Reden voor Feyenoord-terugkeer: 'Het zoontje van Van Persie komt terug'

Reden voor Feyenoord-terugkeer: 'Het zoontje van Van Persie komt terug'

maandag 19 juni 2017 om 22:37

Cor Pot sluit niet uit dat Robin van Persie terugkeert bij Feyenoord. Het zoontje van de spits keert volgens de voormalig assistent-trainer van Fenerbahçe terug naar Nederland. Dat zou voor Van Persie ook een reden kunnen zijn om Turkije te verlaten.

"Z'n zoontje Shaqueel gaat terug naar Nederland, omdat die wat meer weerstand moet hebben in het voetbal. Dus het zou niet gek zijn als hij ook overweegt om terug te keren", zegt Pot in gesprek met RTV Rijnmond.

Volgens Pot zijn er een hoop obstakels voor een Van Persie-terugkeer gerealiseerd kan worden. "Hij heeft nog een doorlopend contract. Hij verdient daar een aardig bedrag. Dat zal Fenerbahçe hem niet zomaar meegeven. Feyenoord moet ook diep in de buidel tasten, want het is niet de allergoedkoopste jongen. Dat mag wel met zo'n status."

"Het heeft nog wel wat hobbels", vervolgt de voormalig bondscoach van Jong Oranje. "Daarnaast kunnen er ook belastingperikelen optreden als je zo lang in het buitenland hebt gespeeld. Er zijn nogal wat zaken die in orde moeten worden gemaakt."

Poll

Moet Van Persie terugkeren?

