Als Ajax wint heeft niemand het meer over wie kampioen van Nederland was

"Als Ajax wint heeft niemand het meer over wie kampioen van Nederland was"

vrijdag 19 mei 2017 om 21:41

Kiki Musampa voorspelt een overwinning van Ajax in de Europa League-finale tegen Manchester United. Bovendien denkt de oud-Ajacied dat het winnen van het toernooi meer glans heeft dan de landstitel.

"Ik gok op ons aller Ajax", zegt Musampa in gesprek met Voetbal International. "Ik denk dat het 1-0 of 2-0 wordt." Volgens hem komt de titel van Feyenoord zo in de schaduw van de Amsterdamse aartsrivaal te staan. "Straks is heel Nederland het kampioenschap vergeten. Als Ajax wint heeft niemand het meer over wie kampioen van Nederland was. De Europa League is mooier en heeft meer glans."

Musampa was negentien jaar toen Ajax in 1996 de Champions League-finale speelde tegen Juventus. "Er komt heel veel op je af. De druk is ontzettend. Ik had geluk dat ik in een team speelde waarbij een hoop jongens een klopje op je schouders gaven. Een goed woordje van Frank (de Boer, red.) en Danny (Blind, red.) gaf hoop en motivatie. Juist zulke gasten mis je nu."

Lees meer over:Europa LeagueAjax

Poll

Eens met Musampa?

(1025 stemmen)

Plaats een reactie

Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 21:53
Niet voor Feyenoord aanhangers...

Daarnaast interesseert voetbal de overgrote meerderheid in Nederland geen hol.

P.s. Die UEFA cup staat bij ons al sinds 2002 in de kast, nu mogen jullie, volgende x wij weer.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 21:55]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:00
Het was een mooie prestatie in 2002. Maar wij hebben ook een prijzenkast. Ook een mooie wereldbeker. Maar het gaat nu alleen om dit seizoen toch.
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 22:07
Mooi? Fantastisch... t zij jullie gegund, maar niet vergeten dat er eerst gewonnen moet worden.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:10
Dat sowieso. Niks is zeker tegen een club als United. De klasse kan ineens overheersen. En als wij dan een slechte dag hebben zoals Schalke uit dan wordt het niet makkelijk.
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 22:14
Schalke uit was niet goed, Lyon was ook niet best.
Eigenlijk alle uitwedstrijden waren niet al te best.

Daarom hou ik nog een slag om de arm voor jullie, eerst die finale maar eens spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:17
Ja al begonnen we uit tegen Lyon beter dan Schalke uit. Het zat Lyon mee toen de penalty werd gegeven. Kregen ze die niet, was het allemaal wat anders gelopen. Wij in Nederland kijken vaak teveel naar de uitslag. Alleen kan een uitslag een vals beeld schenken van de balans. Einde tweede helft was iedereen moe, kapot en onnodig nog billenknijpen.
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 22:18
Als telt niet hè maatje.

Als de grote teen van Casillas korter was geweest waren we nu wereldkampioen geweest, tja...
Daarnaast de uitslag gaat de geschiedenisboeken in, dat is t enige wat telt... althans dat is mijn bescheiden mening.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:21
Dat klopt helemaal, alleen hadden we het een beetje over de "kwaliteit" van Ajax in uitwedstrijden vandaar mijn toelichting. ;).
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 22:22
Kwaliteit is relatief hè, t is maar net of je je dag hebt.

Hopelijk voor deze uit-wedstrijd een zeer goede dag!
Vind ik leuk
Guust +1897
vrijdag 19 mei 2017 om 23:27
Daar en tegen was de eerste wedstrijd elke keer geweldig, dus laten we het positief bekijken.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:32
Daarom ben ik ook een beetje bang hoor. Laatste 6 uitwedstrijden niet gewonnen. 3x gelijk en 3x verloren. Geen fijne statistiek!
Daarentegen spelen we wel "thuis" nu haha
Misschien helpt t ze als ze in het thuisshirt spelen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 mei 2017 om 00:34]
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:20
Was jij niet degene die anti ajax was, en dat ik zei, dat ik het ajax wel gunde:) Nu doe je hetzelfde.
Vind ik leuk
Xtacy +185
zaterdag 20 mei 2017 om 09:57
Soms moet je die roze bril afzetten hè...
Vind ik leuk
zondag 21 mei 2017 om 23:25
Ja zeker :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:30
Die wereldbeker hebben wij ook hoor :)
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:30
Idd maar mooie prestatie. Maar je mag m hebben houden hoor. We hebben en nog een paar :)
O shit, dat was zeker weer arrogant he? ;)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:55
Eeeeeennnn daar gaat mijn sympathie...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:02
Voor Kiki? Of voor Ajax.

