Dit was de ochtend: 'Feyenoord wil Eredivisie-drietal, interesse voor Riedewald'

Dit was de ochtend: 'Feyenoord wil Eredivisie-drietal, interesse voor Riedewald'

maandag 19 juni 2017 om 12:00

In de rubriek 'Dit was de ochtend' vat VoetbalPrimeur elke dag de belangrijkste nieuwtjes van de dag tot de middag samen. Je ziet zo snel welke verhalen er momenteel hot zijn in binnen- en buitenland.

'Feyenoord wil Van Persie terughalen'
Feyenoord zou Robin van Persie graag tot een terugkeer naar De Kuip willen verleiden. Het is echter nog maar de vraag of de Rotterdammers het miljoenensalaris van Van Persie kunnen ophoesten en of zijn huidige club Fenerbahçe mee wil werken. (De Telegraaf)

'Feyenoord aast op Eredivisie-drietal'
De regerend landskampioen heeft echter nog meer versterkingen op het oog. Ridgeciano Haps (AZ), Sofyan Amrabat en Sam Larsson (sc Heerenveen) zijn allen in beeld om voor meerdere miljoenen naar Rotterdam-Zuid te verkassen. (De Telegraaf)

'Zes clubs zitten achter Brenet aan'
PSV moet voorzichtig rekening houden met een vertrek van Joshua Brenet. De back staat in de belangstelling van in totaal zes clubs uit Duitsland, Italië en Groot-Brittannië. (De Telegraaf)

'Volop belangstelling voor Riedewald en Tete'
Ajax-verdedigers Jaïro Riedewald en Kenny Tete staan op de nominatie om uit Amsterdam te vertrekken. Een onbekend aantal clubs heeft naar Riedewald geïnformeerd, terwijl Tete nog steeds in de belangstelling staat van Galatasaray. (De Telegraaf / Corriere dello Sport)

'AS Roma twijfelt over vraagprijs Karsdorp'
Feyenoord-back Rick Karsdorp staat nog altijd in de belangstelling van AS Roma. De Romeinen willen echter nog niet ingaan op de vraagprijs van vijftien miljoen, die Feyenoord in gedachten heeft. (La Gazzetta dello Sport / Gianluca di Marzio)

Plaats een reactie

Bizzy +8602
maandag 19 juni 2017 om 12:07
Ridgeciano Haps (AZ), Sofyan Amrabat en Sam Larsson (sc Heerenveen).... Geen van alleen CL materiaal. Feijenoord blijft maar vissen in de B vijver. Reken maar dat de hfd prijs gevraagd gaat worden. 8 mil of hoger.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:12
A-vijver is sowieso te duur. We gaan op geen enkele manier potten breken in de CL. Na afloop van deze transferperiode rest er bij onze topclubs een kaalslag, ben ik bang..
Vind ik leuk
Pino61 +9231
maandag 19 juni 2017 om 12:39
Je hebt gelijk
Vind ik leuk
mcmodd +12086
maandag 19 juni 2017 om 12:36
Zeg Bizzy, zullen we even afwachten met wie PSV de CL gaat bestormen? Gewoon kijken wie er bij deze club CL-waardig materiaal rondloopt. Ik voorspel voor Feyenoord, mits ze de goede aankopen doet en daarmee is ze bezig, een goede representatie van het beste wat we in Nederland op de been kunnen brengen. Voor Amrabat hoop ik dat hij naar Feyenoord gaat (niet dat ik vind dat hij bij FC Utrecht weg kan, want dat kan FC Utrecht niet lijden), maar voor hemzelf. Maar als ze net zo karig met zijn salaris omgaan als met de vraagprijs dan wil Amrabat liever blijven vermoed ik.
Vind ik leuk
Vato75 +944
maandag 19 juni 2017 om 13:01
Psv speelt europa leauge
Vind ik leuk
mcmodd +12086
maandag 19 juni 2017 om 13:30
Zo jammer deze reactie hier, die had ik zo graag lachend in ontvangst genomen van Bizzy.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 20:16
Vindt Larsson zelf wel ;-)
Vind ik leuk
010Fr +816
maandag 19 juni 2017 om 12:42
ik vind 5 miljoen voor larrson niet veel. Dat az 10 miljoen voor Haps durft te vragen is belachelijk maar wel slim.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:51
Van Persie halen als hij voor weinig is af te halen, zijn ervaring is keihard nodig nu sinds Kuyt gestopt is. Wel zelfde contstructie als Huntelaar hanteren, halen als bankzitter. Haps en Amrabat absoluut halen, maar pas als Nelom en middenvelders vertrekken. Larsson niet eens mee beginnen, past niet bij Feyenoord, kan je beter Boetïus halen. Eredivisie gaat een grote leegloop tegemoet deze zomer, smaakmakers Moreno, Elia, Klaassen en Van Wolfswinkel zijn al weg, Karsdorp en Guardado zijn de volgende. Maar ik verwacht ook dat Tete, Riedewald, Brenet, Propper, Veltman, Younes, Vilhena, Kongolo en Jorgensen nog zullen vertrekken.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:54
Ja hoor. Waar komt deze informatie nou vandaan??? Natuurlijk is van 5 a 6 miljoen naar 1 miljoen of zo grote stap maar Van Persie heeft aangegeven ook gewoon zijn contract te willen uitdienen, en nog zo lang mogelijk te blijven voetballen. Met zijn vaardigheden kan hij nog lang mee en zeker ook bij andere Europese top clubs.

Ik denk dat hij pas overstapt als als hij stappen terug wilt nemen in het niveau en daarbij horend salaris. Gewoon logies nadenken nu doen ze laten lijken dat t hem alleen maar om t geld gaat
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dit was de ochtend: 'Feyenoord wil Eredivisie-drietal, interesse voor Riedewald'