'Koeman meldt zich met 20 miljoen bij Feyenoord; ook Dolberg in beeld bij Everton'

'Koeman meldt zich met 20 miljoen bij Feyenoord; ook Dolberg in beeld bij Everton'

zondag 18 juni 2017 om 10:25

Everton-manager Ronald Koeman wil de opvolger van Romelu Lukaku wegplukken uit de Eredivisie. The Toffees hebben twintig miljoen euro over voor Nicolai Jörgensen, meldt het Deense BT zondag. Ook Kasper Dolberg is in beeld.

Jörgensen beleefde een ijzersterk debuutjaar bij Feyenoord. De 26-jarige Deense spits kroonde zich met 21 treffers tot topscorer van de Eredivisie, wat hem onder meer de VP Award opleverde. Ook Koeman is onder de indruk van Jörgensen. Hij volgde de goaltjesdief de laatste maanden nauwlettend.

"Er is veel interesse, maar ik wil niet ingaan op specifieke clubs", reageert de zaakwaarnemer van Jörgensen, Mikkel Nissen, in gesprek met de Deense krant. Feyenoord lijkt niet happig op een vertrek van zijn steunpilaar, aangezien het komend seizoen de Champions League ingaat. Technisch directeur Martin van Geel was echter niet bereikbaar voor een reactie.

Jörgensen moet op Goodison Park de opvolger worden van Lukaku, die zijn zinnen heeft gezet op een transfer. Naast Jörgensen is ook Dolberg op de radar verschenen van Everton. Een bod op de jonge spits van Ajax is echter minder waarschijnlijk. 

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 10:42
20 miljoen mooi bod, maar denk dat hij te licht is voor de PL.

die gaat het niet redden, waarom altijd kijken in de ED voor spelers. je weet dat dat een super gok is
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:43
Vooralsnog zijn de door Koeman uit de Eredivisie gehaalde spelers allemaal redelijk succesvol.... op Clasie na.
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zondag 18 juni 2017 om 10:56
Wie is Clasie?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:04
Wat een goede grap man!
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zondag 18 juni 2017 om 11:09
Dank je
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 11:28
Ja maar verwacht je van puilzige gele vogel.
;-)
(Die niet kan vliegen)
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 11:29]
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 11:51
Ik denk dat hij de Nederlandse variant is! De blauwe ;p
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 11:55
Ik verwacht meer zo'n uitgestorven DODO.
;-)
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 11:58
https://goo.gl/images/7Ldgt9
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 12:05
Hahahaha...

Oké jij wint.... Deze is leuker!
Vind ik leuk
Rene88 +41
zondag 18 juni 2017 om 11:12
Clasie? Achternaam alsjeblieft....?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:24
Jordy :)
Vind ik leuk
Jur74 +1282
zondag 18 juni 2017 om 11:24
Hij bedoelt klaasen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:27
Sinterclasie?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:43
Das gemeen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:42
Clasie is die middenvelder die samen met Wijnaldum speelde en Brazilië volledig van de mat afspeelde en toen plek 3 op het wk pakte, ja die...verder is hij die kleine die de rest van zijn leven financieel onafhankelijk is..
Vind ik leuk
DubRtd +9298
zondag 18 juni 2017 om 12:52
Winnaar in de wedstrijd om de 3de plaats op het wk in 2014.
En wie ben jij?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:07
een internationaal van Nederland weet je nog !!!!! Pino
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zondag 18 juni 2017 om 18:52
Kan m me echt niet meer herinneren, heeft dan dus geen geweldige indruk achtergelaten
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:36
ik heb hem net gesproken en hij kent jou ook niet.

Het kan dus wel eens kloppen dat jij hem niet kent.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:02
Elia... Cuco Martina... niet heel erg. Ook Djuricic ( niet rechtstreeks vanuit de eredivsie ) maar ook geen klote van gebakken.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:05
Kan niet zeggen dat Martina niet geslaagd is... Elia kwam niet uit de Eredivisie, maar ging er naar toe na mislukte avonturen in Duitsland en Engeland. Djuricic gaf je zelf al aan....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:10
Niet zeggen dat die niet geslaagd is... southampton vraagt 2.5 miljoen... in de premier league..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:36
Welke spelers haalde Koeman uit de eredivisie die geslaagd zijn dan? Pelle?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:09
uh uh uh o ja Tadic ,Klaassen wordt een ramp !!!!!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:02
Tadic kwam rechtstreeks uit de ed?
Vind ik leuk
munkikiii +1173
zondag 18 juni 2017 om 10:44
Daarom moeten ze hem juist voor 20 miljoen wegdoen
Vind ik leuk
Ruud40 +5272
zondag 18 juni 2017 om 11:02
Jorgensen, Dolberg PL..

Zijn geen middenvelders of verdedigers he.
Beide weten hun doelpunten vrij makkelijk mee te pikken in Nederland.
En doen dat niet op kracht maar vooral techniek en slimheid. Beetje de Bergkamp manier zeg maar, en die deed het best goed in Engeland.

Dus volgens mij is gaat het vooral om de aanvoer die ze zullen krijgen.

En of het ze zal lukken om eenmaal daar uit de duels te blijven en te blijven spelen op een combinatie van techniek, snelheid en handelingssnelheid aan de bal.

En daar zijn ze van afhankelijk van de rest van het team. Ken Everton niet goed genoeg maar lijkt me toch dat er daar vooruit gevoetbald wordt. En bij zo'n team kunnen ze het beiden echt wel redden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:49
Dat je voor Jörgensen praat prima. Maar Dolberg heeft toch zeker met 6 doelpunten in de Europa League wel laten zien dat hij buiten de eredivisie ook geen koekenbakker is!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:07
dolberg ook nog te licht om nu de stap te maken,
Vind ik leuk
Ruud40 +5272
zondag 18 juni 2017 om 12:53
Eens.
En nog meer te licht dan Jorgensen.

Daarbij:
Jorgensen maakte in 6 wedstrijden 2 van de 3 doelpunten van Feyenoord en verzorgde de assist bij het 3e doelpunt.

Dolberg speelde 13 keer mee.
En de tegenstanders die Feyenoord tegenkwam waren over het algemeen een stuk sterker dan waar Ajax tot de kwart finale mee te maken had.

Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:42
Was een kwestie van tijd voor de interesse in Jorgensen concrete vormen aan ging nemen. Everton heeft zich in ieder geval nog niet bij Feyenoord gemeld, dus voorlopig moeten we even afwachten. 20miljoen komt in ieder geval over als een serieus bod....
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 11:33
Een beginnend serieus bod ....
moet nog zeker €10miljoen bij.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 12:02]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:48
Haha 20 mil hebben ze bij Feyenoord nog nooit voor een speler gehad. Dus zou ik zou er maar blij mee zijn als ik Feyenoord was. En zoveel geld hebben ze ook niet te besteden.
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 11:53
Als jij iets meer info over de financiële situatie hebt , dan hoor ik dat graag van je!?
En om de waarde van huidige speler te bepalen omdat Feyenoord nog nooit zo'n hoog bedrag heeft gehad....slaat natuurlijk nergens op, maar dat is vooral een erg zwak argument.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:59
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 12:35]
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:05
Niet zo druk overmaken joh! Wij moeten ook maar zien kampioen te worden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:10
Ja maar daar gaat het nu niet over. Het gaat nu over de financiën.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:13
Ja maar dat is toch het probleem voor Feyenoord...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:14
Dus ik mag niet meer op een Feyenoord topic reageren? Omdat ik voor ajax ben.
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 12:20
Ik voel me ook niet aangevallen @james(want die king kan ik niet uit mijn strot krijgen).
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:29
Waarom heb je die king in je strot zitten dan?
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:35
Lekker pepermuntje ;p
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 12:35
Hahaha....
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:22
Laat maar King!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:36
Maat ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen. Geeft niks ouwe!!
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:42
Haha klopt man! Maakt niet uit. :)
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 12:17
Janken.... Nee hoor!
Ik kan wel tegen zo'n (onder de gordel) stootje.
En ja....wij weten dat we minder kregen voor een speler.

Echter...

Niet omdat iets in het verleden zo was, betekent niet dat het ook nu of in de toekomst zo zal zijn.

Voorbeeld.... Ik kan lekkere pizza kopen en opvreten, maar na eten is het geen pizza meer.
Ik kan het daarna wel uitschijten en op een bord voor je zetten en je wijs maken dat het een lekker pizza is, maar dan sla je me ook voor mijn hersenen.
Nogmaals .... Niet omdat iets ooit zo was...zal dat in de toekomst ook zo zijn.
Dus daar mag je niet op rekenen.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:46]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:26
Ik bedoel het niet als slootje onder de gordel. En ik snap wel wat je bedoelt maar ajax staat nu eenmaal bekend door de jeugdopleiding en dat ze vanuit daar goed aanvallend voetbal spelen. Daarom krijgt ajax meer geld voor een speler. En dat zal ook niet snel veranderen want dit is altijd al zo geweest. Je moet er ook rekening mee houden dat Feyenoord heel wat jaren gewoon niet voor de top 3 heeft mee gespeeld in Nederland. Daar kijken ze wel naar in het buitenland.
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 12:34
En er is geen Feyenoorder die dat NIET beseft, dus ik ga wel tegen je in, maar we zijn niet gek.
Maar als Feyenoorder is het mijn plicht om tegenstand te bieden tegen dit soort uitspraken.
Ook al zijn ze terecht.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:48]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:35
Haha dat vind ik eerlijk van je!!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:04
De door jou genoemde reden is niet de reden dat Ajax meer krijgt voor een speler. Dat heeft meestentijds vooral met de hoogte van de salarissen en de looptijd van contracten te maken alsook eventuele wedstrijden als international of Europees voetbal, en dan met name CL.

Daar kijken ze naar in het buitenland.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:02
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 12:36]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:07
Ten eerste heb je hier speciaal een account aangemaakt om mij voor snavel uit te maken? Leuk, vind ik vleiend.
En ten tweede jullie zijn idd met minimale middelen kampioen geworden maar dat betekend nog niet dat jullie nu geld te besteden hebben. En dat betekend ook niet dat jullie nu meer geld gaan krijgen voor een speler dan ajax.
Vind ik leuk
Jorchie +103
zondag 18 juni 2017 om 22:29
En het betekent net zo min iets dat als financiële situatie minder is dat je dan minder voor een speler krijgt of kunt vragen. Die stelling van jou slaat ook als en tang op een varken.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:43
Goh ik wed dat onze amsterdamse vrienden koeman in 1 klap een stuk minder leuk vinden als ie zich daadwerkelijk gaat melden voor lachebekkie.... Het zullen in ieder geval andere reacties worden dan na de klaassen transfer
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:47
Hahahahaha!!
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zondag 18 juni 2017 om 10:59
Hahaha
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zondag 18 juni 2017 om 10:59
Wat een goeie zeg
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 10:50
Hoe zo knul, dit is prima, niets tegen!
Afgunst zoals in jouw jaloerse hersentjes is mij onbekend.
Ik hoop dat ie ook Willems, Propper, en de Jong wil.
Zal in totaliteit niet meer dan 12 miljoen worden.
Maar dan zijn er toch weer wat centjes in kas, prima voor jullie!
Dat bedrag schijnt bij ons alleen al Younes waard te zijn!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 10:52]
Vind ik leuk
Johan_D +2595
zondag 18 juni 2017 om 10:55
Die krijgen ze aan de straatstenen nog niet weg gegeven ...
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zondag 18 juni 2017 om 11:01
Aan geld hebben we niks, de juiste spelers op de juiste plek wel.
Dolberg gaat toch niet weg.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:04
Gevoelig snaartje geraakt bij de Portugees
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 11:34]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:14
Het is al gewaagd, dat je aanneemt dat er ook maar enig denkvermogen daar plaats vindt.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:01
Die hoort de hele dag plop... ploep... plop... plop...
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 11:36
Hahaha...dit is wel een 'gevat' antwoord.
Mooi!
Vind ik leuk
stollie38 +11978
zondag 18 juni 2017 om 10:54
Waarom hij heeft het goed gedaan.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:58
Neeehee joh. Het technisch hart heeft dit al lang voor zien hoor....Die hebben nog een elftal aan goede spitsen om dit op te vangen!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:06
Waarom? er wordt wel weer een blikkie opengetrokken, en dat is geen bierblikkie...
Ik wil de Amsterdamse reacties wel eens zien als voor het 'statiegeld' een Lozano en v.Ginkel gehaald worden, dat zijn dan net de spelers die na verkoop van Younes en Dolberg weer een kwaliteitsimpuls kunnen geven.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:15
Jij moet je logo echt veranderen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:24
Ik moet helemaal niks, ja ademhalen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:30
Idd! Je moet helemaal niks!
En vooral niks van iemand aanmenen die hier niks anders doet dan alles op Ajax projecteren, zoals in deze topic, ik denk dat hij een andere foto moet nemen, want hij praat zelden over Psv, maar altijd over Ajax....
Vind ik leuk
ficusje +799
zondag 18 juni 2017 om 11:58
Dat hij varkens gaat melken die stratumseinde,en paarde zeik gaat drinken.(bavaria).
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:02
Ik ben opgegroeid met zwart-wit beeld, Ajax finale europacup1, de entourage, supporter die met alle namen van spelers op de doellijn knielde in de rust, die beelden gaan nooit meer weg uit mijn geheugen, kolkend stadion, schitterend.
Vroeg ik aan vaders: speelt er hier ook een club?
Ja, zei vaders, maar een klasse lager......
Mijn Oma kon vroeger de naam van een NEC verdediger niet uitspreken, Jürgen Jendrossek, en vroeg toen aan schoonzoon en mijn ooms hoe Jan Dropzak had gespeeld....
Vader en Ooms laveloos uit de houten kantine, gouden tijden, dus ja, Ajax en NEC, niks mis mee...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:05
Mooi verhaal bij jouw accountnaam! Stukje persoonlijke geschiedenis leuk!

