'Alles anders door Ronaldo-soap: Mbappé deze zomer al naar Bernabéu'

'Alles anders door Ronaldo-soap: Mbappé deze zomer al naar Bernabéu'

maandag 19 juni 2017 om 10:28

Real Madrid lijkt nog altijd de beste papieren te hebben om Kylian Mbappé binnen te halen. Volgens Marca heeft de tienersensatie van AS Monaco laten weten dat hij de Monegasken alleen wil verlaten voor De Koninklijke.

Mogelijk kan Mbappé deze zomer al profiteren van het vertrek van Cristiano Ronaldo. De Portugese superster is naar verluidt ongelukkig bij Real Madrid, omdat de club hem te weinig ondersteunt in zijn strijd met de Spaanse fiscus. Manchester United en Paris Saint-Germain worden al genoemd als nieuwe werkgevers van Ronaldo.

Onlangs werd er al vanuit Spanje vericht dat Real Madrid Mbappé al gecontracteerd had. De winnaar van de Champions League zou meer dan honderd miljoen euro betaald hebben voor de achttienjarige aanvaller om hem vervolgens voor één seizoen aan AS Monaco te verhuren. Een directe overstap naar de Spaanse hoofdstad lijkt echter steeds dichterbij te komen voor Mbappé.

Poll

Is Real Madrid een goede club voor Mbappe?

(4699 stemmen)

Plaats een reactie

Gozert +2280
maandag 19 juni 2017 om 10:31
Laat ze eens van Bappie afblijven!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:36
Ronaldo blijft, mbappe wordt gekocht en meteen verhuurd, iedereen blij.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:57
Zou toch geweldig zijn, Ronaldo naar een andere club en Mbappe naar Real...
Vind ik leuk
yuuup +5292
maandag 19 juni 2017 om 11:03
Dan gaat Real weer jaarlijks meedoen om de prijzen ipv eens in de 4 jaar.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:58
?
Vind ik leuk
yuuup +5292
maandag 19 juni 2017 om 23:13
Landskampioenschap. Tijdens het verblijf van Ronaldo is het maar twee keer gelukt. Ik denk dat Real zonder Ronaldo meer een team kan worden waar iedereen gelijk is en daarmee men meer prijzen zal pakken.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 23:15]
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:47
Heb je onder een steen geleefd? Of ben je een Barca fan?
Volgens mij heeft real de laatste 4 jaar 3x de CL gewonnen xD
Vind ik leuk
yuuup +5292
dinsdag 20 juni 2017 om 01:07
Mij verwijten onder een steen te hebben geleefd, maar zelf niet eens een berichtje kunnen lezen. Pfff sommige mensen.
Real moet gewoon minimaal eens in de drie jaar landskampioen worden. Punt. Dat is ze niet gelukt met al die honderden miljoenen investeringen. Dat ze wel de CL 3 keer hebben gewonnen doet er niet toe. Slap excuus voor iemand die niet kan accepteren dat dat de feiten zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 12:02
Wat een grap, ik ben het met je eens dat Real wat vaker kampioen moest worden met zoveel miljoenen, maar om te zeggen dat de CL er niet toe doet, laat me niet lachen. XD
Real is op dit moment de beste ploeg van de wereld, ik ben al sinds 2007 fan van Real, en inderdaad Barca is beter geweest tot het tijdperk Ancelotti, en het jaar van de "treble", maar na dat seizoen is Real de nummer 1 en een berichtje van iemand op een voetbalforum laat mij echt niet anders over voetbal denken.
Je roept dit allemaal zelf op je af met die domme reactie dat Real nu weer meer mee gaat doen om de titel/prijzen, maar kijk even hoe belangrijk Ronaldo is geweest in het algemeen voor Real, niet alleen in Spanje.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 juni 2017 om 12:05]
Vind ik leuk
yuuup +5292
dinsdag 20 juni 2017 om 21:30
Ziende blind zijn. Ik heb het specifiek over het landskampioenschap. Nu verzin je zelf er even bij dat ik de CL er toe vind doen. Wat ik dus nergens zeg. Sommige mensen kunnen zo verblind zijn door clubvoorkeuren dat ze niet eens de waarheid aankunnen.
Vind ik leuk
zaterdag 24 juni 2017 om 14:29
Ik snap niet wat je met een reactie zoals die wilt bereiken, wil je aangeven dat Real het slecht doet? het is een feit dat Real het de laatste paar jaren super heeft gedaan, vooral dit jaar.
Nogmaals wat wil je bereiken met je reactie, is het haat? Is het dat ze zonder Ronaldo meer winnen? nee want Ronaldo is de meest belangrijke speler. Leg me het eens uit, en niet zeggen ga teruglezen want dat is mijn punt, ik snap je niet XDXD
Vind ik leuk
Bien +5943
maandag 19 juni 2017 om 11:04
Wat een soapserie dit. Lijkt wel GTST onderhand wel.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:32
Maar dit is nóg (is haast niet mogelijk) spannender dan GTST!
Vind ik leuk
Bien +5943
maandag 19 juni 2017 om 11:05
Real zit al langer achter aan Mbappe. Heeft niets met Ronaldo te maken....
Vind ik leuk
United +39600
maandag 19 juni 2017 om 11:22
Als Ronaldo dan naar United komt vind ik het best!
Vind ik leuk
Beulen +920
maandag 19 juni 2017 om 13:13
Maar hoe ver moet je als united willen gaan? Is toch al 31, wat zou je er max voor uitgeven? Stel je betaald nu 100 miljoen dan heb je eigenlijk Ronaldo 8 jaar gratis verhuurd.
Vind ik leuk
United +39600
maandag 19 juni 2017 om 13:54
Maakt mij niet uit hoe ver ze willen gaan! Als hij maar komt. Snap wel wat je bedoelt het kost wel een hoop maar dan heb je ook wat. En ik denk dat hij nog wel tot zijn 40e door kan.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:36
Snap dat je hem graag ziet komen. Zou geweldig zijn voor ManU. Tot zijn 40e is wel erg lang. En te hopen dat ie dan niet het postuur heeft van zijn Braziliaanse naamgenoot ;)
Vind ik leuk
United +39600
maandag 19 juni 2017 om 17:01

Ronaldo is op en top prof! Zorgt goed voor zijn lichaam. Daar kunnen alle voetballers een voorbeeld aan nemen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:09
Weet ik, was ook meer als geintje bedoeld
Vind ik leuk
darmianto +6447
maandag 19 juni 2017 om 15:38
Waarom zou Real Ronaldo moeten steunen in de rotzooi die hij zelf maakt? Zij maken z'n veel te royale salaris over, wat hij daar vervolgens zelf mee doet moet hij zelf weten, zou er van die miljoenen niet iets af kunnen om een fatsoenlijke accountant in te schakelen? Of heeft hij dat ook bij Badr belegd?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:39
De stelling; is Real een goede club voor Mbappe had beter omgedraaid kunnen worden. Natuurlijk voor véél spelers is Real een goede club, al was het maar financieel gezien. Of Mbappe een goede speler voor Real is.... geloof het niet, maar heb te weinig van hem gezien
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Alles anders door Ronaldo-soap: Mbappé deze zomer al naar Bernabéu'