'Feyenoord aast op Eredivisie-smaakmakers: kosten ruim twintig miljoen euro'

'Feyenoord aast op Eredivisie-smaakmakers: kosten ruim twintig miljoen euro'

maandag 19 juni 2017 om 08:03

Feyenoord heeft de pijlen gericht op Sam Larsson (sc Heerenveen), Ridgeciano Haps (AZ) en Sofyan Amrabat (FC Utrecht). Of alle drie de spelers naar Rotterdam komen, is de grote vraag. Feyenoord heeft niet de financiële middelen om ze naar De Kuip te halen.

Dat meldt De Telegraaf. Als Feyenoord het trio deze zomer aan wil trekken, is het volgens de ochtendkrant ruim twintig miljoen euro kwijt. Amrabat, Haps en Larsson zijn door de scouts en de leiding van Feyenoord uitgebreid bekeken. De Rotterdammers zijn nog wel in onderhandeling over een transfer van Amrabat, die meer dan de door Feyenoord geboden twee miljoen euro op moet brengen. De komst van Haps en Larsson zit er onder de huidige voorwaarden niet in.

De Telegraaf denkt dat AZ tien miljoen euro kan vragen voor Haps. Dat komt door de miljoenentransfer van Vincent Janssen naar Tottenham Hotspur (22 miljoen euro). Daardoor beseft de club dat het een flink prijskaartje om de nek van de eigen opgeleide spelers kan hangen.

Feyenoord hoopt wel spoedig een terugkeer van Jean-Paul Boëtius te kunnen realiseren. De Rotterdammers starten maandag de onderhandelingen met FC Basel, dat naar verluidt niet de hoofdprijs vraagt voor de vleugelaanvaller. Hij moet Eljero Elia op gaan volgen.

Plaats een reactie

Niellie078 +20146
maandag 19 juni 2017 om 08:07
Nou Feyenoorders toch een kans dat Larsson komt .. totaal geen versterking
Vind ik leuk
Pino61 +9143
maandag 19 juni 2017 om 08:17
Op Amrabat 2 miljoen bieden, dan nemen ze je toch niet meer serieus?
Vind ik leuk
Tafkaz +4088
maandag 19 juni 2017 om 08:23
Dat noemt men onderhandelen...

Feyenoord biedt 2, Utrecht vraagt 5.

Die koper biedt altijd minder dan wat ie bereid is te betalen en de verkoper vraagt altijd meer dan ie minstens wilt...

