'Sánchez maakt bizarre salariswensen duidelijk: 25 miljoen per jaar'

'Sánchez maakt bizarre salariswensen duidelijk: 25 miljoen per jaar'

zondag 18 juni 2017 om 20:40

Bayern München denkt dat Alexis Sánchez weinig oren heeft naar een overstap naar de Duitsers. De Chileen heeft aan Bayern kenbaar gemaakt een kleine 25 miljoen euro per jaar te willen verdienen. Dat komt neer op een weeksalaris van zo'n 478.000 euro.

Het vermoeden is dat Sánchez eigenlijk zinspeelt op een overgang naar het eveneens geïnteresseerde Manchester City, meldt The Daily Mirror. Arsenal vraagt ruim 57 miljoen voor de aanvaller, die nog één jaar onder contract staat bij The Gunners. Arsenal wil de sterspeler liever niet verkopen aan een directe rivaal. 

Bayern-preses Karl-Heinz Rummenigge gaf vorig jaar aan dat Bayern niet zulke gigantische salarissen als bijvoorbeeld Paris Saint-Germain en Man City betaalt. Door de huidige salariseisen van de Chileen lijkt een overstap naar de Bundesliga sowieso kansloos. 

Sanchez kwam in de zomer van 2014 over van FC Barcelona en speelt inmiddels drie seizoenen in het shirt van Arsenal. Afgelopen seizoen maakte hij in 36 competitiewedstrijden 24 doelpunten. Ondanks de goals van de aanvaller greep Arsenal naast een ticket voor de Champions League. Het team van Arsène Wenger is zodoende voor het eerst in twintig jaar niet van de partij in het miljoenenbal.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 20:46
Wat een gekte....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:47
volgens mij heeft die wat veel ballen gekopt........
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:48
Een mafkees is het.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:50
Die is echt gek zeg, goeie speler maar is hij van een keukentrapje gevallen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:43
Goede speler maar geen wereldspeler en een paar vervelende trekjes (maar daar is hij niet de enige in haha)...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:44
Vind hem wel bij de tien besten horen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:02
Mss net bij de 10 beste aanvallers.... vooruit dan ;0)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:04
Hahaha helemaal top!
Vind ik leuk
Vaag +1576
zondag 18 juni 2017 om 20:50
Met dergelijke eisen kan die beter naar China gaan.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:50
Het kan iedereen overkomen dat hij onzin vertelt; het wordt pas belachelijk als hij dat plechtig doet.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:52
Ik wil 5 ton per week verdienen, punt uit....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 00:23
Doe je het niet voor 4,9 ton per week?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:06
Ff een weekje over nadenken, de kinderen willen af en toe ook een ijsje kopen
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:17
Hahaha, je moet trouwens ook denken aan de inflatie xD
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:53
Zie hem liever naar Bayern gaan dan City..
Vind ik leuk
SLAYUR +67
zondag 18 juni 2017 om 21:07
Leipo
Vind ik leuk
Streaker +2243
zondag 18 juni 2017 om 21:10
Prima statement om de Duitsers te laten afdruipen.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 21:29
Dit gaat hij in Engeland ook niet verdienen toch? Volgens mij verdient Augero 240000 per week en is daar best betaalde speler.
Vind ik leuk
Streaker +2243
zondag 18 juni 2017 om 22:47
Ik heb werkelijk geen idee wat City hem wil bieden. Maar ik kan me niet voorstellen dat Arsenal hem naar een directe concurrent laat gaan. Het zou me heel erg verbazen.. hij is tenslotte de beste speler van het team. Arsenal moet met een goed plan komen om hem te overtuigen. Dat zal vooral zijn door topspelers te halen. Om te beginnen met Auba of Lacazette.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 22:50
Ja Arsenal moet flink aan de bak! Word ook wel een keer tijd dat er grote namen gaan komen. Auba of Lacazette is al een prima versterking. Maar ook op het middenveld en in de verdediging moet er versterking komen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:15
In india kan ie wél 25m verdienen!
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 21:29
Dat gaat hij niet verdienen bij City denk ik.
Vind ik leuk
14forever +5946
zondag 18 juni 2017 om 21:45
Leuke speler hoor, maar voor dat salaris krijg je 3 spelers van dat niveau.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:02
Hoezo zou manchester city Sanchèz willen hebben? Hebben Aguero en Gabriel Jesus al
Vind ik leuk
Cfc +775
zondag 18 juni 2017 om 23:07
Ik zou zeggen pak een enkele reis china
Vind ik leuk
Leffe +254
maandag 19 juni 2017 om 00:37
Let op!!.Chili gaat de finale spelen volgend jaar in Rusland tijdens het WK.,,ongeacht waar Sánchez speelt, bikkels zijn het, waarde voor iedere ploeg.
Vind ik leuk
RedNas +1682
maandag 19 juni 2017 om 11:24
En niemand die commentaar geeft op de zaakwaarnemer?? Oh wacht
Fernando Felicevich.. geen Raiola. Dat kunnen de meeste 'kenners' hier niet verwerken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Sánchez maakt bizarre salariswensen duidelijk: 25 miljoen per jaar'