'Feyenoord droomt van Van Persie-rentree; flinke hobbels op de weg'

'Feyenoord droomt van Van Persie-rentree; flinke hobbels op de weg'

maandag 19 juni 2017 om 07:09

Feyenoord ziet een sensationele terugkeer van Robin van Persie helemaal zitten. Het is echter de vraag of de spits deze zomer Fenerbahçe gaat verlaten voor een rentree op Rotterdam-Zuid.

Volgens De Telegraaf is de transfer van Van Persie complexer dan die van alle andere doelwitten van de landskampioen. Het is de vraag of Fenerbahçe de spits laat vertrekken, ook omdat de nieuwe trainer, Aykut Kocaman, zich nog niet heeft uitgelaten over de toekomst van de aanvaller.

Er ontstaat voor Feyenoord alleen een opening als Fenerbahçe wordt gedwongen het mes in de salarishuishouding te zetten. De Rotterdammers kunnen het miljoenensalaris van Van Persie bij lange na niet ophoesten, waardoor hij zelf flink wat water bij de wijn zal moeten doen. Volgens De Telegraaf is een transfer naar Rotterdam op dit moment niet aan de orde en praten de clubs niet. De clubleiding van Feyenoord hoopt echter wel dat het van een terugkeer gaat komen. Van Persie kan na het afscheid van Dirk Kuyt dé blikvanger worden.

Poll

Van Persie is een aanwinst voor de Eredivisie

(1938 stemmen)

Plaats een reactie

Bossie020 +1495
maandag 19 juni 2017 om 07:18
Belooft van Persie niet al jaren om zijn laatste jaren bij Excelsior te slijten?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:20
Dat kan na Feyenoord nog wel ;)
Vind ik leuk
DubRtd +13712
maandag 19 juni 2017 om 08:54
Heeft het inderdaad over Excelsior als het gaat om "zijn" club.
Maar ja.... Als hij nog een jaar of 3 in Nederland zou willen ballen kan ik me lastig voorstellen dat ie dat dan 24x per seizoen op een plastic matje wil doen

En oh.... 15% wat hier komt moet zich na laten kijken. Die zijn bevangen door de hitte.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 08:55]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:56
Van Persie wil niet op het droge, ongesproeide ku(ns)tgras van Woudestein spelen; ik heb trouwens gehoord dat Feyenoord daarvoor komend seizoen een speciaal zaalvoetbalteam aan het samenstellen is.
Vind ik leuk
Teo Smith +12551
maandag 19 juni 2017 om 07:20
Het is graag of niet. Als het om de doekoes gaat lekker daar blijven.
Vind ik leuk
Pino61 +8395
maandag 19 juni 2017 om 08:03
Die van Persie gaat op zeker voor het geld en Feyenoord moet hem echt niet willen. Is een middelmatige speler geworden.
Excelsior niveau, afblijven.
Vind ik leuk
T&T +9952
maandag 19 juni 2017 om 08:10
Ik ben het steeds niet eens met deze"vogel"..!
;-)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:03
Tis een vreemde.... die vogel....
Vind ik leuk
T&T +9952
maandag 19 juni 2017 om 11:14
Ja...men vindt mij hier soms eenbeetje grof..dus ik heb bewust dat 'vreemde" niet bij geschreven.
Maar inderdaad.
It's only love @PINO!
;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:18]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:18
Ach ja.... hoor ik ook wel eens. Maar meestal zijn de teksten van die 'reaguurders' van een dergelijk lniveau dat je hun geloofwaardigheid gerust in twijfel mag trekken..... of hun initiële teksten zelfs mag interpreteren als lichtgeraakt.
Vind ik leuk
T&T +9952
maandag 19 juni 2017 om 11:23
Dat heb je heel goed gezien Barry... De zogenaamde " tolerante" mensen ,zijn vaak zo schijnheilig als de pest.
Met heel wat Ellebogen werk​.
;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:23]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:28
En als je niet oppast dan gaat een "rat" naar de redactie mailen om je een oor aan te naaien.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6182
maandag 19 juni 2017 om 08:13
Ja op internationaal niveau, bij Feyenoord schiet hij er waarschijnlijk lachend 25 in.
Vind ik leuk
darmianto +6681
maandag 19 juni 2017 om 08:58
Zou kunnen maar ook hij wordt er zeker niet jonger op. Valt lastig te zeggen want als het uberhaupt doorgaat zal je af moeten wachten wat zn handelingssnelheid nog is. Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar nu al roepen 25 goals met 2 vingers in de neus? Dat nou ook weer niet.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:07
Maar het is een beetje hetzelfde verhaal als met Sneijder: zelfs als ze explosiviteit en snelheid tekort komen zullen ze puur op klasse boven komen drijven. En je kan hem in de eredivisie altijd nog een linie naar achter halen, dan heb je meteen de beste middenvelder van het jaar.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:05
Zou mij niks verbazen. En met een mogelijk vertrek van Nicolai...
Vind ik leuk
yuuup +5324
maandag 19 juni 2017 om 10:56
Andersom ook. Als Feyenoord hem graag wil zal het ook ver moeten gaan, Je kunt niet altijd van de bedelstaf blijven leven. Als je Jorgensen voor 15+ miljoen verkoopt, kun je Van Persie toch 2,5 miljoen salaris bieden voor een contract van een jaar met een optie op nog een jaar? Mits hij transfervrij kan overkomen natuurlijk.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:07
Niemand bij Feyenoord gaat 2,5 miljoen verdienen.... en dat weet Robin van Persie ook. Heeft niets met je bedelstafje te maken. De evt constructie gaat er in ieder geval heel anders uit zien dan je suggestie....
Vind ik leuk
yuuup +5324
maandag 19 juni 2017 om 11:18
Ach 2,5 miljoen voor een spits van het kaliber Van Persie is niks als je hem transfervrij kunt krijgen. Dat verdien je waarschijnlijk al terug met shirt verkoop. Een goede vervanger voor Jorgensen kost ook makkelijk 5 miljoen excl salaris, en dan maar afwachten of het wat is.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:19
dus van persie is geen goede vervanger ?
Vind ik leuk
Teo Smith +12551
maandag 19 juni 2017 om 11:30
Jep dan wel.
Vind ik leuk
yuuup +5324
maandag 19 juni 2017 om 11:36
Ja toch? Soms moet je gewoon een beetje schuiven als club als je dit soort spelers wil hebben. Ervaring voor de CL, geweldig uithangbord voor de club, makkelijk 20+ goals in de Eredivisie. Ik zou het wel weten als TD.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:03
Die komt niet voor het geld, als hij komt. Voor zover ik het begrepen heb gaat het met name om wat Fenerbahce wil.... Feyenoord wil natuurlijk geen transfersom betalen en RvP drukt natuurlijk zwaar op de begroting met zijn salaris.

Ik denk dat het juist om die reden gaat gebeuren. En als je hem bonussen bij prijzen in het vooruitzicht stelt dan is dat voor hem waarschijnlijk prima.
Vind ik leuk
United +39592
maandag 19 juni 2017 om 11:47
Gewoon wat extra tekengeld geven..
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:52
Ik denk dat dat allemaal niet nodig is. Volgens mij weten alle partijen hoe het in elkaar steekt en valt of staat het hele verhaal met hoeveel Fenerbahce wil hebben, als ze al wat willen hebben. De wens van de speler en zijn huidige salaris zouden daarin weleens van doorslaggevend belang kunnen zijn.

En wat Feyenoord en Van Persie betreft.... ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat al lang in kannen en kruiken is. Zijn zoontje staat al twee weken te ballen in de E-tjes.
Vind ik leuk
Sanders +1374
maandag 19 juni 2017 om 07:20
Als je hier oneens stemt ben je niet serieus te nemen. Als het over het nederlands elftal ging dan kon ik je mening respecteren, al denk ik dat hij daar ook gewoon voor moet worden opgeroepen, maar de eredivisie.. eitje voor hem.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:21
Dan wil ik Robben graag weer bij PSV zien. Lozano op links en Robben op rechts
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:23
Hart van Robben ligt bij groningen niet bij PSV.
Vind ik leuk
Noudyo. +9244
maandag 19 juni 2017 om 07:24
Betekent nog niet dat hij niet terugkeert.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:26
1 van de beste spelers van Bayern. Komt echt niet terug. Zeker dit jaar niet. Denk zelf dat hij bij Bayern afsluit.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:53
Robben komt terug naar Nederland voor z'n familie en kinderen. Hij wil z'n kinderen niet voor 1 of 2 jaar naar Brabant meeslepen, dus PSV is echt geen optie.
Vind ik leuk
United +39592
maandag 19 juni 2017 om 10:17
Ach zeur toch niet ;p
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:23
En dat op een vroege morgen op een zonnige zomerdag ;)
Vind ik leuk
United +39592
maandag 19 juni 2017 om 10:37
Correctie mooi zonnige lentedag ;p haha
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:38
Nog 2 dagen, ik neem het ruim ;)
Vind ik leuk
United +39592
maandag 19 juni 2017 om 10:41
Positief goos!!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:48
Ben vandaag zeer positief ingesteld ;)

Zo ook ff lekker naar het strand toe.
Vind ik leuk
T&T +9952
maandag 19 juni 2017 om 08:12
Hart van V.Persie ligt ook bij Excelsior.
Dus het zegt niet altijd wat.
Vind ik leuk
United +39592
maandag 19 juni 2017 om 10:18
Dirk ging ook niet naar Utrecht...
Vind ik leuk
T&T +9952
maandag 19 juni 2017 om 10:52
Juist...of Katwijk!
Ja nu gaat ie naar Katwijk.
En zoals iemand anders al terecht opmerkte... Moet v Persie niet op dat plastic veld willen voetballen...hij is namelijk best blessure gevoelig.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 12:39]
Vind ik leuk
United +39592
maandag 19 juni 2017 om 10:57
Klopt en het niveau is ook minder. Met alle respect voor Excelsior...
Vind ik leuk
T&T +9952
maandag 19 juni 2017 om 11:05
Ja duidelijk daar hoeven we niet moeilijk over te doen....HEY....! wacht ff....dat is flinke sneer naar Feyenoord pik!
En ik trapte er nog bijna in ook.
Maar dan moet je wel eerder opstaan.
.;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:28]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:07
Volgens mij ligt het hart van Robben gewoon bij Bayern.
Vind ik leuk
kerel +706
maandag 19 juni 2017 om 10:24
lekker bij bier houden professor
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:34
Zou mooi zijn
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:37
Vraag me af of hij nog wat kan toevoegen . Is de laatste jaren toch met stappen achteruit gegaan .
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:23
Dat vraag ik me ook af met Huntelaar, is ook met stappen achteruit gegaan.

Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:01
Gaat hier over Huntelaar of Van Persie ?

Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:02
Maakt dat uit?

Ochtendhumeur?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:05
Haha nou ja net iemand moeten ontslaan dus kan beter ..



Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:07
Ach had hij maar moeten luisteren, hahaha

De een zijn dood de ander zijn brood :D
Vind ik leuk
ajax1973 +1350
maandag 19 juni 2017 om 08:03
mooi als zulke spelers terug komen
ben alleen bang dat hij het team niet beter meer maakt
zo als ik hem dit jaar zag spelen betwijfel ik of hij aar kan maken wat er verwacht gaat worden en het is niet iemand die minder spel door inzet kan goed maken
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:30
Zou natuurlijk fantastisch zijn, maar ik zie t niet gebeuren al.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:36
Hopen mag altijd .
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:20
Ik hoop dat hij terug komt.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:51
Ik ook!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:53
Hoop echt dat hij terug komt naar Feyenoord. Duidelijk nog een versterking voor elke NL'se club.
Vind ik leuk
United +39592
maandag 19 juni 2017 om 10:10
Volgens mij had die voorzitter van Fenerbahce al gezegd dat Van Persie weg moest vanwege het hoge salaris dat hij daar opstrijkt. Tijd om terug te keren naar Nederland...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:34
Ja ik kan niet wachten op het topic: Van Persie keert terug naar Feyenoord!
Vind ik leuk
Janjan +298
maandag 19 juni 2017 om 10:32
zou leuk zijn voor het Nederlandse voetbal .
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:58
Hij kan nog 2 jaar bij Feyenoord en erna nog 1 jaartje bij Excelsior schat ik zo in
Vind ik leuk
_AJAX_ +1970
maandag 19 juni 2017 om 11:07
Dan is dat een natte droom...
Vind ik leuk
flipper +842
maandag 19 juni 2017 om 11:12
misschien iets voor Ajax.......
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:12
Gewoon doen, lekker 4-4-2 gaan spelen. Momenteel heb je 1 buitenspeler (en een paar jonge jongens) met Bilal in je selectie en die is al niet goed genoeg. Dus in plaats van 2/3 buitenspelers kopen gewoon lekker van persie erbij (had van wolfswinkel ook wel mooi gevonden)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:38
Ik denk zelf niet dat ze hem in de spits zullen zetten maar erachter op 10.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:07
Ik probeer mijn onzorgvuldig gecultiveerde vooroordeel over het splijtzwam-effect van Robin van Persie en aanstichten van kleedkamerrevoltes van mij af te werpen. Het lukt niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 12:09]
Vind ik leuk
redknap +655
maandag 19 juni 2017 om 12:26
Op Rotterdam Zuid of in Rotterdam Zuid.
Op wonen of in wonen, wat is het eigenlijk.

Ik woon in een huis of toch ook wel op een huis.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:50
Van Persie is zelfs nu nog betrr dan Robbe. Die denkt dat hij een geweldenaar is. Is arrogant en selfish. Hij mag de schoenen van Van Persie strikken.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:15
kuit vroeg in zijn Fenerbahçe tijd ook aan van persie omsamen terug te keren naar Feyenoord.
alleen kuit deed dat van persie zat liever op zijn zak geld.
hij kan dat waarschijnlijk ook niet aan wat kuit wel kon opbrengen.
van persie gaat dus echt niet komen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Feyenoord droomt van Van Persie-rentree; flinke hobbels op de weg'