Uiteindelijk zal t wel rond de 3,5 en wat bonussen uitkomen.
Vind ik leuk
Pino61 +9143
maandag 19 juni 2017 om 08:33
O ja, klopt. Onderhandelingen bij Feyenoord gaan altijd zo. Doen net of ze helemaal geen geld hebben. Nou, pas daar nou maar mee op, zo stoot je tegen verschillende hoofden aan en heb je straks niks. Ze moeten NU versterken anders is het te laat.
Vind ik leuk
Tafkaz +4088
maandag 19 juni 2017 om 08:35
Ik denk dat 9 van de tien clubs niet meer willen betalen dan noodzakelijk is? Dat is iets dat te maken heeft met gezond beleid.
Pas als je de bankrekening hebt van Ajax, kun je wel eens een risicootje nemen door een paar miljoen meer te betalen dan je eigenlijk had gewild.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
maandag 19 juni 2017 om 09:07
Waarom is het dan te laat? Wij spelen geen voorrondes, dus hoeven we onze selectie ook niet in juni/begin juli al op orde te hebben.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:23
Die vreemde vogel loopt gewoon te fokken....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:36
Doen net alsof? Was dat maar waar. Hadden we maar een flinke bak met geld!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:25
Goedemorgen Feyenoord basher.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:26
@Pino dan hè. ;-)
Vind ik leuk
Paul1982 +6728
maandag 19 juni 2017 om 09:14
Ik denk zelf als dat Feyenoord bij 2 begint, FC Utrecht start met 10 miljoen. En dan kom je uit op 5/6 miljoen en dat lijkt me ook wel realistisch.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:51
5/6 miljoen is totaal niet realistisch voor een speler die net een leuk seizoen in de eredivisie heeft gedraaid. Denk eerder aan 3 miljoen en dan heb je het als Utrecht zijnde uistekend gedaan.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:10
Waarom wil feyenoord dan 15 a 20 mil hebben voor jorgensen? Die heeft pas een goed seisoen gedraaid en die is al 26. Is dat realistisch dan?
Vind ik leuk
DubRtd +15763
maandag 19 juni 2017 om 10:29
Als een Engelse ploeg komt, moet je 2x zoveel vragen.
Fucking Huddersfield heeft £100 miljoen tv geld te besteden.
Vel over de neus halen, die Engelsen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:53
Hij is niet zo slim goos.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:00
Feyenoord (topclub) is Utrecht niet en zij kunnen zulke bedragen wel vragen en zeker ook omdat Jorgensen de topscorer is van de eredivisie en Jorgensen heeft een veel duurdere contract in vergelijking met Amrabat. Dit bijelkaar geteld maakt het verschil.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:33
We gaan het zien. Ik vind het fors voor een speler die het pas een jaar laat zien en al 26 jaar is. Bovendien vragen mag altijd. De voetbalwereld is ten slotte al langer doorgedraaid..
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:15
Amrabat is bijna einde contract...dan hoeft er geen transfersom betaald te worden,maar loopt feyenoord de kans de speler niet vast te kunnen leggen.
Vind ik leuk
Paul1982 +6728
maandag 19 juni 2017 om 12:59
Subtopclubs vragen nu ook aan de Nederlandse top 3 de prijzen die ze ook van buitenlandse clubs kunnen ontvangen. Dat is natuurlijk hun goed recht. Het is alleen jammer dat steeds meer talentvolle spelers op jonge leeftijd naar het buitenland zullen gaan omdat Nederlandse clubs niet altijd die prijzen kunnen/willen betalen. Er was geen Nederlandse club die 20 miljoen had betaald voor Vincent Janssen. Die had btw ook maar een leuk (half) seizoen in de Eredivisie gehad.
Vind ik leuk
defons +1302
maandag 19 juni 2017 om 13:51
Als haps 10 miljoen moet kosten dan is ambarat zeker 5/6 miljoen waard een middenvelder is meestal al duurder en ik vind in ambarat meer potentie zitten dan haps.

Vond haps geen sterk seizoen spelen vorig jaar en daar vind ik de groei een beetje uit ben benieuwd wat haps een stapje hoger doet.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 13:53]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:10
Heeft nog een jaar contract, dus is meer dan voldoende.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:21
met een optie! voor nog een jaar
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:54
Moet die wel in werking worden gesteld, eenzijdig de optie van de club of niet? Is ook van belang om te weten.
Vind ik leuk
defons +1302
maandag 19 juni 2017 om 13:55
Klopt eenzijdige optie van de club die ook zeker gelicht gaat worden/ dus ligt gewoon nog voor 2 jaar vast .
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:23
Jij begrijpt hoe het werkt....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:22
Die gaat niet komen. Zeker niet als JP deze week wordt vastgelegd.

Haps gaat ook niet komen, zeker als die vraagprijs van AZ klopt.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 20:23
Ik zou niet eens willen dat Haps komt.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
maandag 19 juni 2017 om 11:30
Ze kunnen inderdaad beter die Rasmus Falk Jensen van Kopenhagen halen. Dat is nou echt een leuke speler die zowel op links als rechts uit de voeten kan.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:08
Haps is al 20 miljoen waard.

20 miljoen garnalen en een tosti.
Vind ik leuk
Carl +1555
maandag 19 juni 2017 om 08:12
Lol, dat is duurder dan 20 mil euro.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:23
Ja daarom, Haps is meer waard dan 20 miljoen Euro ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:56
niet overdrijven janzijnvader.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 20:25
Muaha, ik zou Haps niet eens voor 4 miljoen kopen, of voor 1 miljoen.
Iemand die Feyenoord geen topclub noemt en zegt dat hij er nooit voor wilt gaan spelen want het is geen stap hogerop, die moet ik niet meer.
Nu wilt hij ineens wel? Alleen omdat we nu CL spelen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:43
Hapslikweg
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:09
Haps is wel een goeie. Zie hem persoonlijk liever naar Ajax gaan. Maar ook voor Feyenoord een hele goede speler. Dat er überhaupt nog zo weinig interesse voor hem is snap ik niet.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:11
10 miljoen... net zoveel bijna las ziyech.

