PSV-vertrek komt steeds dichterbij: 'Voor het laatst gesproken in april'

PSV-vertrek komt steeds dichterbij: 'Voor het laatst gesproken in april'

zaterdag 17 juni 2017 om 07:21

PSV heeft nog niet met Los Angeles gesproken over een transfer van Andrés Guardado. De Mexicaanse routinier werd vrijdag veelvuldig gelinkt aan de club uit de Major League Soccer. Er zou al een akkoord zijn, maar dat is volgens PSV niet zo.

"Wij hebben niets vernomen van Los Angeles", verklaart technisch manager Marcel Brands in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "Wel horen we uit het circuit de geluiden. De zaakwaarnemer van Andrés hebben we voor het laatst in april in Eindhoven gesproken, dus ook van hem heb ik niets gehoord over een akkoord."

Los Angeles is een nieuwe Amerikaanse club die een aantal topspelers uit Europa wil lokken. Guardado kan bij de club dan ook een veelvoud verdienen van het salaris dat hij jaarlijks bij PSV opstrijkt. De Mexicaanse middenvelder verdient in Eindhoven volgens het ED bijna 1,4 miljoen euro.

Een transfer naar Amerika zou voor Guardado een droom zijn die uitkomt. De linkspoot heeft er nooit een geheim van gemaakt graag een keer naar de MLS te willen verkassen. Eerder was ook Atlanta in de markt voor Guardado.

Poll

Is het voor Guardado tijd om te gaan?

(1403 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 08:04
Dit wordt een lastige transfer periode voor psv, met een behoorlijke leegloop en weinig te spenderen ben ik zeer benieuwd wat Brands uit de hoed gaat toveren.
Vind ik leuk
Korm +20587
zaterdag 17 juni 2017 om 08:09
Zal allemaal wel meevallen, let maar op ;)
Vind ik leuk
Filip_FCU +6143
zaterdag 17 juni 2017 om 09:29
Precies, het is echt niet zo alsof er helemaal geen geld is, en als jullie werkelijk zoveel geld vangen voor Zoet, Arias en Willems kunnen jullie ook met een leuk winkelmandje terugkomen in de eerste speelronde.

Niet in Utrecht shoppen A.U.B.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:32
Ja, maar wij willen Troupee.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6143
zaterdag 17 juni 2017 om 09:53
Daarom, rot op ;)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:54
Lastig? Die leegloop is juist gewenst mag ik aannemen.
Deze selectie voldeed niet meer. Gasten als Guardado en hopelijk ook Willems zijn ze daar echt wel graag kwijt.

Guardado, Luuk de Jong, Willems, van Ginkel: best wel dure jongens. Om een nieuwe selectie kleur te geven zal er flink verkocht moeten worden en al die hoge salarissen lekker er uit.
Vind ik leuk
Ruud40 +6612
zaterdag 17 juni 2017 om 11:38
Des te vervelender dat er een grootverdiener is die tot Kerst wil blijven.
Tenminste, heb ergens gelezen dat Guardado pas rond Kerst wil vertrekken. Daar zou ik als club echt niet blij van worden.
Vind ik leuk
14forever +6781
zaterdag 17 juni 2017 om 14:22
Als ze lozano kunnen halen, hebben ze meer geld dan de.meeste denken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 08:17
is dus duidelijk dat hij weg gaat als hij hem niet gesproken heeft. Anders had hij hem wel gebeld voor een contractverlenging . Ofhij gaat nu of in de winterstop . Kan je hem beter nu slijten, gelijk Hendrix op zijn positie.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 08:35
Geweldig nieuw weer van ons psv ! Klasse Brandsie eerst CHUCKY leren wennen door Andres en Mart
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 08:36]
Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 17 juni 2017 om 10:58
Mart?
Vind ik leuk
2cents +32966
zaterdag 17 juni 2017 om 08:40
Kan hij niet even zo open en duidelijk zijn over Chucky?

De PSVers hier houden het bijna niet meer van de spanning.
Vind ik leuk
Strijp +5561
zaterdag 17 juni 2017 om 08:46
Jij volgens mij ook niet ? :-)
Vind ik leuk
2cents +32966
zaterdag 17 juni 2017 om 08:48
Mij maakt het niet veel uit hoor. Al kan PSV met de huidige voorhoede de EL niet in.

