'De onderhandelingen vinden deze week plaats, Boëtius komt er zelf wel uit'

'De onderhandelingen vinden deze week plaats, Boëtius komt er zelf wel uit'

zondag 18 juni 2017 om 19:30

Jean-Paul Boëtius wordt al enige tijd aan Feyenoord gelinkt. Volgens Sinclair Bischop, Feyenoord-watcher namens RTV Rijnmond, is een terugkeer van de buitenspeler naar Rotterdam realistisch en heeft Boëtius zonder meer oren naar een dienstverband bij de landskampioen.

"Zowel Feyenoord als Boëtius hebben de intentie om een contract met elkaar aan te gaan. Alleen is er nog een derde partij en dat is zijn club FC Basel. De onderhandelingen tussen Feyenoord en Basel zullen deze week plaatsvinden en dan komt Boëtius er zelf wel met Feyenoord uit. Hij heeft aangegeven dolgraag terug te willen na een mislukt avontuur", geeft de journalist aan op de site van het Rotterdamse medium.

Boëtius vertrok in de zomer van 2015 uit Rotterdam en tekende een contract bij het Zwitserse Basel. Het afgelopen jaar werd de 23-jarige aanvaller verhuurd aan het Belgische KRC Genk, waar hij tot zeventien competitiewedstrijden kwam.  Genk lichtte de vastgelegde koopoptie niet. 

Poll

Is Boëtius een goede versterking voor Feyenoord?

(6915 stemmen)

Plaats een reactie

Bien +5961
zondag 18 juni 2017 om 19:41
Wat moet Feyenoord nou met hem?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:43
Noem dan andere haalbare spelers voor op linksvoor..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:42
HEEL goed gedaan van Geel, een jong en gretig talent die graag terug wil en nog beter kan worden onder Gio, en voor een normaal bedrag, nee niks mis mee.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:44
Leuke speler maar is hij een versterking of voor de breedte ik denk voor de breedte leuk maar geen basis lijkt mij..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:51
Ik weet niet hoor; mislukt bij basel en genk. Moet je daar je geld aan spenderen? Er zijn er niet veel die succelvol terugkeren bij hun club. Ja, inderdaad dirk en verder?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:05
zeker niet mislukt bij Genk, prima gedaan juist, maar die willen geen 2 mln EUR neerleggen. Bij Basel heeft hij inderdaad niet goed gedaan....dat zal zijn reden hebben. Ik denk dat hij het onder Gio prima zal doen, samen met spelers die hij al heel lang kent
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:14
Hij heeft in ieder geval niet voldoende gebracht om 2 mil te betalen. Dan kan je hem toch geen succes noemen. Twee miljoen is toch niet veel voor een speler die van toegevoegde waarde kan zijn.
Vind ik leuk
Sil Meijer +10379
zondag 18 juni 2017 om 20:19
Genk kan simpel weg geen 2 mil neerleggen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:46
Ik dacht dat het bij ons soms op een houtje bijten is....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:53
Hoe kom je daarbij? Ze hebben goed geld verdiend met de Europese campagne afgelopen seizoen, hebben voor 10 miljoen + Leon Bailey verkocht en draaien jaarlijks gewoon winst, die kunnen makkelijk 2 miljoen betalen.


