'Chelsea heeft extreem veel over voor Hazard: miljoenenaanbod in petto'

'Chelsea heeft extreem veel over voor Hazard: miljoenenaanbod in petto'

vrijdag 19 mei 2017 om 23:55

Chelsea heeft er bijzonder veel voor over om Eden Hazard in Londen te houden. The London Evening Standard weet ook precies hoeveel: de Belg zou een geweldig aanbod hebben gekregen. 

Als Hazard niet naar Real Madrid gaat en bijtekent bij Chelsea kan hij een krankzinnig salaris krijgen. Het zou gaan om 350.000 euro per week, dat komt neer op 18 miljoen euro per jaar. Daarmee behoort hij tot de absolute grootverdieners van de Premier League, waar de salarissen al hoog liggen. Alleen Wayne Rooney verdient zo veel bij Manchester United.

De vraag is of geld een factor is die de Rode Duivel kan overtuigen. Momenteel krijgt hij bij Chelsea namelijk al 220.000 euro per week. Real Madrid gaat het sowieso moeilijk krijgen om hem los te weken, want Hazard ligt nog drie jaar onder contract. De transfersommen die worden genoemd liggen dan ook boven de 100 miljoen euro.

Plaats een reactie

United +34244
zaterdag 20 mei 2017 om 00:05
Zo die kan er flink op vooruit gaan!!
Vind ik leuk
< Niels > +10496
zaterdag 20 mei 2017 om 00:11
Een week werken is net zo duur als ons huis, haha ongelooflijk :)
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:10
Ik zou bij Chelsea blijven goed salaris fantastisch team + je krijgt niet dezelfde druk op je die Pogba nu heeft bij united
Vind ik leuk
Sanders +935
zaterdag 20 mei 2017 om 03:35
Als de premier league clubs op europees gebied willen blijven meedoen zullen ze er alles aan moeten doen om dit soort spelers te houden.
Vind ik leuk
Savior +1353
zaterdag 20 mei 2017 om 08:35
Niet alleen rooney ook zlatan
Vind ik leuk
fdev86 +468
zaterdag 20 mei 2017 om 09:51
A even 160 k er bij ......
Vind ik leuk
mcmodd +4693
zaterdag 20 mei 2017 om 09:57
Ik zou daar nog wel als vrijwilliger willen spelen. Maar ach, daar bedenk ik ineens, als je je pensioen al een paar jaar hebt en bovendien al jaren de motoriek moet missen zitten ze zelfs niet te wachten op iemand die er gratis over de grasmat willen stuiteren. Bescheidenheid past mij, meer nog dan deze Eden Hazard. Ik hoop dat hij blijft, daar doet hij veel Engelsen maar ook zuiderburen erg veel plezier mee.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 10:22
Ik dacht gelezen te hebben dat Ibra meer dan 400.000 euro p/w kreeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Chelsea heeft extreem veel over voor Hazard: miljoenenaanbod in petto'