Update: Ook Catalaanse media reppen over Ajax-bod: 'Barça wil meewerken'

Update: Ook Catalaanse media reppen over Ajax-bod: 'Barça wil meewerken'

zondag 16 juli 2017 om 10:19

Een opvallend bericht in Marokkaanse media zaterdag: Ajax heeft een bod van veertien miljoen euro uitgebracht op Munir El Haddadi. De aanvaller mag vertrekken bij FC Barcelona en werd al meermaals aan de Amsterdammers gelinkt.

Volgens Bladi is Ajax al in verregaande onderhandelingen met de belangenbehartigers van Munir. Een deal kan in de komende dagen beklonken worden. Ajax moet nog wel afwachten of het bod van veertien miljoen voldoende is om Barcelona te overtuigen. De Catalanen weten dat er meer interesse is voor de 21-jarige Marokkaan.

Ook West Ham United, Olympique Marseille en Olympique Lyon dingen naar zijn gunsten, stelt Bladi. Net als Ajax zijn die clubs weer in de race, nadat Munir een overgang naar Zenit Sint-Petersburg afwees. Of de berichten over een overstap naar Ajax serieus moeten worden genomen, is de vraag. Munir lijkt de voorkeur te geven aan een grotere competitie.

Update 16-7, 10.19 uur: Ook het doorgaans goed ingevoerde Sport rept over een bod van veertien miljoen euro van Ajax op Munir El Haddadi. 'De aanvaller heeft bedankt voor de interesse, maar in principe wil hij niet het Ajax-shirt dragen', schrijft de Catalaanse sportkrant. Ook Napoli is geïnteresseerd, terwijl een transfer naar Zenit Sint-Petersburg nog niet helemaal wordt uitgesloten. De aanvaller mag van Barça vertrekken bij een goed bod.

Plaats een reactie

zaterdag 15 juli 2017 om 12:09
Hij wilde toch niet naar Ajax?
Vind ik leuk
Niellie078 +12856
zaterdag 15 juli 2017 om 12:49
Laat maar komen goed genoeg voor Ajax.. hij kan bij ons zijn carrière nieuw leven inblazen
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:53
Wel een behoorlijk duur grapje, 14 miljoen.
Vind ik leuk
Garrie +1135
zaterdag 15 juli 2017 om 13:01
Wat boeit jou dat? Als supporter heb je niks aan een dikke bankrekening, des te meer aan kwaliteit op het veld!
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:09
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat die 14m beter geinvesteerd kan worden.
Vind ik leuk
Garrie +1135
zaterdag 15 juli 2017 om 13:14
OK, is mij niet direct duidelijk. Lijkt mij een prima speler die bij Ajax weer het licht kan zien. In navolging van bv younes, die bij Ajax ook weer tot bloei is gekomen..
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:31
Zou mooi zijn! Hij heeft in het verleden leuke dingen laten zien maar op het moment ben ik niet zo kapot van hem.
Vind ik leuk
Garrie +1135
zaterdag 15 juli 2017 om 13:36
Ik heb datzelfde gevoel over zijn vorm nu. Denk dat dergelijke jongens het nodig hebben om echt belangrijk te zijn voor hun team en veel individuele aandacht te hebben. Zaken die ik bij Ajax wel zou kunnen zien gebeuren.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:11
Misschien omdat hij Ajacied is en indirect meebetaalt aan transfers door wedstrijden te bezoeken/merchandise te kopen/wedstrijden op tv te kijken?
Vind ik leuk
Garrie +1135
zaterdag 15 juli 2017 om 13:17
Pfff, serieus? Als het niks word, krijgt hij van mij een tientje
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 13:17]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:57
Prima compensatie
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:19
Nee sorry, ik ben niet voor Ajax ik heb die foto alleen uit teken van medeleven voor Nouri.

Zelf ben ik een Feyenoorder. Maar ik vind het gewoon een hoop geld 14 miljoen, ik zeg ook niet per definitie dat ze het niet moeten doen. geld zat bij Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:17
Voor alle duidelijkheid ik ben zelf niet voor Ajax, die foto is alleen als eerbetoon aan Nouri. Ik zeg alleen maar dat 14 miljoen een hoop geld is. Verder zeg ik volgens mij ook niet dat het een stom idee is.
Vind ik leuk
Garrie +1135
zaterdag 15 juli 2017 om 13:18
Ok duidelijk, je leek wat te insinueren..
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:20
Was absoluut niet mijn bedoeling. :)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:59
Als Feyenoord spelers van 10/20 miljoen kon kopen deden ze het ook, je kunt in het lage segment zitten qua spelers maar dan moet je ook niet klagen dat je geen kampioen wordt of geen geld verdient aan uitgaande transfers. Ajax koopt heel veel talent voor weinig of eigen jeugd waarvan blijkt dat ze tekort komen voor de top na een aantal jaar maar maken hier winst mee
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:22
Als het kon wel ja. Maar helaas zitten we niet in die positie. Maar we hebben dus ook (nog) geen geld om jeugdspelers voor 3/4 miljoen te kopen dus daar houd het dan ook op.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:49
Na de toptijd van het Ajax van 1995 hadden ze ook geld als water door de verkoop van kluivert, Davids etc, dit hadden ze ook zo opgemaakt aan dure miskopen. Ajax moet dus niet zomaar 'gokjes' als el haddadi gaan kopen
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:56
Nu kunnen ze het wel betalen met die hoeveelheid geld die ze hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 17:50
Feyenoord kan inmiddels wel al met PSV de concurrentie aan qua transfersommen maar qua uitstraling nog niet mede omdat men geweldige supporters heeft die graag rotzooi trappen in Europa, Feyenoord heeft gewoon een slechte naam bij veel spelers vijf jaar uitsluiting heeft mensen niet tot bezinning laten komen zoals Rome ons heeft laten zien. Ik gun Feyenoord als Ajacied ook de beste resultaten in de CL hoor als Feyenoord geld verdient in de CL of EL is dat goed voor het Nederlands voetbal
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:55
Uhum, ik zou het voor het Nederlands voetbal ook wel mooi vinden als er 2 ploegen in de CL spelen.

Helaas is dat van die slechte naam ook helemaal waar, :(
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:12
Feyenoord heeft helemaal geen slechte naam bij spelers.
Hoe verzin je t?
De supporters hebben een slechte naam.
Je haalt hier gemakshalve 2 dingen door elkaar.
Spelers komen echt wel graag naar de Kuip.
Vind ik leuk
Grijs +278
zondag 16 juli 2017 om 13:07
Zelden zo'n vooringenomen domme post gezien.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 13:06
Vandaar jij ook als grijze muis door het leven gaat toch.
Vind ik leuk
Grijs +278
dinsdag 18 juli 2017 om 13:23
https://www.nti.nl/talen/nederlands/
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:40
Dat komt vanzelf, zijn goed beleid aan het voeren in Rotterdam. Liever rustig aan gezonder worden, dan nu dure spelers aantrekken.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:46
Dat weet ik ook wel zeker, Feyenoord komt weer terug op de plek waar het thuishoort. En dan heb ik wel liever dat dat langzaam word opgebouwd en structureel is, dan als eendagsvlieg.

Neemt niet weg dat er nog wel wat moet gebeuren deze zomer.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:39
Zeker waard, nog steeds een van de grotere talenten!
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:55
150 miljoen op de bank laat Ajax niet beter ballen, je moet geld investeren om je elftal beter te maken. Wordt je beter worden je spelers duurder je wint prijzen en verdient 150 miljoen snel terug.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:53
Ajax is vaak een super goede tussenpaus dat zal die jongen wel snappen! Talent bij grote clubs gaat meestal verloren. Gek dat talent nog steeds voor deze clubs kiezen
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:24
Ik vind 14 miljoen euro erg veel als de ervaring Ajax heeft geleerd dat eerdere constructies met Barça-talenten en spelers (zie Oleguer) allesbehalve geslaagd waren.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:32
Onana
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 15:35
Knap, je hebt een uitzondering genoemd. Gaat hier om de trend ingezet met Cuenca, Oleguer, Krkic en Gabri. Al had Gabri nog een redelijke inbreng.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 17:45
Wat is veel als United 84/114 miljoen betaald voor Lakaku, als jij als club een speler wilt hebben moet je betalen kwestie van vraag en aanbod. Als jij op het laagste niveau wil blijven acteren moet spelers halen zoals Groningen doet, spelers die transfervrij zijn maar dan moet je naderhand ook niet zeuren dat ze slecht zijn....marktwerking en niemand wil achterblijven.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 17:50
Volgens mij haal je twee zaken door elkaar.

Ik vind het goed als er geïnvesteerd wordt door Nederlandse clubs. Vergroot de Eredivisie en haar waarde vooral met geslaagde aankopen, succes en daarmee de salarissen en vervolgens het op termijn kunnen aantrekken van nog betere spelers en grotere successen. Graag, betaal vooral voor goede spelers.

Wat ik hier bedoel is specifiek het halen van talenten en oud-spelers van Barcelona. Dus het halen van spelers van Barça naar Ajax. Daar zitten eigenlijk (totaal) geen geslaagde aankopen tussen. Met die historie vind ik 14 miljoen euro gewaagd voor weer een 'geprezen talent'.

Twee verschillende invalshoeken. Jij haalt ze nu door elkaar.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 17:54
Nee hoor, Hij geldt nog steeds als groot talent in Spanje en wat 14 miljoen betreft dat is eigenlijk voor Ajax al een peulenschil gelet op hun verdiensten afgelopen seizoen.

Er zijn reeds meerdere talenten uit de Barca opleiding verdwenen omdat ze geen kans krijgen.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 18:01
En Cuenca en Krkic golden ook als grote Europese talenten. Met name Krkic werd als enorm talent bestempeld.

Beiden niets noemenswaardigs gepresteerd voor Ajax en dat is precies waar ik op doel. 14 miljoen euro is misschien voor Ajax niet veel, maar daar gaat het hier niet om.