Vind ik leuk
Sil Meijer +10379
zondag 18 juni 2017 om 20:54
Of willen dat niet betalen. Maar in ieder geval hun hebben nog nooit zo'n bedrag neer gelegd.
Vind ik leuk
14forever +5866
zondag 18 juni 2017 om 20:41
Dus is hij mislukt bij Genk, als een productieve winger geen 2miljoen waard is. Dan lijkt me dat de.club om een of andere reden niet overtuigd van je is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:19
Ik zou er niet meer dan 1 / 1,5 miljoen aan spenderen. Hij zelf mag blij zijn dat Feyenoord hem nog terug wil...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:48
Is het een speler die feyenoord kan gebruiken als hij 1 a 1,5 mil waard is?
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 20:52
Altijd.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:08
Oke
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:01
wilde koste eat koste weg en nu met hangende pootjes terug.
voor hoe lang ?
als die weer capsones krijgt wil die weer weg.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:07
Niks kapsones. Bij Feyenoord voelde hij niet het vertrouwen (tijdperk Rutte) en Martin v Geel wilde niet veel meer salaris gaan uitbetalen voor iemand die niet wekelijks aan spelen toekwam.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:05
Hij speelde helemaal niets meer klaar, en had geen enkel re ht om een salarisverhoging te eisen.
Wanneer hij het op het veld wél had laten zien, dan had hij die verhoging echt wel gekregen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:04
Blij dat hij terug komt. Beter optie imo dan Ola John. Is een prima buitenspeler voor de ED en misschien John alsnog halen en hem laten concurreren met JPB?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:18
als je niet de hoofdprijs hoeft te betalen een redelijke gok, heeft ook EL ervariing

en deed het niet onaardig voglens mij
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:19
Ik denk dat Elia en Boetius qua niveau niet heel veel verschil van elkaar verschillen, misschien is boetius wel beter, want Elia heeft ook heel veel slechte wedstrijden gespeeld waar hij er totaal niet aan te pas kwam. Goeie aankoop
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:26
Boëtius is toch geen CL materiaal.
Kom op Feyenoord jullie kunnen toch wel wat beters halen.
Vind ik leuk
13 +927
zondag 18 juni 2017 om 21:43
Meen me te herinneren, maar misschien weten andere Feyenoorders het hier beter, dat Boëtius indruk maakte in De Kuip tegen Sevilla.
Vind ik leuk
fr1963 +716
zondag 18 juni 2017 om 23:01
Welke ajax, psv of Feyenoord speler is dat wel dan?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:26
Is denk ik een redelijke versterking en is nog maar altijd 23 jaar.
Vind ik leuk
De Duif +100
zondag 18 juni 2017 om 20:40
Wordt een lachertje!!!
1 assist per 30 wedstrijden heeft totaal geen rendement! Mischien een gezellige vent in de kleedkamer, mohel ik wordt hij daar voor gehaald.
Vind ik leuk
fer65 +68
zondag 18 juni 2017 om 20:44
Een verijking voor de club en Feijenoord ,goed bergelijden dan komje een heel eind met deze jongen een goud aankoop met kleine diamantjes let op mijn woorden.
Vind ik leuk
fer65 +68
zondag 18 juni 2017 om 20:46
Guidettie er nog bij voor achter Jorgensen en je bent klaar voor de champions leage zo niet ,europa leage.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:23
Heeft 1 seizoen bij Feyenoord goed gespeeld.Het seizoen daarna was dramatisch en vertrok naar Basel en heeft ook daar niets gepresenteerd.Als je naar dat goede seizoen kijkt is het duidelijk dat hij echt wel kan voetballen.Hij is nu nog maar 23 jaar.Misschien onder Gio gaat ie weer vlammen.
Vind ik leuk
joedelie +1383
zondag 18 juni 2017 om 22:54
Geen versterking voor de Eredivisie.. Wel een behoorlijke versterking voor een club als feyenoord :p
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:11
Ik zeg het nu al...slechte beslissing....let maar op
Vind ik leuk
michelhx +1859
maandag 19 juni 2017 om 11:46
Dus hij heeft het bij Genk niet gered, bij Basel ook niet en dat moet dan de nieuwe aanwinst voor Feyenoord worden die het wel even gaat laten zien in de Champions League? Leuk al die sentimenten dat het een ex-speler is van Feyenoord die graag terug wil, maar sec gekeken naar zijn prestaties van het laatste anderhalf jaar is er toch niets te bedenken dat zijn terugkeer zou rechtvaardigen? Of mis ik iets?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'De onderhandelingen vinden deze week plaats, Boëtius komt er zelf wel uit'