Je kan dit Ajax toch niet aanrekenen als iemand een mening geeft?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:56
Mooie woorden. Ik denk inderdaad dat als Ajax de finale wint dat men in Nederland, Feyenoord even is vergeten. Maar ik denk dat ze bij Feyenoord dit zelf niet snel vergeten. Die genieten nog wel even na.
Vind ik leuk
orion73 +154
vrijdag 19 mei 2017 om 21:58
Kiki zou gelijk hebben mits ajax net zulke tegenstanders gehad zou hebben als Feyenoord in 2002. Nu is de EL toch vooral een B tournooi met voornamelijk hele middelmatige ploegen.
Vind ik leuk
Bullet +921
vrijdag 19 mei 2017 om 22:00
die middelmatige ploegen hebben we veel goede ploegen uitgeschakeld. kijk de lijst eens van clubs die dit jaar in de EL hebben gespeeld. zit aardig wat kwaliteit bij.
Vind ik leuk
Ginovanni +13307
vrijdag 19 mei 2017 om 22:04
In 2002 speelde bv Internazionale met een b-team thuis tegen Feyenoord. Het is maar net hoe je het bekijkt.;-).

Verder PSV uitgeschakeld en een Duitse middenmotor (dan bedoel ik niet finalist Dortmund).
Nogmaals: blijft allemaal vrij relatief.

Echter, in beide gevallen is de prestatie er niet minder om.;-).

Maw: we moeten niet zo zitten te zeiken en altijd alles maar in het negatieve belichten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 22:05]
Vind ik leuk
cj_fey +2106
vrijdag 19 mei 2017 om 22:12
Precies.....
Elke keer kijken wie er het verst kan pissen....
Grow up!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:22
Wat ik vanmiddag ook al zei, terug kijken en teren op het verleden is een zwaktebod. Het heden dat telt, wat geweest is daar heb je helemaal niks meer aan. Kinderachtige bedoeling dat ze op de site over en weer aan het pochen zijn over de prijzen die er gewonnen zijn in het verleden. Een groot deel heeft die tijden niet eens meegemaakt.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:37
Nee een groot deel niet idd. Ik heb de finale in 95 wel meegemaakt, ik was 15. Het was echt gekkenhuis na die goal. Commentaar van Jack van Gelder erbij, ging helemaal los.

Hoop dat t weer een beetje meezit ook, gezellig met zoveel mensen op t Museumplein, zin in!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:20
Jij wel erg kortzichtig hoor.Als jij de geschiedenis van het nederlandse voetbal kent dan weet jij ook dat feyenoord de 1e wereldcup heeft binnen gehaald. En dat een kampioenschap niet nix is Gezien de reacties van voorname Ajax spelertjes lijkt mij niet he? Die hoopten tot op de laatste speeldag op een misstap van feyenoord. Te laat jochie.Jammer dat jij realiteit en fictie zo door elkaar haalt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 23:21]
Vind ik leuk
Guust +1897
vrijdag 19 mei 2017 om 23:34
Is toch logisch dat ze dat hoopten, dat heet rivaliteit. Mooi toch. Bijna iedereen hier heeft Feyenoord gefeliciteerd met het terechte kampioenschap, nu Ajax de finale winnen.
Vind ik leuk
Ginovanni +13307
vrijdag 19 mei 2017 om 23:39
Kortzichtig of een geintje maken.....;-) ;-).
T'is maar net hoe je het bekijkt 'kereltje.' Je bent nieuw hier dus blijkbaar ken je mij niet.

Mijn reactie was die op orion, die nu benadrukt, dat de EL op dit moment een B-tournooi is (is ook zo) en toen in 2002 niet. En dat is lariekoek, want toen werd de UEFA Cup door veel (top) teams, waaronder Internazionale, helemaal niet serieus genomen. Dat is nu minder het geval gezien de verhoging van het prijzengeld en zelfs een ticket voor de CL voor de uiteindelijke winnaar.