(4704 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 19 juni 2017 om 22:41
Ik hoop van Persie weer te zien op de Nederlandse velden.
Vind ik leuk
035 +1260
maandag 19 juni 2017 om 22:57
Kan via Oranje toch?
Vind ik leuk
BassieN +2979
maandag 19 juni 2017 om 23:01
Daarvoor wordt hij niet geselecteerd
Vind ik leuk
035 +1260
maandag 19 juni 2017 om 23:03
Niet goed genoeg dus? :-()
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:23
Hij heeft altijd belooft terug te keren bij Excelsior.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:30
Dat kan toch ook, een functie bij Exselsior is ook mogelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 06:14
wil Shaqueel wel naar Excelsior? :) Shaqueel. Shaqueel.... Shaqueel van Persie.... man man man....
Vind ik leuk
Manolo +263
dinsdag 20 juni 2017 om 10:10
Nee, Veldwachter is een normale voornaam....
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:16
Ik bepaal zelf wel wat ik normaal vind hoor, dank je.
Vind ik leuk
United +25010
dinsdag 20 juni 2017 om 12:12
Ben jij een normAAL?
Vind ik leuk
woensdag 21 juni 2017 om 00:42
junior of senior?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:42
Ik juich het zeker toe, alles om de concurrenten te verslappen. Ben nooit onder de indruk geweest van die chimpansee met zijn vreselijk lange onderarmen. Ik zeg doen!
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 22:43]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:46
Het stinkt naar jaloezie!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:48
Nogal, ze hebben geloof ik een kort geheugen. :D
Vind ik leuk
010Fr +362
maandag 19 juni 2017 om 23:43
Elke aankoop schijnt ons zwak te maken. Als ik zo elk Feyenoord gerelateerd transfer nieuws lees. :I
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:44
Dat zal je nog heeeeel veel gaan meemaken hier ;)
Vind ik leuk
010Fr +362
maandag 19 juni 2017 om 23:45
Ach ja een beetje zielig maar wel grappig om te lezen. Gewoon angst :)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:47
Het zou gewoon één van de beste spelers in de Eredivisie zijn. Misschien wel de beste, ook al is hij niet meer zo goed als tijdens zijn Arsenal en Man United periode.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:48
Het wordt weer tijd voor je jaarlijkse oogcontrole bij de plaatselijke opticien denk ik
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:53
Nee er is niks mis met mijn ogen.
Vind ik leuk
T&T +2800
maandag 19 juni 2017 om 23:28
Laat je niet uitlokken vriend , er zijn genoeg Ajacieden​ waar je wel normaal mee kan discussiëren.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:30
Ja maar als ze aan van Persie komen....
Vind ik leuk
T&T +2800
maandag 19 juni 2017 om 23:33
Ja maar met idioot valt niet te discussiëren.
En anders verlaag jij je tot zijn niveau en dan heeft die idioot zijn zin.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 23:52]
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:12
Je reactie gewijzigd en nog steeds vol spellingsfouten hahah
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:53
Wie is de topscorer aller tijde van het Nederlands elftal?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:58
Dat zou alleen nog waarde hebben als hij nog speelt bij het NL elftal....
Dat dat een schande is en dat hij nog steeds beter is dan de andere jonge spitsen is een ander verhaal.
Van Persie kan zeker nog van waarde zijn maar het probleem komt als mensen iemand als Kuyt verwachten. Kuyt was topfit en kon nog alles meedoen nagenoeg. Van Persie kan niet alles spelen maar kost wel veelnij aanschaf en salaris. Voor een paar wedstrijden invallen en als backup voor Jorgensen? Al kan die ook nog weggaan maar dat levert weer een ander probleem op.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:00
Het is nog niet gezegd dat hij in de spits speelt hè kan ook achter de spits. Maar iets meer respect voor Van Persie zou wel op zijn plaats zijn. Wat je ook van de goede man vind, als het echt zo makkelijk was had iedereen het wel gedaan.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:10
wie zeg tdat hij back up wordt, misschien wel gewoon op 10 achter de spits zoals Kuyt.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:02
Wat heb je aan statistieken?? Dus omdat hij topscorer aller tijde is, moet je hem maar kopen??? Zet jezelf aub niet zo te kijk met zulke opmerkingen gab
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:04
Je zou wellicht wat meer respect voor de man kunnen opbrengen en voor zijn carriere, gab.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:07
Ik vind het vergane glorie, meer niet. Heeft niks met respect te maken, maar met zijn kwaliteiten
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 23:08]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:11
dachten jullie over Kuyt ook.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:11
Dat is wat anders dan iemand te vergelijken met een chimpansee of te zeggen dat hij alleen tegen voetbaldwergen kan scoren. 1 van die dwergen was toevallig Spanje.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:14
Dat was de enige wedstrijd van het wk waarin hij een prachtige voorzet van Blind over de keeper heen kopte, daarna tot grote ergernis iedere wedstrijd mocht blijven staan en keer op keer faalde, als je een beetje realistisch bent, geef je dat toe
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:16
Was niet zijn toernooi maar je moet ook toegeven dat het niet allemaal in zijn schoot geworpen is. Hij is echt nog wel goed genoeg om bovenin de ED mee te doen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:20
Van de 50 interland goals, zitten 15 vriendschappelijke goals tussen! Op alle ek eindrondes scoorde hij er 3, en op alle wk eindrondes 6 totaal. Geloof me, de titel topscorer allertijde is niet zo veelzeggend
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:21
Je komt niet bij het Nederlands elftal, Manchester United en Arsenal als je niet kunt voetballen.
Vind ik leuk
Guust +1462
maandag 19 juni 2017 om 23:35
Dus jij vind alles goed wat er in het Nederlandselftal speelt, nou ik vond van Persie daar drama, alleen de 5-1 tegen Spanje op het WK was hij goed. Ik zeg toch niet dat hij een slechte voetballer is, vooral bij Arsenal van hem genoten, maar nu niet meer. Kuyt is een ander verhaal.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:38
Maar Kuyt is ook een totaal ander type voetballer en mens. Kuyt was (bijna) nooit een 4 of een 9 altijd een dikke 7 of 8. Daarnaast was Kuyt ook een keiharde werker.
Vind ik leuk
Guust +1462
maandag 19 juni 2017 om 23:43
Dat bedoel ik ook, topfit. Van Persie is lichamelijk niet wat Kuyt is, denk dat het heel erg tegen zal vallen, vind hem totaal niet meer die voetballer die hij was.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:46
Dat snap ik ook wel dus dat zijn we wel met elkaar eens.

Ik laat me graag verassen, wanneer je hem voor minder dan 4 miljoen kan kopen is het de gok wel waard. Sowieso moet je een brede selectie hebben met veel wisselmogelijkheden. Daar past hij wel in en je kan hem doorschuiven als extra spits mocht je iets willen forceren. Hij lijkt mij voor dit Feyenoord nog steeds nuttig.
Vind ik leuk
Guust +1462
dinsdag 20 juni 2017 om 10:11
Ik vind 4 miljoen (en dan nog salaris) teveel, Feyenoord kan dat beter investeren, veel geld voor Feyenoord wat zich niet meer terug verdiend, en in de CL kom je er echt geen ronde verder mee. Zou ik het in een Amrabat bijvoorbeeld investeren. Maar Feyenoorders zullen waarschijnlijk blij zijn met hem.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:16
Met 20 miljoen kan het makkelijk allebei en ook nog Boëtius en Berghuis. Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Vind ik leuk
Guust +1462
dinsdag 20 juni 2017 om 16:06
Ja ik ook, hoop voor de competitie en CL dat ze een goed team hebben, hoop alleen geen eerste dit jaar. Sorry :-)
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 16:07
Hey je bent wel eerlijk, dat siert je. :)
Ik hoop dan natuurlijk weer van wel ^.^

Dat de beste moge winnen!
Vind ik leuk
Guust +1462
dinsdag 20 juni 2017 om 16:11
Ja, en lekker spannend tot de laatste wedstrijd.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 16:12
Ook dat, een mooie race tussen 3 ploegen net als vroegah! :)
Vind ik leuk
Butsbal +1602
dinsdag 20 juni 2017 om 07:47
Kón voetballen
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 08:02
We will see.
Vind ik leuk
luccerd +1728
dinsdag 20 juni 2017 om 00:49
Totdat een Ajacied dit ooit over zal nemen, dan is de wereld te klein als men er net als jij over denkt op dit moment....
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 11:13
Ach ach...... dat geld voor elke international! En Van Persie was daarnaast niet altijd spits.. 50 goals is gewoon zeer goed en hij scoorde als spits zat belangrijke goals. Paar keer topscoorder van de kwalificatie reeks en zeker bij die voor wk 2014 was hij zeer belangrijk met zijn goals.
Vind ik leuk
Guust +1462
maandag 19 juni 2017 om 23:29
EK in Ukraine ben ik alle wedstrijden geweest, van Persie was ook daar een drama. Iedereen op de tribune irriteerde zich aan hem
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:32
Je kan ook zeggen dat we toen ten minste het eindtoernooi nog haalde, als we dan toch negatief worden.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:33
Kan me eigenlijk alleen maar dramatische wedstrijden van hem herinneren, maar als je dat zegt krijg je gezeik en moet je respect voor iemands carrière hebben ...
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:33
Het is helemaal niet zo gek dat van persie niet zo goed was in oranje..dat krijg je met robben op rechts die maar 1 ding kan en dit heel de wedstrijd door probeert..en met Snijder op 10 die jaren lang zodra hij over de middelijn was op goal schiet..
Als je zegt dat van persie drama was moet je ook kijken hoe dit kwam zo veel verziekte hij niet hoor hij kreeg gewoon geen fatsoenlijke bal
Vind ik leuk
Sazzz +6168
dinsdag 20 juni 2017 om 07:40
Aan wie niet? De enige twee die daar presteerden waren Sneijder en Stekelenburg. De meeste Ajacieden zijn dolblij dat Huntelaar terugkeert, maar die presteert al jaren nog minder dan van persie
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:33
Jij snapt t
Vind ik leuk
stranger +2568
maandag 19 juni 2017 om 23:50
Deze hele post bewijst dat je totaal ,maar dan ook totaal geen verstand van voetballen hebt.

Probeer de wedstrijden nog eens terug te kijken. Dan moet je goed kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 01:00
Toch heeft het voor sommige mensen geen zin hoe goed ze ook kijken ze zien het niet al kijken ze 100x.een beperking noemen ze dat.
Vind ik leuk
stranger +2568
dinsdag 20 juni 2017 om 01:25
Of te wel ziende blind;-)
Vind ik leuk
United +25010
dinsdag 20 juni 2017 om 00:28
Hij speelde door met een blessure...
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:55
Dat jij dat vind moet jij weten maar dat is nog niet de waarheid,dat jij niet ziet wat hij allemaal voor een team betekent en doet waar andere profijt van hebben zegt veel over je beperkte kijk op voetbal.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:59
Jij kijkt waarschijnlijk door je Feyenoord bril, over beperkte kijk gesproken
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 01:11
Feyenoord of ajax het zal mijn een reet roesten waar een speler vandaan komt.
Als die goed is dan is die goed,zo kon ik ook enorm genieten van van der vaart.of kan dat niet als feyenoorder?gelukkig spelen ze ook voor oranje.
Vind ik leuk
Senn +1319
maandag 19 juni 2017 om 23:50
Heb jij nog een ander account? Iets met een Marokkaanse voetballer van ajax?
Vind ik leuk
Johan_D +2100
maandag 19 juni 2017 om 22:55
Van Persie is de helft niet meer dan in zijn tijd bij Arsenal en het eerste jaar Man Utd.

Daarna is het rap bergafwaarts gegaan.

Misschien nog goed genoeg voor Exelsior.

Van mij mag hij naar Feyenoord worden ze alleen nog maar zwakker ...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:05
Ik denk dat we er veel sterker door worden. En ik hoop echt dat hij komt.
Vind ik leuk
Johan_D +2100
maandag 19 juni 2017 om 23:13
Tja een kinderhand is snel gevuld.

Wat is dat toch om oude spelers terug te halen.

Van Persie is geen Kuyt dus zeker geen garantie op succes.

Kan je ook nog Taument en Blinker terug halen ...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:18
Taument en Blinker zijn gestopt. Taument is overigens nog wel werkzaam bij Feyenoord.

Maar ik ben geen kind of bedoelde je het spreekwoordelijk?

But anyway ik denk dat van Persie net zo belangrijk kan zijn als Kuyt. En voor de goede orde daarmee bedoel ik niet gelijk dat we kampioen worden.
Vind ik leuk
Johan_D +2100
maandag 19 juni 2017 om 23:30
Kuyt had mentaliteit en gooide alles in de strijd.

Van Persie heeft dat allemaal niet.

En met alle respect Feyenoord moet het in eerste instantie ook van strijd , inzet en hard werken hebben.

Zoals eerder gezegd het is bij lange na niet meer de van Persie van een aantal jaar geleden.

Misschien goed voor de kleedkamer , in het veld zou het een stoorzender kunnen zijn of worden.

Vind ik leuk
Sazzz +6168
donderdag 22 juni 2017 om 09:08
Van persie gooit weldegelijk alles in de strijd en oogt afgetraind. Maar ze zijn twee verschillende spelers. De één moet het puur en alleen van zijn mentaliteit hebben en de ander juist veel meer van zijn talent.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:12
en t janken is weer begonnen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 06:27
Nog net goed genoeg voor Excelsior?

"alleen nog maar zwakker"

Gast!! onder welke steen heb jij gelegen??of Welke ?Heroïne gebruik jij???

Excelsior heeft zich net gered in de Eredivisie afgelopen seizoen en Feyenoord is kampioen geworden
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:48
Hopelijk kunnen jullie net zo hard lachen als vorig jaar ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:49
Deze chimpansee is wel topscoorder aller tijden voor het Nederlands elftal. Maar jij vond Huntelaar zeker beter? De man die geflopt is bij alle topclubs, terwijl RvP eigenhandig de premier league heeft gewonnen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:54
Laat ze maar lachen en onderschatten, beviel me vorig jaar echt uitstekend. XD
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:56
Inderdaad, maar ik moet toch even opkomen voor mijn favoriete speler :)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:58
Laat Van Persie maar voor zichzelf opkomen. Van mij hoefde het eerst ook niet maar hoe meer van dit soort reacties, hoe beter :)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:55
Klopt Bosschenaar, Robin was heel erg goed in doelpunten maken tegen de voetbaldwergen tijdens kwalificatiewedstrijden en ook tijdens de vriendschappelijke wedstrijden maakte hij er veel, helemaal mee eens. Maar als het er echt om ging..... laten we aub het wk niet vergeten waar heel Nederland smeekte om Huntelaar toen van persie geen pepernoot raakte, toch?
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 23:03]
Vind ik leuk
Hyena +12583
maandag 19 juni 2017 om 22:56
Geflopt is bij alle topclubs? Hij is topscorer van Duitsland geworden. Het afkraken van RvP lijkt ook nergens op (en is ongegrond), al overtuigt hij mij de laatste tijd natuurlijk niet echt meer. Maar Huntelaar heeft niks met deze discussie te maken.