Mooie tijden!;)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:31
Ach daar is ie weer : de chinese klaagmuur himself.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:39
Jij klaagt en zanikt elke dag op Ajax, op mensen, maar draai het maar weer om, grote jongen......
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:47
Het naaldje blijft al weer hangen, maar ach what else is new????
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:48
Naaldje bla bla, what new bla bla, alles wat je zegt is nietszeggend...

Vind ik leuk
Jozef +15506
zondag 18 juni 2017 om 11:27
Ronald gedraagt zich als een vriend hoor.

Dolbergje kan ie niet betalen en nu gaat hij Jörgensen netjes kopen van Feyenoord.

Vond het al lang stil.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:46
Blijft altijd oppassen met die Koeman. Voor je het weet stapt ie op de trein naar Amsterdam...
Vind ik leuk
Jozef +15506
zondag 18 juni 2017 om 11:52
Denk echt dat hij Jörgensen zou willen. Die is fysiek wat sterker, scoort meer en is volwassener en technisch prima. Dolberg heeft meer potentie en zal meer moeten kosten, maar is nog enkele jaren te jong voor de PL. Zonder kunstgras had Jörgensen nog meer gescoord trouwens; zoals bekend deed hij het niet zo goed op plastic...
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 11:32
Niet pessimistisch.,.
Zo ken ik je helemaal niet.
Heb wat vertrouwen in onze Amsterdamse vrienden.
:-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:37
Daar hoeft Ajax zich niet snel druk over te maken, Ajax heeft de transfersom van Dolberg op 50 miljoen gezet, die gaat de deur niet uit voor een habbekrats ( 20 miljoen ). Ajax is geen PSV en ook geen Feyenoord. bij 20 miljoen gaan ze in Eindhoven en Rotterdam de polonaise doen, in Amsterdam lachen ze en verkopen ze direct nee!
Vind ik leuk
reggie +384
zondag 18 juni 2017 om 14:32
Als PSV het stadion verkoopt hebben ze meer in kas dan ajax, want die hebben geen eigen stadion.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:54
Eigen stadion? Gekregen van de gemeente anders was PSV failliet geweest en als ze het stadion verkopen hebben ze geld maar kunnen nergens spelen en wie koopt er een stadion in Eindhoven. Dan moet je echt niet goed bij je hoofd zijn
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:56]
Vind ik leuk
reggie +384
zondag 18 juni 2017 om 20:51
Fan van ajax?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:44
Als PSV het stadion verkoopt hebben ze meer in kas dan Ajax? De laatste keer bleek Ajax ruim 140 miljoen euro in kas te hebben. Hoeveel denk jij dat het PSV stadion waard is? De grond is verkocht onder het stadion, de waarde van het PSV stadion komt nog niet eens in de buurt van het vermogen wat Ajax op de bank heeft staan.

Ik zal het je even uitleggen dan snap je direct dat je heel dom aan het lullen bent. In 2007 was de waarde van het stadion inclusief de grond 90-95 miljoen euro waard. De grond is al verkocht, zoals je dan zelf wel snapt betekent dat het stadion van PSV de club op dit moment maximaal 45 miljoen kan opleveren. Maar daar zit een maar aan, het stadion daar zit een hypotheek op van ettelijke tientallen miljoenen. Volgende keer wat snuggerder reageren dan zet je je eigen niet voor joker.
Vind ik leuk
reggie +384
zondag 18 juni 2017 om 20:53
Kan jij in de boekhouding van PSV kijken als ajacied, denk het niet, je zet je zelf voor lul.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:55
Daar heb je internet voor snuggere, kijk het maar eens na, 2007 had PSV een hypotheek op het stadion van euro 75 miljoen. Jij zet je voor lul dat je iets zegt wat van geen kant klopt.
Vind ik leuk
reggie +384
zondag 18 juni 2017 om 21:00
Nee hoor als je een lul bent dan ben je al snel een supporter in jouw geval denk ik een teleteks supporter van ajax.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:02
Haha hilarisch,een teletekstsupporter nog wel. Ik weet wel zeker dat ik meer wedstrijd per seizoen bezoek dan jij dat doet bij je cluppie!

Maar ga eens in op de feiten die ik je gaf over het stadion, of is dat te hoog gegrepen voor je?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:59
Een probleem dat in Eindhoven heerst is de waarde van het stadion. De hypotheek die voor het Philips Stadion is afgesloten bedraagt 75 miljoen euro, terwijl de waarde van het stadion tegen de 90 miljoen ligt. Met een herfinanciering zal de lopende hypotheek verhoogt worden naar 95 miljoen euro en dus kan de club het eigen vermogen met 20 miljoen vergroten.

De nieuwe hypotheek moet er, doordat de voorwaarden beter zijn dan bij de oude hypotheek, ook voor zorgen dat de stadionlasten verminderd worden met 3 á 4 miljoen euro per jaar. Zo komt de club financieel uit de problemen en kan er zelfs gespaard worden voor meer eigen vermogen, waar onder andere nieuwe aankopen van worden betaald.

( Zoals je dus kan lezen zit er nog een hypotheek op van minimaal 50 miljoen euro )

Aangezien in 2007 de grond nog niet verkocht was is de waarde van het stadion nu een stuk lager, voor je mij uitmaakt dat ik me zelf voor lul zet weet dan wel waar je het over hebt. Volgende keer beter je best doen en je hoeft je eigen niet nog een keer voor lul te zetten.
Vind ik leuk
Jorchie +103
zondag 18 juni 2017 om 22:51
Dus jij wil zeggen dat als je een hypotheek verhoogt met 20 miljoen, dat dan je vermogen met 20 miljoen stijgt??
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:50
Maar Dolberg gaat echt niet weg hoor. Is nog veel te vroeg. Laat hem eerst maar meerdere seizoenen in Nederland voetballen. Hij is natuurlijk een stuk jonger dan Jorgensen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:52
Straat, als iemand zich op dit moment beter druk kan maken over hun eigen selectie voor aankomend seizoen dan zijn het de psv supporters wel, denk je ook niet?
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:11
Hij heeft gene skrik...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:28
Ginne
Vind ik leuk
Jozef +15506
zondag 18 juni 2017 om 12:33
Komt dat van een gin en twee ginne?