Hahahaha
Vind ik leuk
Pino61 +9143
maandag 19 juni 2017 om 08:25
Is eigenlijk wel een beetje zielig aan het worden bij Feyenoord. Misschien een idee om de spelers te laten kopen door Ajax zodat ze gehuurd kunnen worden door Feyenoord?
We zijn de beroerdste niet in Amsterdam hoor.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:34
Je bedoelt Ajax laten kopen, vervolgens aan Feyenoord verhuren zodat ze kampioen kunnen worden?

Mijn commentaar is niet serieus, maar ik word zo af en toe verleid tot het plaatsen van domme reacties op domme commentaren.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
maandag 19 juni 2017 om 09:08
Weet je wat pas zielig is? Dat je met veruit het meeste geld op de bank al drie jaar geen kampioen bent geworden en als een kind zo blij staat te springen omdat je een EL finale kansloos hebt verloren. Dat is pas zielig!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:25
Feyenoord is kampioen geworden doorverkoop prestaties van Ajax in Europa. ik zal maar niet zo arrogant zijn.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
maandag 19 juni 2017 om 09:46
Sorry, maar ik begrijp werkelijk waar niets van je reactie.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:24
Ajax verliest punten na Europese wedstrijden, was anders niet gebeurd !
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 20:28
Hahaha wat een onzin. Zo kun je wel door blijven gaan en de rabbit hole is diep.
Vind ik leuk
Pino61 +9143
maandag 19 juni 2017 om 09:26
Ach, had zo zijn redenen. Had het ook liever anders gezien, maar het is niet anders.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:29
Laat die Pino toch lullen joh. Heeft een tering hekel aan Feyenoord. Ik zei het al eerder. Dat is Bien 2.0
Vind ik leuk
Jorchie +212
maandag 19 juni 2017 om 09:21
Weet je wat zielig is? De commentaren van jou hier op VP. Pak een lollies en ga buiten spelen jochie, want volgens mij neemt niemand jou nog serieus.
Vind ik leuk
Pino61 +9143
maandag 19 juni 2017 om 09:28
Is geen commentaar hoor, is gewoon mijn mening Jo(r)chie
Vind ik leuk
Jorchie +212
maandag 19 juni 2017 om 15:02
Dan weet ik genoeg. Er was nog hoop dat je gewoon aan het sarren was, maar je weet daadwerkelijk niet beter, Stumper (= iemand die in verstandelijk opzicht medelijden verdient, die niet "bij" is of niet "mee kan"). Einde discussie!!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:20
Dat is wel zo frustrerend he?

Al die andere clubs die zo zielig zijn, maar toch krijgt ajax het niet voor elkaar om een prijs te pakken.

Lijkt er gewoon op dat ajax het altijd laat afweten als het er echt om gaat. Is eigenlijk al zo sinds die 5-1 tegen pec voor de beker :)

Jammer dat het gaat om punten, want als het ging om geld op de bank zou ajax wel kampioen zijn.
Vind ik leuk
darmianto +7832
maandag 19 juni 2017 om 09:07
Dat is omdat het er bij hem allemaal spectaculair uit ziet maar hij nog te vaak cruciale fouten maakt en aan zn spelinzicht moet werken
Vind ik leuk
Jozef +22852
maandag 19 juni 2017 om 08:11
Haps 10 miljoen euro?

Dat is een hoop geld zeg.
Vind ik leuk
2cents +36003
maandag 19 juni 2017 om 08:50
Bij Jansen dacht men ook, vragen kan altijd. In die zin hebben ze gelijk.

Met dit soort bedragen kun je alleen maar hopen voor Haps dat hij naar het buitenland wil.

[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 08:50]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:14
Kwaliteit kost geld. Haps wel wat aan de dure kant met 10M. Maar AZ mag jet zeker vragen. Larsson en Amrabat ook prima versterkingen maar er moet wel betaald worden!
Vind ik leuk
kerel +938
maandag 19 juni 2017 om 09:52
als je voor haps 10 mln betaald ben je niet goed bij je hoofd.. 2, 3 mln meer dan zat voor hem..
Vind ik leuk
Filip_FCU +6929
maandag 19 juni 2017 om 08:15
Neem Larsson en Haps! Amrabat, hele slechte voetballer ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:29
Dat jullie geen 10 miljoen voor hem vragen...
Vind ik leuk
mcmodd +12080
maandag 19 juni 2017 om 09:07
Verschrikkelijk hè, die Amrabat. Weet je dat die kleurenblind is? Tegenstanders blij, krijgen ze gelukkig toch regelmatig een gave pass. Weet je dat ie vorig seizoen vier keer in eigen doel schoot?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:44
Wij lopen steeds naar voren, naar het doel van de tegenstander.

Als hij steeds moet terugrennen dan scoort hij ze in het verkeerde doel.

sorry, mcmodd, hoop dat je tegen geintje kunt :)
Vind ik leuk
mcmodd +12080
maandag 19 juni 2017 om 09:57
Sorry Jan, wat betreft dat geintje van jou: ik was je al voor :--))
Vind ik leuk
Och jeh +1131
maandag 19 juni 2017 om 08:18
Mooie namen, maar meestal namen die van te voren bekend zijn, komen niet. We zullen zien, Haps is zeker een versterking, maar niet voor 20 miljoen. Amrabat te weinig gezien, hoop niet op een gevalletje Bilal...
Vind ik leuk
Jur74 +2088
maandag 19 juni 2017 om 08:20
10 miljoen voor Haps? Telegraaf beseft nog niet dat wij nu een financieel directeur hebben zitten die het onderste uit de kan haalt en zeker als het op ploegen aankomt die net zoals ons strijden om europees voetbal, dus met 10 miljoen mag Judas van Geel lekker verder kijken. Ondanks dat wij het dit seizoen niet hebben gehaald.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:32
Lekker in blijven geloven. Als Feyenoord 10 miljoen biedt, komt huiberts hem brengen op de bakfiets
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:58
haalde hij maar eens een goeie trainer en geen kneus
Vind ik leuk
Jur74 +2088
maandag 19 juni 2017 om 09:29
Compleet met je eens.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:21
Zelf als AZ-er vind ik 10 milj. Voor Haps erg gortig... maarja AZ mag/kan het vragen gezien en niemand verkocht hoeft te worden..
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:24
De Haps van de eerste seizoenshelft van afgelopen seizoen is zeker 10 miljoen waard. Daarna raakte hij zo uit vorm net zoals de rest van het elftal.
Vind ik leuk
Korm +22946
maandag 19 juni 2017 om 08:34
7 miljoen is meer dan zat voor haps
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:48
Opbokken wij willen onze beste spelers niet weg
Vind ik leuk
Korm +22946
maandag 19 juni 2017 om 12:00
ga er maar aan geloven
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:30
In deze tijd kan het allemaal..

maar nee zonder gekheid, Haps is nog jong en talentvol.
daarnaast speelt hij Linksback en dat blijft een positie waar ze bijna overal goede spelers te kort hebben..

snap wel dat Az 10 mil wil vangen;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:42
Zo jong is Haps niet meer, volgens mij is hij ouder dan Willems.
Vind ik leuk
Jur74 +2088
maandag 19 juni 2017 om 08:56
Willems is 23 en haps is 24, er zitten 9 maanden tussen.
Vind ik leuk
Korm +22946
maandag 19 juni 2017 om 12:00
nou dan is hij toch ouder :)
Vind ik leuk
Tafkaz +4088
maandag 19 juni 2017 om 08:27
Haps zeker een vooruitgang t.o.v. Nelom, maar meer dan 4 a 5 miljoen is zeker niet doen.

