Drie Sparta-talenten gewild: 'Kansloos als er serieuze bedragen geboden worden'

Drie Sparta-talenten gewild: 'Kansloos als er serieuze bedragen geboden worden'

woensdag 28 juni 2017 om 21:50

Er is deze transferzomer interesse voor de jonge talenten van Sparta Rick van Drongelen, Denzel Dumfries en Sherel Floranus. Trainer Alex Pastoor maakt zich echter geen zorgen over de groeiende belangstelling in het drietal.

De drie jonge verdedigers liggen goed in de markt, maar Pastoor rekent niet op transfers. "Ik verwacht dat niet, die jongens worden goed begeleid en beseffen dat ze nog wat tijd nodig hebben voor ze een stap gaan maken. Aan de andere kant, als er echt serieuze bedragen geboden gaan worden, dan ben je kansloos", blijft de coach realistisch in gesprek met Voetbal International.

"Maar we moeten er ook trots op zijn. Net als met Michael Reiziger (nieuwe trainer Jong Ajax, red.). Sparta als opstap is erkenning. Kijk hoeveel jeugdspelers er weer aankomen. We eindigden vorig seizoen met zeven spelers uit de eigen jeugd in de ploeg. In wedstrijden waar het om ging, hè, niet in een wedstrijd om niks. We beginnen de voorbereiding zaterdag dan ook met 44 spelers, gezamenlijk met de Jong-groep. Eenderde daarvan komt zo uit de A1."

Plaats een reactie

woensdag 28 juni 2017 om 21:52
Partijtje van 22 tegen 22
Vind ik leuk
mcmodd +11450
woensdag 28 juni 2017 om 21:58
Nee, aan de zijkanten plaatsen ze ook een doel zodat je mag kiezen wie je aanvalt. Dus: 11 tegen 11 tegen 11 tegen 11. Nooit gezien. Dat is echt lachen en vooral hel hard werken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 28 juni 2017 om 21:59]
Vind ik leuk
Bennie498 +1075
woensdag 28 juni 2017 om 21:55
Talenten van Sparta moeten altijd naar Feyenoord komen !!! Je club en je stad gaat voor alles .
Vind ik leuk
Spartan +2739
woensdag 28 juni 2017 om 21:56
Laat Feyenoord Dumfries maar halen dan ;-)
Leuke vervanger voor Karsdorp.
Enorm loopvermogen, maar wel nog te wild.
Vind ik leuk
feyeniels +16893
woensdag 28 juni 2017 om 22:05
En fysiek sterk. Ik weet niet wat Sparta voor hem wilt hebben, maar als ik Van Geel was had ik altijd geïnformeerd. Hij, Troupee en Diks zijn drie opties, waarvan Troupee ongetwijfeld te duur zal zijn. Diks is ideaal, aangezien je dan Nieuwkoop als eerste keuze hebt en Diks als goedkope optie voor op de bank. Maar als Dumfries niet duur is kun je ook voor hem kiezen.
Vind ik leuk
Spartan +2739
woensdag 28 juni 2017 om 22:07
De juiste prijs... dat is waar het om draait.
Maar heb totaal geen idee welk bedrag Sparta wil zien.

1 a 2 miljoen??
Vind ik leuk
feyeniels +16893
woensdag 28 juni 2017 om 22:10
Zou kunnen, ik heb ook geen flauw idee. Vind het vaak sowieso maar abracadabra met die transfersommen en vraagprijzen...
Vind ik leuk
Spartan +2739
woensdag 28 juni 2017 om 22:11
Ja eens. Het is wat de gek ervoor geeft.
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 21:57
Naar psv mag ook!
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 22:06
Hahah wat is dat nou weer voor onzin. Dan moet Feyenoord toch beter het talent gaan inzien en meer betalen of sneller handelen dan ze hebben gedaan tot op heden . Ajax en PSV plukken juist steeds alles weg bij ons en betalen ook gewoon genoeg ervoor .
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 22:19
Denzel Dumfries moet naar Feyenoord !
Vind ik leuk
Edu +3
woensdag 28 juni 2017 om 22:36
Voor Feyenoord komt hij nu nog te kort zou hem meer voor sc-heerenveen vinden.Die zoeken nog een vervanger voor Marzo
Vind ik leuk
woensdag 28 juni 2017 om 22:38
Klopt hij komt nu te kort maar je kan hem wel opleiden. Nu kost die een miljoen max 2 maar als je hem goed opleid de ervaring geeft die die nodig heeft kan je er over een aantal jaar een leuk bedrag voor hem vangen ipv over een paar jaar de hoofdprijs voor hem te betalen.
Vind ik leuk
Lukas27 +245
woensdag 28 juni 2017 om 23:10
Dumfries lekker naar Vitesse samen met dabo strijden om de rechtsback positie!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Drie Sparta-talenten gewild: 'Kansloos als er serieuze bedragen geboden worden'