Maak hier niet weer een hij komt van ''Feyenoord hij is goed of slecht en een hij komt van Ajax dus is goed of slecht'' discussie van. Dat soort achterlijke discussies voeren we hier al voldoende lijkt mij.

Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:58
Wie kraakt van persie af?? Waar kan je lezen dat ik hem afbrand, op zijn uiterlijke kenmerken na? De man heeft echt gigantische onderarmen, geen woord om gelogen hyena
Vind ik leuk
Hyena +12583
maandag 19 juni 2017 om 23:02
Iemand afbranden op uiterlijke kenmerken is nog steeds afkraken. En ''Ik juich het zeker toe, alles om de concurrenten te verslappen.'' is ook ietwat denigrerend hé.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 23:34]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:04
Dacht dat jij wel het onderscheid kon maken tussen sarcastische humor en afkraken, ga aub niet zo nobel doen nu
Vind ik leuk
T&T +2800
maandag 19 juni 2017 om 23:58
Nu.is het in eens sarcastisch en humor... Maar je bent alleen aan narren.
Een discussie voeren is geen probleem, maar.jij discussieert niet..je beledigd.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:03
Volgens mij was ik niet met jou in discussie of wel? Kan me niet herinneren dat ik jou iets gevraagd heb
Vind ik leuk
T&T +2800
dinsdag 20 juni 2017 om 00:06
Dat hoeft ook niet... Want jij hebt mij niks te vragen ..kneus.
Ik laat je alleen weten dat je een nar bent en dat is het.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 juni 2017 om 00:10]
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:10
Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands te typen, daarna discussiëren wij verder, kneus ;-)

Edit: haal idd maar snel je spellingsfouten weg, stel je voor dat iedereen het ziet hier!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 juni 2017 om 00:21]
Vind ik leuk
T&T +2800
dinsdag 20 juni 2017 om 00:13
Don't flader u'r self...we zijn uitgelult.
Met idioot valt valt niet te discussiëren.
Dit is ook mijn laatste tijd verspilling naar jou.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:16
Whahahahahahahahahahahahahaha Engels is ook niet je sterkste vak geweest op school zie ik wel, en die noemt mij een idoot. Ik ga stuk!!

Blij dat dit jouw laatste tijd verspilling is hahahahahahahahahahah man man man, cursus Nederlands voor in de avond uren is niet overbodig vriend
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 juni 2017 om 00:17]
Vind ik leuk
Sytz +15
dinsdag 20 juni 2017 om 00:52
Jij moet je samenstellingen even bijspijkeren! Avonduren en tijdsverspilling..... Och och och, bovendien ook nog iemand afrekenen op zijn spellingsfouten terwijl je zelf klaarblijkelijk zo incompetent als wat bent.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:55
Als je heeeeel goed had opgelet, dan had je kunnen lezen dat ik tijd verspilling overnam van zijn tekst, jammer dat jij zo incompetent was om dat te zien
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:18
Ja precies haal snel de spellingsfouten weg voordat half Vp het ziet
Vind ik leuk
Johan_D +2100
maandag 19 juni 2017 om 23:15
Die heeft dan vroeger zeker lang aan de dakgoot gehangen.

