'Aanbiedingen uit Nederland en België, maar uiteindelijk toch voor Israël gekozen'

'Aanbiedingen uit Nederland en België, maar uiteindelijk toch voor Israël gekozen'

zondag 18 juni 2017 om 21:05

Nigel Hasselbaink is blij met zijn transfer naar het Israëlische Ironi Kiryat Shmona. De Excelsior-aanvaller tekende onlangs voor drie jaar in Israël. De aanvaller geeft aan dat het een weloverwogen keuze was.

"Ze hebben me benaderd via mijn zaakwaarnemer en we hebben een paar gesprekken gehad. We zijn daar geweest en ik vond het top. Ik heb een goede aanbieding gehad en het ging best wel snel uiteindelijk", zegt Hasselbaink tegen FOX Sports.

De dribbelaar geeft eerlijk toe dat die goede aanbieding een van de redenen was om te tekenen. "Het speelt zeker ook wel mee. Het was een goede aanbieding waar ik in principe geen nee tegen kon zeggen. Het is een club die voor de prijzen speelt en afgelopen jaar de beker heeft gewonnen, dus sportief is het ook goed."

Hasselbaink had meerdere aanbiedingen op zak. "Ik heb gezegd: ik ga op vakantie en daarna gaan we alles bekijken. Ik had aanbiedingen uit Nederland en België, maar heb uiteindelijk toch voor Israël gekozen. Ik ben benieuwd hoe het niveau daar is. Voor zover ik weet is alles top daar."

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 21:08
Echt een domme keuze..
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:57
Valt te bezien.... ik had hem graag naar Feyenoord zien komen als "projectje" voor Van Gastel en Wouters. Iets zegt me dat deze jongen nog veel meer kan dan we afgelopen seizoen hebben kunnen zien.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:51
Denk dat er nog weinig rek in zit op zn 26e. Op dit moment vind ik het meer een rennertje wat we niet echt nodig hebben bij Feyenoord. Kun je dat geld beter bewaren en bijleggen voor bijv. Boëtius.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:27
Prima stap, Hasselbaink zal niet snel in de BL of PL spelen of bij een grote Nederlandse club.

In Israël wordt steeds meer geinvesteerd in het voetbal. In de hoogste afdeling heeft haast iedere ploeg een nieuw stadion of is deze aan het bouwen. Goed klimaat daar, redelijk modern. Wel grenst het land asn Syrië en blijft het Palestijns Israëlisch conflict op de achtergrond spelen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:54
Altijd feest in de Gaza strook ;)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:29
Nou eh, sjaloom dan maar.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 21:33
Financieel wel een slimme zet.
Vind ik leuk
< Niels > +13182
zondag 18 juni 2017 om 21:39
Niet iedereen zal het met mij eens zijn maar het is een prachtig land. Ik ben er 4 jaar geleden geweest :) Super modern land en geweldig uitgaan kan je daar!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 21:42]
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 21:45
Door de media schrikt het waarschijnlijk voor veel mensen af. Ben er nog nooit geweest maar het lijkt me wel wat.
Vind ik leuk
< Niels > +13182
zondag 18 juni 2017 om 21:50
Moet je echt een keer naar toe gaan, prachtig land. Mensen daar zijn vriendelijk :)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:13
Tot er iemand aan een touwtje trekt.
Vind ik leuk
< Niels > +13182
zondag 18 juni 2017 om 22:19
Kan overal gebeuren is het niet Spaanse boer?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:25
Dat land is alleen populair omdat er een paar duizend jaar geleden van die sekteleiders rondliepen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:38
Iets met 'koude kermis'
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Aanbiedingen uit Nederland en België, maar uiteindelijk toch voor Israël gekozen'