ADO legt na Immers wéér bekende naam vast: 'Blij dat het rond is'

ADO legt na Immers wéér bekende naam vast: 'Blij dat het rond is'

Gepubliceerd: dinsdag 4 juli 2017 om 10:22di 04-07-2017 om 10:22

Donny Gorter blijft speler van ADO Den Haag. De residentieclub meldt dinsdagochtend dat de oud-speler van onder meer NAC Breda en AZ een driejarig contract heeft gesigneerd. 

Sinds januari 2017 speelde Gorter (29) al voor ADO. Hij speelde zich in de basis en raakte daarna geblesseerd aan zijn knie. Op 1 juli liep zijn contract af. De linkspoot heeft nu besloten om voor drie seizoenen bij te tekenen in Den Haag. 

"Ik heb al vaker gezegd dat deze club op mijn wensenlijst stond. En niet alleen omdat mijn vader geboren en getogen is in Den Haag. Dat gevoel bij ADO Den Haag is nog steeds geweldig en dus blijf ik hier graag", legt hij uit.

"Ik ben blij dat het uiteindelijk toch is rondgekomen. En nu snel aan de slag. Ik hoop van grote betekenis voor de club te kunnen zijn de komende seizoenen." Maandag verzekerde ADO zich ook al van de diensten van Lex Immers

Plaats een reactie

dinsdag 4 juli 2017 om 10:27
lekker bezig ado !!nu meer spelers dan komt t wel weer goed
Vind ik leuk
dinsdag 4 juli 2017 om 10:32
Lekkah Donny!
We want more! we want more!
Vind ik leuk
Sanji +1309
dinsdag 4 juli 2017 om 10:49
Niet gemeen bedoelt, maar ik heb nooit begrepen waarom mensen fan zijn van ado.

Ten eerste kleeft het woord aso nog steeds aan de club, in de tijd dat ze nog op zuiderpark speelden.
Ten tweede is het gewoon om te schamen dat je als club uit één van de grootste steden zonder enige concurrentie in je stad geen fatsoenlijk elftal op de been kan brengen. Ze hoeven nog geen eens top 5 te worden maar elk seizoen in de top 8 moet toch echt te doen zijn met dat achterland.
Noch maar te zwijgen over dat er geen enkele groei in de club zit, ze ontwikkelen zich totaal niet door.
Iets wat AZ en Utrecht wel doen.
Vind ik leuk
dinsdag 4 juli 2017 om 11:00
was de azijn in de aanbieding?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4146
dinsdag 4 juli 2017 om 11:59
Bij het aanmaken van een nieuw account krijg je een fles azijn gratis.
Vind ik leuk
dinsdag 4 juli 2017 om 14:06
en die heb je waarschijnlijk in 1 keer leeggedronken?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3753
dinsdag 4 juli 2017 om 11:20
Mensen zijn fan van ADO omdat ze op jonge leeftijd al meegenomen worden naar een club of ze hebben vrienden die er heen gaan. ADO is een mooie club en wat betreft aso's. Herinner je je de knuffeldierenactie nog in de kuip ? Toch klasse van die "aso's"
Vind ik leuk
Sanji +1309
dinsdag 4 juli 2017 om 14:00
Die is te makkelijk. Als je dat klasse vond dan vind ik dat wel erg simpel.

Ten eerste hebben zulke kinderen meer aan geld naar onderzoek.
Ten tweede is het een doelgroep waar de meeste mensen al naar neigen. Je hebt weinig empathie en compassie nodig om mee te leven met die kinderen.

Dat is hetzelfde als iemand een dierenvriend noemen als die knuffelt met een puppie of een kitten, te makkelijk. Nee als je ook geeft om het meest lelijke of meest irritante dier dan pas kan je jezelf dierenvriend noemen.

