Koeman kijkt rond in Nederland: 'Het zou heel vreemd zijn als ze 'm halen'

Koeman kijkt rond in Nederland: 'Het zou heel vreemd zijn als ze 'm halen'

zondag 18 juni 2017 om 22:20

Het zou 'heel vreemd' zijn wanneer Everton inderdaad een serieus bod gaat doen op Nicolai Jörgensen. Dat zegt Sinclair Bischop, sportverslaggever van RTV Rijnmond. Feyenoord-ster Jörgensen werd zondag door Deense media gelinkt aan een transfer naar de club van manager Ronald Koeman. 

The Toffees zouden Jörgensen op het oog hebben als vervanger van Romelu Lukaku. Er wordt gesproken over een bedrag van twintig miljoen euro. "Dat hij op de radar staat, is logisch. Everton gaat Lukaku verliezen en lijkt het me dat ze wel een spits halen die er meteen staat."

"Opmerkelijk is wel dat zowel Ronald als Erwin Koeman nog geen twee maanden geleden aangaf dat ze het een goede spits vinden, maar niet voor de eerste negen ploegen in Engeland", vervolgt Bischop.

"Ze werden achtste en ze willen hogerop, dus het zou heel vreemd zijn als ze hem nu binnenhalen. Als ze een spits al Lukaku laten gaan, dan denk ik dat ze voor een spits van een ander kaliber gaan."

Lees ook: 'Koeman meldt zich met 20 miljoen bij Feyenoord; ook Dolberg in beeld bij Everton'

Poll

Is Jörgensen goed genoeg voor Everton?

(1386 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 22:27
Ik denk zelf dat hij niet goed genoeg is voor Everton. Verder een goeie speler en een topper in de ED.
Vind ik leuk
Moa +55
zondag 18 juni 2017 om 22:55
Ik hoop dat ze dat bij Everton ook denken. Aan de andere kant, als Klaassen bij Everton kan spelen kan Jörgensen dat ook. Everton heeft buiten Lukaku in ieder geval geen betere aanvallers dan Jörgensen, en een speler beter dan Lukaku halen zal lastig worden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:37
Een spits is toch net ff wat anders dan een middenvelder... Die wordt veel sneller afgerekend als hij niet binnen een paar wedstrijden scoort of beslissend is.
Lastig te zeggen of Everton te hoog gegrepen is, maar van Lukaku naar Jorgensen lijkt me niet een stap voorwaarts
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:03
mee eens dat een spits wordt afgerekend op scoren. maar een middenvelder die steeds bal kwijtraakt en verder onzichtbaar die komt op de tribune terecht.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:47
Dat ben ik helemaal met je eens. Al zal ook deze jongen het uiterste uit zijn loopbaan willen halen en zeker nog eens stevig zijn zakken willen gaan vullen. En gelijk heeft ie....

Afwachten wat er gaat gebeuren. Het is fifty-fifty, maar of het Everton gaat worden die dan gaat betalen is nog maar de vraag.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:57]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:55
Laat ze maar een zak geld komen brengen, geld zat in Engeland.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:58
Dat zal sowieso moeten.... zijn contract loopt nog wel ff en hij verdient een maximaal salaris bij Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:00
Daarom moeten ze met minimaal 20 miljoen aankloppen vind je niet?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:02
Ik zou niet raar staan te kijken als hij voor dat bedrag vertrekt. En dat zou voor Feyenoord ook niet heel erg zijn.

Maar ik zie nog steeds liever Karsdorp vertrekken voor 15 a18 miljoen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:09
Mocht je beide verkopen dan heb je wel een leuk zak geld. Voor Karsdorp al een vervanger die klaar staat, dus alleen een nieuwe spits halen. Wel de lastigste positie maar jullie vinden toch altijd weer wat leuks.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:43
Van Persie....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:46
Lekker bij Feyenoord laten, ik zie ook liever Karsdorp vertrekken. Dat kunnen we veel makkelijker opvangen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:45
Al is hij wel goed genoeg, hij gaat niet weg!