Persoonlijk zie ik t meer zitten in Luckassen dan in Haps.
Die zou goed bij Feyenoord passen qua speelstijl en fysiek.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:28
10 milj, voor Haps??? Als ik Haps was vroeg ik direct om een opwaardering contract.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:50
Mag hij doen krijgt hij toch niet, wij staan in ons recht om te vragen wat we willen. Anders blijft hij bij ons voetballen wat ik en net als de rest van de supporters geen straf vinden
Vind ik leuk
Korm +22946
maandag 19 juni 2017 om 12:02
een speler met onvrede gaat ook niet werken!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:20
Lekkere prof ben je dan.. voor dat jaartje of halfjaar gaat hij echt niet met onvrede bij AZ spelen hoor
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 12:25]
Vind ik leuk
Korm +22946
maandag 19 juni 2017 om 13:21
jij denkt dat AZ liever niet aan hem, wil verdienen?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:28
Uit de 3 Namen vind ik Amrabat dan toch wel meer de moeite waard dan .
10 miljoen zou ik nooit voor een Haps willen leggen.
Dus ik hoop dat het met Amrabat en Transfer nog goed komt.
Vind ik leuk
mcmodd +12080
maandag 19 juni 2017 om 09:11
We willen je matsen. Amrabat voor 9 miljoen, dan moet je verder niet zeuren.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:28
Jij bent vast de leukste thuis
Vind ik leuk
mcmodd +12080
maandag 19 juni 2017 om 10:51
Moet je eens horen Seizoenskaart: Jullie verkopen Jørgensen voor 10 miljoen euro, makkelijk. Misschien wel 12 miljoen, hij is tenslotte het grootste aanvalstalent van Nederland en misschien wel een van de grootste in heel Europa. Dan is 9 miljoen voor Amrabat, die zeker ook gaat scoren als hij bij zo'n landskampioen gaat spelen, nog een koopje. Dat inspireert enorm kan ik je zeggen. Dan houd je toch nog een miljoen over om de jeugdopleiding van Feyenoord een flinke boost te geven? Klopt toch Seizoenskaart?
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 10:52]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:55
3 a 4 miljoen gewoon prima Deal.
Dus omdat wij jorgensen mischien verkopen wat na mij denken uit een duim gezogen verhaal lijkt.
Maar goed wil je daaruit een graantje mee pikken :0) grappenmaker.
Nee vind 3 a 4 miljoen prima bedrag.
Maar ik begrijp je humor wel.
En vind Utrecht ook wel een mooie club alleen effe goed samenwerken
En we hebben een mooie deal:)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 13:57]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:30
Zonder dollen: komen er nog jeugdspelers van Feyenoord het 1e elftal versterken komend seizoen?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:38
Versterken lijkt me bij voorbaat al uitgesloten, kan zijn dat er aantal weer doorschuiven naar de bank, maar het is momenteel mager.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:34
Spelers van az doen het meestal niet zo goed buiten alkmaar en haps draaide geen goede 2e seizoenshelft dus vind hem geen 10 miljoen waard
Vind ik leuk
Korm +22946
maandag 19 juni 2017 om 08:35
precies!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
maandag 19 juni 2017 om 08:35
Haps zou ik voor zulke bedragen nooit halen. Vind hem sowieso al een twijfelgeval. Ik zou niet meer dan 3 miljoen voor hem geven, maar AZ zal hem nooit voor dat bedrag laten gaan.

Ook bij Larsson heb ik mijn twijfels, al is hij wel gewoon een goede speler. Als hij niet al te duur is dan zou ik hem halen.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
maandag 19 juni 2017 om 08:36
10 miljoen voor een linksback.
Ik weet dat het warm is maar laten we ff normaal blijven doen.
Vind ik leuk
mchollie +2658
maandag 19 juni 2017 om 09:10
Sanchez 25 miljoen, tja...........
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:46
50 miljoen/ hij mag ook eigenlijk niet weg. sanchez net 21 haps 24 .sanchez international en centrale verdediger. daarbij speelt hij bij Ajax .
Vind ik leuk
Korm +22946
maandag 19 juni 2017 om 08:37
Haps is leuk, voor zo'n 5 miljoen excl bonussen.
Larsson zou ik niet doen, Feyenoord is al bezig met Boetius en larsson is te duur.
Amrabat, leuke voetballer die de 5 miljoen wel waard is!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:17
Feyenoord heeft 4 buitenspelers nodig . berghuis (5 mil) boetius (1,5 mil) Bilal en nog een voor de basis . ik zie Bilal en boetius gewoon bankzitters worden !
Vind ik leuk
pico323 +3450
maandag 19 juni 2017 om 08:38
Ja feyenoord wil ze het liefst voor niks hebben. Dat word een ramp in de CL. Weg punten voor het Nederlands voetbal. Laat die trouwe supporters maar meer betalen voor hun seizoenskaart. Feyenoord is toch de "grootste" club van Nederland. Hoe kan het dan zijndat Ajax en psv meer te besteden hebben?
Vind ik leuk
Hoogeveen +4050
maandag 19 juni 2017 om 08:46
Omdat Feyenoord door slecht beleid een aantal jaren op het randje van de afgrond heeft gestaan?? Nu is er een klein potje met transferbudget. Genoeg antwoord op je vraag?
Vind ik leuk
DubRtd +15763
maandag 19 juni 2017 om 09:15
Ja... zou zonde zijn in vergelijking met die geweldige aantallen punten die Ajax en PSV de afgelopen jaren in de CL hebben gehaald....
Oh...wacht.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:22
Ajax , psv , az en zelfs Twente hebben Europees meer punten gehaald !
Vind ik leuk
Jozef +22852
maandag 19 juni 2017 om 12:28
sst...

