Uiteindelijk leek Memphis met zijn hoofd meer bij de sterrenstatus

"Uiteindelijk leek Memphis met zijn hoofd meer bij de sterrenstatus"

zaterdag 17 juni 2017 om 23:05

Marciano Vink, oud-speler van Ajax, durft niet in te schatten of Davy Klaassen zal slagen bij Everton. Hij vindt de Oranje-international sowieso geen opvallende speler, vertelt hij in gesprek met ELF Voetbal. 

"Voor Klaassen is het een hele mooie stap. Hij liet al doorschemeren graag naar het buitenland te willen. Dan is de optelsom snel gemaakt. Als zo'n jongen daar aan toe is, je moet hem laten gaan, je bent in staat om dat op te vangen... En je krijgt er ook nog eens 28,5 miljoen euro voor. Dan zijn er alleen maar winnaars", concludeert Vink.

Hij vindt het lastig om te voorspellen of Klaassen het niveau van de Premier League aankan. "Paste Memphis Depay bij de Premier League? Vooraf zeg je ja. Uiteindelijk leek hij met zijn hoofd meer bij de sterrenstatus dan bij het voetballen. En defensief is hij natuurlijk niet zo'n type."

"Davy zal vast wel aanpassingsproblemen kennen. Maar ik hoop dat, als hij zijn draai gevonden heeft, hij hetzelfde kan brengen als hij bij Ajax bracht."

Poll

Gaat Klaassen slagen bij Everton?

(2680 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 23:15
Hey een klaassen topic hoe verrassend.....
Vind ik leuk
murmur27 +1300
zaterdag 17 juni 2017 om 23:18
Vindt je? Ik zou zeggen ga lekker op de stoel zitten en wachten op hoe de Everton spelers de transfer van Klaassen ervaren ^^.
Vind ik leuk
Bien +4776
zaterdag 17 juni 2017 om 23:35
Precies alsof we Klaassen Ronaldo of Messi is. Nee het is een beperkte speler die in de anonimiteit speelt en zijn taken goed uitvoert.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 00:32
De verrassing zit hem in het feit dat Ronald de Boer niet in het stukje voorkomt.
Vind ik leuk
Drobtine +1210
zondag 18 juni 2017 om 11:19
Tja als de spelers van psv interessant genoeg zouden zijn zou ik dat zeggen op weer een psv item
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:16
Maar davy werkt wel 100 x harder en denkt niet dat hij de ster is
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:39
Ik snap de vergelijking ook niet helemaal. Maja VP melkt alles uit, is niet het enige topic met die gast die zijn mening geeft over iets.
Weet jij trouwens dat het niet 27 miljoen of 28.5 is? Want dat zegt hij ook, terwijl ik iets anders lees.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 23:40]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:40
Nee 2 verschillende spelers en vooral een groot verschil in karakter
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 00:36
27
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 00:36]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 01:11
Dus we kunnen zeggen dat hij niet serieus genomen hoeft te worden :)
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 01:13
Precies!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:19
Iets met appels en peren de vergelijking tussen Memphis en Klaassen. Water en vuur liggen dichter bij elkaar..
Vind ik leuk
Sazzz +6167
zondag 18 juni 2017 om 09:38
De vergelijking zit hem meer in hoe succesvol ze zullen of zouden zijn. Niet in speelstijl.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:16
Klopt. Als je de types naast elkaar zet, dan is het introvert tegenover extravert. Klaassen is ook een paar jaar ouder dan Memphis.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:31
En toch blijft het appels met peren vergelijken. Memphis is niet mislukt in de PL omdat het niveau te hoog lag ofzo maar omdat hij mentaal niet bereid was voor zo'n stap en zich liever met andere dingen bezig hield. Klaassen daarentegen is een nuchtere jongen die altijd hard werkt, geniet van het spelletje en ook wel zal weten dat hij hard zal moeten blijven werken.
Memphis met de instelling van Davy was echt wel geslaagd bij ManU
Vind ik leuk
Sazzz +6167
dinsdag 20 juni 2017 om 07:41
Dat weet je niet. Memphis is qua talent misschien ook niet goed genoeg. Hij komt echt tekort tegen de grote tegenstanders, dat zie je nu ook bij Lyon
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:22
Die Vink kan goed open deuren intrappen.
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zaterdag 17 juni 2017 om 23:32
Mempis flikker op, ga bandenplak snuiven of iets dergelijks, maar doe iets met je leven
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 23:32]
Vind ik leuk
Bien +4776
zaterdag 17 juni 2017 om 23:36
Memphis lacht jou keihard uit genietend in USA waar die met zijn girl vakantie viert.
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zaterdag 17 juni 2017 om 23:38
Das waar en irritatie geeft dat wel ja. :-)
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zaterdag 17 juni 2017 om 23:39
Die girl is wel helemaal niks trouwens
Vind ik leuk
Bien +4776
zaterdag 17 juni 2017 om 23:42
Nee vind het ook geen lekkerding, maar ieder zijn smaak. Ik vrouw van Wesley ontzettend lekker tot dat ze zichzelf aan haar hoofd dingen heeft laten verbouwen. En zo vind ik Sharapova ook lekker.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 02:22
Goed idee voor een nieuw topic: Wat zou het lekkere ding van .... vinden van de transfer. VP.......
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 00:24
toen hij begon met voetballen was het niet echt zn bedoeling om mensen uit te lachen..
Toch?
Anders had hij een ander beroep gekozen: the joker ?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:42
Klaassen is weliswaar een heel ander type dan Depay. Veel meer drive en passie maar vooral veel minder flamboyant en sentimenteel zoals Depay.
Verder zal hij aan een aantal zaken moeten wennen, enerzijds het tempo en anderzijds het kwaliteitsverschil van de tegenstanders. Die aanpassing moet dan ook nog eens snel want veel geduld heeft men niet. Hij start daar als een middelmatig spelertje terwijl hij in 020 een standbeeld heeft. Succes.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:57
Klaassen kan je naar zijn waarde inschatten maar Depay is een werwende omhoog gevallen ster die Drenth achterna gaat als hij niet uitkijkt. En wie is die meneer Vink dan wel, bij Ajax heeft hij amper kunnen schitteren.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 02:01
CHUCKY speelt vandaag om 17:00 uur Nederlandse tijd
Vind ik leuk
yuuup +3462
zondag 18 juni 2017 om 03:51
Memphis wie? Nooit van gehoord.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:46
Davy is veel nuchterder en veel Slimmer dan Memphis. En niet geheel onbelangrijk zijn sterrenstatus is het grootst op het veld en niet daarbuiten......
Vind ik leuk
pikkebaas +1387
zondag 18 juni 2017 om 10:43
het lukt wel met Davy, geen aanpassings problemen denk ik.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:43
Davy heeft een winnaarsmentaliteit en zit niet zo met zn hoofd in de wolken zoals Depay dat toen dr tijd deed. Davy is een boer met Amsterdamse bluf let maar op.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:24
Gun die jongen het wel voorbeeld prof
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Uiteindelijk leek Memphis met zijn hoofd meer bij de sterrenstatus"