En dat Ajax de 1ste EC finalist was in 1969 en de laatste CL winnaar en finalist (1995 + 1996) ....... dat soort kinderachtig gelul en flauwekul, daar doe ik niet aan!

En natuurlijk is een kampioenschap niet niks!
Hulde aan Feyenoord, verdiend kampioen.
Vind ik leuk
14forever +4561
vrijdag 19 mei 2017 om 22:16
Wat een lachertje
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:58
Precies! Troostprijsje dat landskampioen vergeleken met de Europa League.
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 22:00
Ach wij hebben m al sinds 2002, je raakt erop uitgekeken hoor...
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 22:10
Technisch gezien zou t kampioenschap een troostprijs zijn als je de EL finale verliest.

Echter zijn jullie geen kampioen geworden en mag ik je eraan herinneren dat de EL finale nog gespeeld moet worden.
Wat als jullie verliezen?
Vind ik leuk
14forever +4561
vrijdag 19 mei 2017 om 22:15
Dan kruip ik een dagje onder een steen! :)
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 22:16
Dat kan, of je gewoon ff goed laten troosten door een Zweedse ofzo...
Vind ik leuk
14forever +4561
vrijdag 19 mei 2017 om 22:18
Niet veel zweden hier aan deze kant van.de.aardbol.
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 22:20
Stukje vliegen dan...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:58
Ik gun ajax die titel, maar het interesseert mij geen ene fuck wie die titel vergeet hoor. Ik denk dat heel veel mensen in NL waaronder ik die nooit meer zal vergeten. Die wordt wmb alleen maar meer waard, want je bent boven de europa league winnaar geëindigd!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:58
Wie is er eigenlijk kampioen geworden? Roda? ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 21:59]
Vind ik leuk
BassieN +3638
vrijdag 19 mei 2017 om 22:00
Zijn Feyenoord en Ajax straks allebei kampioen van een Mickey Mouse competitie/league.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:23
Hoezo Ajax?
Vind ik leuk
Xtacy +185
vrijdag 19 mei 2017 om 22:02
Eerst maar is winnen, daarna blaten...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:24
Verkeerd...... eerst blaten daarna verliezen en dan weer blaten.....Balaten...Blablablaten.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:03
dacht PSV maar gun Ajax wel de Europa League en ja ze zullen de titel van Feyenoord ff vergeten maar iedereen heeft het gewoon weer over het Nederlands voetbal dat we gewoon erbij horen met een klein budget dus Feyenoord heeft net zoveel in te brengen als Ajax was het zelfde toen Feyenoord de Europa League won dus kom op Nederlandse voetbal
Vind ik leuk
Forza u +697
vrijdag 19 mei 2017 om 22:04
Het maakt niet uit voor welke club je bent, het gaat om de prestatie van een Nederlandse club.
Als Nederlander moet je gewoon trots zijn dat er een club uit ons land in de finale staat.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:04
Kampioen,
De Ajax vrouwen zijn kampioen geworden !!
Gefelicteerd.
Vind ik leuk
Paul1982 +3178
vrijdag 19 mei 2017 om 22:05
Ik schaam me als Ajax-fan een beetje voor dit soort opmerkingen. Dit is niet eens meer heel arrogant, dit is heel erg dom.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:26
Zo dit is een echte liefhebber Complimenten
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:09
hey die hebben zo ook weer onder een steen vandaan getrokken. Het zou fijn zijn van vp om een ander vergeetmenietje zijn zegje te laten doen (babel ofzo), want dan is iedereen weer vergeten wat kiki heeft gezegd
Vind ik leuk
soksa +594
vrijdag 19 mei 2017 om 22:10
