Roda neemt afscheid van back: Was een eer voor deze club te mogen spelen

Roda neemt afscheid van back: "Was een eer voor deze club te mogen spelen"

zondag 18 juni 2017 om 19:56

Martin Milec speelt komend seizoen niet meer bij Roda JC. De Sloveen werd het afgelopen anderhalf jaar gehuurd van Standard Luik en keert nu definitief terug naar die club. De rechtsback sluit een zomerse transfer niet uit, maar zijn toekomst ligt in ieder geval niet in Zuid-Limburg.

"Nee, ik zal komend seizoen niet meer voor Roda JC spelen", zo laat Milec weten aan Roda Tweets. "Voor nu ga ik terug naar Luik, maar een transfer naar een andere club zou ook zomaar kunnen." De huurling speelde 41 wedstrijden voor Roda JC, en gaf daarin één assist.

In de laatste twee wedstrijden van het seizoen, tegen MVV, werd Milec gepasseerd ten koste van Henk Dijkhuizen. De 25-jarige verdediger kijkt met genoegen terug op zijn avontuur in Kerkrade. "Ik wil alle fans, stafleden en iedereen bij de club hartelijk bedanken. Het was voor mij een eer om voor deze club te mogen spelen. Ik zal dit niet meer zo snel vergeten."

Plaats een reactie

rjc71 +599
zondag 18 juni 2017 om 20:06
begon heel sterk.. maar zwakte daarna steeds meer af..
daar hoeven we niet rouwig om te zijn..
voor hem zijn er tig betere..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:42
als je geen fatsoenlijk systeem speelt kun je op de back neerzetten wie je wilt. onze vleugelspelers werden gebruikt als middenvelders. ik mag zwaar hopen dat ze dijkhuizen voor op de bank willen hebben, iedereen is alweer vergeten waarvoor milec eigenlijk gehaald was. jammer dat hij weg is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:43
Desalnietemin gaf deze jongen zich altijd 110 procent, kunnen veel van onze jongens niet zeggen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:08
''Ik zal dit niet meer zo snel vergeten." Iedereen jou wel..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:25
Verdedigend was hij gewoon zwak. Eerder n rechtshalf dan rechtsback.

Al zal ik zijn eerste wedstrijd, thuis tegen ajax niet snel vergeten, en dat zegt toch wel wat... Speelde toen younes compleet van de mat af, en werd ook al na n uurtje gewisseld. Jammer dat hij dat niveau van z'n eerste wedstrijd nooit meer heeft kunnen laten zien hahaha...

Toch bedankt voor je bewezen diensten Martin, het ga je goed!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:45
Heel erg jammer. Ondanks dat hij zijn niveau niet altijd heeft gehaald, was het toch een hardwerkende verdediger die vaak nuttig is gebleken.
Succes met je nieuwe uitdaging Martin, hopelijk vind je een club waar minder chaos heerst :)
Vind ik leuk
Rodapaus +1008
maandag 19 juni 2017 om 11:18
Jammer, niet echt de beste speler maar aanvallend zeker niet verkeerd. Helaas verdedigend nog wel een steekje laten vallen. Maar toch altijd inzet, en zo'n oostblok hoofd. Ik kan dat wel waarderen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Roda neemt afscheid van back: "Was een eer voor deze club te mogen spelen"