#BlijfVanOnzeTopscorer
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 22:27
Is een puur verzinsel, dat kon je gelijk al weten, als je het bedrag leest wat ze.zouden bieden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:30
Kranten schrijven wel vaker onzin. Nicolai Jørgensen 20 miljoen, de grap van de dag. 10 tot 12 miljoen en Feyenoord mag zijn handjes dichtknijpen. Heeft ook absoluut niks te zoeken bij Everton, misschien iets voor swansea city, meer ook niet!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 22:31]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:34
Ligt nog 4 jaar vast in Rotterdam. Voor 10-12M zeggen ze nee.. 20+ kunnen ze niet weigeren.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:40
Wat jij zegt is pas echt grappig!! Met grap van de dag!!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 22:41]
Vind ik leuk
T&T +2740
zondag 18 juni 2017 om 22:46
Whahahaha...wat een onzin.
We hebben hem allemaal zien spelen., Dus verder uitleg is overbodig.
Vind ik leuk
United +24226
zondag 18 juni 2017 om 23:26
Dat zagen we bij Vincent Janssen ook.
Vind ik leuk
T&T +2740
zondag 18 juni 2017 om 23:32
Touché... Maar bij Jansen had ik en velen met mij , mijn bedenkingen.
Vind ik leuk
United +24226
zondag 18 juni 2017 om 23:34
Klopt! Het is lastig te zeggen over Jorgensen. Als hij gaat dan gun je hem ook succes. Je kan er te weinig over zeggen. Als je hem daar niet hebt zien spelen nog...
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 23:35]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:27
en zo blijkt, . . nog steeds terechte bedenkingen ! of had ie al iets gepresteerd, buiten een incidenteel suc-zesje ?
Vind ik leuk
T&T +2740
maandag 19 juni 2017 om 11:32
Nee...en daarom was het vreemd dat men ZOVEEL geld voor hem heeft neergelegd.
De voetbal wereld is gek geworden!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:52
Beter
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:48
Je hebt er kijk op.....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:42
Klopt!

Zoals ik vorige week ook al melde dat Karsdorp niet meer gaat opleveren dan 12 - 15 miljoen daar waar de Feyenoorders geloof hadden op minimaal 20 miljoen. Ik krijg dus WEER gelijk!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:00
Sommige Feyenoorders. De meesten niet. Je hebt dus deels gelijk, maar als je kijkt tov wie dan kun je je afvragen of je daar zo fier op moet zijn.
Vind ik leuk
T&T +2740
maandag 19 juni 2017 om 17:20
En dan gaan we nog ff voorbij aan het feit dat hij wel erg voorbarig zijn gelijk opeist.
Zover ik weet is er nog niets rond.
Dus dat hij nu zijn gelijk opeist , slaat als een 'lul van een mier' ....op een drumstel.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:53
Ach... de onwetenden....
Vind ik leuk
stollie38 +9170
zondag 18 juni 2017 om 22:36
In de Eredivisie kun je makkelijk topscorer worden,maar zodra je naar Engeland gaat is de glans er af. Bv Bony hoor je ook niks meer van bij Swansea goed gespeeld maar na City niks meer of Janssen en Pelle.
Vind ik leuk
stranger +2544
zondag 18 juni 2017 om 22:42
Pelle speelt in China
Vind ik leuk
stollie38 +9170
zondag 18 juni 2017 om 22:45
Weet ik voor het salaris. ;-)
Vind ik leuk
stranger +2544
zondag 18 juni 2017 om 22:47
Oke maar wie zou dat niet doen met zo'n modaal salaris van een miljoen of 2 en al op 30 jarige leeftijd;-)

Maar ik dacht dat je het niet wist omdat je aangaf dat je niets meer van hem hoorde in Engeland;-)
Vind ik leuk
T&T +2740
zondag 18 juni 2017 om 22:50
Ja maar in Engeland waren ze wel tevreden met pélle.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:30
Speelde ook gewoon goed in Engeland.
Hij werd niet voor niets geselecteerd voor het Italiaans elftal.
Vind ik leuk
T&T +2740
zondag 18 juni 2017 om 23:33
Klopt helemaal... Pélle heeft het gewoon goed gedaan in Engeland.