Sommige dingen mogen niet gezegd worden...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:23
weet je nu nog niet dat je club bijna in faling was 8 jaar geleden? Ze zijn uit de schulden maar nu moet er kapitaal komen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:24
weet je nu nog niet dat je club bijna in faling was 8 jaar geleden? Ze zijn uit de schulden maar nu moet er kapitaal komen.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2511
maandag 19 juni 2017 om 08:42
3,5 miljoen voor Amrabat, 5 voor Haps en 6 voor Larsson bieden en geloof me, je hebt ze alle drie.
Vind ik leuk
mcmodd +12080
maandag 19 juni 2017 om 09:17
3,5 miljoen voor een heel goede aanvallende middenvelder en 5 miljoen voor een back? Komt dat ooit met jouw bovenkamer nog een beetje goed? ;--)
Vind ik leuk
Fredsjhe +2511
maandag 19 juni 2017 om 09:24
3,5 mio voor een aanvallende middenvelder die pas 1 seizoen basisspeler is en 0 doelpunten in de reguliere competitie heeft gemaakt? Het lijkt me eerlijk gezegt echt voldoende. Heeft natuurlijk ook met contractlengte en salaris ed te maken.
Maar ik heb het ook liever andersom, gun Utrecht veel meer dan AZ.
Heb wel veel zon en bier gezien afgelopen dagen...dat wel :)
Vind ik leuk
Eagle +375
maandag 19 juni 2017 om 08:47
Laat die Larsson lekker in Heerenveen. Zo wisselvallig, lijkt zichzelf te goed te vinden. nee doe maar iemand anders op linksbuiten.
Vind ik leuk
Berbr +102
maandag 19 juni 2017 om 08:48
Lekker creatief gescout hoor. Met ook nog grootb risico op herhaling Tapia, Vejinovic etc.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:50
Volgens mij hebben ze zeker wel wat geld bij Feyenoord, als ik de Jaarcijfers zie, ook komt er wat geld vrij uit de Champions League pot.

Verkoop een speler en ze kunnen er 3 halen.
Vind ik leuk
Bennie498 +1087
maandag 19 juni 2017 om 08:53
Oh omdat Jansen veel koste moet Haps ook veel kosten ? Mmhh vreemde gedachte. Larson duur ? Wat wil Feyenoord nou een beetje meedoen in de competitie of echt weer meedoen ??? Amrabat bieden 2 miljoen ? Als ze 5 vragen zou ik als speler denken : willen ze me wel echt hebben ??? Wanneer komt er nieuws over Nelom Tapia Vejnovic??? Die niet je niet eens op de tribune willen hebben zitten toch ?
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 08:53]
Vind ik leuk
mchollie +2658
maandag 19 juni 2017 om 09:06
Ah, een van de eerste berichten over een speler van AZ die een transfer kan maken, ik vond het al verdacht stil.

Maar ik denk dat AZ de boel bij elkaar wil houden en daarom vragen ze veel geld, in tegenstelling tot voorgaande jaren hoeft AZ niet meer te verkopen, en zeker niet voor veels te weinig.

Ik ben al lang blij dat Feyenoord geen onrust gaat stoken zoals die gasten uit Amsterdam in onze jeugdopleiding.

Maar goed, AZ kan 2 kanten op dit seizoen, spelen geen Europees dus geen punten verlies meer na een midweekse EL dus kan het hoge ogen gaan gooien dit seizoen; of AZ blijft kwakkelen en weinig winstpartijen, maar ook weer een voordeel want dan gaat Brommetje er uit.

dus....... Forza AZ.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:14
Die Friezen mogen ook wel wat water bij de wijn doen......hebben hahn al voor een prikkie gekregen en hebben belangstelling in Woudenberg, dus Sam is van harte welkom in de kuip.
Vind ik leuk
Teo Smith +13773
maandag 19 juni 2017 om 09:14
Ja want janssen is ook opgeleid door az haha.
Vind ik leuk
Pukstra +645
maandag 19 juni 2017 om 09:17
Voor Larsson wordt vast een deal gemaakt. 4 miljoen plus Woudenberg
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:20
Je gaat naar spelers informeren, terwijl je nu zal zegt "Is niet te betalen"

Men gaat toch ook niet naar de Mercedes dealer met 10.000 euro ...en dan zeggen wil perse een nieuwe auto?????
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:23
4x duurder
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:23
Die v geel moet net als gudde lekker zn koffer pakken! als je ziet wat die voor vraagprijzen neerlegd in de media, dan snap je echt niet hoe je moet onderhandelen!! hij zou nu juist moeten doorpakken en een beetje risico moeten nemen! het is en blijft een vriend van de joden!
Vind ik leuk
mcmodd +12080
maandag 19 juni 2017 om 09:33
Weet je "Supporter12", dat je met dit soort commentaar je club behoorlijk beschadigt? Ken je de personen die je probeert belachelijk te maken persoonlijk? Ik ben er zeker van dat je ze totaal niet kent en zeker nooiit gesproken hebt. Mocht je die kans ooit krijgen wees dan een held en zeg ze rechtstreeks wat je van ze vindt.
Vind ik leuk
Splintair +1023
maandag 19 juni 2017 om 09:39
10 milj voor haps! ? Niet doen dan hoor..voor 1/3 leuk
Vind ik leuk
_AJAX_ +2134
maandag 19 juni 2017 om 10:16
Ja, smaakmakers, maar het mag allemaal niks kosten omdat men niet de centen erniet voor heeft. Stelletje armoe zaaiers dat voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Vind ik leuk
pinkelman +2909
maandag 19 juni 2017 om 10:23
Feijenoord is onmachtig als het bij AZ een speler wil kopen. Haps heeft een prijskaartje van ruim 10 miljoen en dat is voor de Rotterdammers veel te gortig.
Hoogwaarschijnlijk zal haps het nieuwe seizoen op links een linie gaan vormen met Jahanbakhsh en Svensson met het grote talent Stengs waardoor er dus erg veel voetbal in dat team komt te zitten.
Feijenoord heeft wellicht grote plannen maar dat neemt niet weg dat men in het kaasdorp ook zo zijn plannetjes heeft om het nieuwe seizoen wel eens als een duiveltje uit het doosje te komen.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 10:26]
Vind ik leuk
Nick Kools +12191
maandag 19 juni 2017 om 10:25
Haps en Larsson zittenw e niet op te wachten.
Veel te duur en voegen niets toe voor dat geld.
Haps 10 miljoen lijkt me wel wat veel :)
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
maandag 19 juni 2017 om 10:25
Van Geel speelt viese spelletjes het hoofd van een speler op hol brengen met een dik salaris. De beoogde speler op gesprek laten komen bij Gio een rondleiding door de club. De speler zal dus al zijn zinnen op Feyenoord zetten. Om dan vervolgens met een lege portomonee bij de club aan te kloppen met een beledigend bod van een schamele 2 miljoen. Van Geel schaam je!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:26
O nee toch geen 10 miljoen aan Haps ,Haps Wie, schei uit zeg heeft een paar keer goed gespeelt, en de geweldige tv scouts van Feyenoord zeggen kopen, hetzelfde geld voor Larson,de zoveelste Heerenveen aankoop die weer niet slaagt bij Feyenoord, doen deze scouts ook weleens stadions aan waar jeugdwedstrijden zijn, zodat ze ook eens met een verrassende speler kunnen komen die geen kapitaal hoeft te kosten, inplaats van tv scouting.
Vind ik leuk
Harremans +1346
maandag 19 juni 2017 om 10:47
Uhm. Jorgensen?
Vind ik leuk
Feye1908 +6656
maandag 19 juni 2017 om 10:49
"De Telegraaf denkt dat AZ tien miljoen euro kan vragen voor Haps. Dat komt door de miljoenentransfer van Vincent Janssen naar Tottenham Hotspur (22 miljoen euro). Daardoor beseft de club dat het een flink prijskaartje om de nek van de eigen opgeleide spelers kan hangen."

