PSV-verdediger zit niet op interviews te wachten: Geen fan van de media

PSV-verdediger zit niet op interviews te wachten: "Geen fan van de media"

zaterdag 15 juli 2017 om 22:53

Aandacht van de media en interviews geven: Derrick Luckassen houdt er eigenlijk helemaal niet van. Dat blijkt wel tijdens een vraaggesprek met Voetbal Inside. 

"Ik ben niet zo'n mediafan. Ik hoef niet de hele tijd in de media te komen", aldus de kersverse aanwinst van PSV. Afgelopen week maakte Luckassen de overstap van AZ naar Eindhoven. "Ik ben geen fan van de media. Ik hoef geen interviews te doen. Ik moet gewoon voetballen, ik wil me ontwikkelen. Dit is niet mijn ding."

"Ik wil gewoon voetballen. Natuurlijk hoort media-aandacht daar een beetje bij... Maar wat mij betreft liever op de achtergrond", vervolgt de verdediger. "Ik wil gewoon op het veld laten zien wat ik kan. Het mag wel hoor, af en toe, haha. Het hoort er een beetje bij. Maar ik ben er geen superfan van." Luckassen ondertekende maandag een vijfjarig contract bij PSV.  

Plaats een reactie

Diamant07 +4514
zaterdag 15 juli 2017 om 22:55
Deze rasamsterdammer zal balen als een stekker dat ie bij de verkeerde topclub zit.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:57
Ik denk dat jij meer baalt. Jammer voor je.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zaterdag 15 juli 2017 om 22:59
hoezo zou hij moeten balen? ze hebben met Amrabat al een prima aankoop gedaan en er komen nog wel meer spelers naar Rotterdam
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
zaterdag 15 juli 2017 om 23:01
Zijn reactie is anders redelijk 'salty'
Vind ik leuk
Diamant07 +4514
zaterdag 15 juli 2017 om 23:15
Ik verwacht komend seizoen weinig van feyenoord. 5 basisspelers weg, geen versterkingen gehaald (boetius is natuurlijk erg naar weg gegaan, dat wordt niks). Verwacht dat PSV, als ze van Ginkel nog binnenhalen, kampioen wordt.

On topic; deze jongen kwam vaak in m'n winkel in Amsterdam, dus ik weet vrij zeker dat hij Ajacied is.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:22
Hahaha...dat riepen een aantal snavels hier in de buurt (Zeist) ook...(weinig verwachten van) helaas hebben ze me niet gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap.Geen versterkingen?!?!Amrabat,Diks,dan hebben we nog doorstroming van de jeugd en de transferperiode duurt nog even!Steeds dat geklaag/gemauw over nieuwe spelers...5 augustus is de 1e wedstrijd,dan hoeft het pas te staan.

Fijne avond
Vind ik leuk
Diamant07 +4514
zaterdag 15 juli 2017 om 23:24
Fijne avond
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:42
Ik heb dit al eerder gepost op VP: Geboren Amsterdammer. Hij begon bij Amstelland naast de Arena en ging daarna naar mijn amateurcluppie AFC, waar niemand rondloopt die niet voor Ajax is.

Eigenlijk een soort Siem de Jong. Een Ajacied in een PSV-shirt, omdat dat op dit moment goed is voor zijn carrière.
Vind ik leuk
dhrwobo +8838
zondag 16 juli 2017 om 11:04
Omdat Ajax liever viergever heeft. Prima dat hij voor z'n carrière kiest. Mooi al die gefrustreerde Ajax supporters die even moeten zeggen dat ie 'een Ajacied' is omdat hij in Amsterdam gewoond heeft. Prima. Dan is Huntelaar een ras-PSV'er!
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:17
Voegt mijns inziens niks toe aan de selectie in Rotterdam,daarnaast denk ik ook niet echt een spelert voor ons ;)
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zaterdag 15 juli 2017 om 22:58
Haha PSV is geen topclub maar een
tobclub :p
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zaterdag 15 juli 2017 om 23:16
Vind jij het nu nodig om zulke opmerkingen te maken en hier een beetje haat te gaan zaaien?