Voor die troep heb ik ook skrik...:-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:57
Gewoon doordrinken wordt vanzelf lekker.....
Vind ik leuk
Jozef +15506
zondag 18 juni 2017 om 13:01
Totdat je tot je skrik wakker wordt naast een lelijk megoggel zeker?
Nee, ik sponsor Freddy liever, ik weet exact wat ik aan hem heb...:-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:04
Nooit vooraf betalen .... Dat willen ze wel maar nooit doen .... De kans dat ze er dan de ochtend erop nog zijn is veel kleiner als je achteraf betaald.......
Vind ik leuk
Jozef +15506
zondag 18 juni 2017 om 13:08
Lelijle megoggels waren al blij dat ze mee mochten. Die moest ik in de ochtend wl afrekenen, want anders zaten ze nog bij me...

Neenee, geen gin meer....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:13
Haha tja je kan je wel eens stoten ......
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:21
Nee waarom zouden we . Volgens de kenners hier gaan we ternauernood degradatie ontlopen dus we laten ze maar zo wijs......
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:24
Dat is wel heel dramatisch lijkt me. Maar voor Brands is er wel werk aan de winkel. Wat dat betreft wel weer een spannende tijd toch?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:27
Ach ik neem het gewoon met de dag. Straks zien we wel wie er allemaal weg zijn of niet en wie erbij gekomen is.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 11:56
Dolberg gaat toch niet weg!
Vind ik leuk
AFFA +765
zondag 18 juni 2017 om 11:58
Die gaat niet.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:43
20 is veel te weinig. minimaal 35 voor de topscorer van de eredivisie.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:57
Bjorn Vleminckx was ook ooit topscorer van de Eredivisie........
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:01
Cruyff ging ooit voor 6 miljoen gulden weg. wat is je punt?

Klaassen is geen topscorer en gaat voor 26,5 miljoen weg.

ik blijf erbij, minimaal 35 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:08
Cruyff was jaren 70....
Klaassen geen spits, next.....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:10
ik reageer op uw opmerking over Vleminckx. even teruglezen voor u next schrijft.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:19
Dat ik Jorgensen in het rijtje Matavz, v.Wolfswinkel, de Jong vind passen, Vleminckx was al 2 klassen minder, spitsen scoren te makkelijk in de eredivisie, in het buitenland (buiten nederland) raken ze bijna geen knikker, ook Dolberg hoort daar nu nog bij, die moet gewoon nog 2 jaar doorgroeien.
Dus, en Jorgensen en Dolberg, leuke spitsen voor de eredivisie, maar doe nog maar effe niet verkopen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:21
ik zie jorgensen liever ook bij feyenoord voor nog een jaar, maar het is een complete speler. Scorend, assists gevend en ook balvast.

ik denk dat hij het in de PL niet slecht zou doen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:23
maar hij is niet supersterk , niet supersnel , niet superbehendig, ja hij scoort makkelijk in de eredivisie. Dit komt omdat hij vaak in de 16 komt . en daar is hij sterk. maar in Engeland komt hij niet 10 x per wedstrijd in de 16!
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 14:53
Oke....maar wat voor boodschap heeft Feyenoord hieraan, als ze een speler voor €30+ miljoen kunnen slijten.
Of een speler het red of niet.... Dat geld is dan binnen.
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zondag 18 juni 2017 om 11:04
Verkoop hem nou maar voor heel erg veel geld, dan kunnen jullie eindelijk eens echte voetballers gaan kopen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:08
mee eens, daarom zeg ik ook 35 miljoen. wij zetten het niet op een bankrekening maar kopen er goede spelers voor.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:47
Prima! maar Ajax kijkt ook verder dan het 1e elftal, dat moet ook als je de bedragen leest en hoort van spelers die gekocht worden voor ettelijke miljoenen en daarna geen knikker meer raken. (zie ooit Sulejmani)

Nu worden spelers vroeger gehaald, zoals Frenkie de Jong, en die Deen om de carrousel draaiend te houden, voor minder geld een talent binnenhalen, en voor goud geld later verkopen, dat is een gok, maar ondanks de miskopen toch een beetje goudmijntje, 'eigen jeugd' daargelaten.

voorbeeld: Amrabat van Urecht, Sinkgraven van Heerenveen, Maher van AZ, het worden en zijn te grote gokken geweest voor de bedragen die betaald zijn en betaald moeten worden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:55
En dan weer bijna failliet gaan.
Vind ik leuk
AFFA +765
zondag 18 juni 2017 om 12:02
O jij hebt ook een pasje van die rekening.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:08
nee, ik stort er alleen periodiek mijn bijdrage op.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:43
Denk niet dat we er goed aan doen om hem te verkopen.
Was toch een v/d belangrijkste spelers van afgelopen seizoen.
Maar ben bang dat als de interesse er echt is Feyenoord geen nee kan zeggen tegen 20 miljoen.
Al zou ik dan nog iets meer vragen :)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:26
Het voordeel is dan wel dat je 2 kansen hebt, er moet ook een vervanger voor kramer komen!
Vind ik leuk
rinirat +438
zondag 18 juni 2017 om 10:45
Veel te licht voor the premier league.
Als ze er al voor gaan zal het tussen de 10 en 15 miljoen worden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:26
dus al die andere spelers zijn voor veel te veel geld vertrokken? dat is een mooie bonus dan voor die clubs.
Vind ik leuk
Zippy +2181
zondag 18 juni 2017 om 10:46
Dolberg ???
Volgens HLN zou ex Bruggeling Bacca van Milaan de overstap naar Everton eerdaags bekent maken.
Vind ik leuk
Strijp +5318
zondag 18 juni 2017 om 10:47
deze knul is geen 20 miljoen waard, wat zijn dat hier voor reacties allemaal op vp, alsof wij (de eredivisie) de premier league zijn. Als er daadwerkelijk 20 m geboden gaat worden dan is hij al bij everton afgeleverd voordat de fax verzonden is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:48
Tja dat wordt nog eens een lastige kwestie.
Jorgensen en 20 Miljoen euro mag iets meer zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 10:52]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:49
dolberg kan everton niet betalen
als die serieus worde komen de echte clubs
en dan is het kansloos voor everton het is en blijft een net niet club
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:14
waar staat dat Dolberg Everton wil kopen? Het zou eerder de andere kant op zijn: Dat Everton Dolberg wil kopen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:43
Laten we niet helemal doordraaien, Dolberg is een geweldig talent maar om te stellen dat Everton hem niet kopen kan is mijns inziens erg overdreven.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:20
Klopt, zoveel geld heeft Dolberg niet..
Vind ik leuk
J Kiprich +6862
zondag 18 juni 2017 om 10:51
Natuurlijk zijn we niet happig! Maar 40 miljoen verzacht wel een beetje....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:12
juist gewoon hoofdprijs vragen
ze betalen ook 28 voor Klaasen
Vind ik leuk
Sigma +1273
zondag 18 juni 2017 om 10:51
20 miljoen is een redelijk prijs voor Jorgensen....
Ik denk dat hij wel past in de PL...hoe was het ook alweer....

