'Koeman slaat wéér toe, legt miljoenen op tafel en heeft Spanjaard binnen'

'Koeman slaat wéér toe, legt miljoenen op tafel en heeft Spanjaard binnen'

zaterdag 17 juni 2017 om 19:21

Everton gaat Sandro Ramirez binnen 48 uur contracteren. De Spaanse spits is zaterdagmiddag medisch gekeurd door de club van manager Ronald Koeman. Dat meldt The Daily Mail. 

Afgelopen week gaven The Toffees al een kleine zestig miljoen euro uit aan twee versterkingen. Davy Klaassen (27 miljoen euro) kwam over van Ajax en voor doelman Jordan Pickford (Sunderland) werd dertig miljoen euro op tafel gelegd. Ramirez is een koopje voor Koeman. Dankzij een clausule in het contract van de spits is hij voor zes miljoen los te weken bij Málaga.

Ook Tottenham Hotspur, Espanyol en Atlético Madrid werden de afgelopen maanden gelinkt aan de 21-jarige Ramirez. Het wordt dus Everton voor de aanvaller, die afgelopen seizoen veertien goals maakte in de Primera Division. 

De Spanjaard  treedt op Goodison Park mogelijk in de voetsporen van Romelu Lukaku. De Belg lijkt sowieso te vertrekken. Chelsea en Manchester United zijn geïnteresseerd in de targetman. 

Plaats een reactie

14forever +6858
zaterdag 17 juni 2017 om 19:30
Dat was.een uitverkoopje!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:31
Die Koeman is goed bezig ! Als er maar gene tgv langskomt
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:49
Goed bezig daar... snel de selectie voor komend seizoen samenstellen, hoef je ook geen paniekvoetbal te spelen als Barkley en Lukaku op het laatste moment hun biezen pakken. Ben benieuwd hoe de nieuwelingen het gaan doen. Zou me niks verbazen als Koeman een aanval gaat doen op de top 4 (niet gezegd dat-ie dat ook gelijk haalt).
Vind ik leuk
chicken +6497
zaterdag 17 juni 2017 om 20:15
Als gij eenmaal de spelers heeft de hij zelf wilt en zijn eigen systeem kan spelen zou dat zomaar kunnen gebeuren:). Zie koeman nog wel wat spelers halen eigelijk. Zeker als er nog iemand vertrekt.
Vind ik leuk
Hvdp +155
zaterdag 17 juni 2017 om 20:15
Er klopt iets niet aan het bericht!!
Sandro Ramirez speelt straks met Spanje O 21
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:11
koopjesdagen bij Everton...
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:25
Jammer dat die dan toch voor Sandro gaat. Ik zou voor een echte spits gaan zoasl Modeste bijvoorbeeld
Vind ik leuk
Zippy +2833
zaterdag 17 juni 2017 om 23:17
Gaat Koemandan met twee spitsen spelen ? Carlos Bacca zou namelijk mogen vertrekken bij AC Milan en de deal is zo goed als geregeld.
Dit volgens Voetbal-Nieuws.
Afwachten is de boodschap.
















Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:05
Spits van 6M kan je wel op de bank zetten zonder al te veel kritiek te krijgen. :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Koeman slaat wéér toe, legt miljoenen op tafel en heeft Spanjaard binnen'