En volgens mij heeft hij ook bij het Italiaans eftal zijn doelpuntje meegepikt.
Toch?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 23:40]
Vind ik leuk
T&T +2740
zondag 18 juni 2017 om 22:49
Bony kan er ook niets aandoen dat verkeerd gebruikt wordt bij city en daar is het zoiezo moeilijk met die belachelijk grote selectie. van Jansen hadden we niets anders verwacht.
En Pélle speelde goed en is nu naar China verkast.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 23:04]
Vind ik leuk
mcmodd +2232
zondag 18 juni 2017 om 22:45
Ik denk dat er toch iets van waar is, de manier dat het binnenkomt, via Deense media, is in principe de 'omwegtheorie'. Wqcht eens een week en kijk dan nog eens hoe het ervoor staat en overweeg: Feyenoord wil nog een paar spelers halen en kunnen dat geld wel gebruiken, ze halen een goedkopere spits en Amrabat en misschien nog een of twee spelers. Anderzijds heeft Everton het gemis van Lukaku op te vangen, dat zal ook niet zomaar gaan als je ziet wat er al aan handel de deur binnenkwam. Ik hoop dat het allemaal niet waar zal blijken, Feyenoord moet minimaal nog een jaar doorgroeien op de weg die is ingeslagen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:46
te ligt voor de PL. is veel fysieker, denk niet dat hij dat aan kan.

zou bij Feyenoord blijven als ik hem was. maar ja als het grote geldl lonkt
Vind ik leuk
jari_ +309
zondag 18 juni 2017 om 22:47
Logisch dat Jörgensen op een lijsje staat, maar als dit écht bij Everton het geval is zou ik verbaasd zijn. Everton zal geen nieuwe Lukaku meteen terugvinden, maar iets direct onder in die laag zullen ze toch iets moeten kunnen vinden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:50
Feyenoord moet nu echt door selecteren. De kwaliteit van de spelers 7 t/m 11 die nu in de basis staam, moet kwaliteit zijn die op de bank te vinden is, en niet op het veld.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 22:53]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:08
vertel wie zijn die 7 tot 11
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:52
Dit is natuurlijk een waardeloze vervanger van Lukaku.
Niet omdat hij een waardeloze speler is (dus niet direct in de vlekken schieten Rotterdamse vrienden), maar omdat hij in niks lijkt op Lukaku. Lang niet zo'n powerhouse. Niet het atletische van Lukaku op de Lukaku manier. Pelle in zijn tijd te Engeland: dat was nog iets te vergelijken. Maar Jorgensen niet.

Ik vraag me sowieso echt af of dit wat zou zijn voor de PL.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:56
Dan kun je Dolberg wel helemaal vergeten in de PL. Dat is een dwerg vergeleken met Lukaku en Jorgensen. En een powerhouse is Dolberg al evenmin.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 22:57]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:18
Dolberg heeft op dit moment idd niks te zoeken in de PL.
Maar het gaat hier toch om Jorgensen in dit topic?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:10
denk dat jorgensen voetballend vaardiger is dan lukaku en dat een
elftal meer heeft aan een jorgensen als je aan voetballen wil toekomen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:18
Voetballend vaardiger?
Kijk je überhaupt wel is naar Lukaku?
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:43
Bedoel niet dat hij beter is maar over de grond is hij denk beter aangelegd als lukaku.
Zijn fysiek is zijn grote pluspunt en zijn scorend vermogen maar laat andere om hem heen niet beter spelen.
Vind ik leuk
fr1963 +467
zondag 18 juni 2017 om 22:56
Is top voor de eredivisie. Zal geen potten breken in de Premier League. Lekker in Rotterdam blijven. Voor 20-25 mag hij wel vertrekken, daarmee moet v Geel wel slim kunnen winkelen zoals afgelopen 2 seizoenen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:58
Dolletjesberg is eerder een Powermouse.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:46
Weet het niet hoor. Jorgensen kwam wel snel in het spel. Deed vanaf het begin mee.
Wie weet welke spits dat ook kan, of wil je nu iemand een kans geven die nooit heeft samengewerkt met de rest.
Is lastig, is veel geld uiteraard, maar ik zou als Feyenoord zijnde nog 1 jaar wachten.

