Oud-Ajacied staat open voor iets nieuws: 'Een stapje hogerop'

Oud-Ajacied staat open voor iets nieuws: 'Een stapje hogerop'

zondag 18 juni 2017 om 18:19

Mitchell Donald brengt in Servië regelmatig tijd door met Marko Pantelic. De twee kennen elkaar van hun periode bij Ajax, waar ze het zo nu en dan over hebben. Donald is nu speler van Rode Ster Belgrado.

"Ik heb een paar keer wat gedronken met Marko. Dat was erg gezellig. We haalden herinneringen op aan onze tijd bij Ajax.", zegt Donald tegen ELF Voetbal. "Hij heeft ook wat verteld over Belgrado en Rode Ster. Hij zei dat ik voor de beste en mooiste club in Servië heb gekozen. Het is niet zo dat hij als een gids met mij door de stad loopt, maar Marko heeft wel tips gegeven voor goede restaurants. Die zijn er genoeg hier. En als speler van Rode Ster hoef je lang niet altijd te betalen voor de maaltijden."

Donald geeft aan dat het niveau van de Servische competitie niet heel hoog is. Hij hoopt op een nieuwe club. "Dat is ook een reden dat ik deze zomer wel open sta voor iets nieuws. Je hebt Rode Ster en Partizan en daarna daalt het niveau. Voor de prijzen gaat het ook elk jaar tussen Rode Ster en Partizan."

"Ik heb wel de ambitie om een stapje hogerop te maken. Er speelt ook het een en ander, vanuit Europa en daarbuiten. Ik heb genoten van mijn tijd in Servië, maar een nieuw avontuur zou leuk zijn", aldus de middenvelder.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 18:24
Niks te schrijven vp? Dan maar over Ajax he......
Vind ik leuk
Ajax020 +122
zondag 18 juni 2017 om 18:26
Lees het dan niet man. Waar maak je je druk om zeg. Klik op een artikel waar geen Ajax in de titel staat.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:29
Dan kan ik er nog maar weinig lezen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:24
En zolang je blijft klikken en reageren op 'ajaxtopics' zal daar weinig verandering in komen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:48
zelfs niet dat stukje over olle? kut blauwvinger
Vind ik leuk
14forever +3319
zondag 18 juni 2017 om 22:33
Lekker met pensioen of maak vp lezen een deeltijd baantje.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:34
Pantelik was goud hahahaha of was het Pantelic :):)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:38
Heeft die Pantelic wel gespeeld dan? Ben geen Ajax-kenner, maar kan me niks voor de geest halen.... zullen een hoop herinneringen zijn!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:49
Over Pantelic niet? Ik ben ook echt geen Ajax volger/kenner maar kan me Marko Pantelic toch nog wel goed herinneren in de Eredivisie hoor. Heeft nog best een aantal goals gemaakt
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:51
Oke.... als jij het zegt! Speelde natuurlijk niet voor mijn club, maar heeft geen onuitwisbare indruk achtergelaten. Zal geen echte topper zijn geweest, lijkt me zo.... die weet ik meestal nog wel te onthouden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:16
Nee voor mijn club ook niet, maar kan me hem nog wel herinneren omdat hij een soort cultheld was. Een echte topper was het niet en volgens mij heeft hij er ook maar een jaartje gespeeld als ik het goed heb
Vind ik leuk
Teo Smith +7698
maandag 19 juni 2017 om 07:36
16 goals nog wel. Prima spits.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:35
Je zegt ik ben geen Ajax-kenner, maar toch heb je altijd een uitgesproken mening over Ajax. Raar toch.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:39
Nee joh.... jij hebt toch ook een mening over de politiek terwijl je er geen verstand van hebt?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 20:39]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:47
Waarop baseer jij dat ik geen verstand van politiek heb?
Maar laat maar, ik weet weer genoeg.

"Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was."
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 20:47]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:49
Lange tenen?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:04
Cult held Pantelich. altijd maar klappen
Vind ik leuk
Teo Smith +7698
maandag 19 juni 2017 om 07:36
Op naar bulgarije dus.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Oud-Ajacied staat open voor iets nieuws: 'Een stapje hogerop'