Je wil een goede investering doen. Ongeacht je bankrekening 14 miljoen euro is te veel geld om te verliezen. Gelet op de historie met Barcelona-talenten bij Ajax is 14 miljoen euro te veel. Groot risico. Niet doen.
Vind ik leuk
Bullet +900
zondag 16 juli 2017 om 10:47
ik was anders toch super tevreden met Gabri. Dat jij twijfelt over het niveau wat Gabri had, zegt mij dat je geen reëel beeld van de ED hebt.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:03
Dan gaat hij waarschijnlijk ook niet komen he ;)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:01
Want? Kortzichtig zijn kan door bier komen, de meeste mensen gaan dan dom lopen lallen
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:24
Hij wou niet aan Ajax verhuurd worden idd.
Vind ik leuk
JanTa48 +818
zaterdag 15 juli 2017 om 13:24
Je moet niet alles geloven van wat de media schrijft. Als hij zegt dat hij graag in de P.L. wil gaan spelen wil dat nog niet zeggen dat hij Ajax afgeschreven heeft.
Vind ik leuk
Maxidi +1850
zondag 16 juli 2017 om 10:31
Hij moet niet doen alsof hij de "Messias" is, met het zelfde gemak halen we Maher !!!
Vind ik leuk
JanTa48 +818
zondag 16 juli 2017 om 12:45
Maher bij Ajax......, dacht het niet! Ik weet eigenlijk niet 1 speler uit de eredivisie die Ajax op korte termijn beter gaat maken vandaar ook dat Ajax zich steeds vaker in het buitenland begeeft.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:38
Die komt ook niet jodela
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 12:09
14 miljoen.. Als dit doorgaat en iemand durft nog Marc Netto te schrijven, maakt zichzelf compleet belachelijk ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:14
Dat is hij al lang niet meer. Hij geeft meer uit dan de anderen. Mevrouw van geel en marcel netto?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 15:59
En Ajax is de enigste cub in NL die dat soort bedragen verantwoord kan betalen zonder aan het vermogen te komen. De inkomsten van de vertrokken spelers worden weer geïnvesteerd in nieuw e spelers.
Vind ik leuk
Nashua +2876
zondag 16 juli 2017 om 11:26
Niet omdat het moet maar omdat het kan
Vind ik leuk
Johan.l +1853
zaterdag 15 juli 2017 om 12:18
Daar is die niet eens voor nodig, een selectie die klinkt als een klok, en hoeveel? 200 miljoen op de bank.
Vind ik leuk
mcmodd +4756
zaterdag 15 juli 2017 om 12:29
Nee joh, zoveel niet. Geef mij het verschil en ik geef jou toch, dus alsnog, gelijk ;--))
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 17:57
Nou Ajax zal er niet ver van af zitten hoor met het verkoop van Klaassen, Tete en Reidewald , het eigen vermogen was op 1 mei 2017 147 miljoen tel daar bij op deze transfers en tel uit je winst.
Vind ik leuk
Vato75 +285
zaterdag 15 juli 2017 om 12:57
Ajax moet met zo een bankrekening elk jaar kampioen wezen net ala Bayern München
Vind ik leuk
Jozef +13633
zondag 16 juli 2017 om 14:19
Wees blij dat met geld niet alle prijzen te koop zijn...
Vind ik leuk
Vato75 +285
zondag 16 juli 2017 om 15:20
Niet als je het op de bank laat staan nee
Vind ik leuk
Tyson89 +2174
zaterdag 15 juli 2017 om 12:34
Neee nu kunnen we zeggen dat jeugdspelers de kans niet meer krijgen. Arme Kluivert, dadelijk 2 topaankopen voor zich. ;-p
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 12:36
haha.. wie weet.. maar Kluivert komt er wel en kan niet een heel seizoen constant presteren..

Jeugd krijgt genoeg kans.. Wij hoeven geen vervanger voor Klaassen te halen. das luxe hoor..
Vind ik leuk
Tyson89 +2174
zaterdag 15 juli 2017 om 12:47
Ja dat is zeker een luxe! Hoop dat vdB zijn belofte inlost.
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 12:49
ik vond hem einde van het seizoen al beter dan Schone..

enige wat hem ontbreekt is ervaring op het hoogste niveau. en dus moet hij geen spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:46
Hoezo noemt iedereen Overmars eigenlijk Marc Netto? Ik heb blijkbaar even gemist waarom...
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 12:48
serieus?? oke.. geeft niet.. uhm..

Marc gaf vroeger niet zoveel geld uit en onderhandelde nogal strak. Sommige supporters vonden dat hij maar grof geld moest neerleggen voor matige spelers. onder de druk heeft hij dit ook gedaan. Zie bv Sinkgraven. veel te veel voor betaald.

maar enfin.. nu er geld is, durft hij ook te investeren..
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:50
Maar wat heeft dat dan met netto of bruto te maken? Sorry ik snap het nog steeds niet...
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 12:52
Marc maakt een totaal plaatje.

transferbedrag + tekengeld + salaris = X

Verkoopbedrag - X = winstbedrag..