Strik er om heen en op de boot zetten...:)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:07
Voor 20 miljoen gaat jorgensen niet weg en zeker niet met een strik.

als je een strik wilt bij feyenoord dan moet je nelom kopen voor 1 miljoen.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:25
Een goudenstrik dan?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:16
voor Nelom? zeker weten!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:54
Totaal ongeschikt voor Engeland.Geld ook voor Dolberg/Klaassen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:55
Die 20 mio kan je ook rechtstreeks in de CL verdienen, als Ajax aanhanger zou ik het heel onverstandig vinden als onze Rotterdamse vrienden Jorgensen lieten gaan. Ook met het oog op het punten coefficient europees voetbal!!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:03
Die gaat Robin voor fixen!
Vind ik leuk
cj_fey +2179
zondag 18 juni 2017 om 12:17
ben het met je eens, maar met de bankrekening van Ajax is het iets makkelijker praten (meer dan iets)
Vind ik leuk
ihvmmdk +2665
zondag 18 juni 2017 om 10:58
Twintig miljoen is een mooi bedrag, maar je hebt een kans dat het volgend seizoen een stuk stroever zal gaan.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:59
Dat betekent dus dat Feyenoord 10 miljoen neer gaat leggen voor van Persie
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:00
10 miljoen nee te veel tenminste mijn mening
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:00
Ik zeg doen voor 20 miljoen v Persie terug halen en een goeie nummer 10 of een speler zoals Lens is dan ook mogelijk
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:00
Nog een beetje erbij als hij er 15 maakt daar en bij doorverkoop ook. Een opvolger halen ?? Dat word moeilijk voor een betaalbare prijs denk ik ....
Vind ik leuk
Vato75 +390
zondag 18 juni 2017 om 11:00
20 te weinig 40 miljoen vragen. Geld zat die Engelsen
Vind ik leuk
Vaag +1576
zondag 18 juni 2017 om 11:25
Juist jij begrijpt het!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:02
V Persie op 10, Guidetti en Finnbogasson polsen en kijken voor wat Lens en of ola John willen komen
Vind ik leuk
cj_fey +2179
zondag 18 juni 2017 om 12:19
Van Persie leuk erbij, maar daarna jong bloed,, ook voor een toekomstige transferwaarde is het natuurlijk nodig...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:03
10 miljoen is genoeg
Vind ik leuk
Vaag +1576
zondag 18 juni 2017 om 11:25
Voor 10 miljoen kunnen ze Kramer krijgen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:33
ook met een strik eromheen en netjes zonder portokosten afgeleverd.
Vind ik leuk
soksa +682
zondag 18 juni 2017 om 11:07
20 miljoen is toch echt te weinig voor een spits met niet alleen veel goals maar ook assists. Los nog van het feit dat het gewoon een hele complete speler is.
Vind ik leuk
Foebele +26789
zondag 18 juni 2017 om 11:08
Dat geloofd natuurlijk niemand, 20 miljoen voor Jorgensen. Zou wel mooi zijn natuurlijk, maar ik geloof niet dat hij nou de opvolger van Lukaku moet worden en dat Everton even 20 miljoen wil aftikken als ze hem ook voor minder kunnen krijgen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:17
hoezo kunnen ze hem voor minder krijgen
contract loopt nog tot 2021 en is topscorer van ed
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:25
Helemaal waus joh
Vind ik leuk
Foebele +26789
zondag 18 juni 2017 om 11:45
Iets meer dan 10 miljoen, meer is hij niet waard. Hij is een belangrijke speler voor Feyenoord, maar internationaal is hij toch geen potentiele topper dus dan gaan ze toch geen 20 miljoen betalen?

Het is niet zo dat ik het hem of Feyenoord niet gun, maar ik zie dat gewoon niet gebeuren. Hoop het wel want het zou een fantastisch bedrag voor Feyenoord kunnen zijn waarvoor je hem niet kunt behouden, maar ik geloof er niet in.
Vind ik leuk
Vaag +1576
zondag 18 juni 2017 om 11:24
Ik vind dat juist erg aannemelijk, en 20 miljoen is in mijn ogen nog veel te weinig
Vind ik leuk
Foebele +26789
zondag 18 juni 2017 om 11:47
Hij is geen jong talentje meer die nog heel veel beter wordt, hij zit al redelijk tegen zijn max aan op zijn 26e. Zoveel mooie jaren liggen er ook niet meer voor hem en dan moet je hem dus kopen met het idee dat je er nog wel iets voor moet kunnen vangen over een paar jaar.

20 miljoen lijkt me dan wat veel, al zijn de bedragen tegenwoordig natuurlijk van de zotte. Zou mooi zijn als iemand dat wil bieden, dan moet Feyenoord het natuurlijk gewoon accepteren, maar ik heb het gevoel dat dit een boulevard bericht is.
Vind ik leuk
Vaag +1576
zondag 18 juni 2017 om 11:56
Denk inderdaad ook dat het een boulevard bericht is. Maar desalniettemin vat ik 20 miljoen euro als een belediging op.
Jörgensen is topscorer van de Eredivisie met daarnaast de nodige assist, en bovendien spelend bij de kampioen.

Vind ik leuk
Foebele +26789
zondag 18 juni 2017 om 12:12
Beetje supporters praat natuurlijk, dat doen we allemaal wel als een speler van ons in de aandacht staat en clubs hem willen weg pikken.

Uiteindelijk is het gewoon een heel mooi bedrag wat volgens mij tevens een club record zou zijn, dus een beetje gek dat je dat dan een belediging noemt.

Als ze het wel komen bieden dan moet Feyenoord het gewoon doen, nadat ze eerst natuurlijk proberen de prijs nog wat op te drijven, als ze al beginnen met 20 miljoen dan zit er wellicht meer in.