Een andere verklaring heb ik niet.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:59
ac Milan en real Madrid?
Vind ik leuk
Hyena +12583
maandag 19 juni 2017 om 23:06
Zijn beide wel clubs waar de speler niet altijd evenveel invloed hebben op de situatie. Van Persie kreeg bij Arsenal de tijd en ruimte, maar Huntelaar heeft amper een kans gekregen in Madrid. Zelfs spelers als Bale staan daar wekelijks ter discussie, dus dat vind ik niet helemaal te vergelijken.

In Oranje scoorde KJH per minuut meer dan Robin, dat zegt ook best wel iets. Maar het zijn zeer verschillende spitsen, met hele andere kwaliteiten. Daarom is deze discussie helemaal niet nodig. Die jij nu toch weer oprakelt.

Dit gaat over de komst van Robin, niet over de prestaties van Huntelaar in Milaan en Madrid. En ik denk overigens dat RvP nog wel een degelijk een versterking zou zijn in de Eredivisie, maar dat ben je al snel natuurlijk. Op internationaal niveau heb ik mijn vraagtekens, omdat hij dit jaar in de EL ook bar weinig liet zien.
Vind ik leuk
chicken +2889
dinsdag 20 juni 2017 om 00:10
Heeft gewonnen ja..wat waren zijn statistieken afgelopen seizoen? Lijkt me relevanter dan wat hij ooit gewonnen heeft..
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:52
kom op Robin en loods ons door de poule van de Champignon heen jij kent het aub
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:07
dachten jullie van die ouwe Kuyt ook
Vind ik leuk
United +25010
dinsdag 20 juni 2017 om 00:25
Heb je het over Van Persie?
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:32
Sorry united op welke post reageer je vriend?
Vind ik leuk
United +25010
dinsdag 20 juni 2017 om 00:34
Dat ik het niet met je eens ben wat betreft Van Persie!
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:36
Dat mag vriend, ik respecteer je mening. Ik vind hem momenteel niet zo bijzonder meer, en in de tijd van oranje vond ik hem ook wat overschat
Vind ik leuk
United +25010
dinsdag 20 juni 2017 om 00:40
Hij heeft wel goede wedstrijden gehad bij Fenerbahce! Maar ben het wel met je eens dat het wel wat minder is geworden dan voorheen. Maar nog steeds over genoeg kwaliteiten beschikt om Feyenoord sterker te maken. Ik ben daarnaast ook gecharmeerd van hem. In zijn Arsenal en United tijden een geweldige spits van wereldklasse. Geweldige goals gemaakt. Moeilijke goals.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:44
Daar heb ik het verder niet over, hij is niet meer de speler die hij was. Zie jij hem Jorgensen eruit spelen nu? Of op vilhenas positie spelen?
Vind ik leuk
United +25010
dinsdag 20 juni 2017 om 00:54
Hij is beter dan Vilhena! Maar dat is mijn mening. Misschien in een 2 spitsen systeem spelen..
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:58
Sorry ben het niet met je eens, vilhena is op dit moment beter en completer. En in een twee spitsensysteem heb je 1 loper nodig en van persie en Jorgensen zijn beide geen lopers vind ik
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 01:26
Wie gaat er nou een spits met een echte middenvelder vergelijken.
Vind ik leuk
robery +772
dinsdag 20 juni 2017 om 05:02
Eikel
Vind ik leuk
Sazzz +6168
dinsdag 20 juni 2017 om 07:37
In ieder geval beter dan Huntelaar
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:56
In het buitenland red hij het niet meer. Zou me niks verbazen dat hij dat zelf ook door heeft en daarom terug wil keren. Ze laatste jaar bij Man U was ook niet best en daarna is het wel heel erg bergafwaarts gegaan. Toch zou hij nog wat kunnen bijdragen. Niet hetgene wat sommige denken.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 22:58]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:00
Nederland en weerstand???? Laat dat jochie dan lekker voetballen in Engeland, daar is weerstand.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:10
We hebben het over de jeugd he? Daar is in Nederland niets mis mee.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:09
en Jorgensen ? wil hij hetzelfde accepteren als Huntelaar? zal wel mooi zijn voor de competitie ! Huntelaar , lozano van persie evt Sneijder !
Vind ik leuk
Gozert +696
maandag 19 juni 2017 om 23:20
Shaqueel van Persie, arme jongen. En ik maar denken dat Xess Xava erg was.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:20
Ik als ajax supporter zou het wel toe juichen als die komt
Brengt toch het nivo van de eredivisie een beetje omhoog ( als het goed is )
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:29
zou wel een stunt zijn als Ajax hem zou halen als buitenspeler
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:33
Zoals hij zelf heeft aangegeven kiest hij eerder voor Excelsior..
Vind ik leuk
Ajax020 +122
maandag 19 juni 2017 om 23:35
Zou toch mooi zijn als we zo'n grote speler weer elke week in de eredivisie kunnen zien. Niet meer zo goed als bij Arsenal en United maar zeker nog goed genoeg voor de eredivisie. Lijkt me ook goed om jonge jongens te begeleiden bij Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:49
Voor de supporters zou dit mooi zijn uiteraard, maar voor hem zou ik niet veel geld meer gaan betalen wanneer je jorgensen nog hebt.
Vind ik leuk
Chloe +229
dinsdag 20 juni 2017 om 00:04
Tuurlijk niet, deze man is 3jaar geleden opgegaan!!
Dus niet doen meneer v. Geel
kom nou met iets van je=zelf.....dus niet van media
Vind ik leuk
darmianto +3964
dinsdag 20 juni 2017 om 00:14
De 30% regel komt rvp sowieso niet voor in aanmerking, dan moet je dacht ik 25 jaar niet binnen 150km van de NL grens gewoond hebben.