Marc wil netto wat over houden.. Brands daarentegen rekent niet zo. gokt op prestaties en daar moet de club aan verdienen.
Vind ik leuk
_AJAX_ +930
zaterdag 15 juli 2017 om 13:04
Brands was op school ook geen rekenwonder...
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 13:05
zat je naast hem ;-0
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:21
Marc Netto is zijn bijnaam vanuit zijn spelerstijd...
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:37
Dat lijkt me een logischer verhaal.
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 14:41
haha serieus. 1 zin bevat meer logica dan mijn uitleg??

Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:46
Ja die van jou heeft niks met netto te maken namelijk. Wel met een saldo, maar hij heet geen Marc Saldo.
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 14:50
tja Marc wordt pas sinds hij technisch directeur is bij Ajax, Marc Netto genoemd.

Dat het wellicht er niks mee te maken heeft, is nog geen reden dat mijn verklaring niet klopt. ik heb het ook niet bedacht.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:48
Klopt Arie! Marc is nooit een big spender geweest! :)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:06
Je ziet waar Mark Netto Ajax nu heeft gebracht, van zuinige Mark tot big spender Mark en dan groeit het eigen vermogen ook nog. De deelname aan CL en EL met de uitgaande transfers hebben alleen dit seizoen al zo'n 100 miljoen opgebracht dus kun je ook geld uitgeven. Als Feyenoord of PSV zoveel geld als Ajax kon uitgeven deden ze het ook.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 14:07]
Vind ik leuk
JanTa48 +818
zondag 16 juli 2017 om 14:16
Marc is aangetrokken om Ajax weer genoeg vet te geven en gezond te maken. Daarin is hij ruimschoots in geslaagd omdat Ajax dankzij wanbeleid van de heren Jaakke en v/d Boog met een lege clubkas zat en een jaarlijkse begrotingstekort had van 21 miljoen. Marc netto is voor mij een geuzennaam geworden omdat hij het zo uitstekend heeft gedaan door Ajax zeker in de eredivisie veruit de rijkste club te maken met een eigen vermogen van ruim 100 miljoen en is weer helemaal gezond. Dat er nu grote bedragen aan spelers word uitgegeven heeft ook te maken met de enorme bedragen die er nu binnen komen die anders naar de belasting zouden gaan maar nu geïnvesteerd wordt.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 13:04
Het eigen vermogen ligt rond de 200 miljoen met alle transfers, aangetrokken spelers komen uit een andere pot zei Marc laatst. Als je kwaliteit kunt kopen moet je het gewoon doen ook als het wat meer kost omdat kwaliteit zich wel uitbetaald op termijn. Real heeft circa 780 miljoen schuld ook al voordat ze überhaupt iets wonnen maar inmiddels zijn de inkomsten 1.5 miljard op jaarbasis dus kan de schuld zonder probleem worden afgelost maar zal belastingtechnisch meer voordeel hebben om dit niet te doen.
Vind ik leuk
Jozef +13633
zondag 16 juli 2017 om 14:18
Haha, maar eigenlijk schat ik wel in dat Marc - als Marc die jongen haalt - netto wat minder dan die 14 miljoen gaat betalen.
Vind ik leuk
GaoYao +2180
zaterdag 15 juli 2017 om 12:09
Zou een mooie transfer zijn voor Ajax!
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:10
Technisch hoogbegaafd. Zoals al die lui die het bij Barca niet redden ook waren.
Ben totaal niet kapot van deze jongen en begrijp niet echt wat Ajax in hem ziet. Moet er wel bij zeggen dat ik hem t afgelopen jaar niet gezien heb. Wie weet is er iets veranderd..

Menigeen die hem gevolgd heeft zal nog wel herinneren hoe fantastisch hij was in de Youth League wat jaartjes geleden. Die goal vanaf de middellijn in de finale tegen Benfica was best oké :-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 12:12]
Vind ik leuk
zwollie +2036
zaterdag 15 juli 2017 om 12:43
heeft ajax nog niets geleerd van barcelona spelers, die het bij ajax niet redden? En als dit doorgaat, dan ben je zyjech en deze speler, de hele maand januari kwijt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 12:44]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:48
De Afrika cup is er toch niet ieder jaar?
Gabri deed het aardig. De rest niet nee al vond ik Bojan wel een verschrikkelijk goede voetballer die best wat langer had mogen rondlopen in Amsterdam.

Ik heb liever die Rigoni uit Argentinie. Hopelijk wordt dat wat.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:07
Munir speelt niet voor Marokko daar hij al voor Spanje gespeeld heeft.
Vind ik leuk
zwollie +2036
zaterdag 15 juli 2017 om 13:09
dat is dan al weer een voordeel
Vind ik leuk
Bullet +900
zondag 16 juli 2017 om 10:54
dus een Barcelona speler is bij voorbaat al ongeschikt voor Ajax... balen dat hij dan niet bij Sevilla ofzo voetbalt, dan was hij wel geschikt?
wat reageer je heerlijk kort door de bocht
Vind ik leuk
Bullet +900
zondag 16 juli 2017 om 10:52
totaal niet kapot van.....
en twee zinnen later zeg je:
ik moet er wel bij zeggen dat..blabla

post dan ff niks. Je hoeft niet aan alle discussies mee te doen als je ff geen goede inbreng hebt
Vind ik leuk
lexy88 +877
zaterdag 15 juli 2017 om 12:12
Ik hoop geen Bojan/Cuenca. Maar dit zijn wel de prijzen die je moet betalen voor een toegevoegde waarde, en daar mag je bij deze jongen wel vanuit gaan. Ik hoop dat het rondkomt! En dan doorschakelen naar een linksback svp..
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:14
Als ie komt zou dat mooi zijn... wel gek dat iedereen maar blijft zeggen dat Overmars gierig is.... 11 miljoen voor Ziyech... 12-15 voor Neres... en dan nou weer een bod van 14 miljoen op Munir El Haddadi....