Ehm...AZ heeft Janssen niet opgeleid dus wat is de link tussen zijn transfersom en wat ze kunnen vragen voor zelf opgeleide spelers?
Vind ik leuk
tikkietoe +3006
maandag 19 juni 2017 om 10:49
Amrabat is de enige die Feyenoord moet halen, tegen een hogere marktconformere prijs. De rest is gewoon te duur.
Vind ik leuk
19AZ82 +1062
maandag 19 juni 2017 om 11:05
Ik denk niet dat Haps nog haalbaar is voor de "traditionele top 3". AZ is geen club meer die MOET verkopen. Clubs die Haps willen hebben mogen de absolute hoofdprijs op tafel leggen. Feyenoord wordt met de geboden bedragen totaal niet serieus genomen. Iedereen weet dat ze volgend jaar CL spelen en dus ook de nodige miljoenen binnen rollen. Dus heel simpel pay or stay away.
Vind ik leuk
orion73 +685
maandag 19 juni 2017 om 11:32
AZ heeft gelijk dat ze 10 miljoen vragen. Realistisch is het overigens absoluut niet want Haps is niets bijzonders maarja het is maar wat de gek ervoor geeft. Haps is een hele matige linksback die al blij mag zijn dat hij bij AZ mee mag doen.
Vind ik leuk
michelhx +2211
maandag 19 juni 2017 om 11:48
Haha, 10 miljoen voor Haps, die zijn gek.
Al snap ik de denkwijze wel, wie weet biedt een club als Fiorentina wel zo'n bedrag.

Ik dacht meer aan 6 miljoen voor Larsson, 5 miljoen voor Haps en 4 miljoen voor Amrabat.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:27
2 mil + Tapia voor Amrabat
2 mil + Woudenberg + huurspelers voor Larsson
En Haps lijkt me onhaalbaar en anders met wat geld vejinovic en nelom erbij.

Deze spelers missen toch niveau voor Feyenoord

Voor extra geld verkopen:
- Woudenberg
- Tapia
- Karsdorp ( schijnt veel interesse te zijn)
- Vermeer (je hebt Jones)
- Vejinovic

Meer jeugd door laten stromen als soort tweede keus
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:44
Haps en Amrabat zijn beide geen 10 mil waard.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:51
Als het allemaal zo makkelijk was koopt elke club zn versterkingen met hun afdankertjes.. mag ik in jou droomwereld ;D
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:48
Boetius moet elia op gaan volgen... come on. Daarom willen ze larsson natuurlijk.. ojaa
Vind ik leuk
Obl93 +682
maandag 19 juni 2017 om 13:00
Ik hoop gewoon dat ze Boetius halen, laat Larsson maar zitten. Haps zou ik wel een goede vinden, maar gebaseerd op het laatste half jaar, waarin hij een stuk minder sterk speelde dan in het begin van het seizoen, vind ik 10 miljoen wel erg veel. ( zeker als je dan de vraagprijs van Karsdorp ziet die het al minimaal 2 seizoenen laat zien)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:57
En de miljoenen van de Champions League?! De miljoenen die ze straks ontvangen voor Karsdorp?! Het geld is er straks zeker, en er zullen nog meer jongens vertrekken (Kramer, Vejinovic, Gustafson, Nelom) om zo meer salarissen vrij te krijgen. Van Geel moet hier gewoon zijn tanden inzetten en deze jongens binnen halen, voor normale bedragen. Larsson niet halen, gewoon vol gaan voor Berghuis en/of Boetïus. Haps en Amrabat zouden wellicht 3 miljoen moeten kosten, per speler. Maximaal 5 miljoen, maar dat is eigenlijk al te gek voor woorden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Feyenoord aast op Eredivisie-smaakmakers: kosten ruim twintig miljoen euro'