Haha ik moet zo lachen om de mensen die het kampioenschap van feyenoord kleiner willen laten lijken om het zo de zure smaak weg te spoelen :) Van mij part roept FIFA, ajax uit tot winnaar van het WK, EK, de superbowl en krijgt iedere speler de nobelprijs voor de vrede. Het maakt ons kampioenschap er echt geen seconde minder mooi en leuk op.
Vind ik leuk
14forever +4561
vrijdag 19 mei 2017 om 22:13
Begrijpelijk, zoveel ga je ze ook niet mee maken. Je hebt dus helemaal gelijk..
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:36
Onzin. Vorig jaar de beker dit jaar soeverein de titel. Al jaren stabiel in de stop drie. De weg omhoog is ingezet. Zou me meer zorgen maken om de droogte van je eigen club hahaha
Vind ik leuk
14forever +4561
zaterdag 20 mei 2017 om 03:03
De knvb beker heeft bijna geen waarde voor een aantal teams..
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 09:49
Complete onzin. Je ontleent als voetbalclub je bestaansrecht aan het proberen te winnen van prijzen. Dat betekent alle prijzen. Of zijn de teams waar je op doelt bierelftallen?
Vind ik leuk
14forever +4561
zaterdag 20 mei 2017 om 15:00
Als de KNVB beker echt serieus wordt genomen door elk team, dan doen kleinere teams hem echt niet winnen!!
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 16:04
Ik hield het niet voor mogelijk, maar nog grotere onzin! Dat zou betekenen dat Ajax alleen maar de Europa Cup finale heeft gehaald omdat de grote clubs de EL niet serieus nemen. Alles kan in een beker toernooi. Zeker als je geen prijzen wint (Ajax al ruim 3 seizoenen) is de KNVB beker een mooie prijs.
Vind ik leuk
14forever +4561
zaterdag 20 mei 2017 om 16:15
We hebben het hier over een nationale prijs toch, geloof dat alleen nederlandse ploegen aan de knvb beker mee kunnen doen. Dus rare vergelijking!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:27
Ach jee alweer arrogantie...komt zeker uit Blablamsterdam?
Vind ik leuk
Degraaf +5223
vrijdag 19 mei 2017 om 22:24
En dat zou ook niet moeten soksa, een mooie prestatie van Feyenoord, daarvoor mijn felicitaties. Feit is wel dat Ajax natuurlijk elk jaar meedoet om het kampioenschap, maar niet elk jaar een Europese finale speelt. Vandaar dat Ajacieden deze finale hoger aanslaat dan een kampioenschap en dat lijkt mij logisch ;-)
Vind ik leuk
soksa +594
zaterdag 20 mei 2017 om 08:56
Tuurlijk. De Europa league is ook een mooiere prijs. Dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Maar dat maakt de blijdschap van het landskampioensschap er bij mij niet minder om. Sterker nog, ik juich ook voor Ajax als ze europees spelen.
Vind ik leuk
Degraaf +5223
zaterdag 20 mei 2017 om 09:08
We zitten op één lijn soksa
Vind ik leuk
Blindsy +1587
vrijdag 19 mei 2017 om 22:10
Het zit wel diep heh... Weer niks in NL gewonnen. Nog wél even die cup winnen, Kiek.
En 'heel Nederland'. Er zijn op dit moment enkele 100,000en mensen die zich totáál niet aangesproken voelen.
Dus, heel veel succes volgende week, ik feest nog even door.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 22:11]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:10
Doe lekker je Calimero petje af Kiki en geniet van een mooie prestatie van je club. Echt niet nodig om andere goede prestaties proberen te schofferen.
Vind ik leuk
14forever +4561
vrijdag 19 mei 2017 om 22:11
Vindt dat standpunt ook wel een beetje overdreven.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:18
Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in, man united is met een zege geplaats in de CL, wat via de competitie niet lukt. Dus seizoen gered door zege!!

