Bosz-vertrek kan goed uitpakken bij Ajax: 'Voor hem niet zo slecht'

Bosz-vertrek kan goed uitpakken bij Ajax: 'Voor hem niet zo slecht'

zondag 18 juni 2017 om 14:28

Oud-Ajacied Mitchell Donald verwacht dat het vertrek van Peter Bosz naar Borussia Dortmund goed kan uitpakken voor Jaïro Riedewald. De verdediger van Ajax werd het afgelopen seizoen door de trainer gedegradeerd tot reserve.

"Voor hem is het misschien niet zo slecht dat Peter Bosz naar Borussia Dortmund is vertrokken, ook al heeft Bosz het wel heel goed gedaan met het team", zegt Donald tegen ELF Voetbal. "Ik blijf een Ajacied, maar vond het voor Kenneth Vermeer en Jan-Arie van der Heijden ook mooi dat zij nu kampioen zijn geworden. Wanneer ik terugkeer naar Nederland weet ik nog niet. Voorlopig vermaak ik me nog wel even in het buitenland denk ik. Waar dat wordt is afwachten."

Donald geeft aan dat hij een mooie tijd heeft gehad bij Ajax. De middenvelder van Rode Ster Belgrado speelde er tot 2011. "Zeker ook als ik nu kijk met wie ik heb gespeeld bij Ajax is dat toch wel speciaal geweest: Huntelaar, Stam, Sneijder, Davids, Suarez. Ik vond het mooi om te zien dat Ajax dit seizoen met zoveel jonge jongens zo ver kwam in Europa."

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 14:31
Mitchell Donald? Really?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:37]
Vind ik leuk
ronnieron +1847
zondag 18 juni 2017 om 14:41
Als jij je mening mag geven denk ik dat donald dat ook wel mag!
Of heb ik dat mis?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:42
Zolang Mitchell geen account hier heeft heb je dat mis ;)
Vind ik leuk
ronnieron +1847
zondag 18 juni 2017 om 14:46
Hij is niet zo zielig als ons om een account aan te maken.
Ze zoeken hem wel op om zn mening te horen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:51
Nou ik zou mezelf niet bepaald zielig willen noemen omdat ik het leuk vind met anderen over voetbal te discussiëren :)
Vind ik leuk
ronnieron +1847
zondag 18 juni 2017 om 15:00
Ik heb je nog niks zinnigs zien zeggen eigenlijk:)
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 15:05
Ook dat is een mening ;p
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:10
Vraag het aan United, een VP'r van het eerste uur ;)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:12
Is ook wel lastig op dit artikel. Maar daarnaast gaf ik aan het leuk te vinden om met anderen te discussiëren over voetbal. Ik geef nergens aan dat het hogere wiskunde betreft ;)
Vind ik leuk
ronnieron +1847
zondag 18 juni 2017 om 15:19
Nu je over wiskunde begint haak ik af peperzak.
Ik wens je nog fijne discussies toe
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:24
Party poeper
Vind ik leuk
ronnieron +1847
zondag 18 juni 2017 om 15:42
Dat bedoel ik... niks zinnigs
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:14
Man stel je aan! Ben toch gewoon aant ouwehoeren. Het is nog altijd een site voor voetballiefhebbers. Als jij je daar te goed voor voelt moet je hier niet komen Mr Einstein.
Vind ik leuk
ronnieron +1847
zondag 18 juni 2017 om 19:53
Peperzak maak je niet zo druk met dat weer man. Vind het wel leuk dat je mij zo serieus neem zou je eigelijk niet moeten doen party poeper
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:40
Mijn argumenten vervolgens gaan gebruiken. Origineel! Zelf dus ook niet veel zinnigs in te brengen om met jouw woorden te spreken. Maar goed, weet inmiddels genoeg. Wees niet bang zal verder zeker niet meer op jou reageren!
Vind ik leuk
Padason +189
zondag 18 juni 2017 om 21:37
Vind ik nou ook, Account aanmaken dan mag je alles :P
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:31
Ik weet dat het komkommertijd is, maar dan nog steeds neemt niemand het gekwaak van ome Donald serieus
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:31
Vroeger was rode ster belgrado een ploeg om rekening mee te houden. Maar nu donald er speelt kan ik ze niet meer serieus nemen
Vind ik leuk
Noudyo. +7169
zondag 18 juni 2017 om 14:35
Vroeger ging het er ook om in welke regio de meeste talenten waren. Tegenwoordig wordt alles leeggekocht door grote ploegen.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:35]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:38
Bosman arrest jammer genoeg
Vind ik leuk
darmianto +5274
zondag 18 juni 2017 om 14:57
Precies dat
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:39
Ho ho, werd ooit in de jeugd de nieuwe Patrick Kluivert genoemd! Net als Brutil Hose :P
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:41
Toppertjes haha
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:41
Mitchel donald .... Wie wil nou niet weten wat hij van de trainerswissel vind?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:47
Ik, en graag wil ik ook nog de mening horen van;
Ikedia, Suk, Lukoki, Gabrich, Lindenbergh, Santos en nog veel meer. Leuk man!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:52
Sikora, Machlas, Mido, Panteliç, Musampa, Oliseh, ........
Vind ik leuk
Balr.07 +299
zondag 18 juni 2017 om 15:00
M'n vader
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 15:03
Trabelsi, Boukhari, Van Halst, Theo Janssen, Sonck....
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 15:01
Wait a minute... Who are you??
Vind ik leuk
_AJAX_ +1113
zondag 18 juni 2017 om 15:03
Kan allemaal wel zijn, ik ga een filmpie kijken...
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 15:05
Houdoe!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:18
Euh wacht effe 'United': "houdoe" ?!?! Brabo? ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 16:22]
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 16:23
No man!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:24
Oké, alweer opgelucht
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 16:25
Hahaha :P
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 16:59
VP... "uitpakken met Riedewald " of bedoelen jullie met "DOOR pakken " met Riedewald!?

Maar ook dat is eenbeetje rare zin!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 17:00]
Vind ik leuk
Johan.l +2730
zondag 18 juni 2017 om 23:35
Ik moet zeggen Mitchell we hebben jou ook vreselijk gemist.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bosz-vertrek kan goed uitpakken bij Ajax: 'Voor hem niet zo slecht'