'Opgeleefde Balotelli bewijst zichzelf: groot contractnieuws op komst'

'Opgeleefde Balotelli bewijst zichzelf: groot contractnieuws op komst'

zondag 18 juni 2017 om 23:30

OGC Nice hoopt binnen enkele dagen met groot nieuws te komen. Mario Balotelli gaat waarschijnlijk een nieuw contract signeren bij de Ligue 1-club. Dat meldt L'Equipe zondag. 

Een jaar geleden zette Super Mario zijn handtekening onder een éénjarige verbintenis bij de ploeg uit Zuid-Frankrijk. Zijn debuutjaar in de Franse competitie verliep uitstekend: 28 officiële duels, 17 doelpunten en een prima derde plek op de ranglijst. 

Nice ging er aanvankelijk volledig vanuit dat Balotelli zijn verblijf bij de club zou beperken tot één seizoen. Onder meer Zenit Sint-Petersburg, Borussia Dortmund en diverse teams uit Italië werden gelinkt aan het enfant terrible. 

Nu lijkt het er dus op dat Balotelli (26) met Nice de Champions League in gaat. Met de opbrengst van de gewilde middenvelder Jean-Mickaël Seri kan Nice een nieuw contract van de aanvaller financieren.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 23:44
Leuk clubje dat Nice, ben benieuwd wat die gaan doen in de CL.
Vind ik leuk
14forever +6858
maandag 19 juni 2017 om 00:38
Niet veel, hebben gewoon een uitschieter gehad dit seizoen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:46
Leuk en goed voor beide partijen, goeie gozer die Mario en bovendien erg grappig. Het mooie is dat hij van niemand wat aantrekt, daardoor haalt hij niet de top maar hij vind het allemaal best.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 23:46]
Vind ik leuk
Leffe +970
maandag 19 juni 2017 om 00:11
Kan Nice Ajax loten, of kan dat niet!!.,,
Vind ik leuk
14forever +6858
maandag 19 juni 2017 om 00:40
Waarschijnlijk wel , ajax als geplaatste club en nice niet. Sturen we gelijk Balotelli naar de EL
Vind ik leuk
Leffe +970
maandag 19 juni 2017 om 00:48
Dacht eerder andersom.,,Balotelli naar de CL.
Vind ik leuk
14forever +6858
maandag 19 juni 2017 om 00:50
Zal niet gebeuren.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:19
Arogant
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:41
Amsterdamse bluf wza wzdb
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 02:14
Nice is al jaren mijn favoriete club en ik ben blij dat eindelijk het potentieel van die vereniging eruit komt. Jaren geleden hadden ze een geweldige lichting eigen talenten waarvan alleen Jordan Amavi en huidige keeper Yoann Cardinale het gered hebben. Uiteindelijk blijkt het succes te zitten in het durven geven van kansen aan ogenschijnlijk uitgerangeerde vedettes als Balotelli, Germain en Ben Arfa. Hopelijk kunnen ze de lijn doortrekken en spelen ze volgend jaar het hoofdtoernooi. Veel hangt af van wie er vertrekken daar. Ik hoop dat Seri blijft, want zijn vetrek zou echt een aderlating zijn...
Vind ik leuk
Cfc +900
maandag 19 juni 2017 om 02:43
Geweldige voetballer als hij er zin in heeft en een mooi karakter. Ik herinner mij nog die wedstrijd met Milan tegen Ajax, waarbij Milan aan een 0-0 genoeg had om door te gaan en hij in zijn eentje de hele verdediging van Ajax 90 minuten lang frustreerde
Vind ik leuk
Mauritz +366
maandag 19 juni 2017 om 07:03
Ja inderdaad mooie wedstrijd, kansloos ajax.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Opgeleefde Balotelli bewijst zichzelf: groot contractnieuws op komst'