Wat verwacht je nu van de andere lezers hier, dat ze jou allemaal gaan negeren of dat ze nu jou gaan aanvallen en over jou clupie lelijke dingen gaan zeggen om
Je terug te pakken?
Vind ik leuk
Hyena +19689
zaterdag 15 juli 2017 om 23:25
Negeren is het beste.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:31
Niet alles serieus opvatten.
Mensen vervelen zich al gauw in juni/juli als de competitie stil ligt,let it go maat,ongeacht voor welke club je bent.Een grapje op zijn tijd moet kunnen
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 01:37
Juist pik mensen trippen nog al gauw hier
deed er nog een :p achteraan ook
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 01:41
Lekker laten gaan! Als ze dat niet door hebben is dat gewoon pech gehad.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 01:44
Ja dat is ook wel zo maar toch is het niet tof als mensen steeds beginnen over zulke dingen .. net of ik een ruzie maker ben
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 01:47
Ja ik snap het ook niet. Je bent alles behalve. Gewoon laten lullen.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 01:52
getuige hieronder weer een reactie .. ik ga der niet op in geen zin in ook
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 01:57
Precies gewoon niet op reageren.
Vind ik leuk
robery +2544
zondag 16 juli 2017 om 01:48
Ben je ook. Geef dat gewoon toe man. Je lokt graag uit, prima maar er zijn belangrijkere zaken dan continue jouw gewauwel te moeten lezen hier.
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 02:09
Als je zaait moet je ook oogsten en ik heb het erg gehad met telkens die saaie flauwe grapjes. Als je geen reactie wil moet je niks plaatsen. Maar ik vroeg je dus al, wat verwacht je als je zoiets plaatst? Denk eerst eens na!
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 02:10
leuke discussies of tenminste het gesprek op gang brengen
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 02:17
Wat je leuk vind. Rare manier van humor heb jij. Eerst mensen kwaad maken door hun club de grond in te trappen en vervolgens een leuke discussie / gesprek te verwachten. Hoe oud ben jij?
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 02:22
Haha volgens mij heb jij echt een verschrikkelijke kut avond .. veel succes ermee jij bent de enigste die boos word
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 08:59
Ik ben niet boos anders ging ik wel flauwe grapjes over jou en over je club maken of een flauwe grap met nouri ofzo maar dan ga ik te ver natuurlijk.

Het enige wat ik vraag is wat je ermee wil bereiken.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 02:24
Til er niet te zwaar aan. Er staat een ;p achter. Is gewoon sarcasme. Relax.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:27
Dat is Niellie. Beschuldigde Stratum ergens van en verdomd het om even sorry te zeggen. Een sukkel ben je dan. Gewoon negeren die gozer/meid.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 01:36
vind jij het nu nodig om op zaterdag avond zo serieus te gaan doen ?

Ik niet dan is er tijd voor plezier
Vind ik leuk
Woudo +7542
zondag 16 juli 2017 om 01:53
Man man man het zit je erg diep blijkbaar, die vent maakt een grapje als je t niet leuk vind negeer het en ga verder met je leven. Je laat je wel heel snel op de kast jagen zeg.
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 02:13
Als je zaait moet je ook oogsten.
Als je niet op een reactie zit te wachten hou je dan stil.
Ik vraag wat hij verwacht met het plaatsen van z'n reactie.

Dat ik dat in jou ogen al niet mag doen zegt meer over jou dat jij je er zo over opwind.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 07:32
HUILIE
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 11:21
Alsjeblieft jochie, verwijder je accountje hier weer. Jij voegt niks toe hier.
Vind ik leuk
jaja_PSV +17562
zondag 16 juli 2017 om 09:20
Nellie heeft gewoon een zielig leven, that's all.
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
zondag 16 juli 2017 om 08:28
Ach joh. In Amsterdam zijn ze al vergeten hoe een kampioensschaal eruit ziet.
Vind ik leuk
Harrie82 +2439
zaterdag 15 juli 2017 om 22:58
Wel netjes dat je PSV ook een topclub vind.
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zaterdag 15 juli 2017 om 23:09
Niet elke Amsterdammer is voor Ajax. Deze jongen heeft ook zelf bewust voor psv gekozen.

Dus waarom zou hij balen als een stekker???
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:22
Wie heeft het over Ajax?
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 11:20
Kun jij het anders uitleggen dan?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:59
Jammer joh, media hoort er gewoon bij!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:29
Media kon van mij altijd de boom in. Die vroegen ook maat niets meer. :-)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:00
Klasse kerel!!
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:04
Hij denkt: rot op irritante vent!
Zoals ik al (niet) zeg.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 23:06]
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zaterdag 15 juli 2017 om 23:54
Viel me ook op: "zoals ik zeg".
Kijk t filmpje nou nog maar eens...
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:58
Done. Zou die jongen het zelf niet door hebben hoe simpel hij hiermee over komt?
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 16 juli 2017 om 00:03
Denk t nie. Maar van mij hoeft hij alleen maar voor de 'nul' te zorgen. Of hij nou veel of weinig mef de pers lult interesseert toch eigenlijk niemand. Toch ?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:05
Krek zojjeest!
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 16 juli 2017 om 00:06
Ok al ne zwoaren Brabander da heur ik al
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:06
Mocht je mijn dialect niet verstaan: precies zo is t!
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 16 juli 2017 om 00:07
Ik verstow der inderdaad gin flikker van
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:11
Da hojjerde ik al maain ik
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:08
HAha dat viel mij als enigste op, de rest was alleen onzin, hij is totaal niet eerlijk, anders is het een vreemd gesprek.
Maar zoals ik zeg, zo zeg ik het, zoals ik al eerder had gezegd.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:50
Ik heb erover nagedacht...zoals ik zeg...