En dat zonder 60% deals.... gewoon neerknallen dat geld... :p
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:17
Anders staat het maar op de bank...
Vind ik leuk
_AJAX_ +930
zaterdag 15 juli 2017 om 13:08
Dit soort bedragen kunnen PSV en Feyenoord voor z'n lang zal z'n leven niet op tafel leggen.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:13
Neres 80% deal.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:50
is gewoon volledig eigendom van Ajax . wel een doorverkoop percentage idd. Dus geen 80% deal.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:17
En dan te bedenken dat psv'ers zeiden dat Ajax jaloers was omdat ze geen 'topspelers' kon aantrekken zoals Lozano...
Vind ik leuk
Senn +1618
zaterdag 15 juli 2017 om 12:20
Lul niet zo dom. Echt goedkoop duimpjes scoren
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 12:25
je kan niet ontkennen dat sommige dat schreven ;-)
Vind ik leuk
base +129
zaterdag 15 juli 2017 om 13:07
Net zo goedkoop duimpjes scoren als jou opmerking ?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:40
Dit is geen gelul, dit hebben meerdere psv'ers gezegd en daarop basseer ik mijn reactie.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:43
En wie de fack zegt dat ik duimpjes wil, kunnen mij die duimpjes schelen, dit is mijn mening.
Vind ik leuk
Senn +1618
zaterdag 15 juli 2017 om 15:06
Wie gaat nu zeggen dat ajax geen speler van 10 mil kan halen. Iedereen weet dat ajax de financiële middelen heeft.
Het direct afkraken van Lozano heeft er voor gezorgd dat je die opmerkingen kreeg.
Dus vertel de volgende keer het hele verhaal aub.
Maar dan zal je waarschijnlijk minder duimpjes krijgen bij de Ajacieden.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 15:20
Haha waar heb je mij Lozano af zien kraken?
Vind ik leuk
jaja_PSV +9842
zaterdag 15 juli 2017 om 12:33
Nouri is al weer vergeten bij jou..
Je begint totaal uit het niets over psv, om te zuigen.

Overigens dit is geeneens een topspeler. De vergelijking gaat totaal mank met international Lozano. Dat Ajax veel geld op de bank weet, dat weten we wel onderhand. Menig ajax fan dweept met de geldpot.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 12:46]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:46
Ik hoop dat Ajax deze speler niet koopt. 14 miljoen euro, dan krijgen we weken nee maanden lang jaja_PSV / Bien verhalen te horen dat Lozano toch veel beter is. Want alleen PSV koopt topspelers!
Vind ik leuk
Vato75 +285
zaterdag 15 juli 2017 om 12:49
Lozano is toch voor 60% gekocht?
Vind ik leuk
jaja_PSV +9842
zaterdag 15 juli 2017 om 12:51
Het gezeik is weer begonnen he, om in een ajax topic ff weer te gaan zeiken over psv.
Ik heb me ingehouden.. uit respect.

Duidelijk dat menig ajax fan al snel weer over Nouri en respect heen stapt en weer begint te zieken.
Ben trots op jezelf Florian.

Ajax heeft geld zat om spelers te kopen als Lozano, aldus je zoekt en zuigt en bepaalt even voor mij wat ik zou zeggen. Onzin. Je zoekt duimpjes van de papegaaien.

Ons team heeft standaard een defrilibrator bij zich. Ajax had ook wel 1000 euro van die 100mio mogen investeren, voor het welzijn van haar spelers.
NOS Nieuwsuur vond het opvallend..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 13:08]
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 13:02
je maakt een punt. jammer van je laatste alinea..
grensoverschrijdend.. beheer je.
Vind ik leuk
jaja_PSV +9842
zaterdag 15 juli 2017 om 13:04

NOS nieuwsuur is zeker ook grensoverschrijdend...in een interview gaf iemand van de Fifa aan dat ze obv dit voorval overwegen om dit aan clubs verplicht te stellen.

