, red.). Dat betekent genoeg afleiding, haha! We hebben veel lol samen. Verder luister ik muziek om te ontspannen. Broederliefde is momenteel favoriet."

"Ik ben nog niet heel erg gespannen moet ik zeggen. Ik slaap goed en eet goed. Dat is heel belangrijk. Ik probeer sowieso altijd heel rustig te blijven", aldus Ziyech. Woensdag neemt Ajax het op tegen Manchester United. 

Plaats een reactie

< Niels > +14829
vrijdag 19 mei 2017 om 21:04
Ik was vandaag nog bij de ' Appie ' :)

Was weer een dure middag bij de Appie haha :)
Vind ik leuk
Garrie +1757
vrijdag 19 mei 2017 om 21:12
Ik raad je ook aan te stoppen met het snuiven van zetpillen!
Vind ik leuk
< Niels > +14829
vrijdag 19 mei 2017 om 21:14
Heb je ervaring ermee dan?
Vind ik leuk
Nashua +3721
vrijdag 19 mei 2017 om 21:14

Is er één die liever bij Dirk komt maar dat is een lager niveau dan Appie
Vind ik leuk
< Niels > +14829
vrijdag 19 mei 2017 om 21:19
Van den broek of Kuyt? :)
Vind ik leuk
stollie38 +12325
vrijdag 19 mei 2017 om 21:18
Ik raad je aan te stoppen met Toiletspray te inhaleren,want je kraamt onzin uit.
Vind ik leuk
Garrie +1757
vrijdag 19 mei 2017 om 21:49
Daarom herhaal je die onzin in een ander jasje zeker.. En met het verspreiden van onzin vallen we hier gelukkig niet op
Vind ik leuk
stollie38 +12325
vrijdag 19 mei 2017 om 21:54
Gaap. Vandaag viel jij op.
Vind ik leuk
Bien +5959
vrijdag 19 mei 2017 om 21:12
Albert Hein toch? Wie is er de eigenaar van?
Vind ik leuk
< Niels > +14829
vrijdag 19 mei 2017 om 21:14
Weet ik veel wie de Eigenaar is, maakt het uit, zolang de boodschappen gedaan kunnen worden vind ik het best :)
Vind ik leuk
Bien +5959
vrijdag 19 mei 2017 om 21:15
Ik ga meestal naar de Jumbo dat is logisch want dat is dichtst bij zijnde supermarkt.
Vind ik leuk
stollie38 +12325
vrijdag 19 mei 2017 om 21:19
Zeker vanwege die Frank Lammers.
Vind ik leuk
< Niels > +14829
vrijdag 19 mei 2017 om 21:20
Ik Brabant zeker bijna geen AH? Meer Jumbo denk ik? :)
Vind ik leuk
Bien +5959
vrijdag 19 mei 2017 om 21:38
Jumbo vind ik fijner....
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:17
Alhold Delhaize toch?
Vind ik leuk
United +40196
vrijdag 19 mei 2017 om 22:33
Klopt
Vind ik leuk