Dat gezorgd hebbende zou het uniek zijn als Ajax wint: de eerste club die alle prijzen heeft: Europacup 1, Europacup 2, uefacup, champions league en Europa league... uniek dus! De enige prijzenkast met alle bekers in Europa
Vind ik leuk
2cents +26913
vrijdag 19 mei 2017 om 22:56
Dat verhaal dat Man Utd geplaatst is voor de CL als ze de EL winnen vind ik in deze context zo apart. Net alsof ze anders die finale niet zouden willen winnen. Net alsof Mourinho anders niet z'n basisploeg rust had gegeven in se laatste competitie wedstrijden. Het had geen reet uitgemaakt.

Punt is gewoon, United is United en Mourinho leeft voor dit soort potjes. Dat maakt de wedstrijd gewoon heel erg moeilijk voor Ajax. Niet onmogelijk, maar gewoon heel moeilijk. CL plaatsing of niet.
Vind ik leuk
Guust +1897
vrijdag 19 mei 2017 om 23:39
Maar dat geld voor Ajax toch ook, voorronde is namelijk niet succesvol gebleken. Dus maakt alles goed hoor. Zal ze een boel wedstrijden schelen in het begin.
Vind ik leuk
palko +1258
vrijdag 19 mei 2017 om 22:24
Hoe kun je het een nou vergelijken met het ander? Het zijn allebei geweldige prestaties, die eigenlijk niet met elkaar te vergelijken zijn. Dus dat doe ik dan ook niet. Toch schuilt er een addertje onder het gras. De kampioenschapsschaal is al binnen. En uitbundig bejubeld en gevierd. Om de winst in de Europa League moet nog gestreden worden. Met een afloop die onvoorspelbaar is. Al hoopt heel Nederland dat Ajax woensdag in Zweden aan het langste eind trekt. Toch?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 mei 2017 om 08:01]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:49
Heel Nederland, echt niet, uit is Ajax prut, 7 x uit in Europa verloren, de 8e komt er aan!
Vind ik leuk
palko +1258
vrijdag 19 mei 2017 om 22:55
@Appie, dat moge zo zijn. Maar dan mogen we, desondanks, toch wel hopen dat Ajax woensdagavond winnaar wordt van de Europa League? Omdat dat gewoon goed is voor het aanzien van het Nederlandse voetbal in het buitenland?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:30
Nou heel Nederland??? Noord/west Nederland denk ik. Noord Holland.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:51
altijd wel een amsterdammer te vinden die zo'n tekst uit z'n koker tovert !! nare lui, toch ??
Vind ik leuk
rpaulp50 +1031
vrijdag 19 mei 2017 om 22:55
ALS !
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:57
Hoezo kampioenschap vergeten?? Mustampa praat met een ajax Air teveel blabla in 1 ding heeft hij gelijk wanneer Ajax gaat verliezen. Dan heeft niemand het meer over het kampioenschap. Maar alleen maar over een seizoen zonder prijzen. Een mislukt jaar. Dat staat als een huis!!!
Vind ik leuk
Jossa +290
vrijdag 19 mei 2017 om 23:36
Viola! Da's gesproken!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:59
Doe ff niet zo ajax Musampa.. iedereen weet wanneer de Nederlandse clubs Europese prijzen hebben gewonnen omdat dat zelden voorkomt. Waarom wil je zo graag dat mensen het over je club hebben? Thuis te weinig aandacht? Landstitel van Feyenoord is er 1 voor de eeuwigheid, totaal niet interessant of ze daar in Amsterdam wel eens aan terug denken.
Vind ik leuk
Nashua +2892
vrijdag 19 mei 2017 om 23:03
Zo is het Thin White Duke !!!!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:08
Wat zeiden ze dan?
Succes met op de bank zitten kiki?
Vind ik leuk
pos +3338
vrijdag 19 mei 2017 om 23:11
In de categorie inhoudsloze domme opmerkingen scoort deze wel weer redelijk hoog. Kiki who the fuck Musampa.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:35
Mustampa
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:37
Ik vond het wel lastig kiezen wie de meest inhoudloze opmerkingen scoren; kiki of dirkie. Ik denk na een korte overweging dat ik het wel weet. Zo inhoudsloos was die van kiki toch niet....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 23:38]
Vind ik leuk
North +1225
vrijdag 19 mei 2017 om 23:23
Kiki heeft natuurlijk gelijk. Dat een Nederlandse club de Europa League wint, komt bijna nooit voor. Dat een Nederlandse club de Eredivisie wint, komt ieder jaar voor.
Vind ik leuk
Jossa +290
vrijdag 19 mei 2017 om 23:39
Haha! Waar haal je die wijsheid vandaan? Had het zelf niet kunnen verzinnen! :-)))
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:25
Kan me nog goed herinneren dat in 2002 toen Feyenoord de Europese beker won, het landskampioenschap door Amsterdam belangrijker gevonden werd. En nu zou het volgens ons "toppertje" Kiki Musampa, (wie kent hem niet?) juist andersom zijn!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:34
Ajax, wat is dat ook alweer? Al drie jaar geen prijs meer gewonnen en dan zo roeptoeteren over de EL, terwijl in 2002 het een mindere prijs was dan het kampioenschap. Maar ja toen won Feyenoord die prijs, en in zo'n jaar staat alles in Amsterdam dan weer in een heel ander daglicht.