Meest slechte interview...EVER!
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:04
Mediatraining voor hem is ook geen overbodige luxe.
Vind ik leuk
lemon9 +523
zaterdag 15 juli 2017 om 23:05

Ik houd ook niet van de media dus ik trek me terug
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:06
Snap dat je er als speler niet altijd op zit te wachten, maar af en toe een interview hoort er gewoon bij.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 23:07]
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:30
It's part of the job,hoort erbij als professioneel topsportert
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 juli 2017 om 23:33]
Vind ik leuk
Kayzer +1377
zaterdag 15 juli 2017 om 23:07
Beter geen fan van de media zijn als dat de media geen fan van jou is! Succes bij PSV!
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:09
Zoals ik zeg Zoals ik zeg Zoals ik zeg Zoals ik zeg Zoals ik zeg Zoals ik zeg Zoals ik zeg
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:12
Waren het er niet meer?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:51
Zoals ik al zeg
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10922
zaterdag 15 juli 2017 om 23:10
Klote vraag ook die telkens werd herhaald.. Financieel misschien beter bij PSV? Misschien houdt ie niet van Rotterdam? Maar dat zeg je niet 1 2 3 voor de camera ...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:52
Ik denk dat ie een versnelde cursus Brabants wil gaan leren en dat ie daarover heeft nagedacht,maar dat voor de camera niet kan zeggen,want zoals hij zegt is er over gesproken...
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:14
Prijs is toch veel te hoog voor Feyenoord. Van Geel had 600,00 euries in gedachte.
Vind ik leuk
Hyena +19689
zaterdag 15 juli 2017 om 23:24
Prima dat iemand geen fan is van de media, maar dit lijkt echt helemaal nergens op.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:02
Tis ginne prater onzen Derrick....
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 16 juli 2017 om 00:04
Bietje skaw
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:09
kunde wel zeggen ja.... kumt goed effkes un brabants inburgeringscursusje er tegen aan en huppakee
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:19
Zelfde geval als met Willems?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:40
ons Jetrooke heeft zich ontpopt tot unne perfecten brabander
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:43
Braboneger...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:47
gewoon betale en nie lullen
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:08
As ie der mer onder schupt!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:09
da hoop ik wel. We kunnen er wel eentje bij hebben die eronder klost.
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 16 juli 2017 om 00:12
Zoas: "ze skupten den hond de balken van zn kont, twaar niks as stront en derrum. Och errum, och errum, twaar niks as stront en derrum"
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:16
es ie da vur ogen houd kumt ut allemoal goed mee onzen Derrick
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:17
Exact. Want ik kan je garanderen dat het verlies van Moreno een aderlating is. Duo met de wijs lijkt me aardig qua fysiek gehalte. Hoop dat derrick bietje kan opbouwen want met Hendriks ipv Guardado is het opbouwende aspect niet vooruit gegaan met alle respect voor Hendriks die ik graag als vervanger zie.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:18
We gaan het allemaal zien hoe ze ervoor staan. Nog ff geduld. Ik ben nie zo bang uitgevallen dus ....
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:22
Ik ook nie kerel. Maar Cocu afgelopen seizoen helaas wel. Ik ben ginne moeilijke veeleisende mens maar dat tikkie terug/breed voetbal van afgelopen seizoen ben ik hil oarig beu.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:24
da sluipt er in maat, as ge als ploeg een paar keer flink op oe klote krijgt worde vaneiges wa kalmer.
Ut was nie goed afgelopen jaar mar da weten ze zelf ok wel.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:28
Gij kunt goed relativeren. Ook een kwaliteit overigens. Ik hoop dat Philip het inderdaad in de smiezen heeft. Die mens heeft bij min namelijk ondanks min kritiek qua lef tonen een hoge gunfactor. Ik gun t m verrekkes!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:30
kwestie van gisten en nathouwen en onzen phillip heeft teveul moois gebracht om m af te branden. Aan zoiets doe ik nooit mee.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:15
Marcel was alweer druk bezig op het bankje.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:20
Drie alinea's lang hetzelfde zeggen in andere woorden.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 03:16
COCU ZAL WEL BLOEDGEIL VAN JE WORDEN LUCKASSEN. EEN INTERVIEW DAT NIETSZEGGEND IS, EROMHEEN DRAAIT EN GEEN HARDE CONCLUSIES TREKKEN. EEN TOPPER BEN JE, IN DE OGEN VAN COCU DAN......................
Vind ik leuk
Eendracht +7846
zondag 16 juli 2017 om 10:09
Heet je vrouw toevallig CAPS en je dochter LOCK??
Vind ik leuk
orion73 +646
zondag 16 juli 2017 om 08:09
Dat verklaart ook zijn keuze voor psv. Bij psv is het wat media betreft natuurlijk een stuk rustiger dan bij Feyenoord of Ajax. Die 2 clubs leven veel meer vanwege de omvang van de aanhang waardoor er automatisch veel meer aandacht is.
Vind ik leuk
pinkelman +2635
zondag 16 juli 2017 om 17:10
Iedereen tevreden:
PSV tevreden met hun 'fysieke' aankoop.
Feijenoord supporters tevreden dat hij niet voor de Kuip heeft gekozen.
AZ tevreden met de vele miljoenen en dat er nu meer voetbal op het middenveld komt.
Kunnen we allemaal elkaars handen schudden met alleen maar blije gezichten.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 17:12]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV-verdediger zit niet op interviews te wachten: "Geen fan van de media"