Lacazette komt met langverwacht nieuws: Ik denk dat dit het juiste moment is

Lacazette komt met langverwacht nieuws: "Ik denk dat dit het juiste moment is"

vrijdag 19 mei 2017 om 22:31

Alexandre Lacazette heeft zijn vertrek bij Olympique Lyon aangekondigd. Zijn toekomst was al veelbesproken in Frankrijk. Nu het hoge woord eruit is, is het afwachten wat zijn nieuwe bestemming wordt.

"Ik denk dat dit het juiste moment is", zegt Lacazette over een zomerse transfer tegen L'Équipe. "Ik wil me ergens anders verder ontwikkelen, en op een ander niveau spelen. Op Europees niveau heb ik nog geen grote naam. Ik wil zien of ik het aankan en mezelf verder kan ontwikkelen."

Atletico Madrid wordt veel met de spits in verband gebracht. "Atletico is een goede club, die de laatste jaren ver komt in de Champions League. Zij hebben een goed team. Bovendien is het een club die zijn spelers helpt ontwikkelen. Als Atletico de club is waarvoor ik kies, vertel ik het je niet. Misschien geef ik het antwoord over een paar maanden."

Plaats een reactie

Diamant07 +4514
vrijdag 19 mei 2017 om 22:44
Nou Ajax, Dolberg verkopen, wat geld van de bank en doorstomen.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
vrijdag 19 mei 2017 om 22:53
Atletico heeft toch genoeg spitsen met: Griezmann, Torres, Gameiro, Cerci, Correa en Vietto?
Vind ik leuk
Santi +17498
vrijdag 19 mei 2017 om 22:56
Correa en Cerci zijn niet het niveau waar Atletuco naar streeft. Vietto leuk voor sevilla, maar atleti? Mwah
Griezmann gaat waarschijnlijk weg en Torres is er puur omdta hij een clubheld is (echte man van de club ook)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
vrijdag 19 mei 2017 om 22:59
Ok maar dan nog heb je Griezmann, Torres en Gameiro! Ze spelen met 2 spitsen dan heb je als er een uit valt nog een prima vervanger en dan heb je zelfs de luxe dat de 2 basis spitsen geblesseerd raken nog 2 redelijke spitsen kan opstellen en dan nog 2 spitsen van niveau Espanyol voor de wissel en dat zijn dan 6de spitsen. En dan nog een spits willen?

Als Griezmann weg gaat zou het kunnen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 23:00]
Vind ik leuk
United +39423
vrijdag 19 mei 2017 om 23:55
Ben ook wel benieuwd wat hij kan verder! In mijn ogen wel een geweldenaar.
Vind ik leuk
Gerro +3304
zaterdag 20 mei 2017 om 00:18
lacavertrekt is zijn nieuw naam
Vind ik leuk
Kwikwek +2412
zaterdag 20 mei 2017 om 00:52
Is die al uit de zak van de Ligt gekropen dan?
Vind ik leuk
14forever +6829
zaterdag 20 mei 2017 om 03:30
Geloof dat hij eruit geduikeld is. Kreeg hulp van een scheitrechter
Vind ik leuk
Zeus +3529
zaterdag 20 mei 2017 om 02:53
Wie?
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zaterdag 20 mei 2017 om 07:11
Op naar atletico.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Lacazette komt met langverwacht nieuws: "Ik denk dat dit het juiste moment is"