Lacazette komt met langverwacht nieuws: Ik denk dat dit het juiste moment is

Lacazette komt met langverwacht nieuws: "Ik denk dat dit het juiste moment is"

vrijdag 19 mei 2017 om 22:31

Alexandre Lacazette heeft zijn vertrek bij Olympique Lyon aangekondigd. Zijn toekomst was al veelbesproken in Frankrijk. Nu het hoge woord eruit is, is het afwachten wat zijn nieuwe bestemming wordt.

"Ik denk dat dit het juiste moment is", zegt Lacazette over een zomerse transfer tegen L'Équipe. "Ik wil me ergens anders verder ontwikkelen, en op een ander niveau spelen. Op Europees niveau heb ik nog geen grote naam. Ik wil zien of ik het aankan en mezelf verder kan ontwikkelen."

Atletico Madrid wordt veel met de spits in verband gebracht. "Atletico is een goede club, die de laatste jaren ver komt in de Champions League. Zij hebben een goed team. Bovendien is het een club die zijn spelers helpt ontwikkelen. Als Atletico de club is waarvoor ik kies, vertel ik het je niet. Misschien geef ik het antwoord over een paar maanden."

Plaats een reactie

Diamant07 +1058
vrijdag 19 mei 2017 om 22:44
Nou Ajax, Dolberg verkopen, wat geld van de bank en doorstomen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:50
Dolberg gaat nergens heen. Die blijft voorlopig gewoon bij ons.
Vind ik leuk
Bien +3346
vrijdag 19 mei 2017 om 22:44
Atletico kan zo een type goed gebruiken. Sterk aan de bal fysiek ook zeer sterke en voetballend zeer goed. Zo type mist Atletico heel erg. Dan hoop ik voor Aleti dat Griezmann dan wel blijft die kan om hem heen spelen dan heb je een dodelijk voorhoede.
Vind ik leuk
stollie38 +8134
vrijdag 19 mei 2017 om 22:46
Dan zou Torres weg moeten, maar die is een kind van de club en je hebt Gameiro nog.
Vind ik leuk
Bien +3346
vrijdag 19 mei 2017 om 22:52
Torres was al sowieso geen vaste basisspeler en Gameiro is niet een nummer 9 en mist te veel kansen en het is ook geen bal vaste spits die mist Atletico. Ze wilde Costa terug halen maar dat lukte jammer genoeg niet voor Atletico.
Vind ik leuk
Santi +3467
vrijdag 19 mei 2017 om 22:55
Alleen een optie als Griezmann verkast en dat is nig een reeele optie ook
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:53
Atletico heeft toch genoeg spitsen met: Griezmann, Torres, Gameiro, Cerci, Correa en Vietto?
Vind ik leuk
Santi +3467
vrijdag 19 mei 2017 om 22:56
Correa en Cerci zijn niet het niveau waar Atletuco naar streeft. Vietto leuk voor sevilla, maar atleti? Mwah
Griezmann gaat waarschijnlijk weg en Torres is er puur omdta hij een clubheld is (echte man van de club ook)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:59
Ok maar dan nog heb je Griezmann, Torres en Gameiro! Ze spelen met 2 spitsen dan heb je als er een uit valt nog een prima vervanger en dan heb je zelfs de luxe dat de 2 basis spitsen geblesseerd raken nog 2 redelijke spitsen kan opstellen en dan nog 2 spitsen van niveau Espanyol voor de wissel en dat zijn dan 6de spitsen. En dan nog een spits willen?

Als Griezmann weg gaat zou het kunnen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 23:00]
Vind ik leuk
United +13711
vrijdag 19 mei 2017 om 23:55
Ben ook wel benieuwd wat hij kan verder! In mijn ogen wel een geweldenaar.
Vind ik leuk
Gerro +1170
zaterdag 20 mei 2017 om 00:18
lacavertrekt is zijn nieuw naam
Vind ik leuk
Kwikwek +1440
zaterdag 20 mei 2017 om 00:52
Is die al uit de zak van de Ligt gekropen dan?
Vind ik leuk
14forever +1839
zaterdag 20 mei 2017 om 03:30
Geloof dat hij eruit geduikeld is. Kreeg hulp van een scheitrechter
Vind ik leuk
Zeus +3354
zaterdag 20 mei 2017 om 02:53
Wie?
Vind ik leuk
Teo Smith +6623
zaterdag 20 mei 2017 om 07:11
Op naar atletico.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Lacazette komt met langverwacht nieuws: "Ik denk dat dit het juiste moment is"