Edit: En er is werk aan de winkel, CL en misschien EL daarna, dan heb je wel dubbele bezetting nodig. Hij net RvP zou al een heel goede basis zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 23:47]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:03
Wie is Sinclair Bischop?
Vind ik leuk
T&T +2740
zondag 18 juni 2017 om 23:28
Das die sport presentator van Rotterdam Rijnmond.
Vind ik leuk
United +24226
zondag 18 juni 2017 om 23:31
Sportverslaggever RTV Rijnmond..
Vind ik leuk
United +24226
zondag 18 juni 2017 om 23:16
Het is lastig te zeggen of hij het daar zou redden. Topscorer in de Eredivisie bied geen garantie.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:56
Heb ik er toch al die tijd naast gezeten !
Vind ik leuk
United +24226
zondag 18 juni 2017 om 23:57
Wat bedoel je?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 00:01
Dus het is geen garantie ?
Vind ik leuk
United +24226
maandag 19 juni 2017 om 00:01
Jawel man! Topscorer Eredivisie en je bent de man in Engeland!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 00:04
Ha ha, je trapt er niet in....wijselijk, ik probeer het een andere keer wel weer !
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:47
nog minstens een jaar blijven !! eerst nog ff aanzien of hij dit kunstje volgend jaar weer aankan. lijkt mij wel, 't is wat mij betreft een kanjer. maar engeland, . . . ik weet het zo net niet ? financieel een grote verbetering, maar sportief, een achteruitgang !! dus nog een jaartje scoren in rotterdam en dan komt er echt wel een wezenlijke topploeg.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:56
Koeman kan spelers beter maken, zie Pelle, die hij bij Feyenoord een nieuw leven bezorgde in alle opzichten, van kneus tot voetballer van het jaar !
Vind ik leuk
Leffe +31
maandag 19 juni 2017 om 00:25
Koemans plafond is ook Everton.,, laat hij dat goed beseffen.(PSV.,,toen kwam de trein.,,).Laat hem niet Nicolai halen want dat is ook zijn plafond.Laat hem Bas dost maar halen, die is nu wel gehard daar in Portugal en past wel bij de stijl van Everton.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 06:50
Dat heet nu voort schrijnend inzicht. 5 jaar geleden vond ik Nelom ook goed maar nu is hij echt niet meer geschikt voor de bovenste 12 in Nederland .
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:02
Niet te hopen, heeft van Hanegem nog een advies voor een nieuwe spits, Costa ofzo?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:43
Afblijven!!!!!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:47
Wat denken ze wel niet ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:25
Inderdaad we houden geen uitverkoop hier! :)

Wel een hoop nieuws ineens Amrabat, V. Persie, Boëtius misschien Haps. :D
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:26
Van Rhijn.....

Het gaat nu beginnen bij Feyenoord.....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:33
Ik heb liever Kenny Tété :)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:35
Ja ik ook! Verwacht ook niet dat van Rhijn serieus is......
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:38
Laat ik het zo zeggen, ik hoop van niet.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:41
;)

Er worden nu zoveel spelers genoemd maar nog niemand heeft officieel getekend.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:48
Daar heb je ook weer gelijk in maar waar rook is, is meestal ook vuur. ;)
Vind ik leuk
T&T +2740
maandag 19 juni 2017 om 18:09
En dat zeg je nog heel voorzichtig!

Ik hoorde laatst geks als snijder bij Feyenoord.
Das een belediging voor zowel de Feyenoorders als voor de Ajacieden.
Tenminste...zo denk ik erover.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 18:14]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:12
Met Nieuwkoop(bedoel ik natuurlijk gooide ze even door elkaar) hebben er een die minstens zo goed is. Ik had er whttps://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/746585/vp-voetbalkantine-feyenoord-heeft-larsson-niet-nodig-amrabat-en-haps-wel-.html#einig problemen mee gehad om (voor 3 miljoen) weer een Vermeer'tje uit te halen met Tété maar Van Rhijn, nee dankje!
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 18:13]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Koeman kijkt rond in Nederland: 'Het zou heel vreemd zijn als ze 'm halen'