Maar nogmaals, voor een 26 jarige spits is het best wel veel geld 20 miljoen, die ga je nooit meer terugkrijgen als je hem weer moet verkopen over een paar jaar als hij bijna 30 is.
Vind ik leuk
Vato75 +390
zondag 18 juni 2017 om 11:36
Milik ging ook voor 32 en wie had dat verwacht zelf ze eigen zakenwaarnemer niet
Vind ik leuk
Foebele +26789
zondag 18 juni 2017 om 11:48
Nee klopt, maar die was dan ook 21 en toonde potentie op het EK, dat drijft de prijs nogal op en hij is dus jonger waardoor er meer rek in zit en meer uitzicht op een potentiele goede doorverkoop.
Vind ik leuk
Vato75 +390
zondag 18 juni 2017 om 12:58
Zat alleen niet zoveel rek in zijn kniebanden
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:29
Die zaakwaarnemer van Klaassen ook niet ;p
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:08
van persie moet je niet meer betalen dan 5 miljoen
Vind ik leuk
cj_fey +2179
zondag 18 juni 2017 om 12:22
Prima speler, maar die moet net als Kuyt terug willen komen zonder dat het geld kost. Hoe je het ook bekijkt die 5 mio is een desinvestering, werkt alleen als er jeugd naast staat.
Vind ik leuk
LFC16 +105
zondag 18 juni 2017 om 11:10
mocht het toch tot een deal komen, hopelijk voor zoveel als mogelijk want die PL clubs hebben poen zat met al die tv inkomsten etc etc dan zouden ze dat spitsje van Fc Oss moeten halen, Boere. kijk naar Jansen die kwam van Feyenoord jeugd ging vervolgens naar Almere City en werd daarna topscorer in de ED. 't is maar een gok maar dat is voetbal zoiezo al. doe eens gek!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:12
Dolberg is meer waard rondt de 40 miljoen

Dus ophalen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:19
hoezo is dolberg meer waard leg eens uit
jorgenson topscorer in ed
En eerste keus bij Deense elftal
Vind ik leuk
joedelie +1395
zondag 18 juni 2017 om 11:21
Hoe lang loopt jorgonssons contract nog door?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:45
Dat is in de commentaren hierboven meermaals besproken. 2021 als ik het me correct herinner.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:30
2021
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:30
2021
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:31
2021
Vind ik leuk
Teo Smith +10459
zondag 18 juni 2017 om 11:14
Lekker bij Feyenoord blijven, hij kan dat niveau zeker niet aan.
Maar als je hem toch weg doet vraag dan lekker 25.
Vind ik leuk
inimini +1242
zondag 18 juni 2017 om 11:15
Geloof hier helemaal niets van. Als Koeman met jorgenssen in de spits gaat spelen dan hoeft hij dit jaar in ieder geval niet te werken met de kerst.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:16
Jammer dat Lukaku weggaat, zou een super koppel geweest zijn met Klaassen, die twee in je team, ja dat zou super geweest zijn.

Jorgensen, 20 miljoen moet Feyenoord meteen doen!!
En Dolberg blijft bij Ajax, die jongen komt pas kijken, net als Kluivert komt pas kijken en Raiola is al weer bezig met zijn naam te droppen bij andere clubs, veel zaakwaarnemers zijn echt een schande.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:39
Misschien staat Kluivertje er zelf wel voor open. En is hij niet volwassen genoeg dan heeft hij ook nog een vader. Makkelijk om alles op Raiola af te schuiven.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:45
Raiola heeft dat met tig takenten gedaan, onrust maken bij de club als ze er ff naast kwamen te staan, meteen dreigen met vertrek, zo'n man moet het beste willen voor de carriere van zo'n jonge speler en niet gek laten maken met grote aanbiedingen

Raiola heeft al genoeg talenten verkloot.

Raiola is goed voor de spelers die het al gemaakt hebben! Daarin is hij goed, voor het onderhandelen enz enz, maar voor jonge talenten een goede carrière plan opzetten, nee, hij wilt meteen van 20 naar 100, en vergeet al die stappen in de ontwikkeling van zo'n speler.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:47
Wie tekent bij Raiola dan, gebeurd dat onder schot?

Zegt zijn vader Patrick niks dan? (die weet toch ook hoe Raiola handelt) Sorry GG, wat een onzin zeg. Dit is jouw beleving maar niet die van mij.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:52
Natuurlijk ga ik niet voorbij aan eigen verantwoordelijkheid!

Maar, ik vind Raiola daarin een slechte begeleider voor talenten! Meteen ruzie maken bij de club als zo'n jonge jongen op de bank zit, nee zo'n jongen moet daar van leren en zich terug knokken! Maar Raiola denkt alleen aan snel geld, zoveel mogelijk laten zien in één jaar als 17, 18 jarige om vervolgens weer langs de topclubs te gaan.

Ik vind hem een hele slechte begeleider voor jong talent!

En dat we er beide anders over denken, daar is helemaal niks mis mee;)

En nu richting de zon! Geniet van vandaag!!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:18
Sodeju je gooit eens een balletjeop zeg ..... Ze vliegen er weer bovenop
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:37
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 12:47]
Vind ik leuk
13 +962
zondag 18 juni 2017 om 12:07
Jij laat je anders wel makkelijk uitlokken, keer op keer, en fanatiek ook.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:11
Nee hoor, ik zeg enkel de waarheid van wat ik constateer. Ik constateer dat iemand elke dag enkel en alleen hier is om te jennen, om sneren enz uit te delen. Als hij dat mag, dan mag ik zeker dat constateren...
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:34
GoldenGloves is irritanter dan Stratumseind.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:45
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 12:48]
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:51
Dat weet ik GoldenGloves maar je verandert er niks aan... Laat die man lekker z'n ding doen en reageer er niet op. Dan heb je ook geen last van hem. Ik begrijp jou wel maar als je elke keer weer er op in gaat dan blijf je bezig. Gewoon geen aandacht aan schenken. Er zijn genoeg mensen hier waar je een leuke discussie mee kan voeren. Er zijn overal mensen die je niet allemaal even aardig vind. Jij mag hem niet. Hij mag jou niet klaar. Laat het gewoon met rust. Het is steeds olie op het vuur doen. Jou constatering is juist maar dat weet jij en dat weet iedereen hoe je er over denkt. En hij vind het juist leuk dat jij weer helemaal begint over hem. Als je hem geen aandacht geeft dan heeft hij al een lol minder. Leer daar nou gewoon van. En laat je niet steeds op de kast jagen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:17
Gaat er niet om ik hij mogen elkaar niet, gaat er niet om op de kast jagen

Ik constateer het, dat is niet op de kast jagen.

Hij maakt met iedereen ruzie. Dus gaat er niet om dat ik en hij mij niet mag.