Als dat de perikelen zijn, tja, zo is het nu eenmaal, deal with it, of niet.
Vind ik leuk
Foebele +22100
dinsdag 20 juni 2017 om 00:21
Leuk zo'n voornaam, vind het ook nog eens raar gespeld, was Shaquille dan niet origineel genoeg?
Vind ik leuk
ceesjuh +193
dinsdag 20 juni 2017 om 00:38
Als ajacied zeg ik een prima versterking.
Een aanwinst ook voor de eredivisie, als er steeds meer spelers terug gaan komen van dit kaliber gaan we nog wat beleven
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 juni 2017 om 00:39]
Vind ik leuk
luccerd +1728
dinsdag 20 juni 2017 om 00:51
Van Persie is gewoon een hele goede speler. Niet voor niks heeft hij bij Arsenal en Manchester United gespeeld... Een terugkeer naar Nederland zou ik alleen maar toejuichen! Het is misschien niet de meest geliefde voetballer op de velden, maar hij kan wel voetballen en is een absolute aanwinst voor de ED en voor Feyenoord in de CL.
Vind ik leuk
Vato75 +68
dinsdag 20 juni 2017 om 02:12
Hij zei altijd dat hij ze carrier af zou sluiten bij Excelsior hij is 33 niet zo een werker als kuijt maar oke een versterking maar wel normaal niet te veel salaris en zeker niet te veel betalen
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 06:23
Meneer Pot, Robin hoeft echt niet meer aan zijn portemonnee te denken als hij naar een volgende club gaat.

Ik kan u met redelijke zekerheid zeggen dat deze in de afgelopen jaren redelijk tot schandalig goed afgevuld is.

Robin zal meer naar de sociale aspecten kunnen gaan kijken (wat bijvoorbeeld goed voor zijn gezin is) dan of hij en een 16de Range Rover kan kopen voor Bouchra.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 juni 2017 om 06:23]
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 07:55
Hoop voor Feyenoord dat hij nog iets van zijn kwaliteit op de mat kan leggen, maar heel eerlijk vrees ik dat het kaarsje bijna uit is!
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 11:51
Wat een boelshit is er overal te lezen zeg. ongelooflijk.. Ik vind het echt bizar hoeveel mensen een uitgesproken mening hebben terwijl ze gewoon helemaal niets hebben gezien.

We zullen wel zien.. Aan de hand van wat ik gezien heb hoop ik dat hij nog ff doorgaat voor hij terug keert in de eredivisie...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Reden voor Feyenoord-terugkeer: 'Het zoontje van Van Persie komt terug'