Ik zeg niets anders.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 13:19]
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 13:05
ik weet niet of Ajax er geen bij zich heeft. Je suggereert dat Ajax er niet in wil investeren en dat dit Nouri de kop heeft gekost.. schaam je man..
Vind ik leuk
jaja_PSV +9842
zaterdag 15 juli 2017 om 13:06
Op NOS nieuwsuur is aangegeven dat deze niet aanwezig was.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 13:11]
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 13:09
ja en.. Dus je gaat Ajax nu nalatigheid verwijten..
en nogmaals wil je suggereren dat Ajax hier niet in wil investeren. We weten de details niet..

man man verlaag je niet zo over de rug van Nouri.
Vind ik leuk
jaja_PSV +9842
zaterdag 15 juli 2017 om 13:13
Ik heb volgens mij hier laten zien dat het lot van Nouri mij zeer raakt.
Jouw reactie is ongepast.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 13:15]
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 13:16
onzin.. je bent zo respectvol als je laatste opmerking.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:24
Praat niet zo dom zeg.
Je mag best een punt maken over PSV-Ajax. Maar dan over een defribilator beginnen terwijl het daar helemaal niet over gaat?

Als je jezelf een beetje verdiept had, had je gezien dat zo'n apparaat al heel rap bij Nouri aanwezig was. Bekijk wat mij betreft de beelden.

Totaal dom, misplaatst en niet kloppend punt.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:40
daarbij toevoegend dat alles wat langs de lijn stond dacht dat Nouri weer een enkelblessure had opgelopen.
Hartfalen is het laatste waar je aan denkt bij zo'n jonge knul.

Ik kan hier een gore reactie onder zetten, maar doe het maar niet, zou nog lager zijn.
Ik houd me maar in uit respect...
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:04
'' Ajax had ook wel 1000 euro van die 100mio mogen investeren, voor het welzijn van haar spelers.''

Schaam je ogen uit je kop! Wanneer jij denkt dat Ajax geen defibrillator heeft dan ben je niet goed bij je pannetje!

Wat een walgelijke opmerking, je doet nu net als of Ajax zo'n defibrillator niet wil aanschaffen, triest en misselijkmakend tegelijk jou opmerking!
Vind ik leuk
Morris +9704
zaterdag 15 juli 2017 om 12:46
jij wordt niet graag gezogen? ;-)
Vind ik leuk
_AJAX_ +930
zaterdag 15 juli 2017 om 13:13
Hey jaja, breng jij ff anders de lege flessen naar de Albert Heijn...
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:07
Hahaha jij vergelijkt Munir met dat broekie uit Mexico? Lachwekkend.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:41
Wat is dit nou weer voor een gelul
Vind ik leuk
_AJAX_ +930
zaterdag 15 juli 2017 om 13:10
Ja, maar Lozano kan het niet alleen af...
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:17
Zou leuk zijn, maar geloof er niets van.
Vind ik leuk
reggie +316
zaterdag 15 juli 2017 om 12:28
Je kan wel 14 miljoen bieden als je zeker weet dat hij toch niet komt.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:31
'Verregaande onderhandelingen' terwijl het waarheidsgehalte bericht wellicht niet serieus te nemen is.. Huh?? Deze jongen heeft Ajax al vaker afgewezen.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:55
Ja snap er ook niets van hehe
Vind ik leuk
Vato75 +285
zaterdag 15 juli 2017 om 12:48
Had ie al lang moeten doen geld uit geven maar beter laat dan nooit
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:58
Had je net zo goed Kishna kunnen houden.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 12:59
zou een aanwnst zijn we zitten op de veugels toch met wat jonge spelers die niet alles kunnen spelen en na de 3 uit ajax een komt er eigenlijk niemand in aanmerking voor een plek als reserve of meer
Vind ik leuk
stollie38 +11151
zaterdag 15 juli 2017 om 13:00
Een mooie transferoptie, maar liever een linksback en een centrale verdediger als backup. Na het wegvallen van Sinkgraven en de belangstelling voor Viergever en Sanchez kun je wel wat gebruiken achterin.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:17
Transfer Window is tot 31 augustus Open, kan nog van alles gebeuren!!
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:16
Dat Ajax in de top twintig rijkste clubs staat en dat er geld te over is op de bankrekening heeft meerdere betekenissen!! Toekomst plannen, kopen van de Johan Cruijff Arena en van de beurs af. Vanaf nu niet meer lullen over het geld, dat is klaar!!! Als het technisch een specifieke speler willen kopen, kopen ze die toch wel. Munir El Haddadi, die weg MOET bij Barca, mag van mij, 14 mio blijft veel geld voor een speler die weg moet, alleen komen als bijv. Younes vertrekt.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:19
Lees al 4 weken alleen maar geruchten en tot op heden zijn we niet verder gekomen dan een reserve keeper en een Braziliaan voor jong Ajax , waar overigens nooit over gesuggereerd werd .

Overmars zal daadkrachtig moeten zijn met het programma van de voorrondes voor de deur.
Vind ik leuk
Gozert +1126
zaterdag 15 juli 2017 om 13:26
Ik hoop het niet. Voor dat geld kun je meerdere spelers kopen die een meerwaarde zijn voor meerdere posities, met name achterin. Als ze nog een aanvalller zoeken kijk dan naar Ademilson, wie kan me in contact brengen met Marc?
Vind ik leuk
Foebele +23856
zaterdag 15 juli 2017 om 13:37
Blijf erbij dat ook deze jongen last gaat krijgen van het onderschatten van onze competitie, omdat hij op een hoger niveau leuk mee heeft gedaan en daarmee dus denkt in de eredivisie wel even de beste te zijn.