Als iemand jarenlang elke dag vooral elke topic in ruzie wilt laten verlopen, dan mag ik daar wat van zeggen, ik zeg het tenminste netjes en haal iemand zijn vrouw enz er niet bij....
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 13:21
Ja maar jij verneukt wel elke keer de topics door er weer op in te gaan! Je valt zo vaak in herhaling over deze mensen. Dat weet iedereen nu wel. Gewoon een keer mee kappen alsjeblieft :)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:28
Ik ga niet elke topic erop in, alleen deze, gister ook in één. Dat is niet alle, hij verpest zowat alle topics, omdat er altijd mensen op ingaan, dat heet een forum. Nee, de aanstichter verneukt het, niet ik. Soms mag de waarheid gezegd worden vooral omdat vp het niet doen, zeg tegen de aanstichter kappen, zeg tegen degene waarvan je al meerdere keren heb gezien dat hij iemands zijn vrouw enz erbij haalt, begin tegen hem, niet tegen mij...
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 13:30
Prima je moet het zelf weten!
Vind ik leuk
cj_fey +2179
zondag 18 juni 2017 om 15:08
Zo gaat het helaas constant, jij zegt het tegen hem, ik zeg het.... Maar hij vindt het stiekem lekker die (negatieve) aandacht.

Ondertussen vergalt hij in ieder geval dit topic dat niet alleen over Ajax gaat.

[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 15:09]
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 15:13
Klopt man! Is gewoon irritant. Loopt tegen iedereen te klagen over hem. Maar als hij gewoon z'n mond houd is er ook niks aan de hand.
Vind ik leuk
T&T +8896
maandag 19 juni 2017 om 07:55
Waar 2 kijven hebben er 2 schuld.
@GG... Ik vind jou zeker niet de slechtste hier op VP, maar @ Stratumseind ook zeker niet.

;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:40
Vreemd he, dat je reacties krijgt op een forum.
Vind ik leuk
Vaag +1576
zondag 18 juni 2017 om 11:20
Veel te weinig, minimaal 35 miljoen
Vind ik leuk
joedelie +1395
zondag 18 juni 2017 om 11:20
12 miljoen max..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:21
Meteen wegdoen en Luuk de jong voor 18 miljoen ophalen !
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 11:29
18 miljoen?
Sorry hoor, heb jij het nu over de transferwaarde van het hele elftal?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:51
En dan nog niet kunnen winnen met een elftal met zo weinig waarde -:)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:44
Wanneer PSV een bod krijgt tussen de 8 & 10 miljoen voor Luuk dan verkopen ze hem direct en ontkurken een fles champagne, 18 miljoen jij ziet ze echt vliegen.
Vind ik leuk
stollie38 +11978
zondag 18 juni 2017 om 12:50
Luuk de Jong is eerder 18 euro waard en Emmen niveau.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:53
Je krijgt er een gratis happy meal bij.
Vind ik leuk
stollie38 +11978
zondag 18 juni 2017 om 12:57
Willems en Zoet ook weer blij. ;-)
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:59
Elke vrijdagavond saampjes langs de Burgerking!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:40
Stoer popie
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:22
al die reacties van veel te veel waarom ???
iedereen die zegt dolberg beter dan jorgenson????
jorgenson topscorer in ed
jorgenson 1e keus nationale elftal Deense elftal
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:11
Dolberg is ook beter. Als hij 26 is heeft ie waarschijnlijk al 2 a 3 keer zoveel interland gespeeld dan Jorgensen. Op dit moment heb je misschien iets meer aan hem, maar over 2 jaar is Dolberg de spits van denemarken en is iedereen Jorgensen alweer vergeten.
Vind ik leuk
cj_fey +2179
zondag 18 juni 2017 om 15:06
Volgens mij gaat dit ook over nu....

Talenten moeten het eerst nog maar bewijzen.... En niet ongelukkigerwijs een poot breken voor ze zover zijn....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:24
Onzin joh. Koeman gaf anderhalve maand geleden nog aan het een goede speler te vinden maar dat hij voor zijn eigen ploeg een ander type zoekt!
Vind ik leuk
Gerro +2205
zondag 18 juni 2017 om 11:28
Een bod op Dolberg is minder waarschijnlijk omdat ze geen 50 miljoen hebben dus das logisch.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:30
Daar kan Feijenoord goede zaken doen. De financiele huishouding nog meer op orde. Vincent Janssen 1 jaar huren. RVP flirt wel erg met Feijenoord, dus als je deze 2 jongens erbij hebt en 20 miljoen op de bank dan doe je het goed.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:37
20 miljoen is veel te weinig, denk rond de dertig miljoen.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 11:40
Gelijk doen! Mooi voor Feyenoord ;)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:47
El Ahmadi er gratis bij als 2in1 pakket ;)
Vind ik leuk
cj_fey +2179
zondag 18 juni 2017 om 15:06
Kansloos!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:03
Ik hoop dat je door hebt dat we slechts aan het grappen zijn..
Vind ik leuk
cj_fey +2179
zondag 18 juni 2017 om 16:14
had ik dan even niet door, houdt het maar op de warmte...
Mea Culpa ;)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:45
Das gemeen wie is clasie?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:51
Soms denk ik moeten ze nu altijd de beste hebben, laat Feyenoord nu is door gaan met bouwen en wij nog wat genieten van zulke goede aankopen, en mocht er een goede vervanging van meer waarde zich aanbieden, dan is er te praten
€25.000.000 a € 30.000.000 bij Ajax gaan de beste ook niet voor minder weg, waarom dan wel bij Feyenoord?
Vind ik leuk
AFFA +765
zondag 18 juni 2017 om 11:57
Hoop dat hij blijft voor fijenoord,maar vind het mooi dat hun spelers langzaam meer waard worden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:02
Dolberg "not for sale"
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:06
Gewoon 40 milj vragen!!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:07
20 miljoen voor Jorgenson is prima. Mooi bedrag
Vind ik leuk
tikkietoe +2122
zondag 18 juni 2017 om 12:13
Met het oog op CL en landstitel kan Feyenoord hem maar beter niet verkopen.
Aan de andere kant, is het een hoop.geld dat je laat lopen en is er nog tijd een goede vervanger te halen.
Vind ik leuk
darmianto +5274
zondag 18 juni 2017 om 12:27
Ik zou als Ajax en Feyenoord lekker het pootje stijf houden en een exorbitant bedrag vragen. Koeman met z'n grote praatjes over het niveau van de eredivisie... ik zou zeggen, 40 miljoen voor jou Ronald want anders gaat het niveau van onze competitie te veel omlaag...
Vind ik leuk
berwi +77
zondag 18 juni 2017 om 12:34
20 is zeker meer dan genoeg zelf bieden ze ook nooit hoog
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:41
VP was mijn reactie zo grof dat die verwijderd moest worden? Zo ja. Dan mijn excuses maar volgens mij viel het wel mee.
Vind ik leuk
DubRtd +9298
zondag 18 juni 2017 om 12:44
Ja, Koeman. Kom maar weer terug als je serieus gaat doen.
£30 miljoen voor een degradanten keeper neerleggen en denken dat je Jorgensen voor minder dan dat krijgt.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:46
Zo voor Feijenoord een ramp zijn om zonder hem in de CL te starten.
Maar het geld kunnen ze wel gebruiken denk ik.
Vind ik leuk
Enden +1364
zondag 18 juni 2017 om 12:47
20 miljoen dan gaat hij met een strik erom naar Everton
Vind ik leuk
Ajax_DTC +1698
zondag 18 juni 2017 om 12:52
Mooie prijs 20 miljoen

De welbekende strik erom heen..