Ik gun Ajax voor 100% de winst in de EL finale. Maar het kampioenschap van Feyenoord sneeuwt daardoor ABSOLUUT NIET onder...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:39
Niet voor de feyenoord supporters nee.
Vind ik leuk
Jahroon +146
vrijdag 19 mei 2017 om 23:43
En daar zit NL vol mee.
Vind ik leuk
Spidey +662
zaterdag 20 mei 2017 om 08:39
Goh feyenoord heeft de laatste 20 jaar 5 prijzen gepakt. Idd topclub waardig.....
Vind ik leuk
Sigma +902
vrijdag 19 mei 2017 om 23:38
Wat een gezeik zeg....Ik gun het Feyenoord de titel..met mij 14 miljoen andere Nederlanders....en mss 5 miljoen niet nederlanders....en een klein 10.000 Nederlanders die, die hard fan zijn van motorbendes.....

Waarom steeds verdomme terug vallen in succes jaren van clubs...alsof dat ons verder kan brengen....leef nu denk aan morgen...pak je kansen waar je kan of het voetbal is of prive....En gun het elkaar ook als je niet verder kan komen dan je concurrent.....wees een sportieve verliezer.....alleen dan kom jij als winnaar uit de strijd...anders nooit...
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:12
Zowel Feyenoord als Ajax zijn onbetwistbaar formidabele voetbalgrootheden.

De puberale schijncompetitie van 'supporters' kan daar uiteraard geen afbreuk aan doen.

Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:39
"Eikel "ps. voor Musampa bedoeld
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 23:40]
Vind ik leuk
Jahroon +146
vrijdag 19 mei 2017 om 23:41
Ik hoop dat ManU wint. Dan hebben we dit gezeik niet en Feyenoord tikt een paar miljoen extra af. 'Ons aller Ajax'...pleur toch een eind op joh.
Vind ik leuk
North +1225
zaterdag 20 mei 2017 om 08:35
Hahaha! Hoe gaat het met je Second City-syndrome? Heb je daar therapie voor?
Vind ik leuk
Jahroon +146
zaterdag 20 mei 2017 om 11:16
Grappig... Ik reageer op een wereldvreemde uitlating van een tweederangs 020-voetballer... Die jongen leeft in een wereld die niet de mijne is. Dat ligt mijns inziens aan misplaatste arrogantie waar jij kennelijk ook last van hebt...
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 16:00
Dit gaan ze echt niet winnen, wel een heel andere competitie, MU wekelijks moet knokken. Zijn echt niet onder de indruk van een Nederlands clubje.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:44
True winners are glorious in defeat.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:46
Laten we maar eerst gaan winnen, de rest komt vanzelf wel.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 06:57
KIKI WIE
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 07:18
Het zou natuurlijk een geweldige prestatie zijn als Ajax wint en het zal misschien tijdelijk doen vergeten wie de kampioen van Nederland is. Dit blijft echter niet lang. Dan komt de JC schaal en het is weer duidelijk wie de kampioen is. Ook tijdens de competitie zal je er wekelijks aan herinnert worden wie de heersende kampioen is ( tenminste als e media normaal functioneert)
Vind ik leuk
frankn27 +2626
zaterdag 20 mei 2017 om 08:14
Nou kiki ik als twente fan zal het niet vergeten hoor. En die 200.000 mensen die er een mooi voetbalfeest van gemaakt hebben ook niet... ik was jou wel vergeten van het sterrenteam in 95.... en denk dat de gemiddelde voetbalfan je sowieso niet kent
Vind ik leuk
Oegema +33
zaterdag 20 mei 2017 om 12:53
dan maar verliezen van United. Nekken zijn al dik genoeg. Hoe zou Veldman hier over denken(ass.professor)
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 15:56
Onzin, bij start nieuwe seizoen begint alles opnieuw, kampioenschap en cl en el.
T'was mooi, maar dan is het alweer verleden.
Vind ik leuk
woensdag 24 mei 2017 om 23:12
Dit soort arrogantie wordt dus gelukkig afgestraft, en de rest van Nederland moet weer glimlachen omdat het weer fout gaat. 3 jaar geen prijzen terwijl ze wel de hoogste begroting, meeste uitgegeven en >100m op de bank hebben. Wanneer gaan er koppen rollen?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Als Ajax wint heeft niemand het meer over wie kampioen van Nederland was"