We hebben het eerder gezien, Bojan en Traore, geen van beide echt slecht, maar ook niet geweldig. Het zijn geen spelers die er al staan, 2x per week het hele seizoen lang.

Ik vind de vergelijking Jorgensen en Dolberg de perfecte vergelijking om mee aan te tonen wat ik bedoel als ik zeg dat Ajax beter moet scouten in een ouder segment.

Iedereen ziet dat Dolberg een groot talent is en de absolute top kan gaan halen, maar daar is hij nog lang niet. Jorgensen wordt niet zo'n toekomst toegedicht, die is immers al 26 en zit redelijk aan zijn top.

Toch was Jorgensen belangrijker en beter dan Dolberg. Hij is namelijk ouder, stabieler en kan meer aan dan de jonge Dolberg. Ajax moet dus ook beseffen dat er wat meer van dat soort spelers in het team moeten staan. Die hebben we in de vorm van Schone nu en Viergever heeft zich vorig seizoen ook zo'n status verworven, maar er mag nog wel wat bij komen, voornamelijk voorin.

Daarom moeten ze ook Younes niet laten gaan, hij had dan wel niet een geweldig seizoen, zeker niet qua rendement, maar hij brengt wel stabiel gevaar wat altijd weer kansen voor anderen oplevert.

Maar ik zie dus liever een wat oudere buitenspeler bij komen, met Kluivert, Cerny en Neres is het al jong zat.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:32
Dat zal ook wel de reden zijn dat ze Huntelaar hebben gehaald :)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 13:41
Die komt echt niet in de Nederlandse competitie voetballen. Al doet Ajax een bod van 20 miljoen
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:04
Ik geloof dit soort dingen niet..
Vind ik leuk
tikkietoe +1885
zaterdag 15 juli 2017 om 14:18
Belachelijk dure aankoop voor Ajax begrippen.
Dergelijke bedragen moet je alleen neertellen voor 'zekerheidjes' die echt voor je club willen spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:43
Hij heeft toch al zijn debuut gemaakt voor Spanje?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 14:44
14 is wel wat veel voor bojan 2.0 maar ach who cares
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 15:04
Slechte herinnering aan een naam als M(o)unir
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 15:36
Deze gozer heeft potentie! Ik zie hem graag komen.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 15:44
Veel geld zeg en niet typisch Ajax. Munir is vast getalenteerd, maar voor dat geld beloof je hem haast een basisplaats en met Bojan en Cuenca nog in gedachten, ben ik toch wat sceptisch.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 15:52
Dat zou een hele goede speler voor ons zijn . En hij word nog veel beter
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 16:38
Afrika cup? Nee laat maar. Koopclub trouwens
Vind ik leuk
United +35257
zaterdag 15 juli 2017 om 18:42
Hij heeft al voor Spanje gespeeld. Jullie kopen nooit spelers toch? :O
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 19:44
Relatief weinig tov Ajax de laatste tijd. Moeilijk om jullie bij te houden. Kopenkopenkopen
Vind ik leuk
United +35257
zaterdag 15 juli 2017 om 19:56
Haha, jullie hebben nu al meer gekocht dan Ajax. 2 om 1. Vorig seizoen heeft Ajax 4 spelers gekocht en PSV 2. Het seizoen daarvoor heeft Ajax 3 spelers gekocht en PSV 6. Dus de laatste tijd heeft PSV dus meer spelers gekocht....
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:31
Lefmeister heeft wel vaker problemen met de realiteit ... het is zijn gave :).
Vind ik leuk
cheeks +406
zondag 16 juli 2017 om 10:34
Google even op aankopen Overmars. Dan zie je dat er onder Overmars al meer dan 50 aankopen zijn gedaan. Veel meer dan welk ander team dan ook. Overigens niets mis mee.
Vind ik leuk
United +35257
zondag 16 juli 2017 om 11:10
Dat snap ik. Maar ging over de laatste tijd dus ik nam gewoon de laatste 3 jaar. En dan heeft PSV meer aankopen gedaan. Daarnaast zijn het niet allemaal aankopen maar ook gehuurde spelers of die transfervrij kwamen. Dat noem ik niet perse aankopen.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 17:12
Ze kunnen beter 2 backs kopen
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:02
zou leuk zijn maar vraag me af of ie t goed zou doen want die speelde toen lekker in Barcelona 1 maar nu hoor je er vrij weinig van
Vind ik leuk
Maxidi +1850
zondag 16 juli 2017 om 10:27
Als je niet in een AJAX shirt wil voetballen, blijf je maar lekker weg !!!!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:29
Media is net domino day... als er 1 beweegt ... gaan ze allemaal!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:32
Een Marokkaan . S6 ermee
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 10:33]
Vind ik leuk
inimini +984
zondag 16 juli 2017 om 10:40
Zo te lezen is napoli in de race, dus succes ermee:)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:41
Nee hoor er komt gene kaan in
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:50
Racist.

