'Een terugkeer naar NAC zou mooi zijn. Ook ADO Den Haag zie ik zitten'

'Een terugkeer naar NAC zou mooi zijn. Ook ADO Den Haag zie ik zitten'

Gepubliceerd: woensdag 28 juni 2017 om 11:26wo 28-06-2017 om 11:26

Elson Hooi wil dolgraag terugkeren in de Eredivisie. De oud-speler van NAC Breda en FC Volendam hoopt dat hij zich met zijn prestaties bij de nationale ploeg van Curaçao in de kijker heeft gespeeld. 

Hooi (24) maakte afgelopen zondag twee goals in de finale van de Caribbean Cup. Curaçao versloeg titelverdediger met 2-1. "Na mijn periode bij NAC, heb ik wat ongelukkige keuzes gemaakt. Ik zat op Cyprus bij Ermis Aradippou, even bij FC Volendam en recentelijk bij Viborg en Vendsyssel FF in Denemarken", vertelt de vleugelspeler aan Voetbal International. 

"Maar het was het allemaal net niet. Ik hoop weer een kans te krijgen in de Eredivisie. Een terugkeer naar NAC zou mooi zijn. Maar ook ADO Den Haag, waar mijn ontdekker Jeffrey van As nu werkt, zie ik wel zitten. Ik weet dat ik de kwaliteiten heb." Bij Vendsyssel loopt het contract van Hooi deze week af. 

Plaats een reactie

Midden-Noord +95476
woensdag 28 juni 2017 om 11:34
Ik weet het niet, een tijd niks meer van gezien. Doe maar NAC dan!
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 11:37
Whahaha! Ach, misschien leuk voor erbij. Het lijkt me nou weleens tijd om talenten erbij te krijgen waar in de toekomst eens aan verdiend kan worden
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 28 juni 2017 om 11:42
Wel al 24 die gozer, niet echt een talent meer. Zie liever kastaneer worden vastgelegen. En dan hebben we Becker, Duplan en Marengo ook nog op de vleugels. Dus Kastaneer is prio, da zijn de vleugels dubbel bezet.
Vind ik leuk
ELD070 +977
woensdag 28 juni 2017 om 11:44
Ja ik ben ook meer fan van Kastaneer, deed het voor zijn blessure echt heel behoorlijk dit seizoen. Hopen dat hij bij wilt tekenen.
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 11:44
Zit wat in. Kastaneer sowieso prio (naast Lexie) en Marengo mag van mij verkocht aan Tzatzikistan ofzo, ik zie liever Wolters in zijn plaats zoals ze al geruild waren.
Waar blijft gvd die KNVB om goedkeuring van de begroting?!
Vind ik leuk
ELD070 +977
woensdag 28 juni 2017 om 11:50
Ja hopen dat die goedkeuring het startschot is van een effectieve transferzomer onder leiding van onze Chinese vriend.
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 15:51
Van de Heijden
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 28 juni 2017 om 15:53
Hoop dat hij zich doorontwikkeld.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
woensdag 28 juni 2017 om 16:14
17 jarige Amatkarjio hebben we ook nog en Yahya Boussakou.
[Reactie gewijzigd op woensdag 28 juni 2017 om 16:18]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 28 juni 2017 om 16:25
Zitten nog in U19 toch?
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
woensdag 28 juni 2017 om 17:09
Amatkarajio u19 normaal u17 en Boussakou u17 en speelde afgelopen seizoen geregeld met u19. Komend seizoen beide u19 denk ik
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
woensdag 28 juni 2017 om 17:10
Boussakou is nog maar 16 jaar he.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 28 juni 2017 om 17:13
Oh ik dacht ook al 17, kan wel een hele goeie worden. Hoop straks een langdurig contract.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
woensdag 28 juni 2017 om 17:27
Boussakou heeft al een driejarig contract getekend tot 2019.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 28 juni 2017 om 17:28
Dat heb ik dan ff gemist, top!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
woensdag 28 juni 2017 om 17:36
https://adodenhaag.nl/nieuws/laatste-nieuws/jeugd/5806-ado-den-haag-legt-talent-yahya-boussakou-16-vast
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 28 juni 2017 om 17:45
Oke dan van 09 februari dit jaar.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
woensdag 28 juni 2017 om 17:28
Zou misschien nu wel net 17 jaar zijn geworden.
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 12:42
Nou liever niet, kan me niet voorstellen dat hij ineens zoveel beter is geworden dan toen hij hier speelde
Vind ik leuk
Joen'tje +2279
woensdag 28 juni 2017 om 11:36
NAC fans mogen mij altijd corrigeren uiteraard, maar alle tijd dat ik Hooi zag spelen, toen nog in de Eredivisie, was hij voor mij de verpersoonlijking van waarom NAC zo slecht voetbalde.

Snelheid is echt het enige wat hij heeft.. En een leuke naam. Hooooi!
Vind ik leuk
Spudje81 +184
woensdag 28 juni 2017 om 11:51
Klopt wat je zegt. Wel altijd de dreiging ivm de snelheid, maar bijna altijd daarna een mislukte voorzet, slap schot of gewoon verkeerde keuze. Heeft een paar goede momenten gehad maar die waren wat schaars.

Als ie daarin wat beter is geworden is het voor de breedte een goede aanvulling in Breda, anders lekker voorbij laten gaan.
Vind ik leuk
WG +724
woensdag 28 juni 2017 om 11:52
Je hebt het wel goed verwoord.

Hooi is een snelle buitenspeler, maar kwam technisch te kort en kwam daarom niet meer in de plannen voor. Ook bij Volendam heeft hij zichzelf niet echt in the picture weten te spelen.
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 11:37
Geloof niet dat nac hem wil toen mog hij ook al weg ,Jupiler leagh is zijn niveau
Vind ik leuk
Bongo +1330
woensdag 28 juni 2017 om 11:52
poeh de eredivisie .
Ik denk dat hij te veel hooi op zn vork neemt.
Is topklasse niveau
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 11:56
Ik moet altijd aan the Fast and the Furious denken als ik "Vendsyssel" lees
Vind ik leuk
HanV +5457
woensdag 28 juni 2017 om 12:39
En vandaag dacht je voor het eerst aan the Fast and Furious?
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 12:59
Ik speel graag in Scandinavische competities bij Football Manager :-)
Vind ik leuk
Karakter1 +1319
woensdag 28 juni 2017 om 12:10
Mooi dat hij aangeeft dat het bij een Jupiler League club en een paar nietszeggende Scandinavische clubs allemaal net niet was en daarom wel weer terug naar de Eredivisie wil komen. Het voelt een beetje als een magazijnmedewerker die wel bereid is om algemeen directeur te worden van de Jumbo. NAC zal zo een jongen alleen vastleggen als breedteversterking tegen een heel laag salaris lijkt mij. Benieuwd of hij daarvoor wil komen.
Vind ik leuk
Mascleta +266
woensdag 28 juni 2017 om 12:40
Komt te kort voor de eredivisie. Kan beter zijn open sollicitatie richten aan de Jupiler League ploegen.
Vind ik leuk
HanV +5457
woensdag 28 juni 2017 om 12:47
De andere helden van Curacao tegen Jamaica: Eloy Room, Cuco Martina, Darryl Lachman, Quentin Jakoba, Gillian Justiana, Dustley Mulder, Leandro Bacuna, Elson Hooi, Jarchinio Antonia, Gevaro Nepomuceno, Rangelo Janga. Invallers: Doriano Kortstam, Gino van Kessel.
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 12:56
Utrecht, haal m plz. Goed voor de breedte voor de selectie. Ben fan van zijn speelstijl. Geef m maar n kans om te laten zien dat ie t niveau aan kan... anders verhuren
Vind ik leuk
Cookee +12645
woensdag 28 juni 2017 om 13:48
Niveau Zivkovics?
Vind ik leuk
realist63 +194
woensdag 28 juni 2017 om 13:52
Gewoon lekker gaan werken voor je geld en gaan spelen bij een 2e of 3e divisie amateurclub. Kansen zat gehad om prof voetballer te worden. Je bent gewogen en te licht bevonden.
Vind ik leuk
14forever +9057
woensdag 28 juni 2017 om 14:38
Die zou wel bij ADO passen toch?
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
woensdag 28 juni 2017 om 17:38
ADO heeft betere jeugdspelers in de jeugd rondlopen. Ik zou er als ADO zijnde er niet aan beginnen...gevalletje 13 in een dozijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws