Ronaldo getipt: Ik denk dat het vooral een emotionele situatie is

Ronaldo getipt: "Ik denk dat het vooral een emotionele situatie is"

maandag 19 juni 2017 om 21:25

Michael Ballack denkt dat de beslissing van Cristiano Ronaldo om te vertrekken bij Real Madrid vooral op emotionele basis genomen is. Naar verluidt ziet de Portugese superster een langer verblijf in Madrid niet meer zitten vanwege de berichten over zijn vermeende belastingfraude.

"Ik denk dat het vooral een emotionele situatie is", zegt Ballack tegen Omnisport. "Het enige dat ik kan zeggen is dat hij bij een fantastische club speelt. En ik ben ervan overtuigd dat hij tevreden is bij Madrid."

Volgens de voormalig Duitse voetballer doet Ronaldo er goed aan om eerst de boel rustig op een rijtje te zetten, alvorens hij definitief de knoop over zijn toekomst doorhakt. "Het is een lastige situatie op dit moment. Maar ik denk dat hij ervaren genoeg is om daar goed mee om te gaan, zodat hij een oplossing voor zichzelf kan vinden. Real Madrid is een fantastische club en ik zie hem nu niet zo snel bij een andere club spelen."

Poll

Wat verwacht jij?

(476 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 19 juni 2017 om 21:27
huh
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:27
Ballack?
Vind ik leuk
Filip_FCU +2032
maandag 19 juni 2017 om 21:28
Beste VP artikel in jaren!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:29
Interessant artikel. Lekker kort ook
Vind ik leuk
Santi +5260
maandag 19 juni 2017 om 21:29
Kom naar Milan!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:02
Dat rare figuur naar zo'n mooie club? Ze kunnen beter betere spelers kopen.

Maar heb je wel een Duimpie gegeven!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 juni 2017 om 07:53]
Vind ik leuk
Santi +5260
maandag 19 juni 2017 om 22:03
Het is gewoon een goede gast hoor. Daarnaast zal Milan het eindelijk eens nodig hebben. Gewoon doen en proberen jezelf naast Napoli en Roma te nestelen
Vind ik leuk
ceesjuh +193
dinsdag 20 juni 2017 om 01:33
Hij doet niemand kwaad vind ik. Veel mensen haten op hem omdat hij zo vol van zichzelf is.
Maar kom op wie zou dat nou niet worden met zoveel media-aandacht. Bijna alles in madrid draait om Ronaldo
Vind ik leuk
Bien +4824
maandag 19 juni 2017 om 23:04
Doe normaal idioot.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 07:52
Was een insidertje met Tim.

Maar heb het speciaal voor jou veranderd.

Graag gedaan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 juni 2017 om 07:53]
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:49
Haha thanks man, was meer uit interesse omdat het echt overkwam alsof je die man tot op 't bot haat
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 15:25
Oh haha bij jou wist ik het wel hoor. Vond jou reactie ook prima, maar vind Bien een irritant mannetje. Reageert altijd heel irritant op mij en gaat nu lopen janken dat ik dit zeg.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:06
Tering hond ook echt, ben wel benieuwd wat hij je heeft aangedaan om zo genoemd te worden. Het lijkt me niet dat je dit alleen baseerd op het feit dat hij op het veld arrogant overkomt en wat makkelijk valt om overtredingen uit te lokken..
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 07:54
Was een insidertje met Tim.

Maar heb het al veranderd.
Vind ik leuk
Santi +5260
maandag 19 juni 2017 om 21:38
Dit kan Sil niets schelen!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:46
Deze vind ik dan wel weer goed ;-).
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:58
Héé dat klopt idd. Zit thuis nu zo van: 'nee ga niet reageren anders krijg je Tim weer over je heen.' ;)
Vind ik leuk
Santi +5260
maandag 19 juni 2017 om 22:01
Wat bedoel je met weer, ik ben geen homo hoor ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:01
Haha ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:41
Ja is waar
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:43
Als hij op zijn besluit terugkomt lijdt hij wel heel erg gezichtverlies.
Verwende vent die dagelijks in het nieuws wil staan.Heeft nooit met kritiek om kunnen gaan.
Zou willen dat real zou zeggen dat hij inderdaad op kan sodemieteren!!!


Vind ik leuk
Bien +4824
maandag 19 juni 2017 om 21:45
Zo Ballack zit ook in de soapserie mooi zo..
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:54
Lekker terug naar manchester united....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:02
Maricon
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:22
Denk PSG. Daar werd hij sl eerder aan gelinkt
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:35
Wat is ie toch zielig hè, die Ronaldo. Ordinaire oplichter.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 07:19
Ja het zal bij Ronaldo niet meer echt om de centjes gaan Michael...hij kan redelijk (wel wat technisch boekhouden) wel rondkomen met 110 miljoen euro die hij jaarlijks binnen schraapt.


Maar scherp gezien hoor Michael!!! We zijn je eeuwig dankbaar dat je ons hierop gewezen heb.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ronaldo getipt: "Ik denk dat het vooral een emotionele situatie is"