De beste speler van de Eredivisie is een Marokkaan, dus ben zeer tevreden.
Vind ik leuk
Eendracht +4960
zondag 16 juli 2017 om 11:27
Is Luuk Marokaan??
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:28
Is Luuk de beste speler van de ED? ;-)
Vind ik leuk
Eendracht +4960
zondag 16 juli 2017 om 11:29
Luuk steekt er met kop en schouders bovenuit..;)
Vind ik leuk
United +35257
zondag 16 juli 2017 om 13:56
Met Fifa zeker.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:52
Qua lengte denk ik van wel ;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:11
Luuk hahaha.
De grootste grap van Nederland.
Vind ik leuk
Eendracht +4960
zondag 16 juli 2017 om 19:11
Ik vind die van jou ook leuk hoor..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:40
Als je niet wil, lekker optyfen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:49
Bizar.

Voor tactiek van Ajax en Barcelona, zie:
https://m.facebook.com/deanalyserendetrainer/?ref=bookmarks
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:52
Waarom willen jullie een speler zien komen die aangeeft niet een Ajax shirt te willen dragen?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:57
Laten we wel zijn, ik begrijp dat deze jongen het idee heeft in een topcompetitie aan de slag te kunnen. Heeft goede wedstrijden voor Barca gespeeld en werd als "toptalent" opgehemeld. Helaas wordt dan de eredivisie vaak als een kleine competitie gezien, als het ware een degradatie.

Ajax zal qua naam nog steeds aansprekend zij voor jongens die uit mindere competities komen of net komen kijken.
Voor iemand die structureel op hoog niveau in Spanje heeft gespeeld helaas niet.

Zoals wordt gezinspeeld in het artikel wil hij liever niet het Ajaxshirt dragen en wacht hij op een andere kans.
Ik zeg dan; schakel door en stop er geen energie meer in. Als iemand denkt beter te krijgen zul je nooit een gemotiveerde speler krijgen mocht er alsnog een deal komen.

Dit is overigens geen arrogantie maar een constatering:

Als je het mooie Ajaxshirt liever niet draagt, lekker wegblijven.
Vind ik leuk
LFC16 +91
zondag 16 juli 2017 om 11:37
thumbs up!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:02
In "principe" wil hij niet het ajax shirt dragen. Daar ga je dan toch geen 14 mil voor neertellen. Daggh ga maar lekker banken bij napoli
Vind ik leuk
LFC16 +91
zondag 16 juli 2017 om 11:35
hier valt geen speld tussen te krijgen!
Vind ik leuk
kiki +1
zondag 16 juli 2017 om 11:04
Dat gaat dus niet door.
Vind ik leuk
Woudo +909
zondag 16 juli 2017 om 11:05
Lekker rappen over een Ajax bod weer promes en Memphis?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:05
laat maar komen
we kunnen nog wel wat gebruiken zo sterk is het team nog niet
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:16
Gisteren hebben Cerny, Kluivert en Neres weer laten zien dat ze er al staan.
Dan hebben we ook Younes nog. Iedereen die je haalt zal deze jongens in de weg zitten. Laten we deze 4 gewoon de kans geven. In mijn ogen zijn dat al toppers. Gaat 1 van deze 4 weg wordt het een ander verhaal, dan graag Mounir erbij als dat mogelijk zou zijn. Zelfs voor 14 miljoen.
Verdedigers moeten erbij en evt. Sneijder als hij zou willen en genoegen neemt, net als the Hunter, met 10 - 15 wedstrijden per jaar.
Vind ik leuk
buck +293
zondag 16 juli 2017 om 11:30
Zou straf zijn!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:31
Morgen komt hij aan : CHUCKY THA BOMB !
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:34
Je zit hier op een heel ander topic en het gaat over AJAX.
Trol op baby.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:22
Napolitanos. Ik meende ergens te lezen dat jij een Ajacied van repliek diende door te typen: blijf bij je eigen club.
Vind ik leuk
United +35257
zondag 16 juli 2017 om 13:57
Is gewoon een trol. Is 150% negatief.
Vind ik leuk
Guust +1840
zondag 16 juli 2017 om 11:34
Waarom een bod als hij niet geïnteresseerd is, lekker laten en aan een ander uitgeven. Doe Sneijder maar een mooi bod.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 11:36]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:44
Als hij niet wil, moven dan! Wat heb je aan een speler die helemaal niet naar Ajax wil?
Vind ik leuk
19AZ82 +534
zondag 16 juli 2017 om 11:52
VALE check your facts. Munich komt uit Melilla, waar ik ook vandaan komt. Dit Is een Spaanse enclave grenzend aan Marokko. Absoluut GEEN Marokko dus.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:12
Ik lees dat hij in principe niet het ajax shirt wilt dragen...dan waarom nog tijd aan hem besteden. Graag of helemaal niet. Verder.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:19
Leuke speler! Kan van grote meerwaarde zijn bij Ajax. Lekker Huntelaar voorzien van magische voorzetten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:05
Ajax moet inderdaad kwaliteit halen, Pavon, Lozano, Munir, Malcom, ect
Vind ik leuk
Frenkie +449
zondag 16 juli 2017 om 19:57
Niet doen, dit wordt hem echt niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Ook Catalaanse media reppen over Ajax-bod: 'Barça wil meewerken'