Of geldt de strik alleen voor Ajacieden ;-)
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 13:19
Die van Klaassen was van goud.
Vind ik leuk
Ajax_DTC +1698
zondag 18 juni 2017 om 13:35
Uiteraard :d
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 16:24
Nee joh....die strik geldt ook voor ons, maar dan wel voor een €30+ miljoenen bedrag..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:58
Hoop maar dat Jörgensen blijft, zou anders heel moeilijk worden in de CL.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:07
Heel eerlijk: ik vind 20 miljoen erg veel geld voor Jorgensen. Natuurlijk: hij heeft het goed gedaan bij de landskampioen. Als Feijenoord zou ik hier altijd mee akkoord gaan. Voor 5-8 miljoen haal je een prima vervanger.
Vind ik leuk
fr1963 +750
zondag 18 juni 2017 om 14:35
Zoals wie?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:41
20 miljoen gelijk doen als Feijenoord zijnde. Krijg je nooit meer voor hem en het is totaal geen zekerheid dat hij volgend jaar weer zo belangrijk is. Dolberg lijkt me dan een betere investering maar die kan beter nog 1,5-2 jaar blijven om te rijpen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:49
Jorgensen zal niet de vervanger worden van lukaku. Everton haalt sandro ramirez als eerste spits, en Jorgensen kan dan een waardevolle stand in worden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:00
Het venijn waarmee men zich dagelijks en bij herhaling vastbijt in een digitale opponent in een virtuele wereld duidt op een cognitieve handicap.

Opnieuw een topic vergald door een heksenjacht.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:04]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:10
Zou een groot gemis zijn voor Feyenoord, een van de beste transfers van de laatste jaren voor hun. Kwam redelijk onverwacht, weinig mensen kende hem maar achteraf gezien de missing link. Scoort goals, geeft assists, houdt een bal vast en kan meevoetballen. Eigenlijk heel compleet. En dat ook nog voor een redelijke prijs. Ben eigenlijk wel benieuwd wie de man is achter deze transfer. Feyenoord haalt zelden spelers uit het buitenland die een aanwinst blijken.

Voor Feyenoord te hopen dat hij blijft. Om in de CL niet helemaal af te gaan zullen ze eerder het elftal moeten versterken. Zeker op de vleugels. Je moet er niet aan denken dat Jørgensen verkocht wordt en je met een Kramer straks in Bernabeu staat. Voor die jongen zou een extra jaar Feyenoord ook niet slecht zijn, al valt het wel te begrijpen als die jongen redeneert, het is nu of nooit. Een Dolberg heeft nog vele jaren te gaan, die zo heel dom bezig zijn om nu al te vertrekken.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:20
Ik vind 20 mil wel veel voor een voetballer die op zijn 26 ste zijn eerste goede seizoen speelt. Ik vind zijn spel zeker passen in de pl, maar vraag me af of hij het niveau aan kan. Zou voor feyenoord wel een gemis kunnen worden.
Vind ik leuk
fr1963 +750
zondag 18 juni 2017 om 14:38
Topscorer eredivisie met ook nog veel assists. Laat anderen beter voetballen. Ik vind minimaal 25 mio het juiste bedrag. Ronald blijkbaar ook, anders doe je geen openingsbod van 20....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:55
Inderdaad prima seizoen. Echter het is op zijn 26 ste het eerste seizoen met dat gemiddelde. Moet nog blijken of hij dit volhoudt
Vind ik leuk
_AJAX_ +1113
zondag 18 juni 2017 om 14:47
Als ik Jorgensen was, ging ik naar Everton, want in de CL kun je ook geen vuist maken, en volgend seizoen wordt het ook geen kampioen. Je zult zien dat de glans ervan af is en dan zit je dan.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:48]
Vind ik leuk
13 +962
zondag 18 juni 2017 om 15:29
Al eerder schreef je dat de glans ervan af zou gaan, maar van afgelopen seizoen gaat de glans niet af hoor, we blijven de gouden lettertjes op de schaal gewoon poetsen :-p
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 15:30]
Vind ik leuk
_AJAX_ +1113
maandag 19 juni 2017 om 01:40
Mooi, dan heb je 18 jaar lang mooi wat te doen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:48
Op basis waarvan word feyenoord geen kampioen. Blind vertrouwen in je nieuwe jeugdtrainert? ;)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:11
Het leegroven gaat dit jaar nog erger dan vorige jaren.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:54
20 miljoen? Dit zal toch niet waar zijn?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:54
20 miljoen? Dit zal toch niet waar zijn?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:05
zie hem niet graag vertrekken, maar ja het is een aardig bedrag. denkt alleen dat hij beter nog jaartje kan blijven, lekker champions league ervaring opdoen en dan eens kijken wat de waarde is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:05
zie hem niet graag vertrekken, maar ja het is een aardig bedrag. denkt alleen dat hij beter nog jaartje kan blijven, lekker champions league ervaring opdoen en dan eens kijken wat de waarde is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:23
Stel dat het waar is. Dan zou je als Feyenoord kunnen denken aan Vincent Jansen huren voor een jaar lijkt mij een hele goede zet voor beide partijen .
Vind ik leuk
fer65 +69
zondag 18 juni 2017 om 20:40
20 genoeg ik dacht het niet,wanneer hij de juiste passen krijgt gaat iedere bal er in .Feijenoord moet gewoon 30 vragen daar ging de pay ook voor weg en die mag zijn veters nog niet eens vastmaken.
Vind ik leuk
fer65 +69
zondag 18 juni 2017 om 20:41
Jansen is bagger scoord alleen wanneer de coal leeg is
Vind ik leuk
Padason +189
zondag 18 juni 2017 om 21:35
Nou ja 1 miljoen per gescoord doelpunt is niet misselijk, als Feyenoord V. Persie weet terug te halen is het geen slechte deal neem ik aan.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:41
Koeman denkt ons de les te kunnen lezen. Ik als Ajacied zeg: niet doen Feijenoord. De hoofdprijs, dus veel meer, betalen en anders blijft'ie. Het "buitenland" moet begrijpen dat het geen uitverkoop in Nederland is. Koeman als eerste.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:44
27,5 voor klaassen betekend 50 voor jorgensen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Koeman meldt zich met 20 miljoen bij Feyenoord; ook Dolberg in beeld bij Everton'