Voor de eredivisie ook een mooie aanwinst. Maar daarin hoeft de concurrentie niet veel beter te worden. ;)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:20
Heb ginne skrik tis goed uit te houden zonder " nieuws"
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 09:21]
Vind ik leuk
2cents +32966
zaterdag 17 juni 2017 om 09:26
Over jou maakte ik me geen zorgen hoor. Jij hebt sowieso niets met spelers totdat ze in het PSV shirt speler in het eerste elftal.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:28
Juist jij snapt me. Of deze Tex mex komt of niet zien we vanzelf . En anders komt Brands wel met wat anders op de proppen. We kunnen er met zijn allen toch niks van zeggen en pas als ze in augustus op de loonlijst staan weten we meer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 09:30]
Vind ik leuk
Eusebio +1437
zaterdag 17 juni 2017 om 10:10
Even de ondertiteling aanzetten, Straat.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 13:25
Snap ik , niet iedereen kan direct zo n hoog niveau aantikken . Ik kan dat toevallig maar ja.... Zo zijn er niet veel.
Vind ik leuk
Eusebio +1437
zaterdag 17 juni 2017 om 16:34
Nou, een cursus nederlands 3e klas lagere school zal al een beetje boven jouw bedenkelijk niveau zitten.
Tsja te vroeg aan de alcohol gegaan.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:49
Best jammer dan dat je die derde klas nooit gehaald hebt dan.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:56
PSV heeft geleerd van de transfer van Pereiro waar het werkelijk waar een chaos was met betrekking tot de media. Nu proberen ze het in alle kalmte af te ronden zonder dat de media alles en iedereen gek maakt.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:22
en er komt veel bij kijken als er eventueel andere constructies aan vast zitten. ook via de knvb.
Vind ik leuk
2cents +32966
zaterdag 17 juni 2017 om 11:08
Ik kan me de communicatie rond die transfer niet zo goed herinneren. Trad Brands daarover destijds veel eerder naar buiten?
Vind ik leuk
pinkelman +2509
zaterdag 17 juni 2017 om 09:35
Gewoon nog een jaartje in Eindhoven zijn contract uitdienen. PSV verdient deze 'topper', zodat de suporters Boeruh, Boeruh kunnen blijven zingen!
Vind ik leuk
rinirat +735
zaterdag 17 juni 2017 om 09:39
Meneer Brands liegt zoals gebruikelijk,want hij gaat echt weg.
Hij probeert op deze manier eigen aanhang rustig te houden tot hij een nieuwe speler aantrekt.
Dan geeft hij het toe maar komt het minder hard over ..... beetje goedkoop dit elke keer weer.
Vind ik leuk
jaja_PSV +14896
zaterdag 17 juni 2017 om 09:50
En jij liegt niet natuurlijk..
Wat is je bron?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:58
Lees de berichten. Veel duidelijker kan t niet zijn.
Vind ik leuk
rinirat +735
zaterdag 17 juni 2017 om 11:38
Ik ken de waarheid natuurlijk niet,maar dit is het gevoel wat hij oproept.
PSV is zogezegd ook via via via met die Mexicaan bezig,maar doet ook daar uiterst dubieus over naar de pers.
Lijkt me duidelijk dat hij weg gaat. Waar rook is is vuur.
Aleen zorgt dit voor ongerustheid bij de supporters.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:58
Dat heet onderhandelen ratje. Dan houd je je kaarten tegen de borst en laat je niet het achterste van je tong zien. Een manier om je doelen te bereiken. Kan handig zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:11
Het is alleen maar goed dat er zoveel spelers vertrekken bij PSV. Een deel van deze selectie is / was volgevreten na de 2 kampioenschappen, een ander gedeelte van de selectie kon zichzelf niet meer motiveren en nog een paar spelers zijn van mening dat ze toe zijn aan een nieuwe uitdaging in het buitenland. Laat deze spelers aub zo spoedig mogelijk vertrekken bij PSV zodat Brands een selectie kan samenstellen die wel hongerig zijn en wel elke wedstrijd 100% kunnen geven. Afgelopen seizoen was PSV-onwaardig!
Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 17 juni 2017 om 10:55
Die wil lekker dichtbij huis gaan voetballen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV-vertrek komt steeds dichterbij: 'Voor het laatst gesproken in april'