Vaak zijn het juist de tokkies en de aso's die aan zulke acties mee doen, omdat ze op geen andere manier bijdragen of kunnen bijdragen.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3753
dinsdag 4 juli 2017 om 15:08
Ik vind het te simpel om een hele club te generaliseren. Hoe vaak kom jij er eigenlijk ?
Vind ik leuk
Sanji +1309
dinsdag 4 juli 2017 om 15:57
Ik kon altijd 2 a 3x per seizoen gratis kaarten krijgen
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 4 juli 2017 om 11:25
Volgens mij is je vrouw ervandoor gegaan met een ADO supporter. #kwibus!
Vind ik leuk
Sanji +1309
dinsdag 4 juli 2017 om 14:01
Haha nee sorry, ik zoek alleen vrouwen uit met smaak.
Vind ik leuk
dinsdag 4 juli 2017 om 11:25
Komt omdat je uit den haag komt ik snap weer niet dat als je in Friesland woont dat je dan voor Ajax of Feyenoord ben en doorgroeien ben ik met je eens maar ja wat wil je dan moeten wij zijn. Het ook wel eens niet eens met het bestuur en als je er wat aan wil gaan doen en supporters gaan verhaal halen bij hèt bestuur dan zijn we ineens een aso club omdat we in opstand komen
Vind ik leuk
dinsdag 4 juli 2017 om 12:38
Ik ben opgegroeid in en rond Den Haag en dus met Ado en woon inmiddels weer in Den Haag. Waarom zou ik voor een andere club zijn? Supporter ben je in mijn ogen of het nu goed of minder goed gaat met je club. Of ze nou Jupiler League of Eredivisie spelen, wel of geen Europees voetbal, met of zonder geldschulden, vechten tegen degradatie of voor Europees voetbal. Dat doet er voor mij allemaal niet toe of ik nou wel of geen supporter ben van een club.
Vind ik leuk
dinsdag 4 juli 2017 om 14:46
De mensen die negatief reageren zijn doorgaans teletekst-
en successupporters
Overigens, sinds van het stadion in het Forepark gebruik gemaakt wordt komt er nagenoeg geen ellende met supporters meer voor! Het gajes dat niet voor het voetbal kwam (heeft iedere club mee te maken) is weggebleven.
Supporter zijn van onze FC is een gevoel!
En Mr. Perfect.. geef eens argumenten waarom je die mening hebt ipv iets te roepen. Sanji probeert het tenminste nog
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 4 juli 2017 om 14:40
Voel jij is aan je voorhoofd?


Voor mij is het allemaal logisch, geboren en getogen. Waarom voor een andere club zijn dan je stad! Waar kom jij vandaan en welke club hang je aan?

PS: Al waren we amateurs, dan nog is het mijn mooie club!
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6053
dinsdag 4 juli 2017 om 16:06
@Sanji. AZ en met name Utrecht hebben een groter achterland. De helft van ons achterland heeft immers kieuwen en over de stadsgrens (Westland, Delft, Wassenaar, Leiden) loopt met liever achter grote clubs aan. Daarnaast veel rijksoverheid, dus minder (potentiele) sponsors.
Waarom ik supporter van Den Haag ben kan ik je niet uitleggen. Ik heb ook niet de meest aantrekkelijke moeder van Nederland, maar toch hou ik zielsveel van haar.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 juli 2017 om 16:08]
Vind ik leuk
dinsdag 4 juli 2017 om 10:33
Dit is super nieuws
Vind ik leuk
Enw02 +662
dinsdag 4 juli 2017 om 10:38
zeer bruikbare speler voor ons
Vind ik leuk
dinsdag 4 juli 2017 om 10:59
Prima speler voor ADO.

Offtopic: Ik vind het nieuwe witte uit-shirt van ADO met rood-groene baan gaaf!
Vind ik leuk
ADOswansea +362
dinsdag 4 juli 2017 om 11:22
Dat uitshirt is gebaseerd op het shirt uit 1967, het tweede uitshirt op basis van het shirt uit 1982! Historie
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 4 juli 2017 om 14:36
"Ik heb al vaker gezegd dat deze club op mijn wensenlijst stond. En niet alleen omdat mijn vader geboren en getogen is in Den Haag. Dat gevoel bij ADO Den Haag is nog steeds geweldig en dus blijf ik hier graag" :D (heerlijk)


Nuttige speler om erbij te hebben!
Vind ik leuk
dinsdag 4 juli 2017 om 18:49
@sanji dat zal ik jouw dan even uit leggen een supporter van ado ben je als je uit denhaag en omstreken komt met je vader naar het zuiderpark voor de eerste keer en dan ben je verslaafd aan die club mijn club. wij zijn ook geen supporter om kampioen te worden want dat gebeurt niet maar met ons hart.maar dat gevoel zal jij niet kennen want jij zal wel voor 1 van de top clubs zijn maar je woont in pruis polen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws